Guest cvr

Lars & Christina's bryllup d. 10.04.10

863 indlæg i dette emne

min ærlige mening er at du ser skide godt ud i kjole nr. 2 men jeg syntes at den bærer dig fordi den er så prængende.Hvor at du bærer kjole nr. 1 fordi den er mere lige til.... Giver det mening.

Men vil give miss-lena ret i at det vl klæde kjole nr. 2 med noget blonde...

Glæder mig til at hører hvad du finder ud af.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Måtte lige tilbage for at have din første kjole frisk i erindringen og jeg må indrømme, jeg langt bedre kan lide dig i kjole 1 - med ærmer (ærmer får dig til at ser højere ud). Snittet og stoffet med de lette blomster virker - for mig - meget mere fiks brude-festligt, hvor nr. 2 er mere tung i udtrykket. Jeg vil give Christina ret i, du bærer kjolen nr. 1 så meget bedre.

... Men så virker du bare selv så meget mere glad for denne kjole nr. 2, og det gør det svært at komme med kritikken, så håber, du i sidste ende lytter til mavefornemmelsen.

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Så har jeg besluttet mig.

Jeg er alså helt vild med designet på den sidste kjole og den er i mit hoved HELE tiden ( på trods af at i ikke er enige :cheerleader3: )

Jeg har skrevet med ***IKKE TILLADT*** og fået besked om at de godt vil lave den og til en pris jeg syndtes er ok ( men klart dyre end de 2 andre)

Jeg har også fundet en ny lille detalje fra en af deres andre kjoler som min bare må have.

Nemlig numse stykket = starten af slæbet på denne kjole

Som jeg regner med vil skjule min taljetilrøvfoldedelle :cheerleader3:

Jeg VIL også have det lille hul formet som et hjerte (er besat af den ide, da jeg bare ved at lars vil elske det :thumbsupsmileyanim: )

Blonden kommer jeg jo også til at se om de har plaseret der hvor jeg vil have den og om den ser ud som jeg ønsker.

Samt at jeg kan få lidt mere fylde på omfanget af kjolen som jeg entligt syndtes vil gøre den lidt mere prinsesseagtig.

Slæbets længde på den 'billige' jeg allerede har syndtes jeg er super (og det er entligt allerede lidt længre end på modelbilledet )

Jeg er sikker på det er drømme kjolen når der bare er 'kælet' lidt mere for den og jeg får de ting ændret jeg vil have ændret :thumbsupsmileyanim:

Så nu skal jeg ha' taget nye mål med hjælp af min mand og ha bestilt den hos milly, men opretter lige et emne under kjoler/tilbehør hvor i meget gerne må hjælpe mig med gode ider og hvad jeg skal være obs på under bestillingen.

Redigeret af misspuzzycatz
0

Del dette indlæg

Jeg synes det er super du har fået sådan et klart billede af hvad du gerne vil have... På en måde gennemgår du samme proces som jeg gjorde med mine kjoler :thumbsupsmileyanim: MANGE sagde i øvrigt, at jeg skulle vælge en anden kjole end den jeg gjorde, da jeg havde fået mine første 3 smuksager hjem. Men det var så alle folk, der ikke kendte mig IRL. Naboer, mødregruppe og andre i den virkelige verden sagde alle at den kjole jeg valgte var mere mig (jeg har så efterfølgende rettet den til en ekstra gang, men det er stadig lidt den samme).

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

betalingen gennemført

mål og ønsker sendt

alt på min gebroken engelsk

color : RED, with red and silver ornaments/pearls (not to be too much)

Hole behind must be a small heart, height 6 "wide 7.8" in the upper part of the back so you not can see bra.

I want a beautiful veil match dress decorate a little and have a length of 34" and shape as a waterfall veil.

And I've found one of your dresses have a super sweet detail at lower back I want on my dress(WG0613 - Porsha Lynette)

Towing should be a bit farther 59 "

The dress should have a little more volume (extra full A-line)

I am delighted to follow the evolution of my dress

I send a mail with a picture where I have put heart back

Best greetings

Christina.

0

Del dette indlæg

Jeg kan se et par "måske" faldgrupper i det du har skrevet. Nå, men her er hvad jeg ser:

Towing should be a bit farther 59 " - det giver ikke mening i mine øre eller også fatter jeg intet?

Er du sikker på jeres mening om hvad farven rød er er den samme?

Kant på sløret og montering på kam? Vis billede af hvad stil du går efter

The dress should have a little more volume (extra full A-line) A-line er ikke speciel "full", så er det en stor kjole (a la nogle af dem jeg har haft er det ballgown)

Dt bliver super spændende :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan se et par "måske" faldgrupper i det du har skrevet. Nå, men her er hvad jeg ser:

Towing should be a bit farther 59 " - det giver ikke mening i mine øre eller også fatter jeg intet? det er hvad google oversatte slæb til

Er du sikker på jeres mening om hvad farven rød er er den samme? har kigget på deres farvekort

Kant på sløret og montering på kam? Vis billede af hvad stil du går efter jeg er ikke så kræsen med sløret og dem jeg fik med de to andre kjoler er super flotte

The dress should have a little more volume (extra full A-line) A-line er ikke speciel "full", så er det en stor kjole (a la nogle af dem jeg har haft er det ballgown)hvis du kigger efter skørte bl.a den jeg har billeder af i min tråd tror på side 2-3 så er der noget der hedder det

Jeg regner med de skriver hvis de ikke forstår mig og ellers så får jeg vel billeder af deres prøve kjole

Dt bliver super spændende :bearhug:

Ja det gør det, tiden bliver nok meget laaannnng men nogle ting er hver at vente på :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer