Najabach

Naja og Heines Majbryllup:-)

809 indlæg i dette emne

Jubiiiiiiii kom over 700 besvarelser i min tråd!!!! Juhuuuuuuuuuuu

Ja, undskyld, men når der nu kun er 19 dage til jeg ikke kan kalde mig bridezilla mere, så må jeg hellere lige kompensere for det...

:cheerleader3::cheerleader3:WEEEEEEEEEEE, BRIDEZILLA-TIME RULES!!!!! WEEEEEEEEEEEE :)

:)18 DAGE TIL MIT LIVS STØRSTE DAG, WUHUUUUUUUUUUUUU :denmarkflag::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

18 dage!!!!

Hvad mangler vi?

Bruden:

Hentning af kjole på torsdag, håber den er klar så:-o

Farvning af hår på fredag

Ansigtsbehandling i næste uge engang

Læse til eksamen i næste uge

Slappe af, undgå stress

Måske en tur i spa

Lave mini-tale færdig

Øve sang færdig, svææææært :smoking:

Øve brudevals, med gom selvfølgelig

Gommen:

Bestille buketter

Øve brudevals med mig

Bryllup:

Indsætte tyl i kirkehæfter forhåbentlig i starten af næste uge

Bordplan kan laves efter den 1. Maj

Indsætte bordplan i menukort efter 1. Maj

Lave dekorative kurve til kirkehæfter og champagne (til fotos)

Lave kurv med frøposer i (købe kurv først)

Lave små digte til gavebord, toiletkurve og frøposer

Pyha, har jo pludselig lidt travlt :denmarkflag:

Hvis du føler at der stiger dig til hovedet, alt det der skal laves, skal du bare råbe højt!

Jeg kommer gerne og hjælper dig med noget af det praktiske :cheerleader3:

Årh hvor er du bare sød, Gitte. Det er virkeligt en sød tanke, men jeg er nu ret sikker på at jeg når det hele:-) Har læseferie fra på torsdag:-))) Men tak for buddet, man ved aldrig om man får brug får det:-))

Vil da hellere end gerne hjælpe :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hej søde, du er altid velkommen, går alt godt??

Hahaha, du er så sød, men alle har jo behov for en Make-Self-Hot-Plan, det er helt elementært om man hedder Elle MacPherson, Sussi (Sussi&Leo,hehe) eller lille Naja fra Kolding:-))))) Men tak for de meget søde ord:-)

Du er meget meget velkommen, søde og også Tina:-))) Jeg ville fryde mig ved alle dem der kommer og kigger, kunne bare være så dejligt:-)

Hav en rigtig dejlig dag søde:-))

:) Her tager vi én dag af gangen.. venter staaadig på svar fra ham professoren fra kbh.. og ja så er alting måske ved at falde i hak - hvad angår fremtiden (job/uddannelse)!

Hvad med dig søde.. har du små sommerfugle i maven efterhånden? Mine er bestemt allerede begyndt og røre på sig.. og jeg har hele 46 dage endnu.. så dine må være noooget større ;)

Smil - er skam bare mig selv søde. Ærlig!! Men ja du har nok ret - alle har en plan/vejledning for at nå derhen - hvor vi kalder os selv Smukke :cheerleader3:

Ihhh skal lige høre ad torsdag - (ved polterabend-"styreren") om jeg kan tillade mig at køre syd på d. 16 maj :) Vil såååå gerne se dig og din Heine..

Knusser

Tina og jeg har allerede aftalt/snakket om at vi skal ned og lure lidt, d. 16 :cheerleader3:

Kenai/Tanja vil også gerne med, så vi kan da evt. allesammen følges :cheerleader3::denmarkflag:

Yaaaay - skal helt sikkert ha set på om jeg kan komme med jer :) For vil såå gerne se dem... Vender retur om jeg kan søde.. KNUS

0

Del dette indlæg

Ja, undskyld, men når der nu kun er 19 dage til jeg ikke kan kalde mig bridezilla mere, så må jeg hellere lige kompensere for det...

:cheerleader3::cheerleader3:WEEEEEEEEEEE, BRIDEZILLA-TIME RULES!!!!! WEEEEEEEEEEEE :)

:)18 DAGE TIL MIT LIVS STØRSTE DAG, WUHUUUUUUUUUUUUU :denmarkflag::cheerleader3:

uhhh, cool søde hehe :) :)

weeeeeeeeeee det bliver så spændende på jeres store dag.. glæder mig også til du kommer til min store dag søde.

husk og tage en masse billeder hehe. :)-HAHA-()()

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

18 dage!!!!

Hvad mangler vi?

Bruden:

Hentning af kjole på torsdag, håber den er klar så:-o

Farvning af hår på fredag

Ansigtsbehandling i næste uge engang

Læse til eksamen i næste uge

Slappe af, undgå stress

Måske en tur i spa

Lave mini-tale færdig

Øve sang færdig, svææææært :smoking:

Øve brudevals, med gom selvfølgelig

Gommen:

Bestille buketter

Øve brudevals med mig

Bryllup:

Indsætte tyl i kirkehæfter forhåbentlig i starten af næste uge

Bordplan kan laves efter den 1. Maj

Indsætte bordplan i menukort efter 1. Maj

Lave dekorative kurve til kirkehæfter og champagne (til fotos)

Lave kurv med frøposer i (købe kurv først)

Lave små digte til gavebord, toiletkurve og frøposer

Pyha, har jo pludselig lidt travlt :cheerleader3:

Hvis du føler at der stiger dig til hovedet, alt det der skal laves, skal du bare råbe højt!

Jeg kommer gerne og hjælper dig med noget af det praktiske :cheerleader3:

Årh hvor er du bare sød, Gitte. Det er virkeligt en sød tanke, men jeg er nu ret sikker på at jeg når det hele:-) Har læseferie fra på torsdag:-))) Men tak for buddet, man ved aldrig om man får brug får det:-))

Vil da hellere end gerne hjælpe :cheerleader3:

Suuk... Du er en sweetheart :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Hej søde, du er altid velkommen, går alt godt??

Hahaha, du er så sød, men alle har jo behov for en Make-Self-Hot-Plan, det er helt elementært om man hedder Elle MacPherson, Sussi (Sussi&Leo,hehe) eller lille Naja fra Kolding:-))))) Men tak for de meget søde ord:-)

Du er meget meget velkommen, søde og også Tina:-))) Jeg ville fryde mig ved alle dem der kommer og kigger, kunne bare være så dejligt:-)

Hav en rigtig dejlig dag søde:-))

:) Her tager vi én dag af gangen.. venter staaadig på svar fra ham professoren fra kbh.. og ja så er alting måske ved at falde i hak - hvad angår fremtiden (job/uddannelse)!

Hvad med dig søde.. har du små sommerfugle i maven efterhånden? Mine er bestemt allerede begyndt og røre på sig.. og jeg har hele 46 dage endnu.. så dine må være noooget større ;)

Smil - er skam bare mig selv søde. Ærlig!! Men ja du har nok ret - alle har en plan/vejledning for at nå derhen - hvor vi kalder os selv Smukke :)

Ihhh skal lige høre ad torsdag - (ved polterabend-"styreren") om jeg kan tillade mig at køre syd på d. 16 maj -HAHA- Vil såååå gerne se dig og din Heine..

Knusser

Tina og jeg har allerede aftalt/snakket om at vi skal ned og lure lidt, d. 16 :cheerleader3:

Kenai/Tanja vil også gerne med, så vi kan da evt. allesammen følges :cheerleader3::denmarkflag:

Yaaaay - skal helt sikkert ha set på om jeg kan komme med jer ()() For vil såå gerne se dem... Vender retur om jeg kan søde.. KNUS

Ja jeg har nogle ret store elefanter i maven, de har bygget en god solid hule, og kommer nok ikke ud før lang tid efter brylluppet :)

Hehe, men tror du godt kan spørge om 16. maj er sikker? Det må man da ikke vide, for så kan man jo begynde at gætte hvilken dag det er :cheerleader3: hihii.. Men håber da du kan komme, så skal vi have et fællesbillede;-)))

0

Del dette indlæg

uhhh, cool søde hehe :) :)

weeeeeeeeeee det bliver så spændende på jeres store dag.. glæder mig også til du kommer til min store dag søde.

husk og tage en masse billeder hehe. :)-HAHA-()()

Ja det kan du tro, tænk sig at det er i næste uge!!!!!!!! vildt!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nøøøøøøøøøøøøøøøøøj Naja, hvor er du bare smuk på de billeder, hvor du har kjole og opsat hår - du er da bare en sand drømmebrud :cheerleader3:

Det er sjovt, for jeg kunne slet ikke forestille mig, at det kunne være pænt med sløret over håret, men jeg må sige, at jeg synes, du ser RIGTIG SMUK ud med det, og jeg kan virkelig godt forstå, at du gerne vil have det i kirken, for uanset hvordan du har sløret, så ser du bare fantastisk ud!!!! Og du er en meget smuk pige :denmarkflag:.

Jeg synes absolut også, at din prøve make-up er super smuk til dig - kan godt se, at foundationen måske var en anelse mørk, men som helhed ser du virkelig smuk ud.

Også rigtig fedt med din forskønnelsesplan - den tror jeg da lige, jeg låner lidt inspiration fra, for min hud går da amok p.t. :cheerleader3:

Jeg kan godt forstå, at du er ved at have elefanter i maven, men det virker som om du har styr på tingene :cheerleader3:

Knus fra Anja

0

Del dette indlæg

Nøøøøøøøøøøøøøøøøøj Naja, hvor er du bare smuk på de billeder, hvor du har kjole og opsat hår - du er da bare en sand drømmebrud :cheerleader3:

Det er sjovt, for jeg kunne slet ikke forestille mig, at det kunne være pænt med sløret over håret, men jeg må sige, at jeg synes, du ser RIGTIG SMUK ud med det, og jeg kan virkelig godt forstå, at du gerne vil have det i kirken, for uanset hvordan du har sløret, så ser du bare fantastisk ud!!!! Og du er en meget smuk pige :denmarkflag:.

Jeg synes absolut også, at din prøve make-up er super smuk til dig - kan godt se, at foundationen måske var en anelse mørk, men som helhed ser du virkelig smuk ud.

Også rigtig fedt med din forskønnelsesplan - den tror jeg da lige, jeg låner lidt inspiration fra, for min hud går da amok p.t. :cheerleader3:

Jeg kan godt forstå, at du er ved at have elefanter i maven, men det virker som om du har styr på tingene :cheerleader3:

Knus fra Anja

Hej Anja:-)

Mange tak for din besked, det er altid dejligt at få feedback:-)) Ja det slør har også givet mig nogle kvaler, for hvornår skal det så under knolden? Og skal jeg tage billeder af det ene eller andet??? :-)

Tak for roserne, jeg skal have lavet en prøvemakeup med den nye foundation fra dior, den er lidt lysere, tror det bliver et hit:-)))

Jeg er glad for at høre at jeg virker som om jeg har styr på det, men det føles ikke sådan, men sådan er det vel altid:-))

Hav en god dag søde, og tænk 1 måned og 1 uge til dit bryllup!!!! :-)))))

0

Del dette indlæg

ARGHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MIN VIOLINBUE ER KNÆKKET OG EN NY KOSTER MANGE PENGE!!!!!!!!!

DUMME DUMME DUMME DUMME DUMME DUMME DUMME DUMME DUMME DUMME DUMME DUMME DUMME DUMME DUMME DUMME MIIIIIIIIG!!!!!!!!

Imorges ville jeg lige øve lidt inden jeg skulle i skole og mens jeg prøver at få styr på det, så falder min bue ud af hånden på mig, og nu er den knækket!!! :cheerleader3: :cheerleader3: :denmarkflag::cheerleader3::)

Og jeg SKAL jo have en ny, men har bare OVERHOVEDET ikke råd til det NU!!!!!!!! 17 dage til brylluppet og meget meget tvivlsom pengepung!!!!!!!!!!!!!!!!

HVORFORRRRRRRR!!!!???????????

Sådan en koster mellem 1000 og 15.000 kroner!!!!!!!!! :smoking: :smoking: :smoking: :smoking: :smoking:

ARGHHHHHHHHH!!!!! Ja, undskyld mit sure opstød, men jeg synes bare det er så træls!!!!!!!!! Snøft snøft :) :) -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

DUMME DUMME DUMME DUMME DUMME DUMME DUMME DUMME DUMME DUMME DUMME DUMME DUMME DUMME DUMME DUMME MIIIIIIIIG!!!!!!!!

Imorges ville jeg lige øve lidt inden jeg skulle i skole og mens jeg prøver at få styr på det, så falder min bue ud af hånden på mig, og nu er den knækket!!! :cheerleader3::denmarkflag::cheerleader3::) :)

Og jeg SKAL jo have en ny, men har bare OVERHOVEDET ikke råd til det NU!!!!!!!! 17 dage til brylluppet og meget meget tvivlsom pengepung!!!!!!!!!!!!!!!!

Sådan en koster mellem 1000 og 15.000 kroner!!!!!!!!! :smoking: :smoking: :smoking: :smoking: :smoking:

ARGHHHHHHHHH!!!!! Ja, undskyld mit sure opstød, men jeg synes bare det er så træls!!!!!!!!! Snøft snøft :)-HAHA-()()

EJJJJJJJJJJJ nej nej nej søde.. f... hvor er det bare træls sådan noget manner...

puha det er skisme dyrt manner.. ej hvor er det bare nederen søde..

kæmpe :cheerleader3: til dig min piqe..

0

Del dette indlæg

Ja jeg har nogle ret store elefanter i maven, de har bygget en god solid hule, og kommer nok ikke ud før lang tid efter brylluppet :denmarkflag:

Hehe, men tror du godt kan spørge om 16. maj er sikker? Det må man da ikke vide, for så kan man jo begynde at gætte hvilken dag det er :cheerleader3: hihii.. Men håber da du kan komme, så skal vi have et fællesbillede;-)))

Uhh håber ikke de elefanter er alt for hårde ved dig du kære..

Hmm det må de da selv om.. for hvis de ikke siger jeg skal noget - så tager jeg jo bare afsted ned og ser dig :cheerleader3: Og håber på et noooget bedre fællesbillede denne gang sp ;)

Imorges ville jeg lige øve lidt inden jeg skulle i skole og mens jeg prøver at få styr på det, så falder min bue ud af hånden på mig, og nu er den knækket!!! :cheerleader3:

Sådan en koster mellem 1000 og 15.000 kroner!!!!!!!!! :smoking: :smoking:

ARGHHHHHHHHH!!!!! Ja, undskyld mit sure opstød, men jeg synes bare det er så træls!!!!!!!!! Snøft snøft :)

Nej nej nej nej nej nej dog... :)

Straks kører tankerne rundt i hovedet for om jeg kender nogen der kender nogen... så jeg kan hjælpe..

Men ja en masse :)-HAHA-()() til dig søde...

0

Del dette indlæg

Imorges ville jeg lige øve lidt inden jeg skulle i skole og mens jeg prøver at få styr på det, så falder min bue ud af hånden på mig, og nu er den knækket!!! :cheerleader3::denmarkflag::cheerleader3::) :)

ARGHHHHHHHHH!!!!! Ja, undskyld mit sure opstød, men jeg synes bare det er så træls!!!!!!!!! Snøft snøft :)-HAHA-()()

EJJJJJJJJJJJ nej nej nej søde.. f... hvor er det bare træls sådan noget manner...

puha det er skisme dyrt manner.. ej hvor er det bare nederen søde..

kæmpe :cheerleader3: til dig min piqe..

Ja, det er bare såå træls.. Er bange for at skal investere i en dyr en, og det er der bare ikke råd til.. Snøft...

0

Del dette indlæg

Ja jeg har nogle ret store elefanter i maven, de har bygget en god solid hule, og kommer nok ikke ud før lang tid efter brylluppet :denmarkflag:

Uhh håber ikke de elefanter er alt for hårde ved dig du kære..

Hmm det må de da selv om.. for hvis de ikke siger jeg skal noget - så tager jeg jo bare afsted ned og ser dig :cheerleader3: Og håber på et noooget bedre fællesbillede denne gang sp ;)

Arj, søde, det var da super flot det billede!!!! Men det blier selvfølgelig lidt flottere med en stor hvid kjole på:-)))))))

Imorges ville jeg lige øve lidt inden jeg skulle i skole og mens jeg prøver at få styr på det, så falder min bue ud af hånden på mig, og nu er den knækket!!! :cheerleader3:

Sådan en koster mellem 1000 og 15.000 kroner!!!!!!!!! :smoking: :smoking:

ARGHHHHHHHHH!!!!! Ja, undskyld mit sure opstød, men jeg synes bare det er så træls!!!!!!!!! Snøft snøft :)

Nej nej nej nej nej nej dog... :)

Straks kører tankerne rundt i hovedet for om jeg kender nogen der kender nogen... så jeg kan hjælpe..

Men ja en masse :)-HAHA-()() til dig søde...

Ja det er fantastisk dårligt timet og bare så uheldigt, snøft, det er alt for uretfærdigt:-(((((((

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå nu har jeg købt en ny bue, den stod til 1100, men han var sød at give den til 990 kroner, dejligt!!! :-) Og den er bare rigtig god :cheerleader3: Passer lige til mig:-)) OG jubii min kommende kommer hjem i aften fra Kina:-)))

Godt og høre du har fundet en ny bue.. og at manden var sød og give rabat...

Det var bare sådan en ting der ikke kunne undværes nu.

Og hvor dejligt at manden din kommer hjem igen :cheerleader3: Er ikke i tvivl om han glæder sig til og komme i armene på sin smukke kommende kone :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Nå nu har jeg købt en ny bue, den stod til 1100, men han var sød at give den til 990 kroner, dejligt!!! :-) Og den er bare rigtig god :cheerleader3: Passer lige til mig:-)) OG jubii min kommende kommer hjem i aften fra Kina:-)))

Og hvor dejligt at manden din kommer hjem igen :denmarkflag: Er ikke i tvivl om han glæder sig til og komme i armene på sin smukke kommende kone :cheerleader3:

Ja, det var dejligt, så kan jeg være lidt mere rolig, selvom jeg ikke havde råd:-ooo Men nej, den kan ikke undværes:-)

Jubiii, jeg glæder mig også sååå meget til han kommer hjem :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Og hvor dejligt at manden din kommer hjem igen :denmarkflag: Er ikke i tvivl om han glæder sig til og komme i armene på sin smukke kommende kone :)

Ja, det var dejligt, så kan jeg være lidt mere rolig, selvom jeg ikke havde råd:-ooo Men nej, den kan ikke undværes:-)

Jubiii, jeg glæder mig også sååå meget til han kommer hjem :cheerleader3:

Hmm kender godt det der med der vigtige ting der går i stykker når man slet slet ikke har råd :) Men ja så må man nogen gange tage sig råd!

Åhh kan godt forstå dig.. ville dælme have svært ved at undvære Henrik såå længe... Håber i får en hyggelig/dejlig aften når han kommer hjem :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puuuhaaa det var godt, at det ikke blev dyre - især da du havde frygtet en noget højere pris :-)..... Hvor dejligt, at han kommer hjem, hvor længe har han været væk??

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer