Posted September 7, 2008 (edited) · Report post puha.. nu skal vi igang med at planlægge vores bryllup.. hvor starter man? der er så meget. man bliver næsten helt forvirret... men dejligt med sådan et forum her, så er jeg fri for at stresse min dejlige forlovede mere end højst nødvendigt :-) skulle jo nødigt have at han fortryder Så fik vi booket lokaler. det blev Feggesund Kro på Mors, den skønneste kro omgivet af vand og natur. enormt Morten Korch agtigt . Imorgen står den på præsten, så tror at hvis det falder i hak, er der intet der kan stoppe mig :-) Der er så ingenting til at stoppe os nu... vi har fået bekræftet kirken med klokkeslet og hele molevitten. Sejerslev kirke (min kommende mands kirke) Glæder mig bare alt for meget.. Der er lang tid til den 29/8 2009!!! Har slet ikke fortalt hvordan jeg endte med en forlovelsesring, så her lidt historie: Rene og jeg har kun været kærester i et år men har nok kendt hinanden i ca 7 år. vi endte med at være sammen en aften fordi at jeg brugte ham som bodyguard (der var en mega belastende fyr jeg ikke kunne slippe fra..) og det har jeg aldrig fortrudt :-) havde altid syntes at han var ret charmerende.. nå men for en måneds tid siden, sidder vi i sofaen og snakker, det skal lige siges at vi lige har været i bad, så vi er begge kun iført håndklæde... vi fjoller lidt rundt og hans boksershorts ender på hans hoved!! pludselig ser han vildt seriøs ud og spørger mig om jeg vil tilbringe resten af livet med ham?? jeg bliver lidt rundt på gulvet og kigger forvirret på ham "sig mig! frier du til mig???" JA det mente han nu nok at han gjorde!! jeg sagde selvfølgelig ja og spurgte ham så om hvor ringen så var?? jamen sådan en skulle jeg da selv med ud og finde!!! (og så tror jeg at det kom lidt bag på ham selv at han havde spurgt mig, at han slet ikke var forberedt) Så d 29/8 2008 var vi nede og bestille ringe og planen er jo så at d 29/8 2009 skal vi giftes :-) Nu arbejdes der i musik. har fundet en duo til at spille men mangler at overbevise min forlovet om at det skal være dem. Syntes personligt at de er rigtig gode. De kan ses her: www.mousen.dk Så blev fotografen booket. vi har valgt en profesionel fotograf til at tage billedere ved kirken og vores bryllupsbilleder. til festen har vi valgt at tage en amatørfotograf (ven af familien) til at tage billeder af gæster, gaver og festen. Vi syntes selv at det var en rigtig god løsning. Nu diskutere vi om der skal oprettes en hjemmeside hvor vi kan indsætte gaveønsker, praktiske oplysninger m.m. og efter brylluppet indsætte billederne så alle kan se dem. DRØMME.......... ER SÅ RARE.... nu hvor de vigtigste ting er kommet på plads, er det tid til at drømme om alle de ting jeg godt kunne tænke mig, syntes at det er for tidligt til at købe kjole m.m. så nøjes bare med at kigge.. men hold da op hvor er der meget at kigge på!!!! kjoler jeg kan lide: her er link til den endelige kjole kjolen jeg skal giftes i undertøj: blomster: de er stjålet herinde, men kan ikke huske hvad hun hedder :-( Edited September 8, 2009 by Vivian Schmücker 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 7, 2008 · Report post Velkommen til... Glæder mig til at følge din planlægning... Og der er masser af gode ideer at finde herinde. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 7, 2008 · Report post Tillykke med din egen planlægningstråd.. Der er masser af ting at gå i gang med, men som noget af det første ville jeg mene i skal kaste jer over: - Dato (hvilket jo er på plads) - Bestille kirke - Bestille feststed, lokaler el.l. - Budget Så er de overordnede rammer på plads og så var det nok musik, fotograf og sådan nogle ting der kan være booket lang tid i forvejen som i skal til at se på.. Men allerførst sæt jer ned og snak om hvordan i drømmer om at dagen skal være.. Vi havde bare en masse tanker som vi troede var sådan vi ville have det, men efterhånden som vi fik snakket mere og mere om vores bryllup, ændrede vi mening på mange store områder.. Du kan finde en liste her inde over hvilke ting man 'skal' planlægge hvornår.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 12, 2008 · Report post Velkommen ;) tillykke med frieriet og det kommende bryllup, pas på bk er meget vanedannende smil Frggasund færgekro er også alletideres sted, kommer selv fra salling, så har været der en del gange efterhånden smil glæder mig til at følge din planlægning 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 12, 2008 · Report post Hjertelig velkommen til... Sikke et sødt frieri... med boxershorts'ne på hovedet ;) Glæder mig til at følge dig! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 12, 2008 · Report post Mange gange tillykke med frieriet og det kommende bryllup Og velkommen hertil Glæder mig til at følge jeres planlægning 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 12, 2008 · Report post Hej Vivian. Super mange gange tillykke med det kommende brylllup....og hjertelig velkommen hertil !! Glæder mig til at følge din planlægning. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 15, 2008 · Report post Velkommen ;)tillykke med frieriet og det kommende bryllup, pas på bk er meget vanedannende smil Frggasund færgekro er også alletideres sted, kommer selv fra salling, så har været der en del gange efterhånden smil glæder mig til at følge din planlægning Vi bor selv i Sejerslev og bruger kroen rigtig meget så det var bare oplagt at det skulle være der! og så er de bare super søde derude, man kan få det lige som man vil have det :-) Kromutter Mette laver også selv alt udsmykningen derude også blomsterdekorationerne til borderne og det er med i prisen... kan næsten ikke rose stedet nok :-) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 15, 2008 · Report post VELKOMMEN TIL KÆRE DATO-"SØSTER" 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 15, 2008 · Report post Hej Jeg er lidt langsom på tasterne, men velkommen til. Pas på....denne side stjæler alt din tid!!! Men det er skønt at man kan få så mange gode ideer her inde!! Glæder mig til at læse mere:o) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 15, 2008 · Report post Velkommen til! Tillykke med frieriet! Glæder mig til at følge din planlægning! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 15, 2008 · Report post VELKOMMEN TIL KÆRE DATO-"SØSTER" ja!! pragtfuld dato der!!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 15, 2008 · Report post VELKOMMEN TIL KÆRE DATO-"SØSTER" ja!! pragtfuld dato der!!! Ved ikke om du så jeg havde en hjemmeside igennem 123hjemmeside.... tjek den evt ud og se om det er det du søger... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 27, 2009 · Report post Puha! Så er jeg tilbage igen efter lang tids pause.. har godt nok planlagt men har slet ikke haft tid til at være på bryllupsklar.. MEN nu skal det være! der er jo kun en måned tilbage så nu tillader jeg mig at fordybe mig i "pre-wedding" hygge... Har nået super meget og syntes selv at jeg er godt med..... så nu vil jeg forsøge at få lagt mere ind 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 27, 2009 · Report post Det vigtigste først!! kjolen!! jeg var ude i god tid med at finde kjolen. hev min søster og svigerinde i rottehalerne i Januar og sagde at nu gad jeg ikke vente længere!! Så første kjole prøvning gik til Humlum i struer! Min dejlige søster (mørkhåret) og min søde svigerinde (lyshåret) og så blev der prøvet kjoler og flere kjoler 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 27, 2009 · Report post [attachment=240468:S7300342.JPG] En mere... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 27, 2009 · Report post Den her var jeg egentlig ret vild med.. har en ting med halterneck modeller 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 27, 2009 · Report post Men ak Nej!! det var ikke her jeg ville finde kjolen...... så måtte sige tak for besøget og tage hjem uden kjole.. det var nu ikke så slemt for der var jo masser af tid endnu. I februar hev jeg dem igen i rottehalerne og sagde at nu var det nu!!! Så afsted til Casa Blanca i Vilsund vi drog for at jeg kunne prøve kjoler 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 27, 2009 · Report post 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 27, 2009 · Report post Ved denne her fandt jeg ud af at slør bestemt ikke er mig!!!! Så der er investeret i diadem og ekstra hår istedet (mere om det senere) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 27, 2009 · Report post men så fik jeg kjolen på..... og nøj hvor gav den en rar fornemmelse i maven! ikke fordi at de andre kjoler ikke havde gjort det også, men i denne kjole havde jeg iovenkøbet en talje der gik indad!! Wuuup Wuuup se bort fra det sjove udtryk 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 27, 2009 · Report post bagfra.... Og på denne måde fik jeg så min kjole! Den blev hængt ned på lageret og aftalen var så at jeg skulle ringe primo juni så vi kunne aftale tider til tilretning. Men ejeren af butikken var bare smadder sød for hun sagde; at hvis jeg var ved at gå i panik over valg af kjole eller jeg bare trængte til at se og prøve den, var jeg velkommen til at komme i butikken. jeg skulle bare ringe først!! se det er ski service damer!! Meen jeg holdt mig i skindet lige indtil primo Juli hvor det var planlagt at jeg skulle ringe... jeg havde min afsluttende eksamen på Kommunomen d. 3 juni og fik et fint 10 tal. Dermed besluttede jeg mig også for at det skulle belønnes med en tur i kjolen... Hold da k.... hvor var det bare for dejligt! Nu skriver vi den 27/7 og på onsdag skal jeg op i butikken og have sat nåle i til tilretning... glæder mig bare smadder meget!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 27, 2009 · Report post Nu hvor kjolen var i vinkel kunne jeg koncentrere mig om alle de andre sjove ting... HÅR: Min beslutning om ikke at bruge slør gav mig jo så en undskyldning for at eksperimentere med en masse andet... Så I samarbejde med min frisør har vi fundet ud af at mit hår kommer til at se sådan ud : men med hjælp fra dette: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 27, 2009 · Report post Om der skal diadem eller "sidepynt" i håret ved jeg ikke endnu. jeg har en tid til farvning d. 21 aug og der skulle vi lige eksperimentere.. men jeg har jo selvfølge helgarderet mig og købt begge dele 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 27, 2009 · Report post Min "sidepynt-dims" 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites