Guest EB81

Vores Bryllup - 24. Juli 2010

246 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa

Jeg har endnu et spørgsmål ang. dine personlige chokolade. Hvad har du betalt for de 100 stk. chokolade?

du har i øvrigt ingen billeder af dem her i din tråd bemærkede jeg lige :)

Jeg gav vist ca. 180 kr for 100 chokolader.

Og så må jeg hellere lige få et billede herind :thumbsupsmileyanim:

Hvor er chokoladerne købt henne? De er total flotte..

0

Annonce ♥

Jeg synes kirkehæfterne er rigtig fine :thumbsupsmileyanim:

- dog synes jeg der mangler lidt på dem? En sort kant måske, som du har på invitationerne? Eller den mønstrede kant du har på gæstebogen?

Altså - rigtig fine kirkehæfter - dog synes jeg ikke helt de lever op til invitationerne og gæstebogen, men de er jo selvfølgelig også på et ekstremt højt plan ;)

0

Hejsa

Jeg har endnu et spørgsmål ang. dine personlige chokolade. Hvad har du betalt for de 100 stk. chokolade?

du har i øvrigt ingen billeder af dem her i din tråd bemærkede jeg lige :cheerleader3:

Jeg gav vist ca. 180 kr for 100 chokolader.

Og så må jeg hellere lige få et billede herind :thumbsupsmileyanim:

Hvor er chokoladerne købt henne? De er total flotte..

Tak, jeg har selv designet dem :)

Har bestilt dem HER.

0

Annonce ♥

Jeg synes kirkehæfterne er rigtig fine :thumbsupsmileyanim:

- dog synes jeg der mangler lidt på dem? En sort kant måske, som du har på invitationerne? Eller den mønstrede kant du har på gæstebogen?

Altså - rigtig fine kirkehæfter - dog synes jeg ikke helt de lever op til invitationerne og gæstebogen, men de er jo selvfølgelig også på et ekstremt højt plan ;)

Tak for konstruktiv kritik ;)

Tror nu ikke jeg gør mere ved dem, det er trods alt 'kun' kirkehæfter :cheerleader3:

Mønsteret foran er sådan et 'bælte' der skal trækkes af, inden man åbner hæftet. På den måde kunne jeg bruge de to ark uden at skulle klippe og klistre alt for meget... og uden at bruge for mange penge :)

0

Du er bare SÅ gennemført og en krea-haj! :thumbsupsmileyanim: Jeg er helt vild med din design-linie - ville ønske jeg var lige så kreativ, men må holde det på et niveau, hvor jeg stadig synes det er sjovt ;)

Cool med det fuchsia-tyl! Det skulle jeg have tænkt på, det havde jo lige passet ind i vores farvetema, men pyt...

Ihhh, store udsendelses-dag :)

0

Annonce ♥

Så er undertøjet købt!

Har kigget efter et fint stropløst sæt OVERALT, på nettet og i diverse undertøjsbutikker...

Og hvor fandt jeg mon så mit bryllupslingeri..?

I H&M! Og til en helt fantastisk pris... 150 kr for BH og trusser!

Sjovt at sådan en 'discout-butik' var det eneste sted, hvor jeg kunne finde en hvid BH der kan fremhæve mine bryster på den allerbedste måde :angry:

I må hellere lige se sættet: (jeg købte ikke strømpeholdere, selvom de er super fine. Tror det bliver aaaaaalt for varmt med strømper i juli!)

post-38254-1269511806.jpg

Edited by EB81
0

Annonce ♥

Kan i godt være 50 + band dernede?

Vi var 43 + 2 der spillede og vi ku ikke være der. Medmindre vi ville sidde som sild i en tønde og musikken fuldstændig ville blæse hovedet af os.

Men vi fik taget billeder dernede.

Knus Rikke

Edited by RCE
0