Guest mayalu1

Maya & Michael d. 20/9-2008 -

1,504 indlæg i dette emne

Hej, hvor er hun fiin i sin brudepigekjole din lille prinsesse :thumbsupsmileyanim: . Ang. din veninde kender jeg sagtens fornemmelsen af på forhånd at forvente at blive skuffet, fordi man er blevet det lidt for mange gange før. Ikke så fedt, og måske et meget godt tegn på at det er på tide at få snakket om tingene inden du får nok af den måde det lører på? Jeg har i hvert fald fundet ud af på det sidste at det er rarest at få snakket om venskabet inden jeg føler det er blevet for ensidigt. I forbindelse med at jeg har fået barn har jeg i hvert fald fundet ud af hvilke af mine veninder jeg kan forvente gensidig opbakning fra, og hvilke jeg egentlig altid har "trukket læsset" for. Det er en noget sårende ærkendelse, men jeg tror også på at det er til det bedste. I alle fald håber jeg for dig dels t din veninde selvfølgelig kommer til dit bryllup, og dels at i kan få "rettet skuden op". :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fik jeg lige opdateret mig lidt i din tråd og hvor har i nået meget her på det sidste. Nye kjoler, kagesmagning og limo :thumbsupsmileyanim: Ih gid det var mig, der er så frygtelig lang tid til at jeg intet rigtig kan foretage mig.

Det lyder super fedt at din veninde kommer til brylluppet. Selvom du har en følelse af tvivl i maven så prøv at glemme tidligere tider og prøv at starte på en frisk. Måske du til jeres middag kunne fortælle hende om alle jeres bryllupsplaner og involvere hende på den måde, for så bliver hun da nødt til at melde ud, hvis hun ikke har tænkt sig at komme?

Håber at I finder ud af det :smilie_oster02:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

tusind tak for jeres svar.

Nu har jeg inviteret min veninde på påskefrokost på fredag. Jeg har desværre ikke tid før, men har jo heller ikke kunne planlægge noget, da jeg ikke vidste hun kom til DK.

Hun har heldigvis takket ja, så nu skal vi rigtig hygge. Jeg er bare SÅ glad for at hun sagde ja, da det som sagt er lang tid siden hun har været hos mig - og det er jo noget af det jeg savner.

Som bonus, tager hun naturligvis sin dejlige mand, og deres dejlige datter med. Jeg glæder mig rigtig meget til de kommer.

Så må vi jo se på fredag, om de regner med at kunne komme eller ej.

Jeg regner med, at Michael og jeg i løbet af denne weekend måske kan få lavet vores invitationer færdig, for så kan de - og min søster - få invitationen som de første.

0

Del dette indlæg

Hej søde Maya

Hvor er det bare skønt, at din veninde er i DK for tiden. Og endnu mere dejligt, at hun kommer hjem til jer fredag, så I rigtig kan hygge og indhente lidt forgangen tid u244.gif

Det ville da passe perfekt, at de kunne få en invitation samtidig og på den måde måske komme ind på, at det vil betyde meget for jer, hvis de kom til jeres bryllup. :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Ja, så ringede min veninde her til morgen og fortalte, at hun nok ikke kan komme på fredag alligevel......

Hendes bror - hvis bil de skulle låne - skal til Bornholm !!!, I får lige et uddrag af samtalen her:

Mig: nå, men kan i så ikke tage bussen ?

Veninde: Jamen, så har vi et problem med klapvognen (- øh, hvilket problem tænker jeg....)

Mig: Problem ?? - den tager i da bare med i bussen .....

Veninde: Kan man det ?? - nå øhh - men øh, det er jo også lige det, at vi jo skal hjem dagen efter.....

Mig: Ja, man kan sagtens have klapvogn/barnevogn med i bussen og toget.... - og det er jo frokost i er inviteret til - i behøver jo ikke tage hjem kl. 22 .....

Veninde: Jamen, kan vi ikke mødes en anden dag ? (kan her høre, at hun fisker efter, at jeg skal komme til hende... - som hun plejer)

Mig: Nej, jeg har desværre planer resten af ugen, jeg vidste jo ikke at du kom.

Veninde: Bare til en kop kaffe ???

Mig: Sorry, men jeg er på arbejde, skal træne til opvisning, har lovet veninde med at flytte, er inviteret til anden påskefrokost, og holder jo så selv fredag.... (og det er ikke løgn)

Veninde: Nå... - men så må vi lige se.....

Jeg blev simpelthen så ked og skuffet, og da jeg stod og var på vej ud af døren med mine børn, ville jeg ikke tage en evt. diskussion lige dér.

Inderst inde håber jeg stadig, at hun kommer fredag, og så må vi tage en snak.

Jeg fortalte det også til Michael, som så sagde: "Jamen Maya, det vidste du jo godt...." :) - Hun gør det jo bare HVER gang....

Hvis ikke hun kommer fredag, vil jeg seriøst tage vores venskab op til overvejelse..... - dette gælder også invitationen til bryllup....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

så er det idag vi skal ned og tjekke Odd Fellew ud:

Ihh, spændende. Glæder mig til at høre, om i bliver lige så vilde med det som vi er.

Husk at rense ører hjemmefra, Arne kan godt være LIDT svær at høre/forstå....

Hvad tid skal i være der ??

Klokken 17:30 :)

0

Del dette indlæg

Ja, så ringede min veninde her til morgen

Jeg fortalte det også til Michael, som så sagde: "Jamen Maya, det vidste du jo godt...." :cheerleader3: - Hun gør det jo bare HVER gang....

Hvis ikke hun kommer fredag, vil jeg seriøst tage vores venskab op til overvejelse..... - dette gælder også invitationen til bryllup....

Sender lige en :) til dig.

Knuzzar Jeannette

0

Del dette indlæg

Ja, så ringede min veninde her til morgen og fortalte, at hun nok ikke kan komme på fredag alligevel......

Hendes bror - hvis bil de skulle låne - skal til Bornholm !!!, I får lige et uddrag af samtalen her:

Mig: nå, men kan i så ikke tage bussen ?

Veninde: Jamen, så har vi et problem med klapvognen (- øh, hvilket problem tænker jeg....)

Mig: Problem ?? - den tager i da bare med i bussen .....

Veninde: Kan man det ?? - nå øhh - men øh, det er jo også lige det, at vi jo skal hjem dagen efter.....

Mig: Ja, man kan sagtens have klapvogn/barnevogn med i bussen og toget.... - og det er jo frokost i er inviteret til - i behøver jo ikke tage hjem kl. 22 .....

Veninde: Jamen, kan vi ikke mødes en anden dag ? (kan her høre, at hun fisker efter, at jeg skal komme til hende... - som hun plejer)

Mig: Nej, jeg har desværre planer resten af ugen, jeg vidste jo ikke at du kom.

Veninde: Bare til en kop kaffe ???

Mig: Sorry, men jeg er på arbejde, skal træne til opvisning, har lovet veninde med at flytte, er inviteret til anden påskefrokost, og holder jo så selv fredag.... (og det er ikke løgn)

Veninde: Nå... - men så må vi lige se.....

Jeg blev simpelthen så ked og skuffet, og da jeg stod og var på vej ud af døren med mine børn, ville jeg ikke tage en evt. diskussion lige dér.

Inderst inde håber jeg stadig, at hun kommer fredag, og så må vi tage en snak.

Jeg fortalte det også til Michael, som så sagde: "Jamen Maya, det vidste du jo godt...." :cheerleader3: - Hun gør det jo bare HVER gang....

Ihhh altså, det er jeg ked af at høre. Jeg forstår godt, det er svært, når I har kendt hinanden så længe, men hun fortjener altså ikke dit venskab, når hun ikke behandler dig bedre. Kan godt forstå, du er skuffet. Også selvom du lidt frygtede, at hun ville aflyse.

:):cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke en smuk brudepige og hvor ser hun bare glad og stolt ud, det er godt nok også en flot kjole.

Sejt med frieriet, jeg spurgte også Jonas om han ville gifte sig med mig, han svarede nej, er det ikke billigere hvis vi aflyser :cheerleader3::cheerleader3:

Jeg synes du skal fortælle din veninde hvor skuffet du bliver, det er jo ikke sikkert hun er klar over hvor meget hun egentlig betyder for dig.

:) :smilie_oster02:

0

Del dette indlæg

:):blush::) HVOR ER I BARE DEJLIGE..... :(:boohoo::boohoo:

Jeg har lige msn'et med min søster, som også skal komme på fredag.

Normalt er det hende der skal græde ud ved min skulder, men idag fik jeg lige lov til at låne hendes..... - jeg ELSKER min søster :cheerleader3:

Tak for jeres støtte.... - og ja, jeg VED godt, at jeg BURDE sige noget til hende... - men det er bare SÅ svært... SUK !!!! - især når hun bor så langt væk....

0

Del dette indlæg

Normalt er det hende der skal græde ud ved min skulder, men idag fik jeg lige lov til at låne hendes..... - jeg ELSKER min søster :cheerleader3:

Tak for jeres støtte.... - og ja, jeg VED godt, at jeg BURDE sige noget til hende... - men det er bare SÅ svært... SUK !!!! - især når hun bor så langt væk....

Det er røvsvært. Jeg forstår dig udemærket godt. Vil det hjælpe at skrive det til hende? Det gør jeg "tit", da jeg har så pokkers svært ved at sige fra og passe på mig selv. Så er det lidt lettere for mig at skrive det til folk.

Du får i hvert fald nogle flere af de her :hug::hug: :hug: :hug: :hug: :hug: Og godt du har din søster og Michael.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er røvsvært. Jeg forstår dig udemærket godt. Vil det hjælpe at skrive det til hende? Det gør jeg "tit", da jeg har så pokkers svært ved at sige fra og passe på mig selv. Så er det lidt lettere for mig at skrive det til folk.

Du får i hvert fald nogle flere af de her :hug::hug: :hug: :hug: :hug: :hug: Og godt du har din søster og Michael.

Tusind tak. :hug:

Jo, det med at skrive et brev har jeg jo brugt før. :td:

Sidst jeg gjorde det - til Michael søster, endte det helt galt. Hun misforstod ALT hvad jeg skrev (men hun har heller ikke mange brikker at rykke rundt med - alle andre der læste brevet kunne godt se hvad jeg mente....) - og nu har jeg ikke snakket med hende i 1½ år !!! Michael har snakket med hende et par gange, men det ender altid med, at hun overfuser ham, og taler et sprog som jeg slet ikke kan (eller vil) gentage..... - nu har han også fået nok.....

Hun mener, at hvis jeg havde noget at sige til og om hende, så skulle jeg sige det til Michael, og så kunne HAN gå videre med det. Hvis jeg havde problemer med hende, så mener hun ikke at "man" (læs jeg) burde gå direkte til hende - "det gør man ikke" .... - døh !!!!

Jeg har nu besluttet mig for at tage en snak med min veninde, hvis ikke hun kommer fredag. Jeg har endda lavet en lille "huskeseddel" så jeg ikke taber tråden... - så må vi se. Hun sagde at hun ville ringe i aften......

0

Del dette indlæg

:blush: ev med din veninde... jeg tror helt sikekrt at hvis hun ikke kommer - atdet ville hjælpe dig at skrive et brev til hende hvor du fortæller hvordan du oplever det

hun lyder ikke særlig... ehm... sød - på lige det punkt i hvertfald :)

:cheerleader3:

Jeg har som sagt før, nu besluttet mig til at tage kampen op, hvis hun skuffer mig igen.....

Nu har jeg læst det jeg selv har skrevet - og hvis jeg havde læst det fra andre, havde jeg skrevet som jer: Tag tyren ved hornene....

Uh, jeg er bare ikke så god til sådan noget... - er nok mest bange for at blive mere skuffet (hvis det er muligt)

0

Del dette indlæg

Er der noget nytv om ringene?

Jeg greb knoglen d.4., tror jeg... For vi skulle jo ha' prøvet dem inden der blev sat sten i og inden de blev graveret. Dér svarede de, at ringene skam lå klar og ventede på afhentning :blush:

Siden hvornår, spurgte jeg, men det kunne hun ikke svare på... :)

Måske går de bare efter mottoet: "de er betalt - så bliver de nok også hentet!" :cheerleader3:

Nå, men vi hentede vores i lørdags og de var 100% som vi havde håbet på.

Ring og spørg...

:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er der noget nytv om ringene?

Jeg greb knoglen d.4., tror jeg... For vi skulle jo ha' prøvet dem inden der blev sat sten i og inden de blev graveret. Dér svarede de, at ringene skam lå klar og ventede på afhentning :blush:

Siden hvornår, spurgte jeg, men det kunne hun ikke svare på... :(

Måske går de bare efter mottoet: "de er betalt - så bliver de nok også hentet!" :cheerleader3:

Nå, men vi hentede vores i lørdags og de var 100% som vi havde håbet på.

Ring og spørg...

:)

Nej, vi har ikke hørt fra dem, siden vi var inde og prøve dem inden der blev sat sten i. Men vi har ikke selv haft tid til at hente dem, så vi har heller ikke selv ringet. Men det gør vi nok snart....

Fik jeg egentligt nogensinde svaret dig på din PM? Strandhaven 174 :) og 40838268, hvis du skal have fat på mig...

Jo, jeg fik adressen og tiden, og det passer mig fint. Jeg ved ikke helt hvad tid jeg kan komme pga familiens fritidsaktiviteter, men jeg sender dig lige en SMS inden jeg kommer. Er det ok. ??? - glæder mig til at se den.

Maya

0

Del dette indlæg

Hej søde

Så har vi set på lokalet, og forhånds booket det.

Kontrakt & depositum januar 2009.

Har lagt lidt billeder ind på min tråd....

Og da vi kom var han ved at vise nogle andre rund og så lå hans kalender på bordet..... Og gæt hvem der stod...... ihhh det er svært ikk'....... Skal du have hjælp ..............JA, det var DIT NAVN.....

0

Del dette indlæg

Lige et kæmpe kram til dig pga vrøvlet med din veninde :cheerleader3:

Håber sådan hun kommer på fredag, og at hun ellers forstår, at du bliver trist, når hun aflyser og ikke kommer og besøger dig.

Jeg kender situationen alt for godt. Oplevede lidt i samme stil med min veninde, hvor jeg bare blev så ked. Jeg sendte en lang mail til hende, hvor jeg fik forklaret det hele og hvad jeg følte, og faktisk bundede det hele meget i misforståelser og at der var nogle ting (helbredsmæssige) hun ikke havde fortalt. Enden på det blev at vi fik snakket ud og blev enige om at være bedre til at inddrage hinanden i vores liv (vi bor langt fra hinanden), og nu er det hele blevet rigtig godt igen, og vi er blevet meget tættere igen. Jeg kan kun anbefale at tage den snak... uanset hvordan det ender, så hjælper det at komme ud med bekymringerne.

Held og lykke med det

:):blush::)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer