Posted December 7, 2009 · Report post Og så et nærbillede af bånd/spænde 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 7, 2009 (edited) · Report post Jeg ville bare lige sige: Ihhh hvor er den fin jeres gæstebog Edited December 7, 2009 by tuxer 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 7, 2009 · Report post Hold op hvor det er super ide Det der photoshop er det et program du har på din computer eller er det er hjemmeside? Var det svært og lave? Anne 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 8, 2009 · Report post Hold op hvor det er super ide Det der photoshop er det et program du har på din computer eller er det er hjemmeside? Var det svært og lave? Anne Ja det er et program. Og det var super nemt at lave! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 8, 2009 · Report post Rigtig fin gæstebog - meget stilfuld 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 9, 2009 · Report post hej..... jeg er fuldstændig vild med din gæstebog...... det program hvor har du fået det fra..... er det et jeg bare kan downlode elle hva...... og så lige en sidste ting hvad står der i det digt du har skrevet på forsiden..... knus christina ps hvad er prisen på sådan en bog 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 4, 2010 · Report post Måtte ilge forbi din tråd, når nu jeg faldt for dine indbydelser. Og ja.. jeg faldt sgisme også for din gæstebog. Har du link til hvor man får det lavet? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 6, 2010 · Report post Gæstebogen er lavet i photoshop, og derefter bestilt gennem bilkas fotoservice på nettet 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 6, 2010 · Report post Forresten har jeg fået min kjole tilbage, der er syet nyt skørt på, så nu har den lige den perfekte længde til både skørt og stiletter Glemte desværre helt at få taget nye billeder, sorry. Men lover at tage nogle så snart jeg prøver den igen Æææææælsker den kjole... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 8, 2010 · Report post Fik jeg egentlig sagt, at jeg nu har købt et tredje par sko? Kunne altså ikke lade være...! Elsker bling, så tror dette bliver de endelige sko 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 8, 2010 (edited) · Report post Vil også lige lægge et billede ind af vores transport fra kirken... Det bliver da så romantisk! Edited January 8, 2010 by EB81 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 8, 2010 · Report post Vil også lige lægge et billede ind af vores transport fra kirken... Det bliver da så romantisk! Uhhh... Er det friser-heste?! Synes de er SÅ smukke og romantiske! Vi overvejede også hestevogn, men synes 4000 kr for 6 km var lige i overkanten. Ved godt det er hvad det koster, men det ville vi ikke give... Det var ellers den ultimative prinsessedrøm! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 15, 2010 (edited) · Report post Jeps, der er friesere Vi skal give 3500 kr. Og det betaler jeg gerne for den oplevelse. Vores 3 børn skal med på turen, er sikker på de også vil elske det! Edited January 15, 2010 by EB81 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 16, 2010 · Report post hvad ingen billeder Men super fede sko du har fundet... Og romantisk køretur. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 18, 2010 · Report post hej.....jeg er fuldstændig vild med din gæstebog...... det program hvor har du fået det fra..... er det et jeg bare kan downlode elle hva...... og så lige en sidste ting hvad står der i det digt du har skrevet på forsiden..... knus christina ps hvad er prisen på sådan en bog Havde desværre overset dit indlæg... Men her får du svar: Mener bogen kostede ca 425 kr, og så kommer bånd og spænde oveni. Jeg lægger lige et billede ind af digtet: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 18, 2010 · Report post hvad ingen billeder Men super fede sko du har fundet... Og romantisk køretur. Skal nok få taget en masse billeder... Det lover jeg! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 20, 2010 · Report post Hejsa Jeg har endnu et spørgsmål ang. dine personlige chokolade. Hvad har du betalt for de 100 stk. chokolade? du har i øvrigt ingen billeder af dem her i din tråd bemærkede jeg lige 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 21, 2010 (edited) · Report post HejsaJeg har endnu et spørgsmål ang. dine personlige chokolade. Hvad har du betalt for de 100 stk. chokolade? du har i øvrigt ingen billeder af dem her i din tråd bemærkede jeg lige Jeg gav vist ca. 180 kr for 100 chokolader. Og så må jeg hellere lige få et billede herind Edited January 21, 2010 by EB81 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 2, 2010 · Report post Så har vi fået vores gæstebog! En helt personlig bog, som jeg har lavet i photoshop, og bestilt via Bilkas hjemmeside. Nøj jeg er glad for den Synes da lige I skal se den... -På forsiden har jeg limet et fuchsia satinbånd med spænde fast, så det matcher invitationerne. -Som 'intro' har jeg skrevet et lille digt, som jeg kan se flere af jer har brugt herinde -På de første 3 sider er der en side til hver af vores børn, hvor de kan tegne/skrive en hilsen. -På resten af siderne er der 4 punkter, som hver gæst må udfylde (den idé har jeg faktisk også lånt herinde - TAK!): -Bedste/sjoveste minde om brudeparret -Bedste råd til et godt ægteskab -Ønsker for fremtiden -Personlig hilsen -På bagsiden er vores monogram. hej må man bruge dit digt? hvis ja gider du så skrive det så jeg bedre kan læse det? Knus Anne 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 2, 2010 · Report post Så har vi fået vores gæstebog! En helt personlig bog, som jeg har lavet i photoshop, og bestilt via Bilkas hjemmeside. Nøj jeg er glad for den Synes da lige I skal se den... -På forsiden har jeg limet et fuchsia satinbånd med spænde fast, så det matcher invitationerne. -Som 'intro' har jeg skrevet et lille digt, som jeg kan se flere af jer har brugt herinde -På de første 3 sider er der en side til hver af vores børn, hvor de kan tegne/skrive en hilsen. -På resten af siderne er der 4 punkter, som hver gæst må udfylde (den idé har jeg faktisk også lånt herinde - TAK!): -Bedste/sjoveste minde om brudeparret -Bedste råd til et godt ægteskab -Ønsker for fremtiden -Personlig hilsen -På bagsiden er vores monogram. hov det er mig der ikke er helt vågen bare glem det jeg skrev før hej må man bruge dit digt? hvis ja gider du så skrive det så jeg bedre kan læse det? Knus Anne 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 8, 2010 · Report post Så har vi fået vores gæstebog! En helt personlig bog, som jeg har lavet i photoshop, og bestilt via Bilkas hjemmeside. Nøj jeg er glad for den Synes da lige I skal se den... -På forsiden har jeg limet et fuchsia satinbånd med spænde fast, så det matcher invitationerne. -Som 'intro' har jeg skrevet et lille digt, som jeg kan se flere af jer har brugt herinde -På de første 3 sider er der en side til hver af vores børn, hvor de kan tegne/skrive en hilsen. -På resten af siderne er der 4 punkter, som hver gæst må udfylde (den idé har jeg faktisk også lånt herinde - TAK!): -Bedste/sjoveste minde om brudeparret -Bedste råd til et godt ægteskab -Ønsker for fremtiden -Personlig hilsen -På bagsiden er vores monogram. hov det er mig der ikke er helt vågen bare glem det jeg skrev før hej må man bruge dit digt? hvis ja gider du så skrive det så jeg bedre kan læse det? Knus Anne En dag med liv og kærlighed Gid denne dag må vare ved Vor bryllupsdag vi minde vil Og be'r vore gæster hjælpe til De blanke sider fyldes må Med hilsner fra alle, store som små Derfor fat din pen og skriv Skriv med glæde -skriv med liv Så vi kan mindes vor bryllupsfest Og alle, der var var med som gæst Og skulle et minde gå tabt i tågen Så kigger vi bare - i gæstebogen 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 24, 2010 · Report post Bliver lige nødt til at fortælle jer allesammen, at DENNE HJEMMESIDE er fuldstændig uundværlig!!! Jeg har købt de fuchsia spænder til gaveæskerne, fuchsia organza bånd, de super flotte fuchsia servietringe og så en masse diamanter til at strø på bordene Synes det er lækkert med en hjemmeside, hvor man kan købe ALT hvad man skal bruge indenfor det valgte farvetema! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 24, 2010 · Report post Bliver lige nødt til at fortælle jer allesammen, at DENNE HJEMMESIDE er fuldstændig uundværlig!!!Jeg har købt de fuchsia spænder til gaveæskerne, fuchsia organza bånd, de super flotte fuchsia servietringe og så en masse diamanter til at strø på bordene Synes det er lækkert med en hjemmeside, hvor man kan købe ALT hvad man skal bruge indenfor det valgte farvetema! Jeg kan kun tilslutte mig dig! Hjemmesiden er fantastisk! Jeg har også købt spænder (til indbydelser), favor boxes og cake topper derinde. Og de leverer hurtigt, og tingene er fiiiiine! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 24, 2010 · Report post HejsaJeg har endnu et spørgsmål ang. dine personlige chokolade. Hvad har du betalt for de 100 stk. chokolade? du har i øvrigt ingen billeder af dem her i din tråd bemærkede jeg lige Jeg gav vist ca. 180 kr for 100 chokolader. Og så må jeg hellere lige få et billede herind Gud hvor er de flotte.... Er første gang jeg kigger i din tråd, da jeg ikke har været herinde længe, men sikke du har styr på det Og hvor er det bare nogle dejlige unger i har jer! Hvor har du købt Chokoladerne henne??? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 24, 2010 · Report post HejsaJeg har endnu et spørgsmål ang. dine personlige chokolade. Hvad har du betalt for de 100 stk. chokolade? du har i øvrigt ingen billeder af dem her i din tråd bemærkede jeg lige Jeg gav vist ca. 180 kr for 100 chokolader. Og så må jeg hellere lige få et billede herind Gud hvor er de flotte.... Er første gang jeg kigger i din tråd, da jeg ikke har været herinde længe, men sikke du har styr på det Og hvor er det bare nogle dejlige unger i har jer! Hvor har du købt Chokoladerne henne??? De er købt på ebay (søg: personalized chocolates) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites