Najabach

Naja og Heines Majbryllup:-)

809 indlæg i dette emne

:balloons::griner:-:rolleyes: 9 dage smukke :rolleyes::):bearhug:

Ihhhhh ja, det nærmer sig... Er så spændt:-))

Tænk om en time, skal du giftes imorgen!!!! Viiildt.. Jeg mødte lige en af dine bryllupsgæster ude på arbejde idag, Kirsten, som også skal giftes til august. Tænk hvor mange vi kender sammen:-) Verden er lille:-))

ej hvor godt søde.. hehe. ja Kirsten har jeg kendt i 10 år. hehe :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:rolleyes: Polterabend :balloons:

Jeg sidder nu og tænker over hvilken dag det bliver imorgen. Er så spændt på hvad der skal ske. Synes det er lidt træls at jeg ved at min polterabend er imorgen, men det var vist uundgåeligt. Ville dog ønske at det havde været lidt før, synes 1 uge før brylluppet er lige grov tæt på både bryllup og mine 4 eksamener jeg skal igennem i løbet af de kommende dage, men det var vist heller ikke nemt at få til at passe. Jeg er bare taknemmelig hvis jeg får en, og at andre har tænkt sig at bruge så meget tid på mig og min dejlige kæreste :bearhug: Uhhhh det bliver så spændende.... Jeg fik at vide af min brudepige at hun håbede på godt vejr, men det bliver desværre svært at lave om på vejrgudernes plan. Det ser ud til at regne og være gråt i gråt, men mon ikke det bliver en fantastisk dag? :-))) :rolleyes:

Gkæder mig til og se dig lørdag smukke.. og det bliver spændende med Polter.. :griner:- glæder mig til og høre om den..

0

Del dette indlæg

Hej søde.

Har ikke været forbi dig i et stykke tid, så ville lige kigge ind og se hvad der foregår hos dig!

Jeg håber iøvrigt at du havde en fantastisk sjov og dejlig PA...glæder mig til at læse og se billeder derfra! ;)

Nu er der godt nok ikke længe til hva`, har du fået besøg af sommerfuglene??? :cheerleader3:

Forresten....Held og lykke med dine eksamener!!!

Kh Majken

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej tøser

Ja i har fundet ud af Naja ikke har været på i noget tid.. men der er en god grund til det.

Naja har været meget ked af det efter sin polter. der skete ting som Naja har haft svært ved at komme over.

(og det er ihvertfal ikke gode ting). men hun er ved at komme sig, og håber snart hun kommer på igen.

hun har heller ikke haft så meget tid. såå.

Men hun er blevet glad igen... :) og hun glæder sig til den store dag i morgen :(

og det gør vi andre også som skal ned og se hende i kirken. det bliver en fantastisk dag...

Men jeg sys Naja selv skal fortælle hvorfor hun har været fraværende.. når hun er klar til det.

(Til Naja - Du har os.. Du kan altid skrive eller ringe)

Redigeret af Tina-Majbrud09
0

Del dette indlæg

Hej tøser

Ja i har fundet ud af Naja ikke har været på i noget tid.. men der er en god grund til det.

Naja har været meget ked af det efter sin polter. der skete ting som Naja har haft svært ved at komme over.

(og det er ihvertfal ikke gode ting). men hun er ved at komme sig, og håber snart hun kommer på igen.

Men hun er blevet glad igen... :) og hun glæder sig til den store dag i morgen :(

og det gør vi andre også som skal ned og se hende i kirken. det bliver en fantastisk dag...

Men jeg sys Naja selv skal fortælle hvorfor hun har været fraværende.. når hun er klar til det.

Hørt hørt!!! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hej tøser

Men hun er blevet glad igen... :( og hun glæder sig til den store dag i morgen :cheerleader3:

HØRT!!!!!! :)

0

Del dette indlæg

Hejsa søde Naja

så er det imorgen, at jeres dag går løs. Jeg håber du er ved at være klar. Du bliver bare så smuk :-)

Jeg håber du er okay igen, efter at havde set, det som Tina har skrevet. Og selvfølgelig er vi har allesammen, hvis du har brug for et Kram eller bare en snak

Knus Gitte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej tøser

Jep vi er der hvis der er noget...

Har sådan tænkt på dig og den polter... Håber I har fået det på afstand og kan se fremad...

og håber selvfølgelig eksamenerne er gået rigtigt godt...

Kan desværre ikke komme imorn, da jeg ikke kan nå tilbage og på arbejde... Så glæder mig til at se billeder og ønsker jer

EN FANTASTISK DAG!

Mange kram!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Naja

Jeg er ked af at høre du har haft en dum polter, jeg håber du kommer dig hurtigt.. Ingen skal have en dum polter. :(

Så er det lige om lidt du vågner og smiler fra øre til øre, idag skal du giftes med manden din. Han vil stå og vente på dig for enden af alteret og der vil han tænke waaaooow en smuk brud jeg skal sige ja til og jeg kan ikke vente med at leve mit liv med hende.

Jubiiiiii du skal giftes lige om lidt :)

Tillykke med Jeres bryllupsdag, må den blive uforglemmelig og være fyldt med kærlighed.

Kh

Anette

0

Del dette indlæg

Kære søde smukke Naja!

Så er det idag det sker og jeg håber at dagen bliver præcis som du har drømt om og meget mere til!!!

Som sagt før, ville jeg SÅ gerne have været til globrylllup hos dig idag og jeg kunne også godt have fundet på at køre derover, hvis ikke det lige var fordi jeg skal på arbejde...men jeg glæder mig sindssygt meget til at se billeder...og jeg ved bare at du bliver den smukkeste brud!

Til sidst skal du lige have et stort tillykke og en masse af dem her

:):(:cheerleader3::cheerleader3:

Kh Majken

0

Del dette indlæg

Hej søde Naja og Heine

Så blev det endelig jeres tur. I dag går smukke Naja op af kirkegulvet og siger ja til sin Heine.

Jeg håber i får den bedste dag af dem alle. Og ønsker jer alt held og lykke fremover.

Stort kram fra Gitte

0

Del dette indlæg

Kære smukke og skønne Naja (og Heine selfølgelig ;) )

Hjertelig tillykke med den store dag!!! Jeg glæder mig til at se Jeres smukke vielse, og vise mig som en rigtig zilla, ved at tage masser af billeder :)

Håber at I får den mest fantastiske dag nogensinde!! Og jeg ønsker Jer alt held og lykke fremover!

KÆMPE :( Gitte

Redigeret af Demant
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer