siggaard-rasmussen

limo, hestevogn eller gummi-ged

31 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi skal køre i LIMO !!! Til bryllupsmessen fandt vi ud af at det faktisk kun kostede ca 3000 kr for sådan en dag, hvor bruden hentes og køres til kirken. Og efter kirken køres parret og evt børn til fotograf og derefter til feststed.

3000 syntes vi var billigt eller mindre end vi forventede, så vi ringede og bestilte. Og hvad sagde damen så ... 3000 hmmm det lyder forkert. Jeg får det til 2200 !!!!!!! hold da ferie hvor vi syntes det var billigt. Så der var ingen tvivl i vores sind. Vi skal køre LIMO. Inkl. i prisen er også champagne til os og sodavand til børnene.

Vores børn er kun med i kirken, men skal også med i Limosinen - det bliver dagens oplevelse for dem.

0

Del dette indlæg

Vi skal køre i LIMO !!! Til bryllupsmessen fandt vi ud af at det faktisk kun kostede ca 3000 kr for sådan en dag, hvor bruden hentes og køres til kirken. Og efter kirken køres parret og evt børn til fotograf og derefter til feststed.

3000 syntes vi var billigt eller mindre end vi forventede, så vi ringede og bestilte. Og hvad sagde damen så ... 3000 hmmm det lyder forkert. Jeg får det til 2200 !!!!!!! hold da ferie hvor vi syntes det var billigt. Så der var ingen tvivl i vores sind. Vi skal køre LIMO. Inkl. i prisen er også champagne til os og sodavand til børnene.

Vores børn er kun med i kirken, men skal også med i Limosinen - det bliver dagens oplevelse for dem.

Hmmmm ja det var da godt nok ikke dyrt :cheerleader3:

Og ja........der er sgu stil over sådan et vogn-tøj ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej!

Jeg har lejet en rigtig smuk grøn veteranbil til at køre mig, min mor og far til kirken.

Den kommer først og henter dem - de ved det bare ikke endnu ( altså hvad de bliver hentet i). Håber de bliver rigtig overraskede og glade! :cheerleader3:

Efter kirken så bliver vi kørt i en rød "Mini" til reception - og fest stedet. Det er en god ven der kører.

Skulle oprindeligt ha være min kæreste der kørte - men han når ikke at få sit kørekort :cheerleader3:

For os var det vigtigt at det var noget særligt...

Mange knus

:cheerleader3:

Camilla

0

Del dette indlæg

Hej!

Jeg har lejet en rigtig smuk grøn veteranbil til at køre mig, min mor og far til kirken.

Den kommer først og henter dem - de ved det bare ikke endnu ( altså hvad de bliver hentet i). Håber de bliver rigtig overraskede og glade! :cheerleader3:

Efter kirken så bliver vi kørt i en rød "Mini" til reception - og fest stedet. Det er en god ven der kører.

Skulle oprindeligt ha være min kæreste der kørte - men han når ikke at få sit kørekort :cheerleader3:

For os var det vigtigt at det var noget særligt...

Mange knus

:cheerleader3:

Camilla

Jeg har en mini... Og den er altså MINI.. Jeg håber, du får plads til både chauffør, mand og kjole :loveflag:

0

Del dette indlæg

Vi regner med, at vi skal køres i mine forældres bil, som vi så pynter med tyl og satin og måske nogle blomster... Og flag! :cheerleader3: Den pris, vi havde hørt på limo'er, som vi kunne tænke os at køre i, var 6000 kr, så vi har valgt at nedprioritere transporten lidt (og så synes jeg faktisk, at mine forældres bil er ganske ok fin)...

Grunden til, vi ikke kører i vores egen bil, er, at det alligevel bliver min mor, der skal (og gerne vil) køre os hjem efter festen -hun drikker alligevel aldrig alkohol, så det ændrer ikke festen for hende, at hun skal være vores "chauffør"... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Den del af budgettet har vi valgt at nedprioritere, så vi kører i vores elskede Golf. Den bliver evt. pyntet i dagens afledning med lidt tyl eller lignende.

Jeg får nok ikke lov til at helt vilde, da det jo er en drengebil med stor motor og det hele, så alt for mange 'tøseting' dur bare ikke :cheerleader3:

Jeg går ikke så meget op i biler, så jeg er egentlig ligeglad, hvad køretøj det er - bare jeg kommer frem :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det vigtigste er måske at overveje om ens store kjole vil kunne være i bilen.. Kunne forstille mig at det ville blive ret klemt i visse så sportsvogne eller små gamle veteranbiler..

Her har manden fået æren af at bestemme transport.. Jeg vil egentlig allerhelst køres i min svigerfars gamle veterabil, da den har noget betydning. det er min svigerfars første bil, men den holder skilt i mange dele og skal have en hovedreperation af både motor, karosseri og interiør, så det kan ikke lade sig gøre.. Og når det ikke bliver den, er det for mig ligegyldigt..

Tror muligvis manden ender med at vælge en sportsvogn, som en vi kender har. Så kan vi låne den gratis og bare betale lidt pynt til bilen og kæresten sys den er fed. Samtidig vil han hellere bruge lidt ekstra penge på natmaden, og evt. bestille en pølsevogn..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det fedt og høre om de forskellige ting ;)

Tja vores reception skal højst sandsynlig holdes i forsamlingshuset lige overfor kirken... så ja gå ben.. ;) eller en gummiged (men KUN hvis den er total clean) . Henriks arbejds plads ligger jo os få hundrede meter væk så det kan os ske recpetionen blir holdt der.. ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hihi.... min far kom til at røbe, at vi jo skulle køre i hestevogn og det hele, til et familiemedlem, over telefonen mens jeg sad ved siden af! hehehe! Min mor ville lave det som en overraskelse, som ska være klar til os udenfor kirken... Gjorde som om jeg ikke hørte det - og ku bare se min mor sendte lynøjne til mig far...! Men min kæreste ved det ikke - så han får i det mindste overraskelsen :boohoo:

0

Del dette indlæg

Vi skal leje en bil, men det skal bare være en ganske alm pænere bil. F.eks. en Audi eller lign?? Vi skal giftes om 4 uger så er ved at have lidt travlt. Er der nogen der kan anbefale et sted med fornuftige priser. Vi vil gerne have en pæn bil til bryllupskørslen, men det er bare ikke lige der at størstedelen af pengene skal ligger!

:boohoo:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min far og jeg bliver hentet i en næsten ny (og meget stor) Limo - den kører os til kirken - og efter velsignelsen kører den os til festen (ca. 7 km) :boohoo::) - så skal vi have taget en masse billeder sammen med "dytten" - dette skal vi betale 4000 kr. for - havde vi boet tættere på Limosineservice var det blevet noget billigere, da vi betaler timepris.

0

Del dette indlæg

Vi har en lidt ældre speciel BMW - en M5 fra årgang 1989. Den mandlige halvdel af os (mig der skriver nu) er tosset med biler, og på den måde betød den noget for os.

Bilen er udefra i ekstremt pæn stand osv., men ligner sådan set de fleste andre BMW 5-serie ikke-M-modeller i den årgang. Forskellen ligger i det lille skilt på klappen og ellers under hjelmen.

Alligevel var vi helt klare i spyttet på at det skulle være den, når nu det er en lidt usædvanlig bil alligevel.

Årsagen er at min kones forældre til deres bryllup, i sin tid blev hentet i deres daværende bil: En folkevogn bobbel. Ikke noget specielt eller prangende - slet ikke på det tidspunkt. Men vi talte en del om at det for min kone og hendes søskende, havde været sjovt at have gode billeder af hvad deres forældre kørte i den gang, og at det var meget personligt.

Af samme årsag synes vi at det var sjovt at kunne "dokumentere" for kommende børn, at far engang havde en sjælden håndbygget BMW, da mor og far blev gift. Det er lige så meget en del af vores - og særligt min - identitet at have haft den bil.

Ok - stor bil med plads til kjolen osv., gjorde den også praktisk, og et billigt valg.

Min kone er i øvrigt totalt mod limo'er - ked af at sige det her på forummet til jer vil vælge det - men hun finder det rimeligt "prollet". Men smag og behag er immervæk forskelligt - heldigvis for det da.

Vi ville nok ikke have valgt en af vores egne biler, hvis der ikke havde været mulighed for at vælge noget lidt "interessant". Min kones nuværende Citroen Xsara var f.eks. næppe kommet ind i overvejelserne nogensinde - den er simpelthen for upersonlig for os (men udmærket bil).

Men jeg kunne sagtens have forestillet mig at vi havde taget hendes tidligere godt gamle udtjente Golf diesel - bare fordi vi betragtede den nærmest som en kær ven af os :-).

Vi fik i øvrigt en bekendt til at køre os - han havde sammen med sin kæreste selv stået for udsmykning, hvilket var gjort meget nydeligt.

Mvh.

Brian (ja... jeg lever op til mit navn :-)).

0

Del dette indlæg

Vi regner med, at vi skal køres i mine forældres bil, som vi så pynter med tyl og satin og måske nogle blomster... Og flag! :unsure: Den pris, vi havde hørt på limo'er, som vi kunne tænke os at køre i, var 6000 kr, så vi har valgt at nedprioritere transporten lidt (og så synes jeg faktisk, at mine forældres bil er ganske ok fin)...

Grunden til, vi ikke kører i vores egen bil, er, at det alligevel bliver min mor, der skal (og gerne vil) køre os hjem efter festen -hun drikker alligevel aldrig alkohol, så det ændrer ikke festen for hende, at hun skal være vores "chauffør"... :boohoo:

:):cheerleader3::super::)

Ihhhh... kan se i også har valgt d 6/6 2009 og skal giftes....SKØN dato....satser på godt vejr...ik :hug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer