FrkHelle

FrkHelle 05.06.2010

1,285 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

På det her billede er jeg faldet for de små blomster dekorationer.. enkle og små, så der kan være flere på bordet.. fx hvor hver 4 tallerkner..

Og så lige et sidste billede i grønlige nuancer, hvor jeg er faldet for de lidt anderledes tallerkner..

post-36725-1239399024.jpg

post-36725-1239399066.jpg

0

INSPIRATION - Brudekjole-ide

Jeg synes jeg er langt fra mit kjolekøb. Har gjort mig nogle tanker omkring den, men pt er det slet slet ikke det vigtigste for mig. Alligevel tog jeg lige den test, som en anden bruger lige har oprettet en tråd om, og sandelig om ikke den overlegent på 1. pladsen foreslår præcis, hvad jeg har haft i tankerne..

Nu er det jo bare en test.. Men den "spurgte" både til højde og kropsfigur, så et eller andet sted, må den vel kunne vejlede.

Vil I se, hvad den foreslog og hvad jeg har i tankerne? :)

pur00032_1t.jpg

Nu kan jeg jo alligevel næsten ikke vente med at komme ud og prøve kjole..

Men jeg venter.. pt har jeg i tankerne, at jeg vil prøve at kigge på Lilly's lagersalg til oktober.. jeg har en del kg jeg gerne vil smide inden da.. og inden brylluppet.. så det vil være tåbeligt at gå ud og kigge nu, hvor jeg har gang i et vægttab :carrot:

Men drømme er vel tilladt? :D

Edited by FrkHelle
0

Hej Helle

Tak for din velkomst i min tråd; du har ret i at jeg er genbrug - dog efter egen mindre ydmyge mening, den mere fancy slags du finder i de små "kult" butikker i Århus og Kbh :) ....nårh ja, bortset fra at jeg er en bondejokker der bor i Himmerland :)

Jeg synes dit monogram er meget elegant og godt svunget :) - fortsat god fart på og fornøjelse med syslerne ;)

0

Annonce ♥

Hej Helle

Tak for din velkomst i min tråd; du har ret i at jeg er genbrug - dog efter egen mindre ydmyge mening, den mere fancy slags du finder i de små "kult" butikker i Århus og Kbh :) ....nårh ja, bortset fra at jeg er en bondejokker der bor i Himmerland :)

Jeg synes dit monogram er meget elegant og godt svunget :) - fortsat god fart på og fornøjelse med syslerne ;)

Haha genbrug.. godt ord! :bearhug:

Her er heldigvis plads til alle også selvom vi måske tidligere valgte forkert. :bearhug:

Tak for rosen, selvom jeg må give den videre til google, som var min ven, da jeg søgte efter et monogram :bearhug:

Hej Helle

Har vist ikke fået hilst på her.. Sikke en masse fin inspiration du har, det lyder smukt med tanken om de nyudsprungne grene.. Glæder mig til at se hvad du finder på af ting og sager..

*suk* tak.. så jeg da ikke den eneste, der synes vildt godt om de grene.. for L... han vil sgu ikke have dem.. han synes ikke det er pænt. Men ud over det, så viste jeg ham i går mit "billedgalleri" og han er ret meget med på det grønne og hvide/champagne.. men også det blå, som vi før snakkede om. SÅåååååååååååååååååååå.. det skal nok komme til at svinge helt forrygende, når farverne skal vælges :)

0

Jeg er SÅDAN en taber..........

Er sådan for alvor gået i gang med en livsstilsændring og er blevet tilknyttet en sygeplejerske, med speciale i kostvejledning og PCO (som jeg fik konstateret for en måneds tid siden).

I dag var jeg så hos hende for 2. gang. Jeg glædede mig vanvittigt til at snakke med hende igen, få nogle gode råd, tips og vejledning men ikke mindst til at blive vejet.

Jeg turde ikke håbe for meget.. man kan så nemt blive skuffet.. men jeg var overbevist om, at der var sket noget, da flere er begyndt at kommentere, om ikke jeg har tabt mig og jeg synes ligefrem selv, at jeg både kan se og mærke flere og flere steder, at der bliver mindre af mig.. Så jeg var RET spændt på, hvad vægten ville sige..

Jeg håbede på, at der bare var sket lidt og helst mindst 1 kg.. i mit hovede havde jeg en forestilling om ca 2.3 kg..

........ vil I vide, hvad jeg har tabt mig på 18 dage?? Altså ca ½ mdr...

Er I sikre???

:cheerleader3:

Okay... så kommer det...

:) 5.0 kg :cheerleader3:

Spørg lige om jeg er glad og stolt af mig selv :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Wauuu Helle, det er vel nok flot!!!

Tillykke med tabet..... :cheerleader3:

Taaaak Lone :)

Hvor er det flot!!!

Stort tillykke! Mener man siger at 5 kg. er en hel tøjstørrelse!!!!

Taaak :cheerleader3:

Det ik en hel tøjstørrelse for mit vedkommende, men kan godt mærke, at tøjet er begyndt at sidde noget løsere samt de bukser jeg har på i dag.. dem kan jeg snart ik have på mere, for de er virkelig ved at blive alt for store og posede.. Men så har jeg en god grund til at gå ud og shoppe nyt tøj :D (Selvom jeg dog ikke gider give for meget for det, for forhåbentlig er det også snart for stort..)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Flot Helle. :cheerleader3:

L er nok meget stolt af dig...for det er jeg.

Knus

Aaaaai Rosenbak. Hvor er jeg bare glad for, at du kigger herind :cheerleader3:

Og ja! L er meget stolt og overrasket.. jeg ringede med det samme jeg var taget derfra og ville have ham til at gætte.. så kunne han nok godt gætte, at det var gået godt... så hans bud var 3 kg.. da jeg sagde 5 var han helt vild :cheerleader3:

Ender med, at han skal giftes med en tændstik :carrot:

Ej hvor flot, Helle

Flot klaret

Tak tak :)

:cheerleader3: for dit flotte vægttab.

:) Taaaaaaak :cheerleader3:

SIKKE EN BEDRIFT!!! Hvor er det altså bare flot!

Stort tillykke med vægttabet :)

Jaaah det er HELT vildt!! :)

WAU, Helle - flot med det vægttab!! :cheerleader3:

Det må jeg lige se om jeg kan gøre dig efter (x3 :cheerleader3: )

Du skal være velkommen, men nu gør jeg alt for, at vægten siger ENDNU mindre næste gang.. hvor der dog "kun" går 14 dage..

0