Najabach

Naja og Heines Majbryllup:-)

809 indlæg i dette emne

:cheerleader3: I DAG I DAG I DAG :cheerleader3:

STORT tillykke til søde Naja og (Heine) :)

Håber i må få en fantastisk dag glæder mig ihvertfal til og se dig så inderligt meget

i din smukke kjole... sammen med de andre Zillaer... :(

Vi kan næsten ikke vente hehe :loveboard:

krammer :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Naja (og Heine)

Stort stort tillykke med dagen - håber den bliver lige så vidunderlig som i havde forestillet jer og krydser fingre for at vejrguderne er med jer...

Glæder mig rigtig meget til at læse din beretning.

Mange hilsner og lykønskninger

Agnethe

0

Del dette indlæg

Kære Naja og Heine

Stort tillykke med dagen i dag, må den blive som I har forventet. Nyd hinanden og nyd dagen.

Er ked af at høre at du har haft en dårlig polter, Naja. Men håber at du vil nyde denne her store dag, som du har glædet dig så meget til....

Jeg glæder mig til at læse beretningen når du engang får skrevet den.

:(:)

Mange hilsner fra Maria

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Globryllup ved Naja & Heine.

Er lige kommet hjem fra en super dag ved Naja og Heines bryllup :(

Vi var jo 4 Zilla tøser som var til Globryllup ved Naja og Heine.. Jeg siger jer Naja var bare så SMUK manner.. og selvfølgelig også Heine.

Har ikke taget så mange billeder af Christina tog en masse fantastiske billeder :)

men lidt tog jeg.

Kirken

post-34110-1242484412.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lige det sidste fra mig hehe.

dem fra Christina kommer også ind når hun kommer hjem.. :)

og så holdte det tørvejr mens vi var udenfor kirken da de kom ud. osv. så det var bare super.

(Heine står og holder døren for sin smukke brud)

post-34110-1242485083.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Naja

:( Hurraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa og stooooooort tillykke med jeres store dag. Håber at det bare må blive den mest fantastiske dag ever :)

Glæder mig super meget til at se billeder og læse beretning ;).

Knus fra Anja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære smukke dejlige skønne Naja :thumbsupsmileyanim:

1000 x TILLYKKE med den store dag! Hvilken ære det var og være en del af denne... TAK for det.

Har i "Skal vi mødes" - lagt en tråd med billeder... og kort beskrevet zilla'erne og min oplevelse af den skønne dag...

Glæder mig til du vender retur herind og fortæller os om det hele!

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære alle I dejlige Zilla-piger!!!!!!!! :thumbsupsmileyanim:

Ja, nu er det vist også snart på tide jeg melder mig på banen igen. Føler ikke jeg har været herinde i et år, og efter alle jeres vidunderlige og søde beskeder fortjener I et kæmpe kæmpe tak. Hold da op en masse søde beskeder, der er ikke noget der får et smil på læben end når man logger herind. Tusind tak til jer alle! :thumbsupsmileyanim:

Christina, Tina, Gitte og Tanja... TUSIND TAK fordi I deltog i vielsen, hvor blev jeg bare rørt da jeg så jer! OG sikke nogle fantastiske billeder I har taget, dem er jeg super glad for at have nu hvor jeg ingen har før fotografen har været her:-) I er bare nogle rigtig dejlige mennesker, som jeg er så glad for at have mødt!:-))

Beretning fra den fantastisk vellykkede dag kommer, jeg skal til Bornholm i morgen og derfor starter jeg på den i næste uge:-) Glæder mig til at fortælle jer alt om den utroligt dejlige dag, det var intet mindre end fantastisk, I kan alle glæde jer til dagen kommer til jer!!!!:-)

JUbiiiiiiii Jeg er gift med den dejligste mand i verden!!!!!!!!!!!!!! :thumbsupsmileyanim:

Vi skrives snart ved tøser, stort kram herfra!!!

0

Del dette indlæg

Ja, nu er det vist også snart på tide jeg melder mig på banen igen. Føler ikke jeg har været herinde i et år, og efter alle jeres vidunderlige og søde beskeder fortjener I et kæmpe kæmpe tak. Hold da op en masse søde beskeder, der er ikke noget der får et smil på læben end når man logger herind. Tusind tak til jer alle! :thumbsupsmileyanim:

Christina, Tina, Gitte og Tanja... TUSIND TAK fordi I deltog i vielsen, hvor blev jeg bare rørt da jeg så jer! OG sikke nogle fantastiske billeder I har taget, dem er jeg super glad for at have nu hvor jeg ingen har før fotografen har været her:-) I er bare nogle rigtig dejlige mennesker, som jeg er så glad for at have mødt!:-))

Beretning fra den fantastisk vellykkede dag kommer, jeg skal til Bornholm i morgen og derfor starter jeg på den i næste uge:-) Glæder mig til at fortælle jer alt om den utroligt dejlige dag, det var intet mindre end fantastisk, I kan alle glæde jer til dagen kommer til jer!!!!:-)

JUbiiiiiiii Jeg er gift med den dejligste mand i verden!!!!!!!!!!!!!! :thumbsupsmileyanim:

JUbiiiiii Yndlings Naja har givet lyd fra sig :cheerleader3:

Dejligt og høre du havde en vidunderlig dag smukkeste! Og glad for du kan lide billederne...

Vi har som skrevet osse en gave til dig- som du må få senere...

0

Del dette indlæg

JUbiiiiii Yndlings Naja har givet lyd fra sig :cheerleader3:

Dejligt og høre du havde en vidunderlig dag smukkeste! Og glad for du kan lide billederne...

Vi har som skrevet osse en gave til dig- som du må få senere...

Årh det er alt for meget søde, bare det at I ville komme er en stor nok gave for mig!!! Men jeg glæder mig sååå meget til at se jer igen, og ikke mindst til dit bryllup søde, glæder mig rigtig meget til at se dig i din smukke kjole, det bliver en smuuuuk dag!:-)))) Tusind tak for de flotte billeder, som du har opdaget har jeg snuptaget dem, håber det er ok:-) Mange varme knus herfra:-)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer