FrkHelle

FrkHelle 05.06.2010

1,285 posts in this topic

Flotte sommerfugle de bliver da vildt flot...

:cheerleader3:

Ååååhhhh - Vi ELSKER ebay, og hvor er de bare fine. :denmarkflag::cheerleader3::)

Jaah.. men det sgi ikke så sundt for økonomien.. og dog.. når jeg ligefrem får sommerfuglene til under 1/5 af, hvad de havde kostet, hvis min "hobby-artikel-leverandør" kunne have skaffet dem.. ja så ER det vel egentlig sundt for økonomien? :)

Hejsa Helle

Så fik jeg sneget mig herind igen, det er ved at være læænge siden jeg sidst har været på BK..

Det er nogle vildt søde sommerfugle du har fået købt på Ebay.. Kig evt i min gamle tråd og du vil opdage hvor meget jeg endte med at få købt på Ebay *gg*.

De ringe I har kig på er også flotte.. Det bliver spændende hvad I ender ud med. Vi havde svært ved at finde et par vi begge kunne lide og brugte rigtig lang tid på at kigge og tale om hvilke vi kunne lide begge to

:cheerleader3: Dejligt at se dig herinde.. hihi havde helt glemt din blå skrift og overskrift :-)

Må lige finde og gennemkigge din tråd, når jeg lige får lidt tid i overskud. Kan jo være der er lidt ideer at hapse.

Mht ringene har vi hele tiden været ret enige, men jeg tror godt, at vi kan blive lidt uenige, når det endelige valg skal træffes. Men det tager vi til den tid :)

Hvor er de fiiiiiiiiiiiiiiiine :):)-HAHA-

Jaaa de er så! Bliver også mere og mere glad for dem!

Hvor er de sommerpipper fine.

Haha pipper'... ja hvorfor ikke ()()

0

Annonce ♥

:cheerleader3:4½ års dag :denmarkflag:

Ja, det har vi i dag :cheerleader3:

Vi har ikke gjort noget specielt ud af det, det er trods alt kun ½-års dag.. men vi har fået rigtig lækker aftensmad:

Okse-tournados med hasselbach-kartofler, baconsvøbte asparges, krydrede tomater og bearnaise. UHM!

Det var bare lækkert :cheerleader3:

0

:) 4½ års dag :)

Ja, det har vi i dag :kiss:

Vi har ikke gjort noget specielt ud af det, det er trods alt kun ½-års dag.. men vi har fået rigtig lækker aftensmad:

Okse-tournados med hasselbach-kartofler, baconsvøbte asparges, krydrede tomater og bearnaise. UHM!

Tillykke med dagen i går. Bliver helt sulten hmmm :)

Knus

0

Annonce ♥

:kiss:4½ års dag :griner:-

Ja, det har vi i dag :loveboard:

Tillykke med dagen i går. Bliver helt sulten hmmm :)

Knus

Uhm, det var altså også lækkert :)

Et forsinket tillykke med jeres 4½ års dag.. :) jeg glemte da lige at komme forbi og spise med, jeg blev helt lækker sulten

Kh

Anette

Tak tak, så må du snige dig forbi i dag, der har vi nemlig købt ind til grill.. det jo med at udnytte vejret nu de snakker om regn..

He heh Anette - nu du siger det :cheerleader3:

Og tillykke til FrkHelle og den heldige vinder ;)

Tak fra os begge :)

0

Annonce ♥

Undskyld Helle, jeg ikke fik ønsket tillykke med kærestedagen igår.

Et forsinket men stort TILLYKKE

:):):):kiss::griner:-

Nu var det jo også "kun" en ½ års.. men puh.. 4½ år.. det altså godt nok længe er det :cheerleader3: Men det elsker jeg ham ikke mindre for, tværtimod! :D

0

Nu var det jo også "kun" en ½ års.. men puh.. 4½ år.. det altså godt nok længe er det :cheerleader3: Men det elsker jeg ham ikke mindre for, tværtimod! :D

tillykke med kærestedagen

0

tillykke med kærestedagen

:) Taaaaak

0

Annonce ♥

:cheerleader3: 4½ års dag :loveboard:

Ja, det har vi i dag :balloons:

STORT TILLYKKE med dagen!!! :kiss::griner:-:)

Derudover: 400 DAGE TILBAGE TIL AT DU SKAL TIL ALTERS!!!!!!!!!!!!!!!! :):):)

0

:)400 dage 400 dage 400 dage :)
:)4½ års dag :cheerleader3:

Ja, det har vi i dag

STORT TILLYKKE med dagen!!! :griner:-

Derudover: 400 DAGE TILBAGE TIL AT DU SKAL TIL ALTERS!!!!!!!!!!!!!!!! :)

:) 400 Dage :)

:kiss::loveboard::griner:- :carrot: :balloons::griner:-

Det bare for viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiildt!

400 "sølle" dage.. og i morgen starter tallet med '3'... Wauw altså!!

0

Annonce ♥

INSPIRATION - smykker

For at få lidt inspiration til mine bryllupssmykker sad jeg en dag og kiggede Chanti's udvalg igennem.. det kunne jo være. I min søgen fandt jeg nedenstående øreringe. Synes de er vildt søde og så koster de kun 85 kr, men det er også sølv. L synes, at jeg skal have noget i hvidguld, men de har ikke noget derinde i hvidguld, som jeg er voldsomt begejstret for.. i hvert fald ikke i første omgang.

Jeg er dog lidt påpasselig med at købe øreringe derfra, da L engang gav mig et par i hvidguld, som er viiiiiiildt søde, men hvor stikkeren er alt for kort, så jeg skal mase låsen på, og det gør dem meget ubehagelige at bære. Men hvis det bliver disse ørestikkere, som jeg vælger, så kan jeg jo altid skrive og spørge, hvor lang stikkeren er.

Jeg kan dog ikke finde en matchende halskæde.. så de passer måske bedst til, hvis jeg får en kjole, hvor halskæde ikke passer til, så jeg skal nøjes med øreringe alene.

Jeg synes selv de er søde og så har jeg jo styr på det blå, som nok er mit største mareridt at finde.

Men hvad synes I? Kan de bruges som bryllupssmykker, eller bør jeg finde noget mere neutralt?

post-36725-1241263798.jpg

Edited by FrkHelle
0

smykkeinspiration - fortsat

Men jeg har også fundet et sæt, som jeg viiiildt godt kan lide..

Vi får ikke reklamer, så jeg kigger aldrig i smykkekataloger, men sidst vi var hos svigermor overfaldt jeg hendes stak og deriblandt et smykkekatalog, hvor jeg straks forelskede mig i nedenstående sæt.

Jeg synes det er vildt fantastisk MEN.. jeg synes også, at det afhænger meget af, hvilken kjole jeg køber og i første omgang vil jeg have kjolen i hus.

Kæden koster 545,- og øreringene 150,- og det er bestemt også noget jeg vil kunne bruge bagefter. Synes det er så fantastisk.

Hvad synes I?

(tag jer ikke lige af kæderne i højre hjørne, men har "klippet" billedet ud af et online-katalog..)

post-36725-1241263975.jpg

Edited by FrkHelle
0

Jeg synes begge dele er vildt søde; de ørestikker er noget af det mest bedårende jeg længe har set :cheerleader3: Sættet ér måske lidt mere "bryllupsagtigt" men også mere "almindeligt" - men (som altid) det må være maven der bestemmer ;)

0

flotte smykker, jeg kan lide både ørestikkerne og sættet. Sættet det kan du bruge til næsten lige gyldigt hvilken kjole du finde dig.

men du har masser af tid til at kigge videre :cheerleader3: det er bare mig hvor tiden er ved at "rinde ud"

0

Annonce ♥

Jeg synes begge dele er vildt søde; de ørestikker er noget af det mest bedårende jeg længe har set :) Sættet ér måske lidt mere "bryllupsagtigt" men også mere "almindeligt" - men (som altid) det må være maven der bestemmer ;)

Jeg synes nemlig også at sættet er både bryllupsagtigt men også flot til hverdag - eller gemmes til festlige lejligheder. Ved ikke, hvor meget jeg vil få brugt ørestikkerne, men som sagt, de koster kun 85 kr, så bliver det kun den ene dag gør det ikke så meget..

Men ja.. maven bestemmer, men den kan også have svært ved det ;)

flotte smykker, jeg kan lide både ørestikkerne og sættet. Sættet det kan du bruge til næsten lige gyldigt hvilken kjole du finde dig.

men du har masser af tid til at kigge videre :) det er bare mig hvor tiden er ved at "rinde ud"

Åh du når det nok Julle :cheerleader3:

Men du har ret.. jeg kan nok bruge sættet uanset, hvilken kjole jeg vælger.. men synes bare det er meget at købe en halskæde til 550 kr, hvis jeg nu ender med en kjole, hvor det ser dumt ud med kæde (fx en kjole med halterneck, selvom jeg tvivler på, at jeg ender med sådan en).

0

:heart:

:hug: WEEEEEEE :hug:

ja jeg så lige at vi skal giftes samme dato...

jeg glæder mig til at følge din planlægning..

Er I godt klar over, at......................

:marryme: 13 mdr :loveflag:

Uuuh hvor kommer det bare tættere og tættere på :hug:

Om kun en måned kan vi holde minus 1. bryllupsdag! :(

0