sille111

Hælp mig med min opgave please:-)

30 posts in this topic

Hejsa

Jeg er i gang med at skrive en større opgave i psykologi og har brug for hjælp i form af et par få besvarelser.

Selve opgaven går ud på at beskrive de typiske årsager til overvægt, men også de stadig stigende fordomme om overvægt. I den forbindelse har jeg brug for jeres kommentarer vedr. 3 billeder af kvinder som jeg har vedhæftet.

Jeg kunne godt tænke mig at høre, om i syntes at kvinderne er almindelige, overvægtige eller svært overvægtige.

Min frist for aflevering er i næste uge, så jeg vil sæte pris på hurtige svar:-) Jeg skal bruge omkring 20 besvarelser.

På forhånd tusind tak for hjælpen.

Venlig hilsen

Sille

billeder_af_kvinder.doc

0

Annonce ♥

Synes det er lidt svært at se når de har tøj på.. det er jo lidt løst

Hende den første i bikini synes jeg er normal, hende i midten vil jeg nok også sige normal, har dog lidt svært ved at vudere pga løst tøj, den sidste vil jeg sige overvægtig.

Det er i forhold til hvad jeg vil synes om min egen krop..

0

hmm....

Nr. 1 er det, som jeg vil kalde frodig - hendes BMI ligger nok lige på kanten af at være overvægtig, men selv synes jeg, at hun ser enorm kvindelig ud! :ilovebryllupsklar:

Nr. 2 og nr. 3 er overvægtige - ikke svært overvægtige!

Edited by Anjapigen80
0

Jeg faldt over dit indlæg.

Jeg vil ikke sige at de er svær overvægtig, men de har lidt x-tra kg på kroppen.

Jeg er selv en overvægtigpige, men jeg ligger i den store ende af skalaen. Hvilket jeg ikke syntes at de piger gør.

Jeg ved ellers ikke hvordan at jeg skal forklare det. Hvis der er noget jeg kan hjælpe dig med, kan du sende en PM og jeg skal se om jeg kan hjælpe dig med det.

Heldt og lykke med opgaven.

Billede 1-2 er den sammen kvinde. Billede 3 er en anden kvinde. De er fra LisG.

Edited by nillemusen
0

Annonce ♥

hmm....

Nr. 1 er det, som jeg vil kalde frodig - hendes BMI ligger nok lige på kanten af at være overvægtig, men selv synes jeg, at hun ser enorm kvindelig ud! :ilovebryllupsklar:

Dette svar er jeg enig i.

0

nr 1: normalvægtig med BMI omkring 25

nr 2: overvægtig -svært at se med poset tøj

nr 3: overvægtig

0

Jeg vil sige Nr. 1 er i normalområdet om end i den tunge ende men stadig i normalområdet. Nr. 2 og 3 overvægtige.

0

De er alle 3 overvægtige = BMI på over 25

0

Annonce ♥

Udfra min egen krop at dømme er:

Nummer 1: Normalvægtig, men ikke i den "lette" ende... BMI over 24...

Nummer 2 og 3 har et BMI der er større end 25... Nummer 2 ser ud til at være den der er mest overvægtig af de tre, men det er lidt svært at se pga. det løse tøj...

0

Det er garanteret den samme kvinde i forskelligt tøj. Vil mene hun er lettere erotisk buttet - ikke fed..

0

Jeg vil mene at alle tre piger er overvægtige. Der er dog ingen af dem som er svært overvægtig som jeg ser det. Der er bare forskel på fordelingen af deres vægt. Jeg synes de ser smukke ud :cheerleader3::ilovebryllupsklar: da ingen af dem er med hængemave eller uden hals

0

hmm....

Enig

Edited by anita80
0

Annonce ♥

Jeg synes de ligger i samme vægtklasse alle tre.

Umiddelbart ville jeg bare kalde dem naturlige kvinder - som er på den frodige skala.

Jeg vil nok placere dem i katogorien let overvægtige. Ingen af dem er svært overvægtige.

Håber du kan bruge mine svar.

Knus Nathasia

0

Jeg vil gøre jer opmærksom på at billede 1 og 2 er sammen kvinde.

Og billede 3 er en anden kvinde.

0

Jeg tænker, at de begge to er overvægtige, men ikke svært.

Og ja, desværre, det er jeg også selv :ilovebryllupsklar:

Men det er jo efterhånden helt almindeligt med al den lækre mad, der er tilgængelig ;)

Edited by lii
0

Jeg vil lige lettere overvægtig, som mig. Mener dog selv at jeg bare er erotisk buttet :ilovebryllupsklar:

0

Annonce ♥

De er overvägtige alle 3 efter min mening. Men ikke svärt overvägtige.

0

Jeg vil lige lettere overvægtig, som mig. Mener dog selv at jeg bare er erotisk buttet :ilovebryllupsklar:

ud fra avatar ser du langt fra "erotisk buttet" ud.. :cheerleader3:

0

Jeg vil gøre jer opmærksom på at billede 1 og 2 er sammen kvinde.

Og billede 3 er en anden kvinde.

Se det lurede jeg også på, Nille..... :ilovebryllupsklar:

Og det er da bare et glimrende eksempel på at løsthængende tøj og A-facon ikke nødvendigvis gør noget godt for store piger.

Der er jo bred enighed om at nr. 1 er det øverste af normalområdet og nr. 2 er klart overvægtig - forskellen ligger i påklædningen.

:cheerleader3: fra Marianne

Edited by Mus01
0

Jeg vil mene at alle tre ligger i samme vægtklasse. Jeg vil ikke kalde dem overvægtige, men buttede...

0

Annonce ♥

det er jo den sammen pige på alle billede, hun er lidt overvægtig.

kender nemlig billede fra forretning LIS-G, som er en tøj butik for stor str.

christina

0

Jeg er ikke i tvivl om, at de alle er overvægtige = BMI over 25. Jeg tror også, at de ligger noget over. Dette ud fra en betragtning af min egen krop (172 cm høj), der netop har bevæget sig fra et BMI over 25 til under...

Jeg havde ikke luret at nr. 1 og 2 er den samme - tøjet, hun har på, gør bestemt ikke noget godt for hendes figur! Hun er meget pænere (mindre) uden...

0

Jeg vil også mene at de alle 3 (2) er overvægtige - dog ikke svært overvægtige.

BMI mæssigt har jeg svært ved at vurdere det, men er overbevist om at den i hvert fald er over 25

Dertil sagt har de en fantastisk udstråling.

0

Ud fra bmi er de alle tre (eller begge to) overvægtige i det de har en bmi over 25, men ud fra min egen vurdering ville jeg bare kalde dem for buttede. Meget kvindelige at se på og meget mindre end mig selv, som er i den høje ende af overvægtig.. jeg ville da gerne bytte krop med en af dem :thumbsupsmileyanim: Og enig med jer andre; tøjet på billede nr. 2 gør intet godt for den kvinde. Synd og skam, da hun jo faktisk har placeret sin buttethed flot på hendes krop!

0