kejzer

tale og sang

21 indlæg i dette emne

Hej piger - ja der er altså ikke nogen tale endnu..

men jeg har tænkt på følgende... Efter min tale ( ja manden vil ha en ellers får jeg heller ikke nogen! så kan jeg lære det) ville jeg gerne overraske ham med at få vores sang sunget; MEN det er der simpelthen ikke råd til i økonomien.

Vores sang er simpelthen noget så plat som Time of my life fra dirty dancing - det var vores allerførste dans til vores allerførste møde og allerførste kys :thumbsupsmileyanim:

MEN jeg har jo så fundet teksten og der er jo både mand og kvinde del og så tænkte jeg at jeg ville dele den rundt og få gæsterne til at hjælpe mig med at synge den (med den originale i baggrunden) så mænnerne synger hans del og kvinderne "baby´s" del :respekt:

Er det for plat????

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Med "sex and the city" i baggrunden, kan jeg lige klare en lille mening her til dig, Mie. :cheerleader3:

Jeg synes det er en super sød ide :respekt: men kan godt følge Nathasia. Det vil falde til jorden, hvis der ikke er nogen der er med på den. Men come on, hvem kender ikke den???!!!! ALLE (i hvert fald) piger i alderen 20-45 år kender den da, ik?? Og de fleste fyre kender den også, ja altså Dan synger gladeligt med, og min bedste (fyr) ven gør det samme. Begge håndværkere og "almindelige" mænd.

Spændt på at høre, hvad du finder på.... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg synes det er en fantastisk ide søde, Det er en sjov måde at få mere gang i gæsterne.. Jeg tror nu de fleste gæster vil være med på den, så min mening er helt klart det skal da gøres, jeg er en af dem der elsker sådan indslag som gæst, det er sjovt som underholdning..

Og nej det er da ikke en plat sang at have som jeres, synes den er meget meget sød!!

Bedre end ikke at have nogen sang..

0

Del dette indlæg

Jeg synes det er en fantastisk ide søde, Det er en sjov måde at få mere gang i gæsterne.. Jeg tror nu de fleste gæster vil være med på den, så min mening er helt klart det skal da gøres, jeg er en af dem der elsker sådan indslag som gæst, det er sjovt som underholdning..

Og nej det er da ikke en plat sang at have som jeres, synes den er meget meget sød!!

Bedre end ikke at have nogen sang..

;) tak for din søde kommentar :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Ihh hvor er det da sødt - håber lige at jeg finder på noget lige så godt til vores dag(som vist er den samme som din :cheerleader3: ) men vi har bare ikke nogen rigtig sang - eller det har vi men den er sørgelig god så passer ikke helt og samtidig er der så mange sange der har markeret vores forhold så det kan ikke gøres med en. Sad faktisk lige og tænkte grundigt over det da jeg stødte på dit indlæg. Jeg tror selvom jeg havde tænkt mig at lade være at jeg vil holde en tale for ham alligevel - men ihh hvor er det svært at få det helt rigtige sagt uden at væve rundt i alt muligt...

Nå hovsa der fik du da lige en hel smøre...

:cheerleader3:

KH Frk Munk

0

Del dette indlæg

Hejsa

Ihh hvor er det da sødt - håber lige at jeg finder på noget lige så godt til vores dag(som vist er den samme som din :cheerleader3: ) men vi har bare ikke nogen rigtig sang - eller det har vi men den er sørgelig god så passer ikke helt og samtidig er der så mange sange der har markeret vores forhold så det kan ikke gøres med en. Sad faktisk lige og tænkte grundigt over det da jeg stødte på dit indlæg. Jeg tror selvom jeg havde tænkt mig at lade være at jeg vil holde en tale for ham alligevel - men ihh hvor er det svært at få det helt rigtige sagt uden at væve rundt i alt muligt...

Nå hovsa der fik du da lige en hel smøre...

:cheerleader3:

KH Frk Munk

hej søde :hug:

dejlig dag :cheerleader3::cheerleader3: tak for din søde besked :huh: glæder mig til at høre hvad du finder ud af:)

kram

0

Del dette indlæg

Det er da en super ide.... hvis der altså er nogen der kan synge for bare gråd i halsen... jeg synes altid talerne til et bryllup er meget følelsesladede. Jeg er dog helt sikker på, at det nok skal blive godt, hvis den originale sang kører i baggrunden mon så ikke folk vil skråle med og glæde sig på jeres vejne :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Slet ingen kommentarer??

Jeg syntes det lyder sødt

Og hvis jeg havde en stemme der ikke lød som en vred orne i løbetid, ville jeg med glæde havde mødt op og synget for.

PØJ PØJ med den vidre planlægning.

Jeg er også startet op med min planlægning - FEDT FEDT

Og godnat herfra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

men jeg har tænkt på følgende... Efter min tale ( ja manden vil ha en ellers får jeg heller ikke nogen! så kan jeg lære det) ville jeg gerne overraske ham med at få vores sang sunget; MEN det er der simpelthen ikke råd til i økonomien.

Vores sang er simpelthen noget så plat som Time of my life fra dirty dancing - det var vores allerførste dans til vores allerførste møde og allerførste kys :cheerleader3:

MEN jeg har jo så fundet teksten og der er jo både mand og kvinde del og så tænkte jeg at jeg ville dele den rundt og få gæsterne til at hjælpe mig med at synge den (med den originale i baggrunden) så mænnerne synger hans del og kvinderne "baby´s" del :cheerleader3:

Er det for plat????

Bestemt ikke, men den er meget svært at synge. Uden at have prøvet det vil jeg tro at den er ekstra svær at synge i en forsamling (men det gør det jo bare mere morsomt). Ved lejlighed vil jeg da lige prøve at se om vi skulle have den liggende instrumentalt (i karaoke-samlingen), så der kan komme lidt akkompagnement på. Det kunne måske hjælpe lidt til (hvis du iøvrigt syntes at det er en god ide).

0

Del dette indlæg

Slet ingen kommentarer??

Jeg syntes det lyder sødt

Og hvis jeg havde en stemme der ikke lød som en vred orne i løbetid, ville jeg med glæde havde mødt op og synget for.

PØJ PØJ med den vidre planlægning.

Jeg er også startet op med min planlægning - FEDT FEDT

Og godnat herfra

:cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Vores sang er simpelthen noget så plat som Time of my life fra dirty dancing - det var vores allerførste dans til vores allerførste møde og allerførste kys :cheerleader3:

MEN jeg har jo så fundet teksten og der er jo både mand og kvinde del og så tænkte jeg at jeg ville dele den rundt og få gæsterne til at hjælpe mig med at synge den (med den originale i baggrunden) så mænnerne synger hans del og kvinderne "baby´s" del :hug:

Er det for plat????

Bestemt ikke, men den er meget svært at synge. Uden at have prøvet det vil jeg tro at den er ekstra svær at synge i en forsamling (men det gør det jo bare mere morsomt). Ved lejlighed vil jeg da lige prøve at se om vi skulle have den liggende instrumentalt (i karaoke-samlingen), så der kan komme lidt akkompagnement på. Det kunne måske hjælpe lidt til (hvis du iøvrigt syntes at det er en god ide).

hejsa :huh: ja det er en svær sang, men den skal heller ikke tages som andet end et sjovt indslag - jeg var til et bryllup, hvor han fik spillet "deres sang" på cd og de sad og kiggede hinanden dybt i øjnene og vi andre sad bare og så på!! det var lidt mærkeligt fornemmelse synes jeg. men jeg havde egentligt forestillet mig at melodien MED sang skulle spille i baggrunden netop fordi det er en svær sang, den er på engelsk og måske ikke alle kender den.. :cheerleader3: og DEN har i garanteret :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hey søde!

Jeg kommer da gerne og synger for jer! du skal bare finde en gut, jeg kan synge sammen med :rolleyes:

Og hvis der så er "karaokee" på, er den da helt i top :thumbsupsmileyanim:

Men jeg danser altså ikke!

Ej, seriøst. Jeg synes det er en vildt god ide, men det er, som andre også påpeger, bestemt ikke en fællessang og det kan godt ende i en gang kludder, skal du være forberedt på...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej kejzer

Jeg synes det er en sød idé at spille "jeres sang", har selv overvejet det samme, men jeg tror jeg vil gøre noget lidt andet;

Jeg vil holde min tale for ham (ja, jeg holder tale for ham i håbet om at det så vil få ham til også at holde en tale for mig, for lige nu er han ikke for vild med idéen om at skulle rejse sig op under middagen og tale til mig - han stammer nemlig lidt). Efter talen vil jeg få sat vores sang på, og så tror jeg at jeg vil invitere ham ud på dansegulvet, og så kan vi danse tæt mens hele salen sidder med våde øjne... Jeg ved ikke om det vil virke plat, men helt ærlig, så er jeg også ligeglad, det er MIT bryllup og jeg gør som jeg vil.

Jeg er for øvrigt sikker på at ligegyldig hvad du beslutter dig for, så vil din mand synes at det er verdens mest fantastiske idé og elske dig for det.

Mht at det er en svær sang og synge, så tror jeg ikke at det ville blive et problem, så længe den kører i baggrunden også. Men lige et tips hvis du vælger at alle skal synes den. Lav teksten i Rød og Blå, så er det nemmere - også for dem der på det tidspunkt har fået et enkelt glas rødvin - at finde ud af hvornår det er kvinderne og hvornår det er mændene der skal synge...

Held og lykke med det hele.

0

Del dette indlæg

Jeg synes, det er en RIGTIG god idé.. og ikke mindst skæg!! :loveboard:

Jeg overvejer seriøst at stjæle idéen... men som et indslag for OS som brudepar - sådan lidt ud på aftenen (tror nok, det er nemmere efter et par glas, hvor folk nok bedre tør slå sig løs!).

Jeg kan simpelthen ikke få billedet af mine nethinder, at gæsterne giver den hele armen! :cheerleader3:

Dorte.

0

Del dette indlæg

Jeg tror bestemt også (som så mange andre), at det er en kanon idé. Jeg kan simpelthen ikke forestille mig, at der er nogle der ikke kender den - og hvis folk først har fået et glas eller to så gør det da det hele nemmere. Jeg tror sagtens det kan lade sig gøre - så klø du bare på med den gode idé! :loveboard::cheerleader3: :cheerleader3: :fløjt:

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer