SilleS

Sille Bryld og Andreas

571 indlæg i dette emne

*ggg* Min far skal også have sin præstekjole på, når han følger mig op. Jeg ville absolut ikke have at en anden en min højtelskede far skulle give mig væk.

Min lillebror kommer nok til at sidde i stolen ved siden af mig, så jeg ikke sidder helt alene, men det er også det eneste sted, der er stand-in. *ss*

Det villa bare være helt forkert med en anden!

Jeg skal have min mor siddende. Jeg ved også at hun er den eneste (bortset fra Andreas) der kan gøre mig rolig bare ved at ae min hånd. Og det tror jeg nok godt lige jeg kan have brug for!

Knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå tøser...

Synes efterhånden det er på tide at lave noget herinde.

Så her kommer en masse billeder af min hårinspiration. Min plan er at have langt slør, men også med noget ned foran ansigtet, når jeg går ind i kirken

Knus Sille

Er helt vild med spænderne!

post-26706-1185021708.jpg

post-26706-1185021725.jpg

post-26706-1185021734.jpg

Min favorit indtil videre:

post-26706-1185021757.jpg

post-26706-1185021770.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

STOR fejl at jeg ikke har skrevet i din tråd før! -HAHA- til mig!

Hvor ser det bare godt ud alt sammen!

Er ved at revne af nysgerrighed efter at se din kjole på dig...netop den kjole er én jeg har haft kig på fra starten af - synes den er tidløs, elegant og noget så smuk :boohoo:

Telt i haven...åh ja, det gad jeg også godt...vi har bare ingen have at slå teltet op i :ilovebryllupsklar:

Hvordan med blomster og bordpynt? Kører i rød/guld/hvid-tema (udfra bordkoretne mv)?

0

Del dette indlæg

STOR fejl at jeg ikke har skrevet i din tråd før! :biggrin: til mig!

Hvor ser det bare godt ud alt sammen!

Er ved at revne af nysgerrighed efter at se din kjole på dig...netop den kjole er én jeg har haft kig på fra starten af - synes den er tidløs, elegant og noget så smuk :blush:

Telt i haven...åh ja, det gad jeg også godt...vi har bare ingen have at slå teltet op i :biggrin:

Hvordan med blomster og bordpynt? Kører i rød/guld/hvid-tema (udfra bordkoretne mv)?

Man kan jo ikke være alle steder på en gang!

Jeg glæder mig også enormt meget til at kunne lægge nogle billeder ind af mig i kjolen. Desværre kommer den først til dk til oktober :heart: Men jeg overvejer da at tage derud og prøve den de har hængende igen, for det er jo rigtig farve og størrelse. Skægt at du har kigget på den. Det er noget helt andet jeg havde kigget på, men den er bare rigtig.

Jeg er også super lykkelig for at mine forældre har en have og at de gerne vil. Men fair nok, jeg har også snakket om at gøre det på den måde siden jeg var 16... :blush:

Jeg evd ikke helt med blomster endnu, men jeg kunne godt forestille mig det blir noget i den retning. Jeg har købt nogle små vaser, som pt er mit udgangspunkt. De skla nok komme ind senere.

Til generel opdatering kan der fortælles:

Jeg har endelig fået ringet og sagt til Strandkroen at vi ikke skal være der alligevel. :blink: til mig over ikke at have gjort det før. Dog alligevel lidt kriller i maven, nu er der ingen vej tilbage om vi så står med snestorm.

Kagen

Igår var vi til prøvesmagning hos Konditori Arlington i Fårevejle. Det var en super hyggelig dag og vildt skægt. Men også lidt svært at skulle vælge bare to smage imellem 20 lækre slags fyld. Vi endte med at tage 65% chokolademousse med hele hindbær og ekstrasyrlig blodappelsinfromage. :cheerleader3: Det fede er at de havde ikke hindbærene i, det var noget vi fandt på, så på selve dagen vil kage også være ny for os. Og vi valgte topfigur og udsmykning. Det blir den her

post-26706-1185204782.jpg

bare med roser i "vores" røde farve og det hvide i samme farve som vore hjerter på bordkortene.

Glæder mig som et lille barn! :cheerleader3:

Redigeret af SilleS
0

Del dette indlæg

Hey tøser.

Kender I det når man synes det virker som om nogen har sat et sugerør ned i ens konto? Sådan har jeg det lige nu, så jeg tænkte at det var da mærkeligt. Efter lidt hovedregning viste det sig at jeg nu efter kun 2 måneder allerede har brugt 16.500 på bryllup! :blink: Hvordan er det lige gået til? Blev rimelig overrasket.

Nå men ellers ikke meget nyt herfra. Tager i sommerhus med to veninder her imorgen og er første hjemme igen rigtigt næste fredag. Dog skal jeg da lige hjem og vende tirsdag, vil jo ikke gå glip af Zillamødet! :cheerleader3:

Knus Sille

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Sille...og Andreas :cheerleader3:

Som kom jeg igennem din tråd - det ser fantastisk ud altsammen og er vild med din kjole :thumbsupsmileyanim: Er lidt misundelig på at i kan bestemme ALT selv nu hvor i holder det i haven - jeg må "leve med" feststedets pynt - men pyt...havde nok fået stress hvis jeg skulle lave det også :bearhug:

Det må være super dejligt med en så hjælpsom familie - hvad med Andrea's - er de lige så vilde? :thanks:

Glæder mig til at kigge med...

Anne

0

Del dette indlæg

Hopla der lå du jo helt omme på sidde fire. Tak for i går. Det var hyggeligt at møde dig :blink:

Kram Katja

Ja det sker desværre lidt fr tit at jeg kommer derom....

Men jeg synes også det var hyggeligt at møde dig, og su kan jo godt lige nå et zilla møde til, inden du bliver gift frue....

Så lykkedes det endeligt at møde dig :cheerleader3:

Det var :) hyggeligt, håber du kom godt hjem ;)

:bearhug:

Ja det kunne jo godt være sket før. Har faktisk tænkt på at gå ned og ringe på hos dig nogle gange når jeg har besøgt mor og far...

Hej Sille...og Andreas :pokey:

Som kom jeg igennem din tråd - det ser fantastisk ud altsammen og er vild med din kjole :thumbsupsmileyanim: Er lidt misundelig på at i kan bestemme ALT selv nu hvor i holder det i haven - jeg må "leve med" feststedets pynt - men pyt...havde nok fået stress hvis jeg skulle lave det også :thanks:

Det må være super dejligt med en så hjælpsom familie - hvad med Andrea's - er de lige så vilde? :boohoo:

Glæder mig til at kigge med...

Anne

Jeg blir sikkert ogsa vildt stesset. Om ikek andet så fordi jeg vil gå og tænke over om dem jeg har sat til at lave noget til bryllupet nu også laver det som jeg gerne vil have det!

Det er svært at sige om andreas familie er lige så hjælpsomme. Umiddelbart virker de ikke lige så angagerede, men det kan godt være fordi vi ikke ser dem så tit og hans mor ikke er god til det emd sms'er. Tror mest det bare er fordi de stadig synes der er meget længe til. Det virker måske lidt uvirkeligt. Når man altså ikke står midt i det!

Og så vil jeg da lige sige tak til alle der var til zilla-møde igår. Ta for en dejlig aften. Det var godt at møde jer.

Nu tuller jeg afsted mod sommerhuset igen.

Ses lørdag.

Knus Sille

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så lykkedes det endeligt at møde dig :bearhug:

Det var :cheerleader3: hyggeligt, håber du kom godt hjem ;)

:thumbsupsmileyanim:

Ja det kunne jo godt være sket før. Har faktisk tænkt på at gå ned og ringe på hos dig nogle gange når jeg har besøgt mor og far...

Det skal du være hjerteligt velkommen til næste gang du er i byen, så giver jeg en kop kaffe :thanks:

0

Del dette indlæg

Hej Sille

Og tak for din søde hilsen i min tråd. :biggrin:

Selvtak for et rigtig hyggeligt zillatræf for snart mange dage siden, (hvor tiden dog flyver af sted i øjeblikket) :denmarkflag: Du er da en herlig pige, og lad os endelig mødes til næste zillatræf d. 28/8. :smolf:

Fik lige læst din tråd igennem, kan godt huske jeg har læst brud stykker af den, men har visk ikke været så god til at ligge en lile hilsen :bask: til mig. Og jeg lover at holde mig opdateret fra nu af.. :loveboard: Har i fundet telt til haven ?

Mums en lækker kage i har fundet, skal også snart i krig med at finde kageleverendør til vores bryllup. Der er bare så mange at vælge i mellem syntes jeg. Hvordan valgte i hvorfra i ville have kagen fra ?

:-) Maria

0

Del dette indlæg

Kære kære søde Sille!

ENDELIG har jeg fundet din tråd, det var da vist ikke et sekundt for tidligt :bask: til mig og :iloveyou::balloon: og :biggrin: til dig for den SUPER søde besked du har lagt i min tråd. Den var ikke et ord for lang, den var bare rigtig dejlig at læse efter at være kommet hjem fra Sverige. Total rar modtagelse!

Det lyder bare rigtigt rigtigt hyggeligt med reception og fest i dine forældres have, det er fedt at I holder det så personligt! Jeg har ligesom dig også altid forestillet mig at skulle holde bryllup i forældrenes have, det er så blevet til middag på førstesalen for november måned er jo ikke ligefrem kendt for sine varme nætter :loveboard: Og jeg tror ikke at du får problemer med at holde varmen den dag, kærlighed har det med at starte en ild der breder sig inde i en altså på den gode måde :denmarkflag: Jeg er helt vild med din kjole, den er MEGA flot, kan godt forstå at du har valgt den selvom der er lidt lang tid til endnu at du skal have den på. Du bliver bare SÅ smuk, Andreas kommer aldrig til at se noget der kan måle sig med dig den dag!

Kender godt det der med at nogle virker lidt uengagerede/ligeglade med ens bryllup, det er hårdt når man selv går så meget op i det, båda festen osv men også det symbolske, altså det med at sige ja over for Gud. Det er jo ret stort hvis man tror på Ham for at sige det mildt. Jeg er heldigvis så heldig at Thomas familie har samme indstilling til bryllupper som os, nemlig at det er noget endegyldigt, noget der ikke kan brydes. Er Andreas egentlig kristen? synes ikke lige jeg kan huske det?

Og inden jeg slutter skal jeg lige sige at det er nogle flotte flotte invitationer i har lavet! Kan godt forstå din søster var helt benovet over det :bearhug:...

Kæmpe kram

Stine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Sille

Og tak for din søde hilsen i min tråd. :heart:

Selvtak for et rigtig hyggeligt zillatræf for snart mange dage siden, (hvor tiden dog flyver af sted i øjeblikket) :heart: Du er da en herlig pige, og lad os endelig mødes til næste zillatræf d. 28/8. :smolf:

Fik lige læst din tråd igennem, kan godt huske jeg har læst brud stykker af den, men har visk ikke været så god til at ligge en lile hilsen :bask: til mig. Og jeg lover at holde mig opdateret fra nu af.. :heart: Har i fundet telt til haven ?

Mums en lækker kage i har fundet, skal også snart i krig med at finde kageleverendør til vores bryllup. Der er bare så mange at vælge i mellem syntes jeg. Hvordan valgte i hvorfra i ville have kagen fra ?

:-) Maria

Helt sikkert vi skal ses 28.! Jeg har meldt mig.

Vi har beslutte at bruge Køge Bugt Festudlejning, det er billigst. den enste grund til at der ikke er bestilt noget endnu, er fordi svigerfar har fået os til at love ikke at bestille noget før 25. august. Han har et elelr andet i ærmet.

Vi valgte at bruge Arlington efter en smagsprøvedag hos dem. Hvis vi stadig skulle have været på Strandkroen SKULLE vi bruge dem, så mens planerne var sådan bokkede vi en smagsprøvning. Da vi så droppede Strandkroen tænkte jeg at vi kunne jo stadig tage derop til smagsprøvning og det fortryder jeg på ingen måde. Hun var bare super sød hedne vi snakkede med og Andreas blev helt drevet ind i det der med at vålge udseende, selvom han indtil vi var der havde virket lidt indifferent. Så det kan jeg kun anbefale. Ovejer dog at tage nogle andre steder hen og smage, bare fordi det er hyggeligt.

Kære kære søde Sille!

ENDELIG har jeg fundet din tråd, det var da vist ikke et sekundt for tidligt :bask: til mig og :heart::heart: og :heart: til dig for den SUPER søde besked du har lagt i min tråd. Den var ikke et ord for lang, den var bare rigtig dejlig at læse efter at være kommet hjem fra Sverige. Total rar modtagelse!

Det lyder bare rigtigt rigtigt hyggeligt med reception og fest i dine forældres have, det er fedt at I holder det så personligt! Jeg har ligesom dig også altid forestillet mig at skulle holde bryllup i forældrenes have, det er så blevet til middag på førstesalen for november måned er jo ikke ligefrem kendt for sine varme nætter :heart: Og jeg tror ikke at du får problemer med at holde varmen den dag, kærlighed har det med at starte en ild der breder sig inde i en altså på den gode måde :heart: Jeg er helt vild med din kjole, den er MEGA flot, kan godt forstå at du har valgt den selvom der er lidt lang tid til endnu at du skal have den på. Du bliver bare SÅ smuk, Andreas kommer aldrig til at se noget der kan måle sig med dig den dag!

Kender godt det der med at nogle virker lidt uengagerede/ligeglade med ens bryllup, det er hårdt når man selv går så meget op i det, båda festen osv men også det symbolske, altså det med at sige ja over for Gud. Det er jo ret stort hvis man tror på Ham for at sige det mildt. Jeg er heldigvis så heldig at Thomas familie har samme indstilling til bryllupper som os, nemlig at det er noget endegyldigt, noget der ikke kan brydes. Er Andreas egentlig kristen? synes ikke lige jeg kan huske det?

Og inden jeg slutter skal jeg lige sige at det er nogle flotte flotte invitationer i har lavet! Kan godt forstå din søster var helt benovet over det :heart:...

Kæmpe kram

Stine

Det er skægt for det der afgjorde det med kjolen (gentager jeg mon mig selv nu...?) var at da jeg så mig selv i spejlet begyndte jeg at tude. Ikke fordi jeg synes den bare var helt rigtig, men fordi jeg kunne se at det her var en kjole som Andreas ville synes jeg var DEN SMUKKESTE i.

Det er meget vigtigt for mig at have Gud med i mit bryllup. Mine forældre er også af den indstilling at de KAN ikke blive skilt. Det er simpelthen ikke en mulighed. Det er en beslutning for livet og det har nok også påvirket mig. De værste mararidt for mig er dem hvor mine forældre er gået fra hinanden, for så står verden bare ikke længere. Og jeg er så heldig at Andreas er af samme indstilling. Tror faktisk heller ikke jeg havde giftet mig med ham, hvis han ikke var :heart: Jeg forstår slet ikke dem der bliver giftet med den der "Vi kan altid blive skilt" i baghovedet.

Hvis man spørg Andreas siger han, at han er kristen, men jeg er ikke helt enig. Jeg ved godt at det ikke er op til mig at dømme hans forhold til Gud, emn alligevel. Han tror på Gud, selvom han ikke altid forstår det. Han tror på at Jesus var Guds søn og opstod fra de døde. Men for mig er det jo ret essentielt om han har tager imod Jesus som sin frelser og det er jeg stadig i tvivl om. Må da lige spørge ham, når han vågner.... :heart:

Tak for rosen på invitationerne, de passer meget godt til mit (tror jeg det blir) meget romantiske bryllup.

Og så lidt generel opdatering!

Der sker bare ikke så meget.... øv!

Jeg er lidt strandet i planlægning, for jeg ved ikke helt hvad jeg skal. Jo jeg skal selvfølgelig prøve at lave punkerne på listen grønne, men det virker bare lige nu meget fjert og lidt uoverskueligt.

Pt er det der fylder meget i mit hoved hende veninden. Hun er nærmest ude af mit liv, men jeg ser hende stadig på arbejdet og vi spiser frokost sammen og jeg er ærlig talt nød til at sidde på mine hænder for ikke at klappe hende en! Den der latterlige anti-hyggelige egoistiske møgkællling, som hun har genoptaget kontakten til, ser hun åbenbart hele tiden! Undskyld mig, men jeg gider altså ikke bruge min pause på at høre hvad I har lavet i weekenden og hvor stive I var! Ih jeg blir så rasende! Vil det være meget drastisk bare at sise med nogle andre? Sidst ejg gjorde det reagerede hun jo meget kraftigt....

Derudover er jeg jo kommet ind på mit studie! det er jo dejligt, men alligevel lidt underligt. Jeg har søgt ind som sygeplejerske og troede jeg skulle starte til september. Men nej. det er åbenbart sådan at alle de ældste blir optaget til september og de yngste til februar. Jeg vidste ikke jeg havde sagt ja til vinterstart. Det er på sin vis okay og jeg har også sendt JA TAK brevet, men alligevel lidt mærkeligt. Jeg troede jeg havde under en måned tilbage i banken, nu har jeg pludselig næsten 6. De er selvfølgelig glade for det derude....

Det er også bare det at det udsætter mit liv med et halvt år til!

Det er ikke nogen hemmelighed at det er Andreas der har bukserne på når det kommer til børn. Jeg ville jo gerne have dem nu, prøver ihærdigt at overtale ham til at give mig p-pille fri i maj næste år. Det kunne være SÅ FEDT at blive gravid på sin bryllupsnat. Men nej. han har en ide om at man skal have 1 million stående på kontoen, når man får børn, for det koster de i løbet af 18 år. Det korte af det lange er at når jeg er f ærdig uddannet, så skal vi have dem. Det r der nu 4 år til! 4 år! Jeg synes 3,5 var mange og ja, det er kun et halvt mere, men stadig! ØV.....

Nå, jeg må hellere gå i seng. Havde bare lige nogle ting jeg skulle ud med. Tak fordi I læser med.

Knus Sille

0

Del dette indlæg

Hejsa Søde Sille :heart:

Fik lige et lettere grineanfald over sætningen "Men for mig er det jo ret essentielt om han har tager imod Jesus som sin frelser og det er jeg stadig i tvivl om. Må da lige spørge ham, når han vågner.... :heart: "

Kan bare lige se en søvndrukken Andreas der vågner af at Sille sidder med ansigtet ca 3 cm fra hans ansigt og siger i det øjeblik han slår øjnene op "Skat! Har du accepteret Jesus som din frelser?" Øh Godmorgen til dig også Sille :heart::heart:

Men jeg er super glad over at høre at i deler jeres tro, eller i hvert fald en stor del af den. Det må være SÅ svært at opdrage sine børn kristent uden sin ægtefælle, så :heart: til at ingen af os er i den situation :heart: Mht børn så er jeg ikke så skruk som dig, jeg kan godt vente med at blive gravid 2-3 år, vil gerne prøve at have et "rigtigt" arbejde i noget tid før jeg bliver gravid og går på barsel osv...

Jeres kage lyder SUPER lækker, MÅMS!

Kæmpe kram

Stine

0

Del dette indlæg

Hejsa Søde Sille ()()

Fik lige et lettere grineanfald over sætningen "Men for mig er det jo ret essentielt om han har tager imod Jesus som sin frelser og det er jeg stadig i tvivl om. Må da lige spørge ham, når han vågner.... ()() "

Kan bare lige se en søvndrukken Andreas der vågner af at Sille sidder med ansigtet ca 3 cm fra hans ansigt og siger i det øjeblik han slår øjnene op "Skat! Har du accepteret Jesus som din frelser?" Øh Godmorgen til dig også Sille :biggrin::hug:

Men jeg er super glad over at høre at i deler jeres tro, eller i hvert fald en stor del af den. Det må være SÅ svært at opdrage sine børn kristent uden sin ægtefælle, så :pokey: til at ingen af os er i den situation -HAHA- Mht børn så er jeg ikke så skruk som dig, jeg kan godt vente med at blive gravid 2-3 år, vil gerne prøve at have et "rigtigt" arbejde i noget tid før jeg bliver gravid og går på barsel osv...

Jeres kage lyder SUPER lækker, MÅMS!

Kæmpe kram

Stine

Og så grinede jeg højlydt for sådan havde jeg slet ikke set det. Selvom det kunne jeg nok godt have fundet på at gøre.

Spurgte ham idag da vi var ude og spise. "Har du taget imod Jesus som din frelser?" og han umiddelbare svar var et klart ja. Så det er jo super :) at have det på plads også!

Hej søde Sille!

Tillykke med at der idag kun er 9 måneder til vores bryllupper.

Så bliver der to færre "single" præstedøtre i verden *GGGG* :)

Hurra hurra! :) 9 måneder, det er jo lige så længe som det tager at færdigvokse et barn. Vi har masser af tid!

Vil tulle ind og se om ikke jeg kan finde nogle billeder til jer.....

Knus Sille

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Sille.

så har jeg læst din tråd, og der er simpelthen så mange fine billeder og hyggelige kommentarer :) Vi skal også holde festen i haven, så det kan jo være vi kan hjælpe hinanden med gode råd og idéer :)

Men velkommen til, selvom du vist har været igang længere end mig, i virkeligheden :)

Hilsen Iben

0

Del dette indlæg

Jeg er ikke altid lige fiks til det der med billedbehandling, så kæresten måtte give en hjælpende hånd med at få billederne ned i en BK-acceptabel størrelse.

Men her kommer først et billede af de vaser jeg har købt til borddækningen. De skal så have forskellige røde og hvide blomster er min tanke.

post-26706-1186830014.jpg

Jeg har købt 30 for den nette sum af 300 kroner, men ville gerne lige have 12 til. Så idag er der røget mail afsted til alle hemtex butikker i dk og så må vi bare krydse fingre.

0

Del dette indlæg

Og så er der jo det med lyssestager.

Jeg overvejede lidt at købe dem ens, men efter snak med kæresten blev vi enige om at gøre det på en anden måde. Min mor har en million fyrfadsstager i forskellige slags. I ved alle der der holmegaard og royal copenhagen, "Tulipanen", "Lotusen", "Åkanden" og så videre.... Andreas mor har 14 costa boda "snowball". Så vi nåede frem til at hvis man nu tager alle de der forskellige glasstager, så vil det sikker komme til at se meget godt ud sammen med mine forskellige vaser. Selvom de godt nok kun er i 3 forsk. design.

Det vil også passe meget godt med at vi egentlig gerne vil have en meget casual fest.

Her kommer så lige et billede af det udvalg af stager jeg selv har.

post-26706-1186830431.jpg

Overvejer også at skaffe nogle høje til Gerbera, ELSKER den blomst!

Hvad siger I, tror I ikke det kan blive meget godt?

Knus Sille

0

Del dette indlæg

Hej, sille-bille...

Det er så den benovede, yngste søster, som selvom hun kun er 15 og har INGEN planer om at blive gift snarligt, nu har oprettet en bruger herinde på BK. Fik nemlig lyst til at følge med i din planlægning... (Og bare rolig :thumbsupsmileyanim: ... jeg har hverken luret på kjole eller kage, overhovedet...)

jeg håber du har det godt, kære søster, men vi ses jo på torsdag.

Love, Love... :loveboard:

Ida

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer