Guest EB81

Vores Bryllup - 24. Juli 2010

246 posts in this topic

Mange tak allesammen :cheerleader3:

Synes det er såååå skønt at være herinde, hvor alle andre er ligeså byllupstossede som mig :biggrin:

Tror min kæreste er ved at få pip af at høre om alle mine planer et helt år før brylluppet :thanks:

Og så er det jo godt jeg har jer :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim: Velkommen til :cheerleader3:

Synes det er lidt skægt, at du skal giftes med en, som jeg "kender" - ved hvem er. Faktisk legede vi en lille smule sammen, da vi var børn. Haha, verden er lille :thumbsupsmileyanim:

Mange tak... Hvor sjovt i har leget sammen som små! :) Hvor kender i hinanden fra?

0

hold da op hvor har du mange fine ting, hvor har du fundet den brudepige kjole henne??

ikke tit man ser en hjemme fra her inde.

Kram Dorte

PS: har du købt et slør af Miss-Lena??

Brudepigekjolen er fra tp-kjoler, men jeg får den syet af inchbyinch sammen med brudekjolen...

Ja jeg har købt slør af Miss-Lena og det er super flot!

0

Annonce ♥

Weeeeee....endnu en 2010 brud :) Og så endda en der lader til at have styr på en hel masse allerede :cheerleader3:

Skønne unger I har.....og en helt fantastisk kjole du har fundet dig!!!

Velkommen til - og lilge en advarsel: Det er et yderst vanedannende forum det her! :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

0

Hm jeg havde svaret på dit spørgsmål om, hvor vi kendte hinanden fra.. men nu er det væk? Har oplevet flere gange, at jeg har svaret på en tråd, men pludselig ikke kunne finde mit svar, så vil da lige høre, om du overhovedet har set det??

0

Hm jeg havde svaret på dit spørgsmål om, hvor vi kendte hinanden fra.. men nu er det væk? Har oplevet flere gange, at jeg har svaret på en tråd, men pludselig ikke kunne finde mit svar, så vil da lige høre, om du overhovedet har set det??

Har ikke set det?! Mærkeligt!

0

Annonce ♥

Det er altså mærkeligt! Det er ikke første gang jeg opdager. Nå, jeg prøver lige skrive igen..

Men vi legede som sagt sammen som børn - også sammen med bror B og en dreng mere fra gaden. Vi kunne godt lege alle tre, men når alle drengene var der, var det lidt sjovere at drille mig (typisk i den alder ;) ). Men vi boede på samme vej, så det er derfra jeg kender ham :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Det er altså mærkeligt! Det er ikke første gang jeg opdager. Nå, jeg prøver lige skrive igen..

Men vi legede som sagt sammen som børn - også sammen med bror B og en dreng mere fra gaden. Vi kunne godt lege alle tre, men når alle drengene var der, var det lidt sjovere at drille mig (typisk i den alder ;) ). Men vi boede på samme vej, så det er derfra jeg kender ham :iloveyou:

Ej hvor sjovt! Må jeg gætte på at den 3. dreng var J.O. hi hi...

0

hejsa

jeg så lige, at i havde valgt Tosafoto som fotograf. Dem skal vi også bruge til vores bryllup her d. 22 august. og vi havde møde med dem i torsdags, for lige at få en snak om vores ønsker osv. og kan allerede nu sige, at i godt kan glæde jer, Torben og Susanne er helt fantastiske mennesker, de vil gøre alt, for at i får den bedste dag :-)

0

Men vi legede som sagt sammen som børn - også sammen med bror B og en dreng mere fra gaden. Vi kunne godt lege alle tre, men når alle drengene var der, var det lidt sjovere at drille mig (typisk i den alder ;) ). Men vi boede på samme vej, så det er derfra jeg kender ham :iloveyou:

Ej hvor sjovt! Må jeg gætte på at den 3. dreng var J.O. hi hi...

Det var det nemlig! :iloveyou:

Det var ham jeg legede mest med - og faktisk ret meget med! :heart: I en årrække legede J.O. og jeg sammen så meget som muligt og sjovt - i dag kender vi overhovedet ikke hinanden. Ved ikke engang, om jeg ville kunne genkende ham..

0

Annonce ♥

Så har vi bestilt ringe! Ih hvor jeg glæder mig til at få dem...

I kan se dem HER

Øv, jeg får bare Chanti's forside. Kan du ikke evt give varenummeret? :c166:

Øv, linket virker ikke... Men hvis du klikker 'forlovelses-/vielsesringe', så er de på side 4. Nr. 2 i nederste række. Blank og mat hvidguld med 9 små diamanter :bearhug:

0

I kan se dem HER

Øv, jeg får bare Chanti's forside. Kan du ikke evt give varenummeret? :c166:

Øv, linket virker ikke... Men hvis du klikker 'forlovelses-/vielsesringe', så er de på side 4. Nr. 2 i nederste række. Blank og mat hvidguld med 9 små diamanter :bearhug:

Varenr 48691W608692W60 ?

For så er det nr 3 i nederste række ;)

0

I kan se dem HER

Øv, jeg får bare Chanti's forside. Kan du ikke evt give varenummeret? :)

Varenr 48691W608692W60 ?

For så er det nr 3 i nederste række ;)

Tror bare det er vores skærme der viser det forskelligt! Ja det er det varenr, jeg kunne nemlig heller ikke se hele varenummeret på min skærm hi hi...

Men nu ved du hvilke ringe vi har bestilt :17:

V fik endda 20% rabat på ringene p.g.a et rabatkort jeg har fået igennem mit arbejde, så vi sparede 1.350 kr. :c166:

0

Hej og velkomme her til ( bedre sendt end aldrig )

Det er rigtig fine ting i har købt.

Lidt sjovt at de ringe i har bestilt ligner vores forlovelses ringe, vores er bare i guld med en hvidguld stribe i rillen

og så er min uden sten.

Dem kan i godt glæde jer til :bearhug:

Glæder mig til at følge dig og din tråd

0