Najabach

Naja og Heines Majbryllup:-)

809 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Kære alle I dejlige Zilla-piger!!!!!!!! :thumbsupsmileyanim:

Ja, nu er det vist også snart på tide jeg melder mig på banen igen. Føler ikke jeg har været herinde i et år, og efter alle jeres vidunderlige og søde beskeder fortjener I et kæmpe kæmpe tak. Hold da op en masse søde beskeder, der er ikke noget der får et smil på læben end når man logger herind. Tusind tak til jer alle! :thumbsupsmileyanim:

Christina, Tina, Gitte og Tanja... TUSIND TAK fordi I deltog i vielsen, hvor blev jeg bare rørt da jeg så jer! OG sikke nogle fantastiske billeder I har taget, dem er jeg super glad for at have nu hvor jeg ingen har før fotografen har været her:-) I er bare nogle rigtig dejlige mennesker, som jeg er så glad for at have mødt!:-))

Beretning fra den fantastisk vellykkede dag kommer, jeg skal til Bornholm i morgen og derfor starter jeg på den i næste uge:-) Glæder mig til at fortælle jer alt om den utroligt dejlige dag, det var intet mindre end fantastisk, I kan alle glæde jer til dagen kommer til jer!!!!:-)

JUbiiiiiiii Jeg er gift med den dejligste mand i verden!!!!!!!!!!!!!! :thumbsupsmileyanim:

Vi skrives snart ved tøser, stort kram herfra!!!

JUbiiiiii Yndlings Naja har givet lyd fra sig :loveboard:

Dejligt og høre du havde en vidunderlig dag smukkeste! Og glad for du kan lide billederne...

Vi har som skrevet osse en gave til dig- som du må få senere...

:cheerleader3:

Årh det er alt for meget søde, bare det at I ville komme er en stor nok gave for mig!!! Men jeg glæder mig sååå meget til at se jer igen, og ikke mindst til dit bryllup søde, glæder mig rigtig meget til at se dig i din smukke kjole, det bliver en smuuuuk dag!:-)))) Tusind tak for de flotte billeder, som du har opdaget har jeg snuptaget dem, håber det er ok:-) Mange varme knus herfra:-)

Intet er for meget når det er til et skønt menneske som dig :cheerleader3:

Jaaa - glæder mig til i kommer til sydfyn - og vil bruge jeres tid på mig/Henrik.

Og værsgo søde.. de er jo osse til dig... såå du siger bare til :rolleyes:

Knus & Kram

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Naja!

Jeg kan se på jeres hjemmeside (fantastisk side) at I også holdte jeres bryllupsfest på restaurant Damende! Vi skal også holde vores fest der, den 14. august 2010 :cheerleader3:

Er der noget som I vil specielt anbefale omkring stedet osv.?

Lige et hurtigst spg. - hvor overnattede I? Vi har set på forskellige steder, men har intet bestilt endnu...hmmm....

p.s. I så så bare SÅ godt ud!!!

KH. Mette

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer