Najabach

Naja og Heines Majbryllup:-)

809 indlæg i dette emne

Det var min make-self-hot-plan:-)) Så må vi håbe at den virker:-))

hold da hel fast søde hvor har du fået købt mange ting manner.. lækkert :loveboard:

har skrevet pa beretning hehe. fra i går.. :thumbsupsmileyanim:

post-34110-1240743878.gif 3 uger i går søde post-34110-1240743878.gif

kun små 20 dage tilbage smukke jubiiiiiiii :iloveyou::griner:-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hold da hel fast søde hvor har du fået købt mange ting manner.. lækkert :loveboard:

har skrevet pa beretning hehe. fra i går.. :thumbsupsmileyanim:

post-34110-1240743878.gif 3 uger i går søde post-34110-1240743878.gif

kun små 20 dage tilbage smukke jubiiiiiiii :iloveyou::griner:-

Hej søde.

Har lagt en besked i din tråd, hvor er jeg bare misundelig på den fede PA I havde, jeg håber virkelig også at min PA om to uger bliver god:-o Ja, jeg har købt en masse lækre ting:-) SÅ makeuppen bliver super god:-)) Skal have lagt prøve makeup i næste uge igen:-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor fedt og skægt med sådan en "make-self-hot-plan" (var det det du kaldte den) :cheerleader3:

- Super idé og sjovt at følge med på sidelinjen, jeg vil også have sådan en plan når min tid nærmer sig. :denmarkflag:

Lige præcis, hihihi... Ja, det er man jo nødt til at have:-))) Jeg har også overvejet at hvis jeg startede som planlægger, at få patent på konceptet "Make-Self-Hot-Plan". :cheerleader3: Jeg tror mange kommende brude ville have den med i pakken, ahhahahahaa

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Heeeeeey sweetie.

Tænkte jeg hellere lige måtte kigge ind forbi en tur :cheerleader3: Har været lidt væk den sidste uges tid...

Hmm og ja så er det jeg tænker på: "HVORFOR - du bruger såå meget til på en make.self-hot-plan???" Du er jo gude-smuk uanset hvad?? :cheerleader3:

Jeg er ved at finde ud af om jeg kan komme forbi den 16 og lure lidt... det er svært når man intet aner med PA eller noget... Vil RIGTIG RIGTIG gerne.. :denmarkflag: Og måske Tina oa. vil med??

Kæmpe knus herfra..

0

Del dette indlæg

Uhh nice med en make-self-hot-plan!! Jeg har selv overvejet at finde ud af hvilke ting jeg skal bruge... Bruger lidt forskelligt, så det ville nok være godt at beslutte hvad jeg skal have med ned til mine forældre aftenen inden :cheerleader3:

Jaaa, det er en god ide, så bliver man ikke i tvivl i sidste øjeblik :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Heeeeeey sweetie.

Tænkte jeg hellere lige måtte kigge ind forbi en tur :cheerleader3: Har været lidt væk den sidste uges tid...

Hmm og ja så er det jeg tænker på: "HVORFOR - du bruger såå meget til på en make.self-hot-plan???" Du er jo gude-smuk uanset hvad?? :cheerleader3:

Jeg er ved at finde ud af om jeg kan komme forbi den 16 og lure lidt... det er svært når man intet aner med PA eller noget... Vil RIGTIG RIGTIG gerne.. :denmarkflag: Og måske Tina oa. vil med??

Kæmpe knus herfra..

Hej søde, du er altid velkommen, går alt godt??

Hahaha, du er så sød, men alle har jo behov for en Make-Self-Hot-Plan, det er helt elementært om man hedder Elle MacPherson, Sussi (Sussi&Leo,hehe) eller lille Naja fra Kolding:-))))) Men tak for de meget søde ord:-)

Du er meget meget velkommen, søde og også Tina:-))) Jeg ville fryde mig ved alle dem der kommer og kigger, kunne bare være så dejligt:-)

Hav en rigtig dejlig dag søde:-))

Redigeret af Najabach
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Heeeeeey sweetie.

Tænkte jeg hellere lige måtte kigge ind forbi en tur :) Har været lidt væk den sidste uges tid...

Jeg er ved at finde ud af om jeg kan komme forbi den 16 og lure lidt... det er svært når man intet aner med PA eller noget... Vil RIGTIG RIGTIG gerne.. :) Og måske Tina oa. vil med??

Kæmpe knus herfra..

Tina og jeg har allerede aftalt/snakket om at vi skal ned og lure lidt, d. 16 :cheerleader3:

Kenai/Tanja vil også gerne med, så vi kan da evt. allesammen følges :cheerleader3::denmarkflag:

0

Del dette indlæg

18 dage!!!!

Hvad mangler vi?

Bruden:

Hentning af kjole på torsdag, håber den er klar så:-o

Farvning af hår på fredag

Ansigtsbehandling i næste uge engang

Læse til eksamen i næste uge

Slappe af, undgå stress

Måske en tur i spa

Lave mini-tale færdig

Øve sang færdig, svææææært :smoking:

Øve brudevals, med gom selvfølgelig

Gommen:

Bestille buketter

Øve brudevals med mig

Bryllup:

Indsætte tyl i kirkehæfter forhåbentlig i starten af næste uge

Bordplan kan laves efter den 1. Maj

Indsætte bordplan i menukort efter 1. Maj

Lave dekorative kurve til kirkehæfter og champagne (til fotos)

Lave kurv med frøposer i (købe kurv først)

Lave små digte til gavebord, toiletkurve og frøposer

Pyha, har jo pludselig lidt travlt :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Heeeeeey sweetie.

Tænkte jeg hellere lige måtte kigge ind forbi en tur :) Har været lidt væk den sidste uges tid...

Jeg er ved at finde ud af om jeg kan komme forbi den 16 og lure lidt... det er svært når man intet aner med PA eller noget... Vil RIGTIG RIGTIG gerne.. :) Og måske Tina oa. vil med??

Kæmpe knus herfra..

Tina og jeg har allerede aftalt/snakket om at vi skal ned og lure lidt, d. 16 :cheerleader3:

Kenai/Tanja vil også gerne med, så vi kan da evt. allesammen følges :cheerleader3::denmarkflag:

Ihhhhhhh I er allesammen meget velkomne:-))))))))))

0

Del dette indlæg

Kan godt lide din idé med en make-self-hot-plan :cheerleader3: MEN må give misspuzzykatz/christina ret, du er jo SMUK alligevel!!!! :denmarkflag:

Det kan godt være at jeg "kommer til" at skulle prøve nogle at de produkter du har købt :cheerleader3: De ser super lækre og gode ud!!! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

18 dage!!!!

Hvad mangler vi?

Bruden:

Slappe af, undgå stress

Måske en tur i spa

Lave mini-tale færdig

Gommen:

Bestille buketter

Øve brudevals med mig

Bryllup:

Hvis du føler at der stiger dig til hovedet, alt det der skal laves, skal du bare råbe højt!

Jeg kommer gerne og hjælper dig med noget af det praktiske :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Kan godt lide din idé med en make-self-hot-plan :cheerleader3: MEN må give misspuzzykatz/christina ret, du er jo SMUK alligevel!!!! :denmarkflag:

Det kan godt være at jeg "kommer til" at skulle prøve nogle at de produkter du har købt :cheerleader3: De ser super lækre og gode ud!!! :cheerleader3:

hehe, ja det er en super god ide:-))) Jeg vil vædde med at hvis vi kom backstage Carrie's (SATC) bryllup at hun ville have mindst to MSH-planer, en almindelig og en nødplan:-)))

Ja de er også meget meget lækre, man bliver helt afhængig af alle de fab ting:-)))

0

Del dette indlæg

18 dage!!!!

Hvad mangler vi?

Bruden:

Slappe af, undgå stress

Måske en tur i spa

Lave mini-tale færdig

Gommen:

Bestille buketter

Øve brudevals med mig

Bryllup:

Hvis du føler at der stiger dig til hovedet, alt det der skal laves, skal du bare råbe højt!

Jeg kommer gerne og hjælper dig med noget af det praktiske :cheerleader3:

Årh hvor er du bare sød, Gitte. Det er virkeligt en sød tanke, men jeg er nu ret sikker på at jeg når det hele:-) Har læseferie fra på torsdag:-))) Men tak for buddet, man ved aldrig om man får brug får det:-))

0

Del dette indlæg

ja søde, nu er det jo snart hehe :denmarkflag: weeeeeeeeeee. på lørdag 2 uger tilbage.

:cheerleader3: håber ud når alle dine ting. :cheerleader3:

Ja det skal jeg nok, har jo snart læseferie, så det bliver en kombination af læsning og briiiiiiiiiiiiiiiiidezilla stuff.... Snøft, kom lige i tanke om at om tre uger kan jeg ikke længere kalde mig selv en bridezilla:-(((( :cheerleader3: Hvad skal jeg så gøre??? Kan man blive en wifezilla????

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer