Posted March 16, 2010 · Report post Nøj, det er længe siden jeg sidst har skrevet herinde! Men nu vender jeg stærkt tilbage, har nemlig lige lavet kirkehæfter... og dem skal I da se: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 16, 2010 · Report post Sådan ser det ud indeni: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 16, 2010 · Report post Og lige de sidste... Valgte fuchsia tyl til bilerne, synes det er så flot Men nok lidt utraditionelt...! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 16, 2010 · Report post Det er så fint Og meget gennemført 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 16, 2010 (edited) · Report post Jeg fortsætter lige med de sidste billeder af den færdige invitation. Endte med at lave et indlæg i fuchsia vellum: Edited March 16, 2010 by EB81 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 16, 2010 (edited) · Report post Og det allerbedste er, at invitationerne bliver sendt ud idag! Edited March 16, 2010 by EB81 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 16, 2010 · Report post Det er så fint Og meget gennemført Tusind tak 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 16, 2010 · Report post HejsaJeg har endnu et spørgsmål ang. dine personlige chokolade. Hvad har du betalt for de 100 stk. chokolade? du har i øvrigt ingen billeder af dem her i din tråd bemærkede jeg lige Jeg gav vist ca. 180 kr for 100 chokolader. Og så må jeg hellere lige få et billede herind Hvor er chokoladerne købt henne? De er total flotte.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 16, 2010 · Report post De er bare så flotte og ja genemnført!! Fed følelse af få dem sendt, ikke?! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 16, 2010 · Report post Jeg synes kirkehæfterne er rigtig fine - dog synes jeg der mangler lidt på dem? En sort kant måske, som du har på invitationerne? Eller den mønstrede kant du har på gæstebogen? Altså - rigtig fine kirkehæfter - dog synes jeg ikke helt de lever op til invitationerne og gæstebogen, men de er jo selvfølgelig også på et ekstremt højt plan ;) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 16, 2010 · Report post HejsaJeg har endnu et spørgsmål ang. dine personlige chokolade. Hvad har du betalt for de 100 stk. chokolade? du har i øvrigt ingen billeder af dem her i din tråd bemærkede jeg lige Jeg gav vist ca. 180 kr for 100 chokolader. Og så må jeg hellere lige få et billede herind Hvor er chokoladerne købt henne? De er total flotte.. Tak, jeg har selv designet dem Har bestilt dem HER. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 16, 2010 · Report post De er bare så flotte og ja genemnført!!Fed følelse af få dem sendt, ikke?! Skal sende dem i aften... Jo det bliver skønt! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 16, 2010 · Report post Virkelig flot og gennemført. Jeg er vild med det hele, og kirkehæfterne er virkelig lækre. Godt gået og fedt at få dem sendt i dag, er sikker på at I får mange positive reaktioner! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 16, 2010 · Report post Jeg synes kirkehæfterne er rigtig fine - dog synes jeg der mangler lidt på dem? En sort kant måske, som du har på invitationerne? Eller den mønstrede kant du har på gæstebogen? Altså - rigtig fine kirkehæfter - dog synes jeg ikke helt de lever op til invitationerne og gæstebogen, men de er jo selvfølgelig også på et ekstremt højt plan ;) Tak for konstruktiv kritik ;) Tror nu ikke jeg gør mere ved dem, det er trods alt 'kun' kirkehæfter Mønsteret foran er sådan et 'bælte' der skal trækkes af, inden man åbner hæftet. På den måde kunne jeg bruge de to ark uden at skulle klippe og klistre alt for meget... og uden at bruge for mange penge 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 16, 2010 · Report post Du er bare SÅ gennemført og en krea-haj! Jeg er helt vild med din design-linie - ville ønske jeg var lige så kreativ, men må holde det på et niveau, hvor jeg stadig synes det er sjovt ;) Cool med det fuchsia-tyl! Det skulle jeg have tænkt på, det havde jo lige passet ind i vores farvetema, men pyt... Ihhh, store udsendelses-dag 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 16, 2010 · Report post Meget flot og gennemført! Er det ikke skønt endeligt at få dem sendt!? Jeg følte selv at brylluppet blev en hel del "mere virkeligt" da jeg endelig stod med brevene i hånden.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 25, 2010 (edited) · Report post Så er undertøjet købt! Har kigget efter et fint stropløst sæt OVERALT, på nettet og i diverse undertøjsbutikker... Og hvor fandt jeg mon så mit bryllupslingeri..? I H&M! Og til en helt fantastisk pris... 150 kr for BH og trusser! Sjovt at sådan en 'discout-butik' var det eneste sted, hvor jeg kunne finde en hvid BH der kan fremhæve mine bryster på den allerbedste måde I må hellere lige se sættet: (jeg købte ikke strømpeholdere, selvom de er super fine. Tror det bliver aaaaaalt for varmt med strømper i juli!) Edited March 25, 2010 by EB81 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 31, 2010 · Report post SÅ ER DER NYE BILLEDER AF MIG I KJOLEN!!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 31, 2010 · Report post ..og et par stykker mere... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 31, 2010 · Report post Wauw smuk brud du bliver/er!!!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 31, 2010 · Report post Wauw smuk brud du bliver/er!!!! Tusind tak 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 31, 2010 · Report post Du ser bare så godt ud i den kjole! Det kan kun blive et smukt bryllup... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 31, 2010 · Report post Ih hvor bliver du bare en smuk brud! Virkelig flot kjole! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 31, 2010 · Report post Du er virkelig smuk 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 5, 2010 (edited) · Report post Kan i godt være 50 + band dernede? Vi var 43 + 2 der spillede og vi ku ikke være der. Medmindre vi ville sidde som sild i en tønde og musikken fuldstændig ville blæse hovedet af os. Men vi fik taget billeder dernede. Knus Rikke Edited April 5, 2010 by RCE 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites