Guest helosa

Rykke bryllup - gravid

25 indlæg i dette emne

Hej piger

Vi har været så heldige at blive gravide, :thumbsupsmileyanim: men det falder desværre sammen med brylluppet. Vil være i 8. måned, når vi skal giftes, så vi har talt om at rykke brylluppet til en senere dato. Men jeg vil gerne giftes, mens det stadig er lyst og ikke for koldt udenfor.

Men er det helt urealistisk at holde bryllup med at spædbarn? Hvornår kan man begynde at få barnet passet?

Vi skal holde festen på et hotel med overnatning.

Er der nogen, der har nogle forslag til hvordan man kan gøre det?

Knus Helle

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm... Nu har vi ikke nogen børn (endnu), men begynder snart at prøve på at få det... Men jeg kan så også kun nå at være knap 6 måneder henne til vores bryllup, så har ikke de samme overvejelser i forhold til evt. at have et spædbarn med til brylluppet...

Selvfølgelig er det ikke urealistisk at holde bryllup med et spædbarn -det kræver bare, at man har tænkt situationen igennem, og har taget sine forholdsregler... Den største udfordring, jeg kan se, må være at skulle amme i brudekjole... Det kan ikke være nemt... Men så kan man jo evt. malke ud inden man tager hjemmefra, så man slet ikke behøver at amme?

Ellers kunne det måske være en mulighed at rykke brylluppet frem i stedet, og så være gravid brud (men dog ikke så højgravid, som hvis I holder fast i de oprindelige planer)? Fx til i starten af maj?

P.s. STORT tillykke!

Redigeret af Helle G
0

Del dette indlæg

Hej piger

Vi har været så heldige at blive gravide, :thumbsupsmileyanim: men det falder desværre sammen med brylluppet. Vil være i 8. måned, når vi skal giftes, så vi har talt om at rykke brylluppet til en senere dato. Men jeg vil gerne giftes, mens det stadig er lyst og ikke for koldt udenfor.

Men er det helt urealistisk at holde bryllup med at spædbarn? Hvornår kan man begynde at få barnet passet?

Vi skal holde festen på et hotel med overnatning.

Er der nogen, der har nogle forslag til hvordan man kan gøre det?

Knus Helle

Hejsa og STORT tillykke!

Jeg har selv en dreng på ni måneder, og jeg ville ikke finde det synderligt afslappende at have ham med til vores bryllup. Selvfølgelig kan det lade sig gøre, men jeg tror, at selvom vi overlod hovedansvaret til en bedsteforælder eller ligende i nogle timer, ville jeg "komme ilende til undsætning" hvis han græd, og ville ikke kunne slappe helt af. Så vi har valgt at vente til næste år.

Hvornår man evt. kan få sit barn passet, er vel op til den enkelte forælder at vurdere, da der jo selvfølgelig er stor forskel på små børn og deres behov men i særdeleshed også på hvad forældrene har det godt med. Et problem med at få jeres baby passet mens han/hun er så lille er vel også, at det skulle være af en person som babyen er RIGTIG tryg og fortrolig ved, hvilket i den alder ofte ikke giver så mange muligheder. De allernærmeste er jo også med til bryllupet?

Håber at I finder en løsning I er afslappede og trygge ved :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Hmm jeg tænkte netop det samme da jeg fandt ud af at jeg var gravid og ville komme til at sidde med et spædbarn på armen til vores bryllup... Tænkte amning i brudekjole - mælken der løber osv... nix det ville jeg bare ikke!

Vi gjorde det at vi fremskyndte brylluppet og fik det hele sat på plads på et par måneder uden at skulle gå på kompromis med noget... ud over at jeg selvfølgelig ikke var en speciel slank brud da jeg var gravid i 19 uge :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Først et stort tillykke med din graviditet :denmarkflag:

Det er meget svært at svare på, for børn er ikke ens....

- og det er også meget forskelligt, hvad man som forældre har lyst til.

Det er noget, som I ikke ved, før I står med guldklumpen...

Der er desværre også andre ting, som I ikke kan styrre, bla. hvis Jeres barn får kolik, kan I på ingen måde holde bryllup, før han/hun er 4 måneder...

Det kan også være, at han/hun har meget svært ved, at skal passes af andre...

Men men, hvis I nu venter til han/hun er ca. 4 måneder, og I sørger får at den/dem der skal passe, får mulighed for at gøre det mange gange inden, så mener jeg sagtens, at I kan holde et dejligt bryllup :thumbsupsmileyanim:

Der vil ikke være noget upædagogisk, i noget af det I vælger, så længe I fornemmer på Jer selv og Jeres barn, hvad der føles rigtigt..

- men det ved I jo desværre nok først et par uger efter, du har født :-/

Men hvis der er, så sørg for det med pasningen, at der stort set skal være helt fra starten af (når han/hun er et par uger gammel, kan I starte med et par timer "her og der"), så Jeres barn er vant til at blive passet - så vil der formentlig ingen problemer være...

Spørgsmålet er jo så bare hvem det skal være....

Det kan jo være svært, for dem der kan passe, skal vel også med til festen?! - Ellers skal I gøre det, at I har Jeres barn med, og når han/hun skal sove, kan det være i et tilstødende lokale (med babyalarm) - og så får I den der skal passe om natten, til lige at se efter ham/hende ind i mellem under festen - og så efter brudevalsen (eller noget i den stil), går babysitteren med Jeres guldklump....

I kan også holde et dag-bryllup, hvor det ikke er det klasiske "dinner and drinks" bryllup - det vil gøre det hele lidt nemmere...

Ellers skal I udsætte det til næste år (det tror jeg at jeg ville vælge, men jeg vil også have det helt store bryllup uden børn og bekymringer ;-))

Nå, det blev til lidt af en smørre - held og lykke med beslutningen - husk at det skal være jeres store dag, som I vil have det.

Mange hilsner Tanja

(pædagog og mor til 1½ årig pige ;-)

0

Del dette indlæg

Jeg var selv gravid brud for et par uger siden og det var simpelthen det mest fantastiske... Jeg var så kun 12 uger henne, men med tvillinger, så der var da lidt mave på... Vi havde oprindeligt planer om bryllup i august næste år, men da babyen (/erne) ikke lige kom så kvikt som vi troede, ja så blev vi nødt til at tage en ny beslutning... Vi overvejede om vi skulle udsætte et år, men så ville vi hellere bare giftes NU... Så i maj i år bestemte vi os for et november-bryllup og det var simpelthen det hyggeligste bryllup... Jeg tror ikke man skal lade sig skræmme så meget af årstiden... Det KAN altså ikke ødelægge et bryllup, det mente jeg derimod det kunne hvis vi skulle have vores spædbarn med... men sådan er vi jo så forskellige - JEG ville bare ikke kunne amme/putte og samtidig nyde min bryllupsdag lige så meget som jeg gjorde for to uger siden...

Så jeg ville gå efter et forårsbryllup eller en udsættelse hvis jeg var jer...

0

Del dette indlæg

Som de andre skriver- vill jeg heller ikke foreslå dig et bryllup med spædbørn.

jeg fødte selv en dreng i juni måned i år- dvs. han er snart 6 måneder- jeg ville stadig ikke kunne holde et bryllup på nuværende tidspunkt- der er bare så meget at holde styr på med sådan ien lille en- og på bryllupsdagen vil man vel gerne nyde det, og kunne nå at snakke med alle gæsterne og det kan man bar eikke når babyen skal spise, puttes, spise og puttes hele tiden ;)

Så hvis det var mig ville jeg fremrykke bryllupet, til når du er en ikke er så langt henne, da du helt klart vil nyde dagen mere.. Ja med mindre i kan vente et helt år med at blive gift. Vi skal giftes når min søn er 1 år og 1 måned, for vi kunne da godt få ham passet, meen vi vil jo også gerne have ham med på vores dag. og hvem skulle lige passe- alle vi kender skal jo med til bryllup ;) Og vi gør det på den måde vi har et værelswe på kroen festen holdes- når han skal sove lægger vi ham på værelset med babyalarm- så kan han sove og vi kan feste videre.. Og han er jo så stor at han vil rande rundt ved alle familien og de kan holde øje med ham :thumbsupsmileyanim:

håber i finder en løsning. og held og lykke med graviliteten og fødslen. :denmarkflag:

Tina

Redigeret af Nøffe
0

Del dette indlæg

Hej,

Her kommer lyseslukkeren, men så er du forberedt.... Lad være med at læse det, hvis du kun vil se rosenrøde fortællinger!!

Som mor til 2, ville jeg, hvis jeg var dig, vælge at vente med brylluppet. Jeg havde to rædselsfulde graviditeter - den første med kvalme og opkastning alle 9 mdr. og den anden med voldsom bækkenløsning, hvor jeg blev nødsaget til at sidde i kørestol fra 10.grav.uge..... Det ville derfor ikke havde været nogen som helst fornøjelse at være gravid brud for mit vedkommende....

Som nybagt mor er der SÅ meget at se til, så jeg ikke ville overskue at planlægge og afholde bryllup. Kolik, som en nævner, amme-nætter, syge børn.... you name it....

Man er bare ikke særlig oplagt til noget videre de første 3-4 måneder. Jeg tror, jeg ville vente til barnet var over ½ år - dels kan det på det tidspunkt få grød og flaske og det er begyndt at sove mere igennem mv. Der er en, der skriver her, at man kan malke ud hjemmefra..... Hvis man ammer, så gør man det hver 3.-4. time, og mælken løber til uanset om man har baby med eller ej. Så nej, man kan ikke tømme brystet hjemmefra om morgenen.... En lille fiks malkemaskine på batteri kunne være en mulighed under festen, og så smutte på toilet en gang imellem, men det ville jeg også helst være foruden. Dels er det ikke nemt i brudekjole, dels tager det altså noget tid hver gang....

Nå, men det er din/jeres beslutning...... du må bare ikke blive skuffet, hvis du vælger at være gravid brud eller nybagt mor-brud......

Held og lykke.

BFR :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

1000 tak for de mange svar. Det ser ud til, at I alle er mere eller mindre enige. Jeg har glædet mig meget til brylluppet og er ked af ikke at kunne blive gift som planlagt, men jeg ved, at jeg ville blive endnu mere ked af det, hvis jeg slet ikke kunne nyde mit bryllup pga. en graviditet eller et spædbarn. Vi har talt lidt frem og tilbage, om vi skal rykke det frem eller rykke det til året efter, og vi hælder nok mest til at holde det året efter. Min svigermor har brystkræft og skal have kemo et stykke ind i det nye år, så det ville være synd for hende, hvis brylluppet falder sammen med det. Desuden skal der jo spares nogle penge op, og det kan vi nok ikke nå, hvis vi vælger at rykke det alt for meget frem.

Men hvor er der dog lang tid til forår 2010, når man allerede har ventet et helt år på nuværende tidspunkt! På den anden side er det vel lige så stort at få et barn, så når vi kommet så langt, gør det forhåbentlig ikke så meget.

Men indtil videre ser vi lige tiden lidt an før vi vælger at gøre noget, for vi har kun lige fundet ud af graviditeten, så der kan jo desværre nå at ske mange ting endnu. 7-9-13.

Knus Helle

0

Del dette indlæg

Vi skal så holde bryllup og barnedåb samtidig - har lige født en lille pige - og jeg har ikke så mange betænkeligheder ved det. Ville alligevel skulle have vores store (på 2 år) med. Vi har så valgt at hyre vores søns gæstedagplejer til at se efter vores børn til festen. Jeg ved endnu ikke om jeg stadig ammer til den tid (har store problemer med det pt.), men så finder vi ud af det.

Held og lykke med det hele...

0

Del dette indlæg

Jeg har selv en dreng på ni måneder, og jeg ville ikke finde det synderligt afslappende at have ham med til vores bryllup. Selvfølgelig kan det lade sig gøre, men jeg tror, at selvom vi overlod hovedansvaret til en bedsteforælder eller ligende i nogle timer, ville jeg "komme ilende til undsætning" hvis han græd, og ville ikke kunne slappe helt af. Så vi har valgt at vente til næste år.

Det er nok i høj grad et spørgsmål om personlighed. Først og fremmest er det nok de færreste der vil lade et barn på 0-9 måneder passe af fremmede, men jeg har oplevet mange bryllupsfester hvor det at nogle havde et spædbarn med til festen ikke indebar at de konstant rendte ind og ud/frem og tilbage. Også hvor det har været bruden der var moder. Medmindre vi taler om et spædbarn med kollik er det faktisk nemmere at have et spædbarn med, end et ældre barn, fordi sidstnævnte skal beskæftiges. Dvs. der skal være nogle aktiviteter for dem. Spædbarnet kræver bare en sutteflaske og ind imellem den rigtige vare. Vedr. det her med amning så er det ikke anderledes end at man lige kan sætte sig ind i et andet lokale (så får pigerne også mulighed for at lave en kysserunde).

Som jeg ser det kan man ligeså indstille sig på at det at få børn er en ny livsstil og der skal tænkes anderledes. Ellers risikerer man jo at skulle melde fra til alle vennernes bryllupsfester også, hvis de da ellers er med børn. Men som sagt. Det er nok et personligsspørgsmål.

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Først og fremmest tillykke med graviditeten. JEg vil bare lige komme med en solstråle historie. Min bror blev gift for 2 år siden og da var deres søn 2 måneder gammel det var et uformelt bryllup med telt i haven, buffet osv. Men babyen tog det med ophøjet ro og sov i sin barnevogn det meste af aftenen, blev selvfølgeligt ammet et par gange og når han var vågen gik han eller på omgang hos beste forældrene og mig og mine søskende så min bror og hans kone kunne nyde hinanden. Det skal lige siges at drengen var et mønster spædbarn uden kolik eller andre problemer men det kan man jo ikke vide på forhånd. Personligt ville jeg nok også vælge at fremskynde eller udsætte brylluppet.

Held og lykke med det

0

Del dette indlæg

1000 tak for de mange svar. Det ser ud til, at I alle er mere eller mindre enige. Jeg har glædet mig meget til brylluppet og er ked af ikke at kunne blive gift som planlagt, men jeg ved, at jeg ville blive endnu mere ked af det, hvis jeg slet ikke kunne nyde mit bryllup pga. en graviditet eller et spædbarn. Vi har talt lidt frem og tilbage, om vi skal rykke det frem eller rykke det til året efter, og vi hælder nok mest til at holde det året efter. Min svigermor har brystkræft og skal have kemo et stykke ind i det nye år, så det ville være synd for hende, hvis brylluppet falder sammen med det. Desuden skal der jo spares nogle penge op, og det kan vi nok ikke nå, hvis vi vælger at rykke det alt for meget frem.

Men hvor er der dog lang tid til forår 2010, når man allerede har ventet et helt år på nuværende tidspunkt! På den anden side er det vel lige så stort at få et barn, så når vi kommet så langt, gør det forhåbentlig ikke så meget.

Men indtil videre ser vi lige tiden lidt an før vi vælger at gøre noget, for vi har kun lige fundet ud af graviditeten, så der kan jo desværre nå at ske mange ting endnu. 7-9-13.

Knus Helle

tillykke med graviditeten...

jeg har været til et bryllup med et spædbarn på lige omkring 2mdr, og han fik flasker det meste af aftenen, men ruden havde da fundet en kjole hvor det kunne lade sig gøre at amme lidt engang imellem. babyen var meget hos sine forælder men fodringen var der en af bedstemødrende det stod for når det var med flaske, og da han skulle sove under middagen var der kun en der kunne få ham til at sove, så rené (ham jeg skal giftes med) sad med ham under det meste af festen.. Så det kan lade sig gøre, med lidt hjælp fra venner og familie..

her fra skal der lyde et lille forsigtigt hurra endnu en 2010 brud..

men vælg nu hvad det passer jer bedst...

0

Del dette indlæg

Min veninde og hendes mand blev gift da deres datter var lige knap 3 mdr. Hun blev døbt ved samme lejlighed. De havde hyret en barnepige til at tage sig af hende under festen og min veninde puslede hende kun til amning. Min veninde var i en traditionel brudekjole, men den var sådan designet, at det ikke var noget problem for hende at amme. De havde så ikke speciel overnatning på bryllupsnatten men tog hjem og havde deres lille datter med. Når alt kommer til alt, så er mange for trætte til særlige udskejelser på bryllupsnatten efter en lang dag.

Så selvfølgelig kan det lade sig gøre at holde bryllup selvom man har et spædbarn. Det er op til forældrene til barnet, hvor kompliceret det kommer til at være.

God fornøjelse med jeres beslutning og et STORT TILLYKKE med babyen og brylluppet.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med baby og bryllup

jeg var til bryllup som gæst sidste år da vores søn kun var 4 uger gammel, det kan ikke anbefales, store ømme bryster der skal tømmes, vi havde en god aften vi havde en barnepige på hotellet som gav ham flaske (mit udmalkede mælk).

men for og gøre en lang historie kort så endte det med at han heller ville have flasken end bryst for flasken var nemmere og det tog mig, lægen og sundhedsplejesken 4 uger om og finde ud af, han tabte sig og jeg var lige ved og gå ned på det.

så ja fremskynd brylluppet og selv om du ikke må drikke så får du også mere ud af dagen, vent dog ikke for længe man ved aldrig hvordan du får det i de 2 sidste mdr. af graviditeten (jeg var desværre meget hårdt ramt)

groft sagt så giver et spædbarn mange bekymringer på sådan en dag som jeg vil undgå hvis det var mig, samt kunne jeg gøre den dag om så gjorde jeg uden tvivl.

men omvendt så skal du gøre hvad du føler bedst, eller måske skal I vente endnu 1 år så bebse er klar til og blive passet uden problemer med brystmælk/mme (modermælkserstatning) og så kan du også nå og komme af med din graviditetsvægt

håber du finder den løsning som passer jer bedst og held og lykke

0

Del dette indlæg

Hvorfor rykke brylluppet? Da vi besluttede at skulle giftes var jeg lige blevet gravid. Datoen blev valgt, min mormor og morfars bryllupsdag og intet kunne få mig til at rykke brylluppet. Vores lille dreng vil være seks måneder og fem dage når vi skal giftes og SKAL da selvfølgelig med. Min ældste nevø skal også med og så sørge hans forældre at beslutte hvor meget af det han skal med til.

Jeg synes du skal mærke efter i dit hjerte og høre manden af hvad hans mening er og så træffe beslutningen der ud fra. Det er kun jer selv der sætter grænser.

Og hjertelig tillykke med både graviditet og bryllup :loveflag:

0

Del dette indlæg

Ellers skal I udsætte det til næste år (det tror jeg at jeg ville vælge, men jeg vil også have det helt store bryllup uden børn og bekymringer ;-))

Hejsa,

Jeg tror nu også at jeg allerhelst ville udsætte brylluppet. Du skal jo i hvert fald ikke drikke alkohol, hverken når du er gravid eller når du ammer. Du kan malke ud et stykke tid efter du har drukket alkohol - men det er ufedt, når babyen er så lille ... JEG havde jo også mine bekymringer om at give babyen for meget flaske, når de er helt små, for de skal jo netop til at vænne sig til brystet. Og det er to forskellige måder de sutter på hhv. bryst og flaske på.

Mht. at holde bryllup med baby under 4 mdr, så tror jeg det bliver for stressende! Hvis det tilmed er jeres første baby, så er man altså MEGET PÅ, når ens baby er helt lille. Jeg ved ikke helt hvor gammel din baby vil være når I holder brylluppet, men de første 2 mdr kunne Nicas (min søn) bestemme sig for at have mad hver gang der var gået helt ned til 1½ time. Derudover er brysterne UTROLIGT ømme de første 2 mdr, så det ville bare være uudholdeligt at skulle malke ud (det ville jeg i hvert fald ikke satse på).

Jeg skal giftes til sommer. Vi har ikke sat en dato, men det bliver formentlig med en baby på 6 mdr. Så jeg går efter 'malke-ud' metoden og så en god babysitter. Det er jo så mit andet barn, så jeg håber at det bliver lidt lettere :loveflag:

Og så tillykke tillykke!! Det er fantastisk at få en baby!!!

KH Tjockis

Redigeret af Tjockis
0

Del dette indlæg

Hej du! :loveboard:

Stort tillykke med både baby og bryllup - det er jo dobbelt lykke!!

Jeg har termin 2 mdr. før vores bryllup - og vi holder bestemt fast i datoen. Det bliver så også barnedåb.

Det bliver blot en endnu mere fantastisk dag end først antaget. Vi vælger at vi IKKE vil lave et problem ud af noget, vi har ønsket os så dybt og længe. Vi har haft svært ved at få ønskebarnet der nu er undervejs. Det skal fejres, og ja - måske er det et kolikbarn, amningen er svær etc etc. Men det må vi jo forholde os til, men begynde at bekymre os nu - det vil vi ikke. Jeg ved også at vores venner, kollegaer og familie kommer med de bedste råd, og når nogle fråråder er det ment fra hjertet.

Som sagt tænker jeg at det blot bliver dejligt at fokus også er på den lille ny - det kan kun være sundt ikke at skulle tænke alt for meget på sig selv. Prioriteringerne ændres jo - jeg var for 6 mdr. siden den værste detajle-kontrolfreak - zilla af værste skuffe. :cheerleader3: Nu tænker jeg at vi bare skal have en dejlig dag - som en lille familie.

De bedste ønsker

Kh

Maloukiggerbare :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores rigtig gode venner skulle til bryllup ved nogle af deres venner (som vi også kender lidt gennem vores venner) - gav det mening ? hehe

Nå men det var kombineret bryllup og barnedåb, og sønnen var 2 måneder gammel på det tidspunkt.

Min mand og jeg har ofte passet vores venners børn og har haft dem med på ferie osv (vi er meget tæt) og derfor spurgte bruden om ikke vi ville med til brylluppet, med den opgave at tage os af deres søn. For det ville de være helt trygge og afslappede ved.

Min mand og jeg blev inviteret med til brylluppet. Jeg tog med min veninde ud til bruden om formiddagen, hvor jeg tog mig af dåbsbarnet. gav mad, skiftede, og puttede ham i tøjet. I kirken tog jeg mig af ham efter dåben, og derefter på kroen, under kaffen, middagen og natten. Jeg havde fået en plads for enden af bordet, så jeg kunne gå ud uden at forstyrre når han skulle have mad, eller skiftes. Ved siden af min plads havde jeg en lift og en baby-skråstol....Det fungerede bare så godt. Han var rolig hele aftenen...fik flaske hver 2. time, og når han var vågen lå han på min arm, og ellers lå han i liften og sov trygt...på trods af larmen ... :-)

Brudeparret sagde bagefter at det var den helt rigtige løsning for dem.....de havde trygheden i at vide at der var styr på ham, og han var i samme rum som dem...

Dette var måske også en mulighed for jer???

Redigeret af ninaschmidt
0

Del dette indlæg

Hej allesammen

Hvor er det dejligt, at så mange af jer vil give jeres besyv med på vejen. Vi skal scannes for første gang på lørdag, for at se om der er hjerteblink. Så indtil videre har vi ventet på denne scanning for at se, om der overhovedet er liv, og så tror jeg, at vi tager beslutningen mht. hvad vi gør med brylluppet umiddelbart derefter.

Vi er både ude i at skubbe brylluppet et helt år, men også i evt. at skubbe det til efteråret og så prøve den løsning Ninaschmidt foreslår. Men som mange af jer skriver, så er det jo ikke til at vide, om barnet får kolik, vil tage flaske, er trygt ved at blive passet af andre samt at det er besværligt, at amme/ malke ud i en brudekjole.

Vi har endnu ikke fortalt familierne om vores glædelige nyhed, så dem skal vi også lige have i spil mht. beslutningen.

Redigeret af helosa
0

Del dette indlæg

I forlængelse af den løsning som Nina nævner kan jeg tilføje at der er rigtig mange som vælger den løsning, og jeg har endnu ikke hørt om nogle som har fortrudt at de valgte at holde festen/bryllupet fremfor at rykke den. I virkelighedens verden er det jo sådan, uden at forklejne selve bryllupet/vielsen, at det at der nu kommer børn til for mange er en væsentlig årsag- men ikke hele årsagen - til at mange vælger at gifte sig.

0

Del dette indlæg

Bryllup og dåb

det har vi valgt vi har så også besluttet der bliver inviteret børn med og min datter på 5 skal også med.

Jeg ammer fuldt ud og regner også med at gøre det til februar og det genere mig ikke jeg ved hele familien står klar til at hjælpe med den lille og så gar den store min den lille på knap 2 mdr er desværre også kolik barn men det har bestemt ikke holdt mig tilbage med at arrangere vores bryllup/dåb og forberedelserne er stort set først begyndt i oktober/november (oktober var det nu mere fødslen :cheerleader3: )

Men stadig er jeg såen set færdig kjolen er købt og der mangler kun nogen små ting..

Jeg ville personligt ikke holde bryllup mens jeg var gravid for da jeg ventede de første var det en dejligt nem graviditet men den her har jeg været sygemeldt hele vejen igennem med div gener osv så nej det ville jeg ikke..

Men stort tillykke nyd den søde vente tid :-)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer