Miss-Lena

Du Er Den Eneste

2,755 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ej, det var gået hen over hovedet på mig, at du har haft sådan en træls (for at sige det på godt jysk) oplevelse med arbejdet... Det er jeg virkelig ked af at høre :cheerleader3: Det er mit indtryk, du er enorm kvalificeret, engageret og ordentlig - håber du forstår, hvad jeg mener - både på et fagligt og mellemmenneskeligt plan!

Har desværre ikke forbindelser i den retning, men måske var det nu at du skulle prøve andre kreative veje - sådan for alvor?

Stort kram til dig og de bedste ønsker!

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Var forbi skrædderen i dag for ar aflevere den tylkjole jeg har, der skal kortes af. Han grov-klippede den i mens jeg havde den på. Tror virkelig det bliver fiiint og meget 50'er agtigt. Da han så al tyllen, satte han dog prisen op til 300 for at korte den af. Men det er nu billigt anyway.

Så snart skal jeg finde ud af hvordan jeg kan gøre den mindre brudeagtig og mere party.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Miss-Lena

Jeg kender dig ikke, men siden jeg blevet medlem af BK har jeg fundet en masse inspiration i din tråd og på din hjemmeside :thumbsupsmileyanim:

Men verden er lille og facebook gør verden endnu mindre... Jeg var i dag på facebook for at skrive en fødselsdagshilsen til min kusine og spottede dig (er jeg næsten 100% sikker på), som også havde skrevet til hende (Mette Groth). Jeg synes bare at det var lidt sjovt og kunne ikke lade hver med at fortælle det til dig :thumbsupsmileyanim:

Er forresten helt vilde med dine tylkjole. Du har omvendt mig HUUG Og jeg er meget spændt på hvordan kjolen som du skal have lagt op kommer til at se ud :thumbsupsmileyanim:

:b223: Marianne

Redigeret af zamm
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Måske kan I huske at jeg skrev om at jeg havde mistet mit job på en virkelig træls måde... Det ser endelig ud til at sagen kan afsluttes. Måske mandag?!! Hvis der ikke sker noget uforventet vil min X arbejdsgiver indgå et forlig hvor der står jeg er opsagt på usaglig baggrund og jeg vil også få en lille økonomisk erstatning (ikke meget men anyway). Synes det er SÅ rart at få lidt medhold i at de handlede helt forkert...

Jeg skal selvfølgelig have er nyt job, men jeg har pt et ok antal timer/opgaver i mit eget firma.

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg fået vores monogram lavet som stempel - og det er blevet helt genialt :)

Jeg har planer om at lave monogram servietter, stemple indbydelse, stemple kuverter og stemple... ja, der er jo flere muligheder :)

Her kan I se et prøve stempel på en serviet. Det er ikke sådan det i sidste ende skal laves, da det skal embosses i sølv (mon det hedder det? altså noget scrapbooking teknik med pulver og varme). Men bare så I kan se :)

sikke et stort arbejde du har gjort for at vi andre har kunne følge din planlægning og få en masse gode idér :)

jeg synes det er fantastisk gennemført bryllup og hvor genialt at få lavet monogramet som stempel :) hvor kan man få det lavet? :)

det kan nemmelig spare mig for en masse bøvl ved selv at skulle tegne dem på indbydelserne ;)

0

Del dette indlæg

Jeg ved der er nogen der har bestilt stempel her fra DK. Men jeg fik et fra USA - mener de hed simonstamps.com eller noget tæt på (har et link på min blog).

Kan du egentlig huske, hvor lang tid der gik før du fik stemplet? Jeg bestilte vores sidste lørdag, og er ved at være lidt utålmodig... :)

Håber alt gik godt igår med sagen med arbejdsgiveren. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der gik 2-3 uger mener jeg...

Arghhh har stadig ikke hørt fra min fagforening. Har på fornemmelsen at modparten trækker sagen unødvendigt langt ud.

Hvor belastende! :) Håber det snart går iorden. :)

(Og mit stempel lå sørme ude i postkassen ;) )

0

Del dette indlæg

Det er næsten lidt piiiiiiiinligt, men jeg må indrømme at jeg er blevet så glad for spændingen ved at få fantastiske kjoler til en god pris. Så da min kusine spurgte mig om hjælp med at få en over the top galla kjole, bestilte jeg mig også en selv... Fyyyy Lena!!!

Nu er det jo sådan at jeg ikke kun kan bestille en enkelt kjole ad gangen ved min skrædder (de laver ikke mønster mm for kun en kjole), så det er vel egentlig bare at ofre sig lidt ;)

Jeg er såååå spændt. Har bestilt min kjole i sådan en lysebrun/beige/nude. Så i december er jeg den glade ejer af endnu en skøn tylkjole - forhåbentlig.

Og ja, jeg ved godt det er helt fjollet. Da jeg jo har en skøn kjole. Men jeg kan jo altid sælge den jeg ikke skal bruge - hvis jeg nænner det.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære smukke Lena

Guud hvor er det ALT for længe siden, jeg har fulgt op på, hvordan det går med dig :) Er bare SÅ ked af det med dit job, hvor er det da uretfærdigt! Alligevel rart nok at høre, at du har opgaver nok i dit eget firma til at kunne klare dig igennem for en stund, men krydser fingre alt hvad jeg kan, for at der kommer et lækkert job til dig søde... Bare sig til, hvis du har brug for hjælp eller andet, så skal jeg være der på en studs :)

Dernæst vil jeg også lige ønske dig stort tillykke med fødselsdagen :) :) :) Håber du får en super dejlig dag og tusind tak for det lækre vejr! Du har vel nok været artig i det forgangene år :)

Hvornår holder du zilla-komsammen igen? Synes bare det var SÅ hyggeligt sidst vi ses og jeg tænker også at Fru Langbo Meyer (tidligere LouiseEriksen) skylder at vise fine bryllupsbilleder frem :)

Krammer

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer