minni1

Hvor går brylluprejsen hen?

27 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi skal en tur til USA og Hawaii. Vi flyver til LA og lejer en bil og kører til San Fransisco og derfra til Las Vegas, Grand Canyon og så til San Diego og flyver til Hawaii i 10 dage. Det er bliver helt vildt lækkert, og jeg glæder mig helt vildt. Vi havde kigget på Afrika og noget safari, men det blev alt for dyr. Så for at have råd til det blev det USA, hvor vi selv bestiller det hele hotel og fly.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ikke bestemt os endnu.. Jeg foreslog en forlænget weekend i London, men det var ikke godt nok, synes Kim.. P.t. snakker vi lidt om Thailand eller noget lignende. Men jeg er lidt i tvivl om, hvor lang tid vi skal være væk.. Vi har nemlig to små børn. Er der nogen erfaringer med sådan en tur til Thailand fx, som kan sige noget om, om man kan "nøjes" med en god uge? Tro mig, jeg vil virkelig gerne væk, men jeg kan sgu ikke undvære de unger alt for længe.

Janne.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi flyvr om mandagen efter brylluppet til Miami Beach hvor i skal bo i 5 dage, derefter tager vi afsted på krydstogt til Caribien skal bl.a. se Jamaica og mexico udover de andre små øer... der vare en uge inden vi skal hjem til vores lille hund igen..

Jeg glæder mig som et lille barn til den tur -HAHA-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var 10 dage på Gran Canaria, hvor vi rejste onsdagen efter brylluppet. Det var dejlig afslapning, uden de altfor store oplevelser, og var lige hvad vi havde brug for efter sådan et bryllup. Da vi kom hjem tog vi direkte i sommerhus med vores venner - en uge med gang i den og en noget anderledes afslutning på bryllupsrejsen. Men det var fint at blive "normale" igen -HAHA- Men hold da helt op hvor var det hårdt at møde på arbejde efter de tre uger!

Marmari - det lyder godt nok romantisk at ikke vide hvor i skal hen, hun er da sød din mor, hvad!?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Vi gør det lidt omvendt- vi tager bryllupsrejsen inden brylluppet, og vi skal en uge til Gran Canaria- det bliver skønt- en uges afslapning -HAHA-

Det var da en rigtig god ide !

mvh

goodbyehansen

PS - vi var ikke på "rigtig" bryllupsrejse, da vi rejser 2-3 gange om året alligevel.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi tager 9 dage til Mallorca inden bryllupet, men det er mest fordi mine to søskende på 14 og 15 skal med, det fik de nemlig i konfirmationsgave. Så jeg tror ikke der bliver en decideret bryllupsrejse efter, vi har også min kærestes datter på ferie i 14 dage, så måske vi venter og tager en weekend på et tidspunkt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej.

Jeg er så heldig at jeg lige har vundet to billetter og to overnatninger i Paris i forbindelse med mit arbejde. Så der tagervi ned et par dage efter brylluppet. Så tror jeg vi tager til Thailand, Bali, eller et andet sted hvor der er varmt i et par uger i Maj.

Så kan brylluppet lige nå at bundfælde sig lidt inden vi skal på den "store" tur.

Glædelig jul

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ikke bestemt os endnu.. Jeg foreslog en forlænget weekend i London, men det var ikke godt nok, synes Kim.. P.t. snakker vi lidt om Thailand eller noget lignende. Men jeg er lidt i tvivl om, hvor lang tid vi skal være væk.. Vi har nemlig to små børn. Er der nogen erfaringer med sådan en tur til Thailand fx, som kan sige noget om, om man kan "nøjes" med en god uge? Tro mig, jeg vil virkelig gerne væk, men jeg kan sgu ikke undvære de unger alt for længe.

Janne.

Hej Janne.

Jeg har været i Thailand i 18 dage for nogle år siden, da min datter var 12 år. Det gør jeg så aldrig igen, selvom hun var i bedste hænder hos sin far og en uge hos min mor (i min lejlighed). Det var et frygteligt savn. Da hun var 6 år rejste jeg for første gang væk i en uge, og nørj, hvor havde jeg indimellem ondt i maven... :boohoo: Så var det lidt svært at nyde turen helt.....

Selvfølgelig kan man nøjes med en god uges tid i Thailand - men måske ikke uden at føle sig snydt af, at man jo ikke kan få set så meget. Hvis man alligevel ikke vil rejse rundt, kan man næsten lige så godt finde noget tættere på, fx Egypten, og så nøjes med en uge. Helt fri for jetlag endda!

Thailand er et dejligt land, hvor I sagtens kan tage børnene med!!

Dorte.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Vi har ikke bestemt os endnu.. Jeg foreslog en forlænget weekend i London, men det var ikke godt nok, synes Kim.. P.t. snakker vi lidt om Thailand eller noget lignende. Men jeg er lidt i tvivl om, hvor lang tid vi skal være væk.. Vi har nemlig to små børn. Er der nogen erfaringer med sådan en tur til Thailand fx, som kan sige noget om, om man kan "nøjes" med en god uge? Tro mig, jeg vil virkelig gerne væk, men jeg kan sgu ikke undvære de unger alt for længe.

Janne.

Hej Janne.

Jeg har været i Thailand i 18 dage for nogle år siden, da min datter var 12 år. Det gør jeg så aldrig igen, selvom hun var i bedste hænder hos sin far og en uge hos min mor (i min lejlighed). Det var et frygteligt savn. Da hun var 6 år rejste jeg for første gang væk i en uge, og nørj, hvor havde jeg indimellem ondt i maven... :cheerleader3: Så var det lidt svært at nyde turen helt.....

Selvfølgelig kan man nøjes med en god uges tid i Thailand - men måske ikke uden at føle sig snydt af, at man jo ikke kan få set så meget. Hvis man alligevel ikke vil rejse rundt, kan man næsten lige så godt finde noget tættere på, fx Egypten, og så nøjes med en uge. Helt fri for jetlag endda!

Thailand er et dejligt land, hvor I sagtens kan tage børnene med!!

Dorte.

Hej søde Dorte.

Tak for dit svar! Hm.. Ja, du har nok ret.. Må lige vende det med manden.. Det ville da i hvert fald helt klart være en fordel ikke at skulle bruge et par dage på jetlag :boohoo: Egypten har han dog været i 100 gange (cirka ;o)), så det skal nok være noget andet.. Jeg må lige diskutere med ham, hvad vi egentlig vil på et tidspunkt, men vi har også snakket om først at rejse vinteren efter, og så er de jo da lidt større, de små.. Åh, alle de ting, man skal tænke på..

Men tak!

Janne.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rundrejse i Usa - San fransisco, grand canyon, las vegas, la, hawaii og så 4 extra dage i la hvor vi lejer bil. Vi er væk i 20 dage - GLÆDER OS :ilovebryllupsklar::balloons:

Og snupper et Vegas-bryllup med også måske? det kunne da være morsomt at høre om :fløjt: du kan jo altid medbringe tussie mussie :biggrin:

Redigeret af 310508
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal ikke på bryllupsrejse lige efter vores bryllup da jeg er fuldt optaget, hvis overenskomstforhandlingerne her til foråret ender med konflikt, så jeg tør ikke planlægge noget. Lars er til den tid, næsten lige begyndt på et nyt arbejde, så vi venter til senere og bruger sommerferien som vores honeymoon. Der tager vi så en tur til Frankrig.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Rundrejse i Usa - San fransisco, grand canyon, las vegas, la, hawaii og så 4 extra dage i la hvor vi lejer bil. Vi er væk i 20 dage - GLÆDER OS :ilovebryllupsklar::balloons:

Og snupper et Vegas-bryllup med også måske? det kunne da være morsomt at høre om -HAHA- du kan jo altid medbringe tussie mussie :biggrin:

JA!!! det gør vi faktisk :oops: martin ved det bare ikke !!! Det blir min morgengave at Elvis skal vie os igen :fløjt: ej seriøst det er rigtigt!! det skal da opleves når man er der :hug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det var planen at vi skulle have været en uge-10 dage til Toscana umiddelbart efter brylluppet, men nu har en bryllupsinvitation i USA en måned efter vore bryllup gjort at vi nok tager bryllupsrejsen til USA og slutter ved min venindes bryllup.

Det betyder også at vi først tager afsted små 14 dage efter vi er blevet gift - det synes jeg egentlig er meget godt...såvi lige kan lande på jorden igen, og stadig glæde os til bryllupsrejsen :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Rundrejse i Usa - San fransisco, grand canyon, las vegas, la, hawaii og så 4 extra dage i la hvor vi lejer bil. Vi er væk i 20 dage - GLÆDER OS :ilovebryllupsklar::balloons:

Og snupper et Vegas-bryllup med også måske? det kunne da være morsomt at høre om -HAHA- du kan jo altid medbringe tussie mussie :biggrin:

JA!!! det gør vi faktisk :hug: martin ved det bare ikke !!! Det blir min morgengave at Elvis skal vie os igen :fløjt: ej seriøst det er rigtigt!! det skal da opleves når man er der :cheerleader3:

Hvor lyder det morsomt :oops::hug: Glæder mig til at høre mere om det. Har et vennepar der var derovre i august, men de gjorde det sørme ikke alligevel. Det synes jeg er rigtig ærgerligt, det må da være en sjov oplevelse at have med derfra. Tænkte nok at I ville kunne se humoren i det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer