FrkHelle

FrkHelle 05.06.2010

1,285 posts in this topic

Det er et rigtig pænt slips.. så mangler han bare resten så vi kan se det på.. :thumbsupsmileyanim:

Tak :thumbsupsmileyanim: Jeg er som sagt også ret vild med det. Nu skal vi så bare passe godt på det et år frem..

Det var egentlig meningen, at vi lige ville have haft ham i en skjorte, så vi kunne se, om slipset passede, men det glemte vi alt om, da vi først kom ind i butikken, så nu satser vi bare på det. :thumbsupsmileyanim:

Resten.. det skal nok komme, men du må lige vente til næste år ;) I hvert fald lige et par dage/uger ind i det :cheerleader3:

0

Annonce ♥

:carrot: Kan slet ikke vente til i morgen.

Tidligere på ugen ringede jeg og lavede en aftale med hotellet, at vi kan komme og se lokalet, snakke lidt med dem og få svar på de mest alarmerende spørgsmål. IIH jeg glæder mig sådan! Det bliver så dejligt at få set lokalet, så jeg bedre kan forestille mig, hvordan det hele bliver. Ind til nu har det hele jo kun været forestillinger.

Og så glæder jeg mig sådan til at vise L stedet.. han har jo kun set et lille miniature billede på nettet og så ellers stolet på mine fortællinger. Er spændt på, hvad han siger.

Og når vi er færdige indenfor, så vil vi gå en lille tur i skoven, hvor hotellet ligger, så vi kan få den rigtige mavefornemmelse mht, at det er der billederne skal tages.

:thumbsupsmileyanim: Kan det snart blive i morgen? :thumbsupsmileyanim:

0

Tidligere på ugen ringede jeg og lavede en aftale med hotellet, at vi kan komme og se lokalet, snakke lidt med dem og få svar på de mest alarmerende spørgsmål. IIH jeg glæder mig sådan! Det bliver så dejligt at få set lokalet, så jeg bedre kan forestille mig, hvordan det hele bliver. Ind til nu har det hele jo kun været forestillinger.

Og så glæder jeg mig sådan til at vise L stedet.. han har jo kun set et lille miniature billede på nettet og så ellers stolet på mine fortællinger. Er spændt på, hvad han siger.

Og når vi er færdige indenfor, så vil vi gå en lille tur i skoven, hvor hotellet ligger, så vi kan få den rigtige mavefornemmelse mht, at det er der billederne skal tages.

:thumbsupsmileyanim: Kan det snart blive i morgen? :)

:cheerleader3::cheerleader3::denmarkflag: DET ER DET NU!!! :denmarkflag::):)

0

Annonce ♥

:)Kan det snart blive i morgen? :cheerleader3:

:) DET ER DET NU!!! :)

:thumbsupsmileyanim: Jaaah det var det næsten! Og nu har det været nu :D

Nej afventer spændt en fortælling....

HVORDAN GIK DET... :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::denmarkflag::denmarkflag:

Weeee det gik godt! Jeg begynder lige at lave en beretning.. starter dog lige med at overføre billeder fra kamera, så jeg kan vise lidt :D

0

Ja billeder kom nu... venter spændt...

HALLOOOOOOOOO

Er slet ikk utoldmodig... hvad sage manden . det var første gang for hem ikke????

Jamen jamen det er på vej.. det kommer liiiiiige om lidt, jeg skla bare lige gøre billederne lidt mindre, så kommer der en billedeserie med kommentarer! :D

0

Billedespam fra første besøg på hotellet

Ja, så må jeg jo hellere starte den beretning og billedeserie, som jeg har lovet (tror også Rehhansen er ved at være GODT utålmodig....)

Nå men, det var jo i går vi havde aftalt tid..

Min bror og svigerinde har af praktiske årsager lige købt en lille bil mere og den fik vi lov til at låne i går, så afsted mod feststedet det gik.

Vi kommer ind under træernes halvtag og finder et plads i skyggen til den lånte bil. Og der holder Ka'en jo fint mellem 2 træer (godt den ikke var større!).

post-36725-1243192481.jpg

0

Annonce ♥

... Og nu vi er ude kan vi lige så godt fortsætte der lidt endnu, selvom vi først var i skoven til sidst.

Men efter hotelbesøget, beseelse af lokaler og svar på alle vores spørgsmål gik vi en tur ude i krattet/skoven. Jeg ved ikke helt, om jeg stadig synes, at det er stedet vi skal have taget billeder... måske jeg synes det er lidt for "vildt". Men.. vi kan jo nå at køre derud mange gange inden bryllup og se, om vi kan finde et godt fotosted, ellers må vi lige tænke kreativt.

I hvert fald skal I ikke snydes, så her kommer lige et par billeder af vildnæsset og de ellers flotte baggrunde af store grønne træer :thumbsupsmileyanim:

post-36725-1243192781.jpg

Edited by FrkHelle
0

Annonce ♥

Så gik vi ind i receptionen, hvor der sad en godt bamset mand. Men rar så han ud og det viste det sig også, at han var. Det var ham, som jeg havde snakket i telefon med et par dage forinden og ham der havde sagt, at vi bare kunne komme ud og se og snakke. Og han levede op til det indtryk, som jeg fik i telefonen - han var rigtig rar og flink og tog sig godt med tid til at snakke og besvare alle mine mange spørgsmål.

Men vi lagde ud med at se lokalet. Nu fik vi lov til at snyde genvej gennem køkken og baglokale, da vores lokale ligger lidt mere selvstændigt og "bag" køkkenet.

Synes det var lidt i orden, at vi fik lov til at gå den vej, for så fik vi lige et indtryk af køkkenet. Og det var positivt.

L lagde mest mærke til, hvordan der så ud og jeg lagde mest mærke til maden, som de var ved at anrette og vi måtte sige: Begge dele så hammer godt ud! Tilmed hilste den nærmeste kok på os og han så bestemt ikke ud til at have noget imod at "få besøg".

Vores gæster skal naturligvis ikke guides denne vej, så vi fik at vide, at til festen kan vi guide vores gæster hen til vores egen indgang, som ligger til højre for receptionsindgangen.

Pst, det er lige før flagene...

post-36725-1243193336.jpg

0

Og det her er så indgangen, som vi skal tilbyde vores gæster. Jeg syne selv, at det ser ret indbydende ud. Ved ikke helt, om det hører sig til, men jeg overvejer, om man lige skal købe en håndfuld hurra-flag, som vi kan få hotellet til at sætte i krukkerne ude foran + 2 på døren. Men ved naturligvis ikke, om familien planlægger noget der...

post-36725-1243193575.jpg

0

Annonce ♥

Men vi skal jo også ind.. og indvendigt møder os en stor entre med masser af garderobeplads og 3 toiletter. Et til damer, et til herrer og i midten et handicap-toilet. Jeg kiggede lige ind på dametoilettet, som først er et rum med håndvask og derefter en lille bås. Mig ikke derind komme - mig stor kjole på ha! Så jeg tjekkede naturligvis også lige handicap-toilettet ud og det var meget mere brudevenligt, idet det var et stort rum uden bås og aflukker. Så vi snakkede lige kort om, om vi skal bruge samme ide, som flere andre zilla'er herinde, nemlig at få sat et skilt på døren om, at dette er forbeholdt brudeparret, så vi ikke skal stå i kø og så jeg altid kan komme på det toilet med min store kjole.

Men I får lige et billede af entreen - desværre blev det lidt mørkt pga det skarpe genskin af lys...

post-36725-1243193916.jpg

0

På den anden side af festlokalet er der en stor terrasse, som alene tilhører dette festlokale. Dvs denne terrasse er vores hele tiden. Jeg håber, at det bliver godt vejr, for så forestiller jeg mig, at vi kan få serveret velkomstdrinken derude samt, at det er en hyggelig atmosfære for rygerne.

post-36725-1243194139.jpg

0

Annonce ♥

Nåh, men så er der jo bare det vigtigste tilbage. Lokalet!

Umiddelbart syntes jeg, at det virkede lidt tungt. Gulvet er mørk rød og gardinerne er blå. Men det er pænt og velholdt og jeg tror, at når der kommer blomster på bordene, stearinlysene brænder og loftlyset bliver tændt, så tror jeg, at det giver en meget hyggelig og intim stemning i lokalet.

Og tilfældigvis var der dækket op til arrangement. Jeg ved ikke lige hvad - tror fødselsdag. Der var dækket op til 37 og vi skal være ca 31 (det i hvert fald pt gæstelisten - måske 32), så vi kan nok lige tage et bord af i længden, så det ikke fylder så meget, men ellers er bordopstillingen meget ala hvad vi forestiller os. Jeg havde lidt overvejet runde borde, men det er der slet ikke mulighed for i det lokale og værten frarådede os det også pga vi ikke er flere end vi er og at der er langt over til dem på modsatte side af bordet. Og det kunne jeg kun give ham ret i.

post-36725-1243194641.jpg

0

Men vi skal jo også ind.. og indvendigt møder os en stor entre med masser af garderobeplads og 3 toiletter. Et til damer, et til herrer og i midten et handicap-toilet. Jeg kiggede lige ind på dametoilettet, som først er et rum med håndvask og derefter en lille bås. Mig ikke derind komme - mig stor kjole på ha! Så jeg tjekkede naturligvis også lige handicap-toilettet ud og det var meget mere brudevenligt, idet det var et stort rum uden bås og aflukker. Så vi snakkede lige kort om, om vi skal bruge samme ide, som flere andre zilla'er herinde, nemlig at få sat et skilt på døren om, at dette er forbeholdt brudeparret, så vi ikke skal stå i kø og så jeg altid kan komme på det toilet med min store kjole.

Men I får lige et billede af entreen - desværre blev det lidt mørkt pga det skarpe genskin af lys...

god ide med et skilt på handicaptoilet, hvor der står: forbeholdt brudeparret.... Vi vil da ikk stå i kø på sådan en dag, vel??? hehe

0

Her er så "musikerhjørnet", som jeg lige har valgt at kalde det. For mig, er det det mest oplagte sted at placere musikeren/jukeboksen. Jeg leger dog lidt med tanken om, om vi skal vende bordet om, så vi sidder med ryggen til denne væg og vi så har musiker/jukeboks i modsatte hjørne (venstre hjørne på "bord-billedet") og dansegulv ud for gangen til toilettet. Men det må jeg hellere drøfte med L.

I hvert fald håber jeg, at de vil fjerne det monster lille klaver (det var meget lavt), evt sætte det ud i garderoben, da det fylder for meget i det lidt lille lokale. Men tror ikke det bliver et problem.

Beholder vi den bordopstilling der var i forvejen, så forestiller jeg mig, at vi sætter musiker/jukeboks i dette hjørne.

Nogle bemærker måske "kommoden" på bordet.. men gad altså ikke rende rundt med min taske mens jeg skulle tage billeder... Den står da fiiiiiiiiint der (vi skal jo kun bruge billeder til egen inspiration og hukommelse).

post-36725-1243194941.jpg

0

Og her er så "dansegulvet", såfremt vi beholder opstillingen. Bordet, som her er ved at blive forberedt med kogeplader - tror der skulle være buffet - forestille jeg mig skal være lidt større og så bruges til gavebord. Det er lidt til side men stadig en del af lokalet.

I venstre side af det lille indhak er en dør og det er her serveringspersonalet vil komme ud, så måske vil det for dem være rart, hvis vi vender brodopstillingen, så de ikke skal igennem dansegulv når de skal fylde drikkevarer op efter middagen. Men som sagt, bare en lille tanke.

Og nej, dansegulvet er ikke voldsomt stort.. jeg har lidt mine bange anelser, men med tanken om, at vi kan fjerne i hvert fald 1 bord og måske en i hver side af "u'et", så giver det altså en del mere dansegulv.. så jeg tror nok det skal komme til at gå! :thumbsupsmileyanim:

post-36725-1243195188.jpg

0