FrkHelle

FrkHelle 05.06.2010

1,285 posts in this topic

Annonce ♥

Umiddelbart kan jeg godt lide opdækningen. Den er enkel men samtidig også stilren og flot. Og så med bordkort og en pose bolcher hhv foran skeen og modsat glassene, samt blomsterpynt OG ANDRE LYS!!!! så er jeg sikker på, at det nok skal blive en flot opdækning. Men det må vi lige tage, når vi om laaaang tid skal ud og aftale de sidste praktiske ting.

Jeg tog lige det her billede af en enkelt kuvert. Mest fordi vi blev ret forelsket i denne servietfoldning. Jeg havde lidt leget med tankerne om lyset, men efter jeg så denne - og det gælder også L - så blev vi ret forelskede i denne foldning og vi er vist så godt som tætte på at være enige om, at sådan vil vi også have vores servietter. Vi har i øvrigt døbt den "operaen", da vi synes det ligner Operahuset i Sydney.

post-36725-1243195567.jpg

0

Efter at have besigtiget lokaler og undertegnede havde fået taget en frygtelig masse billeder gik vi tilbage til "værten" i receptionen.

Her havde han fundet deres album, hvor de havde en plasticlomme med en farveprøve af dug og servietter. Disse er praktisk nok lavet af samme materiale, så de er helt ens i farver.

Jeg tror der var 10 farver, måske mere, men jeg hæftede mig i farven på "lomme 2", da det vist var den eneste grønne, men den indfrir forventningerne om vores farveønske.

Farven er meget lig den grønne på denne invitation (invitationen er KUN et inspirationsbillede pga farverne, ikke noget jeg har tænkt mig at lave)

post-36725-1243195787.jpg

0

Annonce ♥

Vi skal dog heldigvis ikke bestemme, hvad vi vil have af dug og servietter, men forestiller mig hvid, måske den cremehvide, som servietterne længere oppe var foldet i, og så servietterne i grønne.. sammen med creme/grønne dekorationer, grønne bordkort og bolche-poser.. og så nok hvide/creme lys.. Det skal lige vurderes. Vi har også sølv i vores farver, men det kommer der lidt af på invitaitoner og dækketallerknerne er jo også i den retning, så det synes jeg er rigeligt..

Blomster

Kan vi få, som vi vil ha. Vi kan sige til dem, hvad vi vil ha, eller vi kan selv kontakte deres leverandør, som er en planteskole, som jeg udemærket kender i forvejen - og kun for noget godt. Prisen er 130 for dekoration pr 8 mand. Og han foreslog, at når vi nærmer os kan vi tage derned og snakke med dem og så kan de med det samme beregne prisen på dekorationer og se, om de holder sig indenfor beløbsgrænsen eller om der kommer mer-pris for os. Jeg har dog tænkt på dekoration pr 4 gæster, dvs ca 65 kr, men de skal så være små og enkle, så måske er det ikke helt urealistisk.

Endeligt kan vi også vælge selv at levere blomsterne og gøre som vi vil. I så fald vil vi få fratrukket 130 pr hver gang vi har 8 gæster - dvs ca 4 gange i vores tilfælde.

Lys

Her har de "kun" de hvide, som er vist på bordopdækning. Det er ikke mig. Det nægter jeg, men der kan jeg jo overveje, om vi skal ha kombineret med blomsterhandleren, have fyrfadsstager med lys, komme med bloklys elelr om vi skal levere det hele selv og så lave de høje tynde glas med vand, en blomt og flydelys.. Det er under overvejelse.

Vi må meget gerne selv medbringe blomster og bordpynt, men han kom med nogle eksempler, hvor folk havde lavet de flotteste dekorationer, men som så slet ikke passede til bordene i sidste ende. Bordene er nemlig lidt smalle.. Men nu må vi se, hvad vi finder på.

I hvert fald får vi det præcist, som vi ønsker. Der er intet der er umuligt.

Vi fik også styr på rabatten på værelserne og så fik vi faktisk en lidt sej aftale.

Hotellet har nemlig kun udskænkningsbevilling til kl 2. Dvs her skal vi forlade festlokalet MEN, fordi vi har booket halvdelen af hotelletsværelser/så mange fra vores fest nok skal overnatte, så kan vi kl 2 få lov at få et andet lokale, hvor vi kan fortsætte i - dog uden musik - og hvor de så sætter øl og vand frem (hvad vi ønsker) og så afregner vi ud fra, hvor meget, der bliver drukket. Dette holder vi dog for os selv, da vi ikke pt er sikre på, at vi vil have lyst til det efter en hel dag, men vi synes det er lidt sejt og flot, at de har givet os den special-tilladelse.

Bryllupskage

Må vi IKKE selv komme med. Øv øv... Men så skal jeg da i hvert fald ikke til at kaste mig ud i fondantens verden. Grunden er de meget skrappe kontroller med fødevarer og det store papirarbejde omkring det. Derfor har de været nødt til at sige nej, hvilket de er meget ked af. Det er så også stort set det eneste man ikke kan få lov til.

Vi må dog gerne få lavet kagen hos en lokal konditor, men i så fald skal vi betale 15 kr pr kuvert for servering. Og hos en bager er prisen typisk 45-70 kr i forvejen.

MEN de kan også lave den og deres pris er 35-40 kr pr kuvert, dvs mindre end bagerens (dog med undtagelse af othellokage) og det er inkl serveringspris. De har dog ikke erfaring i "kage på kage", men ejeren (som vi talte med)s datter skal giftes om et par uger og der skal hotellet lave hendes kage og det er på stativ og han lovede os, at de vil lave flere af den slags det næste år, så de vil helt sikkert ha god erfaring med det, når det bliver vores tur. :thumbsupsmileyanim:

Dog bliver bryllupskagen nu en dyrere post på vores budget, men når jeg tænker over det, så går det måske lige op.. for en ting er, hvad vi havde budgetteret med, hvis vi selv skulle lave, men vi har jo ikke budgetteret med prøvetid og prøvekager... Så måske går det ikke så slemt alligevel...

Reception

Det har hele tiden været meningen, at vi ville holde receptionen hos min mor, men "folk" kører først fra kirken ca 15.45 og vi overvejer at starte med velkomstdrink kl 17.30 og i så fald kan de "kun" nå reception en lille time inden de skal videre og det synes vi bliver noget stresset. Samtidigt tror vi, at dem, der vælger at overnatte på hotellet nok også vælger at køre direkte ud og få nøgle og lige smide bagagen op, så derfor overvejer vi nu, om vi skal kontakte hotellet igen og spørge, hvad det vil koste os, hvis vi vælger receptionen derude. Det bliver dyrere end hvad vi har budgetteret med, men gæsterne slipper for det måske stressede korte ophold, dem der skal bo på hotellet kan også deltage samt at vi slipper for at skulle foreberede og handle ind og køre til Tyskland efter drikkevarer.. Så jeg tror, at jeg lige skal have fat i hotellet i næste uge.

Så, som I nok kan læse, så har besøget givet nogle ting til eftertanke men samtidigt har det også givet ro på og klarhed omkring nogle ting. Fx er jeg glad for, at vi endelig har fået sat farve på og jeg er også glad for at kende blomsterleverandøren samt reglerne mht oppynt og at de er med på ALT.

Der er blevet vendt en del ting i går og i dag og det kommer der bestemt også til den næste stykke tid, men det er rart at have fået set lokalet og nu kan begynde at have lidt flere realistiske tanker, for nu ved vi nemmere, hvad der er muligt og ikke muligt.

Og så må jeg hellere slutte min "første besøg med feststedet"-beretning og begynde at kigge lidt efter min dyne og hovedpude..

0

Men vi skal jo også ind.. og indvendigt møder os en stor entre med masser af garderobeplads og 3 toiletter. Et til damer, et til herrer og i midten et handicap-toilet. Jeg kiggede lige ind på dametoilettet, som først er et rum med håndvask og derefter en lille bås. Mig ikke derind komme - mig stor kjole på ha! Så jeg tjekkede naturligvis også lige handicap-toilettet ud og det var meget mere brudevenligt, idet det var et stort rum uden bås og aflukker. Så vi snakkede lige kort om, om vi skal bruge samme ide, som flere andre zilla'er herinde, nemlig at få sat et skilt på døren om, at dette er forbeholdt brudeparret, så vi ikke skal stå i kø og så jeg altid kan komme på det toilet med min store kjole.

Men I får lige et billede af entreen - desværre blev det lidt mørkt pga det skarpe genskin af lys...

god ide med et skilt på handicaptoilet, hvor der står: forbeholdt brudeparret.... Vi vil da ikk stå i kø på sådan en dag, vel??? hehe

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej vil vi da ikke! Det er da os, der har betalt festen, så må vi vel også få lidt privilegier.. bare lige denne ene dag :cheerleader3:

Hvor ser det bare fint ud, synes det er super med jeres eget lille "hus" der[ og lækker udsigt :cheerleader3: /font]

Jaaaaa synes også bare det er godt. Og L er heeeeelt vild med stedet - og især den kanon service og alle de muligheder de tilbyder os samt de fantastiske omgivelser.

Så en sten faldt fra mit hjerte.. for jeg var jo også noget spændt på, hvad han ville sige, når han så stedet. Men han er helt overbevist om, at stedet er det rigtige :thumbsupsmileyanim:

0

Hvor er det et fint sted I skal holde festen. Det er rart at få en masse på plads omkring farver osv.

Jeg syntes alle jeres planer lyder så godt.. :thumbsupsmileyanim:

Kh

Anette

Det er SÅ rart at have styr på det! For det første, så føles det meget mere virkeligt, men nu kan jeg/vi komme lidt videre i planlægning og begynde at lede efter karton og materiale til invitaitoner og de ting, som vi kan begynde at forberede nu. Det er sådan en dejlig følelse og det gør det bestemt ikke værre, at vi kan få ALT, hvad vi ønsker derude. Så mangler vi bare det gode vejr og det håber jeg så sandelig at ham hr Tanev klarer for os! :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Super hyggeligt sted i skal holde jeres fest.....der er jo det hele, smuk natur, et godt lokale og en terasse (som er ret vigtig ....særligt for rygerne!) :thumbsupsmileyanim:

Det kan kun blive godt!!!! :carrot:

Kh Majken

Synes også terrassen er fantastisk. SKULLE vi risikere regn, kan rygerne komme ud foran, da der er et lille halvtag over hoveddøren, men ellers er terrassen PERFEKT, især hvis vejret skulle arte sig, hvilket vi håber. Vi håber, at det gode vejr vi havde i lørdags afspejler det, vi skal have til vores bryllup. Og vi håber sådan, at det bliver vejr til at servere velkomstdrink på terrassen.

Tak for en super beretning ! det ser bare rigtig godt ud det hele :):cheerleader3: :cheerleader3:

(detaljerede kommentare følger på msn :denmarkflag: )

Velbekomme :-) Og tak for dine kommentarer på msn, selvom du smuttede lidt hurtigt :)

Iiih, det ser rigtig fint ud. Kan godt forstå, at du blev vild med den servietfoldning. Den har jeg ikke set før, men den er da smuk og anderledes. Fedt!

Den er nemlig både smuk og anderledes, den servietfoldning og den er bare lige os!! :denmarkflag: Synes det er lidt fedt, at vi kan have nogle "ikke set før"-detaljer..

0

Annonce ♥

Tak for din hilsen på min tråd.

Det er rat når der er nogen der forstår hvordan det er når man lige tror alting er perfekt og så kommer den besked :cheerleader3: men jeg har fået en lang snak med min far i aften, han tager det rigtigt flot og så vil jeg ikke side og pive så jeg må prøve og hjælpe ham og min mor ved ikke og vise hvor bange jeg egentlig er, men det er svært og tænke på meget andet. Det bliver ikke til så meget bryllup for tiden :boohoo:

knus

0

Tak for din hilsen på min tråd.

Det er rat når der er nogen der forstår hvordan det er når man lige tror alting er perfekt og så kommer den besked :boohoo: men jeg har fået en lang snak med min far i aften, han tager det rigtigt flot og så vil jeg ikke side og pive så jeg må prøve og hjælpe ham og min mor ved ikke og vise hvor bange jeg egentlig er, men det er svært og tænke på meget andet. Det bliver ikke til så meget bryllup for tiden ()()

knus

Det er dejligt at høre, at han holder humøret oppe. Men husk, at selvom han gør, så er det i orden, at du ikke kan/gør. Du kan naturligvis prøve, så vidt muligt, at holde hovedet højt, når du er hos ham eller snakker med ham, men det er SÅ forbandet vigtigt at du får dine følelser ud... :cheerleader3:

0

Monogram

Jeg prøvede i går at lege lidt med et monogram, men mit Word-efterlignende program ville ikke, som jeg ville, så jeg opgav mildest talt.

Vi har dog Word liggende, så det skulle bare installeres, og så kunne jeg forsøge mig igen, men inden da ville jeg lige prøve at kigge, om jeg eventuelt kunne finde et monogram på nettet.

Det tog ikke lang tid, før jeg havde fundet nedenstående. Jeg var ikke selv helt overbevist, men da L så det faldt han for det (som mænd nu kan falde for den slags). Jeg har nu haft tid til at kigge lidt på det og synes egentlig, at det ser ret fornuftigt ud, så det har vi taget til os.

Kære Helle,

Jeg synes monogrammet ser super godt ud! Siger du, at det er noget, der findes i word?? I så fald kunne jeg godt bruge en lille guide :cheerleader3:

Jeg glæder mig til at følge din planlægning.

Louise

0

Monogram

Jeg prøvede i går at lege lidt med et monogram, men mit Word-efterlignende program ville ikke, som jeg ville, så jeg opgav mildest talt.

Vi har dog Word liggende, så det skulle bare installeres, og så kunne jeg forsøge mig igen, men inden da ville jeg lige prøve at kigge, om jeg eventuelt kunne finde et monogram på nettet.

Det tog ikke lang tid, før jeg havde fundet nedenstående. Jeg var ikke selv helt overbevist, men da L så det faldt han for det (som mænd nu kan falde for den slags). Jeg har nu haft tid til at kigge lidt på det og synes egentlig, at det ser ret fornuftigt ud, så det har vi taget til os.

Kære Helle,

Jeg synes monogrammet ser super godt ud! Siger du, at det er noget, der findes i word?? I så fald kunne jeg godt bruge en lille guide :cheerleader3:

Jeg glæder mig til at følge din planlægning.

Louise

Hejsa :boohoo:

Nej, jeg har ikke "fundet" monogrammet i Word. Har fundet det på nettet. Men hvis du kigger på dafont's hjemmeside, kan du med garanti finde nogle flotte bogstaver, som du kan bruge til at lege med til at lave et monogram selv ()()

0

Annonce ♥

Lækkert sted og så dejligt at i kan få det som i vil ha.

Syntes det er skøn natur så flot og dejligt...

Og jeg mener faktisk at servietten hedder operahuset... og det er meningen at den skal lede tankerne hen på sidney..

Men så lækkert, så var alle bekymringern gjort til skamme.

0

Super skøn beretning og et dejligt sted I har fundet :cheerleader3:

Jaaaaah og tak :-)

Lækkert sted og så dejligt at i kan få det som i vil ha.

Syntes det er skøn natur så flot og dejligt...

Og jeg mener faktisk at servietten hedder operahuset... og det er meningen at den skal lede tankerne hen på sidney..

Men så lækkert, så var alle bekymringern gjort til skamme.

Naturen er rigtig skøn og flot, men jeg synes ikke helt, at skoven/krattet egner sig til bryllupsbilleder.. så på dette punkt forsøger jeg lige at være lidt kreativ.

Hm så det jo ik helt forkert, at vi kalder dem operaen.. .men har godt nok ikke set dem før. :boohoo:

Men ja.. nu er de første bekymringer væk, men love rdig for, at nu er de næste startet.....

For nu går jeg og tænker på, hvad vi gør med receptionen. Det bliver nok mindst stresset at holde den på hotellet, men også en noget dyrere løsning. Og så irriterer det mig lidt, at vi skal have dem til at lave bryllupskage. Syns det for dyrt først at få en bager til det og så yderligere betale kuvertpris, og jeg vil være ked af, at de skal lave kagen, når jeg på ingen måde ved, hvor gode de er til det - det er trods alt ikke deres speciale.

Så lige nu overvejer jeg, om vi skal prøve at forestille os, at vi beholder receptionen hos min mor og så kommer vi der og skærer bryllupskage for inden vi tager ud og bliver fotograferet. Så sparer vi også penge på den.

Men SUK; hvor er der alt for mange spekulationer lige nu!

0

Annonce ♥

Syntes da helt klart at i skal vælge løsningen hos din mor.. er det ikke muligt i kan blive gift en halv time før???

:/

Nej. Kirken har faste tider - 13 14.30 og 16 - men jeg har overvejet at ringe og høre, om man KAN få tiden flyttet til kl 14.. men hvis de får et bryllup ind kl 13 kan de jo ikke....

0

Musik

Ja, så er der altså sket det, at vi har booket musikken.

Vi har jo haft planen, at dette var punktet, hvor vi ville spare, og derfor valgte vi en jukeboks, selvom jeg hele tiden helst har ville have levende musik. Ikke bare levende musik, men ham, som "underholdt" til min søsters bryllup sidste år, fordi han var SÅ fantastisk, som han var.

Min mor har så, som nogen har læst, hældt vand i åen og snakket om, at jukeboks ikke ville kunne holde stemningen i top, når vi ikke var flere mennesker og trods det var vores beslutning, så kunne jeg godt se, hvad hun mente og jeg har selv, uafhængigt af hendes kommentarer (som til tider pisser mig af) selv tænkt tanken.

Efter vi så var ude og se feststedet har jeg haft billeder i hovedet af, at det var musiker og ikke jukeboks, der var i lokalet.

Senere på dagen kom min bror og svigerinde forbi og jeg spurgte dem, hvis de skulle sammenligne med min søsters bryllup, om festen havde været lige så god, hvis der "bare" havde været en jukeboks. Min bror mente, at festen havde været fin, men ikke den samme uden musikeren. Blandt andet fordi han var så god til at lytte efter, hvad der blev snakket om, fx under taler eller ved "indmarch" af sange, og dermed spille en melodi der passede til dette "emne". Han spillede meget varieret musik og spillede kun en del af en sang, så det passede med, at man hørte den men samtidigt ikke nåede at blive træt af den. Og så var han bare god og underholdende og med på lidt af hvert, uden at være den styrende og være for meget. Han var hele tiden lige under grænsen for det tilladte - bare perfekt.

L og jeg tog så alle tankerne med hjem. Vi syntes stadig det var mange penge, men nu havde min mor direkte tilbudt at give halvdelen til musikeren.

Og i en af vores snakke sagde L "jeg kan mærke, at du meget gerne vil have den musiker, så jeg synes vi skal indhente et tilbud".

Helle blev glad men også lidt nervøs, for var sikker på, at musikeren ikke ville kunne denne dag, men jeg sendte en mail til ham - efter lige at have luret hans hjemmeside. Dette var søndag aften.

I går aftes kom der så pludselig en mail.. og så sad hjertet i halsen. Mailen startede "Hej Helle og L. Tak for henvendelsen. Jeg kan godt spille for jer den pågældende dato". :cheerleader3::boohoo:()():bearhug: så var der en der lige var glad!

Jeg for ind i stuen til L og fortalte ham om mailen og om prisen - han skal have 7.000 inkl transport for kl 18-01. L var på.

Derefter skrev jeg tilbage til musikeren, så han kunne få lidt flere detaljer.

Og ringede til min mor og hørte, om hendes "halv pris" tilbud stadig gjaldt, hvilket det naturligvis gjorde.

Vi skal så selv af med 3.500, hvilket er 2.000 over det budgetterede, men jeg synes ikke det gør så ondt, som hvis det havde været 5.500 over budgettet. Jeg er bare glaaaaad for, at vi har fået booket musik og vi har fået booket ham, som jeg ville ha. Og jeg tror også, at L har det godt med vores beslutning.

Så lige nu.. venter jeg "blot" på den kontrakt han ville sende. Den kommer nok sidst på ugen.. :boohoo:

0

Hvor er det bare super skønt for jer :cheerleader3: Selvom du har ret i, at det er mange penge, så tror jeg også at det kan gie en helt anden stemning til jeres bryllup - især når i nu har booket én, som i ved er god! Dejligt for jer!

0

Musik

Vi har jo haft planen, at dette var punktet, hvor vi ville spare, og derfor valgte vi en jukeboks, selvom jeg hele tiden helst har ville have levende musik. Ikke bare levende musik, men ham, som "underholdt" til min søsters bryllup sidste år, fordi han var SÅ fantastisk, som han var.

Min mor har så, som nogen har læst, hældt vand i åen og snakket om, at jukeboks ikke ville kunne holde stemningen i top, når vi ikke var flere mennesker og trods det var vores beslutning, så kunne jeg godt se, hvad hun mente og jeg har selv, uafhængigt af hendes kommentarer (som til tider pisser mig af) selv tænkt tanken.

Efter vi så var ude og se feststedet har jeg haft billeder i hovedet af, at det var musiker og ikke jukeboks, der var i lokalet.

Senere på dagen kom min bror og svigerinde forbi og jeg spurgte dem, hvis de skulle sammenligne med min søsters bryllup, om festen havde været lige så god, hvis der "bare" havde været en jukeboks. Min bror mente, at festen havde været fin, men ikke den samme uden musikeren. Blandt andet fordi han var så god til at lytte efter, hvad der blev snakket om, fx under taler eller ved "indmarch" af sange, og dermed spille en melodi der passede til dette "emne". Han spillede meget varieret musik og spillede kun en del af en sang, så det passede med, at man hørte den men samtidigt ikke nåede at blive træt af den. Og så var han bare god og underholdende og med på lidt af hvert, uden at være den styrende og være for meget. Han var hele tiden lige under grænsen for det tilladte - bare perfekt.

L og jeg tog så alle tankerne med hjem. Vi syntes stadig det var mange penge, men nu havde min mor direkte tilbudt at give halvdelen til musikeren.

Og i en af vores snakke sagde L "jeg kan mærke, at du meget gerne vil have den musiker, så jeg synes vi skal indhente et tilbud".

Helle blev glad men også lidt nervøs, for var sikker på, at musikeren ikke ville kunne denne dag, men jeg sendte en mail til ham - efter lige at have luret hans hjemmeside. Dette var søndag aften.

I går aftes kom der så pludselig en mail.. og så sad hjertet i halsen. Mailen startede "Hej Helle og L. Tak for henvendelsen. Jeg kan godt spille for jer den pågældende dato". ()():bearhug::boohoo::boohoo: så var der en der lige var glad!

Jeg for ind i stuen til L og fortalte ham om mailen og om prisen - han skal have 7.000 inkl transport for kl 18-01. L var på.

Og ringede til min mor og hørte, om hendes "halv pris" tilbud stadig gjaldt, hvilket det naturligvis gjorde.

Vi skal så selv af med 3.500, hvilket er 2.000 over det budgetterede, men jeg synes ikke det gør så ondt, som hvis det havde været 5.500 over budgettet. Jeg er bare glaaaaad for, at vi har fået booket musik og vi har fået booket ham, som jeg ville ha. Og jeg tror også, at L har det godt med vores beslutning.

Så lige nu.. venter jeg "blot" på den kontrakt han ville sende. Den kommer nok sidst på ugen.. :(

Super godt :cheerleader3: det gir en helt anden stemning når der er levende musik og det er der ikke dyrt, dejligt at din mor træder lidt til :boohoo:

0

Hvor er det bare super skønt for jer :( Selvom du har ret i, at det er mange penge, så tror jeg også at det kan gie en helt anden stemning til jeres bryllup - især når i nu har booket én, som i ved er god! Dejligt for jer!

Det kan godt tænkes, at jukeboksen kunne levere, hvad vi forventede, men nu er jeg sikker på, at der er en til at give lidt mere liv i evt indkomne sange, når gæsterne skal danse og ikke mindst: brudevalsen! Så denne ikke bare bliver en flad fornemmelse fra en cd.

Og nu slipper jeg for at skulle gå og spekulere og undgår, at jeg bagefter skal tænke "hvad nu.. hvis vi havde haft en musiker.. det skulle vi ha haft.. "

Musik

I går aftes kom der så pludselig en mail.. og så sad hjertet i halsen. Mailen startede "Hej Helle og L. Tak for henvendelsen. Jeg kan godt spille for jer den pågældende dato". ()():bearhug::boohoo::boohoo: så var der en der lige var glad!

Så lige nu.. venter jeg "blot" på den kontrakt han ville sende. Den kommer nok sidst på ugen.. :(

Super godt :cheerleader3: det gir en helt anden stemning når der er levende musik og det er der ikke dyrt, dejligt at din mor træder lidt til :boohoo:

Jah! Bare hun gider holde hendes negative kommentarer og indblandinger for sig selv, så er det vildt dejligt :-)

0