Najabach

Naja og Heines Majbryllup:-)

809 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Åhh, det var godt at du fandt en ny bue - og sikke da en rar en du har handlet med. Og velkommen hjem til manden!

Kram Heidi

Ihh tak,ja han var godt nok rar, ham må jeg hellere lige snakke med når jeg skal have ny violin:-))

Det er bare rigtig rart at have ham hjemme igen, nu kan vi nyde de sidste uger inden brylluppet :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

:cheerleader3: Smukke kvinde kun :)

15 dage tilbage jubiiiiiiiiiiiiii

eller

2 hænder & en fod

post-34110-1241167947.gif

post-34110-1241247963.gif 2 uger / 14 dage post-34110-1241247963.gif

Ihhh ja søde, der er ikke mange dage tilbage:-))))) Og hvad med dig, du skal giftes i næste uge!!!! :) Pyha, tiden er gået meget hurtigt... Snart står du som den smuuuukkeste brud:-) Det bliver så stort :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:cheerleader3: Smukke kvinde kun :)

15 dage tilbage jubiiiiiiiiiiiiii

eller

2 hænder & en fod

post-34110-1241167947.gif

post-34110-1241247963.gif 2 uger / 14 dage post-34110-1241247963.gif

Ihhh ja søde, der er ikke mange dage tilbage:-))))) Og hvad med dig, du skal giftes i næste uge!!!! :kiss: Pyha, tiden er gået meget hurtigt... Snart står du som den smuuuukkeste brud:-) Det bliver så stort :griner:-

ja søde weeeeeee kan snart heller ikke vente mere hehe :):) :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Uhaaaa 10 dage tilbage!!!!! :hug:

Hvor er det vildt og jeg er så træt af at jeg bor helt herovre, når jeg nu så gerne vil til globryllup!!!!! :hug:

Uhhhhh, ja nu er det meget tæt på:-)))) Ja, det er ærgerligt, men du skal altid være velkommen søde, det kunne være du havde en slægtning herovre;-))))) Hihihi... tænk sig bare 10 dage... shiiit det er jo om lidt:-o

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Whau hvor er det tæt på nu, hva'? Hvordan ser det ud - er i klar??

Kram Heidi

Ja det er lige om lidt:-)) Ja, vi mangler kun bordplanen, og laminere digte, så er vi klar til den store dag:-))) Men sikke en stressende tid, med både eksaminer og arbejde:-o Men vi når det hele, nu mangler vi bare at få polterabend overstået i morgen:-)) Er meget spændt :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:balloons::griner:-:rolleyes: 9 dage smukke :rolleyes::):bearhug:

Ihhhhh ja, det nærmer sig... Er så spændt:-))

Tænk om en time, skal du giftes imorgen!!!! Viiildt.. Jeg mødte lige en af dine bryllupsgæster ude på arbejde idag, Kirsten, som også skal giftes til august. Tænk hvor mange vi kender sammen:-) Verden er lille:-))

0

Del dette indlæg

:rolleyes: Polterabend :balloons:

Jeg sidder nu og tænker over hvilken dag det bliver imorgen. Er så spændt på hvad der skal ske. Synes det er lidt træls at jeg ved at min polterabend er imorgen, men det var vist uundgåeligt. Ville dog ønske at det havde været lidt før, synes 1 uge før brylluppet er lige grov tæt på både bryllup og mine 4 eksamener jeg skal igennem i løbet af de kommende dage, men det var vist heller ikke nemt at få til at passe. Jeg er bare taknemmelig hvis jeg får en, og at andre har tænkt sig at bruge så meget tid på mig og min dejlige kæreste :bearhug: Uhhhh det bliver så spændende.... Jeg fik at vide af min brudepige at hun håbede på godt vejr, men det bliver desværre svært at lave om på vejrgudernes plan. Det ser ud til at regne og være gråt i gråt, men mon ikke det bliver en fantastisk dag? :-))) :rolleyes:

0

Del dette indlæg

:rolleyes: Polterabend :balloons:

Jeg sidder nu og tænker over hvilken dag det bliver imorgen. Er så spændt på hvad der skal ske. Synes det er lidt træls at jeg ved at min polterabend er imorgen, men det var vist uundgåeligt. Ville dog ønske at det havde været lidt før, synes 1 uge før brylluppet er lige grov tæt på både bryllup og mine 4 eksamener jeg skal igennem i løbet af de kommende dage, men det var vist heller ikke nemt at få til at passe. Jeg er bare taknemmelig hvis jeg får en, og at andre har tænkt sig at bruge så meget tid på mig og min dejlige kæreste :bearhug: Uhhhh det bliver så spændende.... Jeg fik at vide af min brudepige at hun håbede på godt vejr, men det bliver desværre svært at lave om på vejrgudernes plan. Det ser ud til at regne og være gråt i gråt, men mon ikke det bliver en fantastisk dag? :-))) :rolleyes:

Det bliver helt sikkert en fantastisk dag søde.. :griner:- Om du ved det eller ej...

Glæder mig til og høre om den lørdag...

Knus og nyd nu dagen imorgen!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer