Søvnig

Miriam og Kasper - 24. maj 2008

255 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Tusind tak alle sammen!

Ja jeg har desværre ikke så meget tid længere. Der er nu kun en uge til vores bryllup, og jeg kan godt sige jer, jeg er stresset!!

Der har været en masse at se til, og samtidig er jeg kommet op på fuldtid på mit arbejde. Men jeg glæder mig helt ubeskriveligt meget - min kjole er kommet hjem, jeg har fået alt udstyret til, og der er ved at være nogenlunde styr på det hele. Men sommerfuglene titter langsomt frem. Det er rigtigt spændende det hele.

Jeg glæder mig :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak alle sammen!

Ja jeg har desværre ikke så meget tid længere. Der er nu kun en uge til vores bryllup, og jeg kan godt sige jer, jeg er stresset!!

Der har været en masse at se til, og samtidig er jeg kommet op på fuldtid på mit arbejde. Men jeg glæder mig helt ubeskriveligt meget - min kjole er kommet hjem, jeg har fået alt udstyret til, og der er ved at være nogenlunde styr på det hele. Men sommerfuglene titter langsomt frem. Det er rigtigt spændende det hele.

Jeg glæder mig :hug:

Du skal nok nå det hele, søde! ()() Ikke noget med at stresse! Så er det bedre at uddelegere nogle opgaver - folk vil så gerne hjælpe!

Iiiiiih en uge tilbage!!!! Det er vildt! :denmarkflag::denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej allesammen

Tusind tak for alle jeres hilsner og lykønskninger. Det er helt overvældende! På samme måde som dagen i sig selv var overvældende. Det har været den lykkeligste dag i hele mit liv. Gang på gang blev jeg overvældet, overrasket, ja jeg kan slet ikke sætte ord på de følelser jeg sidder med her godt en uge efter brylluppet.

Kasper og jeg har snakket og snakket og vi har grædt glædestårer efterfølgende. Det har været helt ubeskriveligt!

Nervøsiteten hele morgenen inden det gik løs, suset i maven da jeg gik ind i kirken, alle kiggede på mig som om jeg var den kongelige brud (d. 24 ;) ). Og synet af Kasper der kæmpede for at holde tårerne tilbage mens jeg kom op imod ham. De smukke ord af præsten, vores hviskende ja, blomster i kirken, flot musik.

Til festen var der det ene indslag efter det andet. Mine fem søskende lavede en underholdning der fik os til at skrige af grin, Kasper holdt den dejligste rørende tale til mig, og tale på tale fik følelserne helt op at køre. Det var så vildt hvad folk havde forberedt til os. Følelsen af at alle rejser sig og udbringer en skål mens de ønsker alt det bedste for os, er slet ikke til at beskrive.

Og min bedste veninde som er i Israel lige nu, havde lavet et videoindslag hvor hun holdt tale for mig. Jeg kunne slet ikke holde tårerne tilbage og måtte give dem frit løb.

Brudevals med alle ens næreste venner og familier, som bare står og smiler sødt og klapper imens vi falder hen i musikken og valsen, og ender i et altomsluttende kys. Vennernes grin da de klippede Kaspers strømper og fik øje på den festlige neglelak.

Gaverne! Der var så mange, det var helt vildt. Vi blev ved og ved med at pakke op, og jeg forstår stadig ikke at folk har givet så meget. Gavebordet syntes nærmest uendeligt og der var så mange dejlige ting.

Virvarret da vi løb ud mod bilen, risen fløj om os og det var umuligt at se hvad der var hvad. Vi løb bare hujende og hvinende mens den ene kaskade af ris efter den anden fløj om ørerne på os. Bilen stod pyntet med toiletpapir, "nygift" skrevet med læbestift og dåser hængende bagved.

Og bryllupsrejsen! Fire dage perfekte dage i hinandens selskab hvor vi bare nød at være os, nød at være mand og kone, nød at vise vores kærlighed til hinanden.

Lige nu løber tårerne ned af mig. Det har været de lykkeligste dage i mit liv, og jeg er stadig overvældet. I morgen starter jeg på arbejde igen, og jeg har bare slet ikke lyst. Jeg føler det hele har været et stort eventyr, helt ubeskriveligt og smukt.

Billederne må I vente lidt med, vi får dem af fotografen på onsdag.

Redigeret af Søvnig
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer