jeannette

Jeannette & OT's Bryllup d. 29.8.2009 kl. 13:00

3,851 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Idag, idag, idag, idag, idag, idag, idag, idag, idag, idag, idag, idag, idag, idag, idag, idag, idag, idag, idag, idag, idag, idag, idag, idag, idag, idag, idag, idag, idag, idag, idag!!!!

Du bliver bare en über-smækker-lækker brud!

Glæder mig til at se billeder :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Jeannette

Tillykke med dagen - og hvor er det bare nogen flotte billeder, han taber både næse og mund når han ser dem, sikke en dejlig kvinde han har giftet sig med :thumbsupsmileyanim:

Jeg håber alt kommer til at være perfekt og I får den dejligste og smukkeste dag sammen. Skide vær med regnvejr, det betyder ingenting.

NYD DET.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa Jeanette

Jeg ville lige lægge en hilsen og selvom jeg ikke har været så aktiv med mit skriveri i din tråd, så har jeg skam fulgt med hele vejen...

Stort tillykke med dagen - jeg håber den bliver dejlig, fantastisk og alt hvad i har drømt om de sidste mange måneder.

Knuzer

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søde Jeanette!

Et kæme stort tillykke med dagen idag. :super:

Pyh du har ventet længe, og nu er dagen så endelig kommet. Håber at den bliver eventyrlig, men at der også bliver en stille stund til at sende en kærlig tanke til dem der mangler. :fløjt:

Kæmpe knus fra Sarah :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Sarah77
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kære Jeannette

Dette bliver en lidt hurtig besked, for om ½ time, skal jeg sidde i kirken og vente på dig :fløjt: :super:

Ville bare lige sige, at det er nogle superlækre billeder du har fået taget, og jeg glæder mig til at se resten.

Jeg syntes absolut ikke, at man kan se at du har halsbetændelse og øjenbetændelse - og er 40 år gammel... - tværtimod...

DU ER SGU FOR LÆKKER :)

Vi ses snart - og jeg skriver lykønskningen til dig, når jeg kommer hjem - for jeg har lidt travlt :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæreste Jeanette,

Et STORT tillykke med jeres dag i går. Jeg håber, at alt gik helt efter hensigten, og at I havde tid til at nyde dagen!!!

Jeg ærger mig dog voldsomt over, at jeg ikke nåede at komme i kirken, hvilket jeg HAVDE planlagt. Men desværre var der en opgave (den med kvinden, der røg ud af bussen), der gjorde, at jeg IKKE nåede det til kl. 1300.

Jeg fik en kollega til at køre mig og min cykel ud til kirken, men desværre var I lige kørt fra kirken, for da vi kørte ind foran kirken, gik jeres gæster fra stedet og præsten over i sin bolig.

Jeres gæster kiggede lidt, da vi kom trillende dér i en af vores sprintere, men...ak ja... Jeg var derude...men desværre for sent.

Jeg glæder mig helt vildt til at se billederne!!!!! Skynd skynd skynd!!

Knus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

kære Jeannette & Tuska

Tusind tak for at jeg fik lov at være en del af jeres dag.

I var sgu så smukke og søde - og sikke en masse søde mennesker der var med til receptionen.

Jeg håber i fortsat havde en dejlig dag, middag og fest.

Jeg er ved at lægge billederne ind på min computer, og lægger lige et par billeder ind om lidt...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer