Guest EB81

Vores Bryllup - 24. Juli 2010

246 posts in this topic

Annonce ♥

Det er da bare nogle gode billeder af børnene....er helt vildt med udtrykket i den lille piges ansigt, det er da bare for kært :)

10 DAGE tilbage..... :ilovebryllupsklar::cheerleader3::) .....tillykke med milepælen

0

Lige et par nye billeder af brudebørnene :ilovebryllupsklar:

Ååååårh altså. Gæsterne må da smelte... skønne farver, og jeg lagde specielt meget mærke til drengens fine sko. Han ser ud til at være MEGET stolt!

Glæder mig til at se billeder... det er lige om lidt :) Er I klar?

Ja jeg tror efterhånden vi er ved at være klar :cheerleader3:

Og ja, han er bare SÅ stolt af sine sko. Og hans fars sko (og tøj) er magen til... så han føler sig rigtig smart :)

0

Annonce ♥

Sikke nogle yndige og charmerende brudebørn! Hold fast hvor er de søde og smarte i det tøj! :ilovebryllupsklar:

Og tillykke med 10-dages milepælen! Så er det jo liiiiiige om lidt! :cheerleader3:

Og lige et lille ps: Må jeg være så fræk at spørge, hvad du måtte betale for stylisten ved TOSA-foto? Overvejer det nemlig kraftigt selv... :)

0

Sikke nogle yndige og charmerende brudebørn! Hold fast hvor er de søde og smarte i det tøj! :ilovebryllupsklar:

Og tillykke med 10-dages milepælen! Så er det jo liiiiiige om lidt! :cheerleader3:

Og lige et lille ps: Må jeg være så fræk at spørge, hvad du måtte betale for stylisten ved TOSA-foto? Overvejer det nemlig kraftigt selv... -HAHA-

Tusind tak for alle de søde ord! :)

Selvfølgelig må du spørge. Jeg gav 600 kr for stylist, og synes selv det var pengene værd :)

Ej I må da hellere lige se et enkelt af mine boudoirbilleder... Men I får altså et af dem, hvor jeg har lidt tøj på :)

(BILLEDER ER SLETTET IGEN)

Edited by EB81
0

Annonce ♥

Og lige et lille ps: Må jeg være så fræk at spørge, hvad du måtte betale for stylisten ved TOSA-foto? Overvejer det nemlig kraftigt selv... :huh:

Tusind tak for alle de søde ord! :lol:

Selvfølgelig må du spørge. Jeg gav 600 kr for stylist, og synes selv det var pengene værd :)

Ej I må da hellere lige se et enkelt af mine boudoirbilleder... Men I får altså et af dem, hvor jeg har lidt tøj på :)

:)-HAHA-:lol:

Lækkert!!

0

Og lige et lille ps: Må jeg være så fræk at spørge, hvad du måtte betale for stylisten ved TOSA-foto? Overvejer det nemlig kraftigt selv... :lol:

Tusind tak for alle de søde ord! :lol:

Ej I må da hellere lige se et enkelt af mine boudoirbilleder... Men I får altså et af dem, hvor jeg har lidt tøj på -HAHA-

:) SUPER GODT BILLEDE!!!! WAUW! :)

0

Og lige et lille ps: Må jeg være så fræk at spørge, hvad du måtte betale for stylisten ved TOSA-foto? Overvejer det nemlig kraftigt selv... :lol:

Tusind tak for alle de søde ord! -HAHA-

Supersuper flot billede! :)

Og nej, slet ikke galt med stylisten. Du ser jo brandgodt ud! Tror hermed at jeg har besluttet at jeg også skal have billeder ved tosafoto!! Hvordan forærer du dem egentlig til manden? Jeg går ud fra at an får dem i papir gennem fotografen, men køber du så et album eller rammer, eller....?

0

Annonce ♥

Tak allesammen, hvor er I bare søde :ilovebryllupsklar:

Har ikke lige nogle billeder af det sorte lingeri, som jeg kan lægge herind. Har lagt cd'en med billeder med i gaven, og den er lige blevet pakket ind. Men kan da fortælle, at billederne med det sorte lingeri, sorte handsker, hofteholder og strømper blev mindst ligeså gode. Så det kan godt anbefales!

Købte 10 billeder i 13x18 cm, og fandt et fedt album på nettet til præcis 10 billeder i netop den størrelse. Siderne er sorte og selvklæbende, så det er SÅ nemt at sætte billederne ind.

Album er købt HER (bemærk at albumet er helt mørkegråt og ikke lyst som på billedet. Det er et SUPER flot album!)

0

Super lækkert billede af dig. Jeg overvejer så meget at få lavet nogen og hos TOSA, selvom de ligger langt væk.... Meeeen billederne derfra bliver bare så gode!!! :ilovebryllupsklar::cheerleader3:

Skønne brudebørn. De ser så stolte ud :) Må lige høre, hvor har du købt skjorten til jeres søn? Jeg er selv på udkig efter en skjorte, hvor man kan have slips på til...

0

Annonce ♥

Super lækkert billede af dig. Jeg overvejer så meget at få lavet nogen og hos TOSA, selvom de ligger langt væk.... Meeeen billederne derfra bliver bare så gode!!! :ilovebryllupsklar::cheerleader3:

Skønne brudebørn. De ser så stolte ud :) Må lige høre, hvor har du købt skjorten til jeres søn? Jeg er selv på udkig efter en skjorte, hvor man kan have slips på til...

Tak tak :)

Skjorten er købt i Lurifax i Kolding Storcenter. Der er mulighed for at rulle ærmerne op og knappe dem fast, hvis det bliver varmt. Det synes jeg er rigtig lækkert ;) Tror den kostede 200 kr.

0

FLOT BILLEDE - WAUW :ilovebryllupsklar:

Jeg var hos Sanne/TOSA foto igår og fik taget boudoir - faktisk fik jeg taget et nøjagtigt magen til det du har lagt ind... Hvad synes du om oplevelsen? Jeg var meget positivt overrasket og var slet ikke så blufærdig som jeg havde regnet med. jeg glæder mig virkelig til jeg får billederne om ca 2 uger :cheerleader3:

Jeg regner med at lave en "billedbog" på nettet med de digitale billeder jeg får, men nu får vi se.

0

Annonce ♥

FLOT BILLEDE - WAUW :denmarkflag:

Jeg var hos Sanne/TOSA foto igår og fik taget boudoir - faktisk fik jeg taget et nøjagtigt magen til det du har lagt ind... Hvad synes du om oplevelsen? Jeg var meget positivt overrasket og var slet ikke så blufærdig som jeg havde regnet med. jeg glæder mig virkelig til jeg får billederne om ca 2 uger :iloveyou:

Jeg regner med at lave en "billedbog" på nettet med de digitale billeder jeg får, men nu får vi se.

Jeg har det præcis som dig! Er så overrasket over hvor hyggeligt det var at få taget billeder. Virkelig positivt :denmarkflag:

Der gik ikke engang en uge før jeg fik billederne, det kan være du er ligeså heldig :iloveyou:

Jeg ville også gerne have lavet en billedbog, men valgte at købe et album i stedet for. Det var lidt billigere, men stadig rigtig flot :thumbsupsmileyanim:

0

Super lækkert billede af dig. Jeg overvejer så meget at få lavet nogen og hos TOSA, selvom de ligger langt væk.... Meeeen billederne derfra bliver bare så gode!!! :thumbsupsmileyanim::denmarkflag:

Skønne brudebørn. De ser så stolte ud :iloveyou: Må lige høre, hvor har du købt skjorten til jeres søn? Jeg er selv på udkig efter en skjorte, hvor man kan have slips på til...

Tak tak :iloveyou:

Skjorten er købt i Lurifax i Kolding Storcenter. Der er mulighed for at rulle ærmerne op og knappe dem fast, hvis det bliver varmt. Det synes jeg er rigtig lækkert ;) Tror den kostede 200 kr.

Tak, det gav mig lige en idé. Vi tog til Kbh, og sørme om ikke vi var heldige i Illum :denmarkflag: Og så endda med 50% rabat.

0

Så er der kun 2 dage tilbage... NØJ JEG ER SPÆNDT!

Det er altså vildt mærkeligt at det er lige om lidt. Vejrudsigten ser heldigvis lovende ud, og jeg tror vi har styr på det hele. Synes bare der er så meget, jeg skal huske... Torben tager hjemmefra sammen med sin forlover imorgen, og så kommer mine 2 bedste veninder og overnatter til lørdag. Dejligt de vil komme og hjælpe lidt til, for lørdag morgen kommer stylisten allerede ved 8-tiden, og så skal jeg ellers sørge for at alle 3 børn og jeg selv bliver klar til den helt store dag!

:unsure:Ih hvor jeg glæder mig... Om præcis 2 døgn skal jeg til at gå op ad kirkegulvet! Det er vildt... :help:

Edited by EB81
0

:unsure: Jeg kan godt huske følelsen! Bare husk at nyde det hele, for det går altså så hurtigt - ved godt det lyder som en gammel LP, der er gået i hak, men det er sandt!

Det lyder til, at I har fod på det hele - jeg glæder mig til at se billeder af alle dine krea-ting, den smukke kjole, de flotte børn mv. gå op i en højere enhed på dagen!

God fornøjelse med dine sidste 2 dage som frøken ;)

0