Guest EB81

Vores Bryllup - 24. Juli 2010

246 posts in this topic

Kan i godt være 50 + band dernede?

Vi var 43 + 2 der spillede og vi ku ikke være der. Medmindre vi ville sidde som sild i en tønde og musikken fuldstændig ville blæse hovedet af os.

Men vi fik taget billeder dernede.

Knus Rikke

Det håber jeg sandelig! Dem der har kælderen siger, at det ikke er noget problem...

0

Annonce ♥

Aaaaj, hvor er hun bare nuttet i den kjole :td::)

Og hold da op hvor er dine kirkehæfter blevet smukke og gennemførte. Jeg er meget imponeret over dine kreative færdigheder både mht invitationer og hæfter :biggrin:

Og åh suk, hvor ser du dog smuk ud i brudekjolen. Du stråler simpelthen :)

0

Aaaaj, hvor er hun bare nuttet i den kjole :td::)

Og hold da op hvor er dine kirkehæfter blevet smukke og gennemførte. Jeg er meget imponeret over dine kreative færdigheder både mht invitationer og hæfter :biggrin:

Og åh suk, hvor ser du dog smuk ud i brudekjolen. Du stråler simpelthen :)

Tak for de søde ord, det varmer at høre den slags :)

Det er så dejligt at vise kjolen frem herinde, når jeg nu ikke 'må' vise den til alle dem der skal med til festen!

0

Annonce ♥

:biggrin:

måske flere dumt spørgsmål...

jeg har jo set du har lavet dit kirke program(MEGA FLOT), på trods af at der er lidt tid til dit bryllup, er det fordi du har talt med præsten allerede??

eller hvordan??

eller er det helt fast hvordan det kører i alle kirker (ens) så der er en skabelon at gå efter?? MED HVOR MANGE SANGE, HVORNÅR TALEN OG VIELSEN ER..

og har i bare selv valgt nogen samler eller hjalp præsten med det??

:td:

0

:biggrin:

måske flere dumt spørgsmål...

jeg har jo set du har lavet dit kirke program(MEGA FLOT), på trods af at der er lidt tid til dit bryllup, er det fordi du har talt med præsten allerede??

eller hvordan??

eller er det helt fast hvordan det kører i alle kirker (ens) så der er en skabelon at gå efter?? MED HVOR MANGE SANGE, HVORNÅR TALEN OG VIELSEN ER..

og har i bare selv valgt nogen samler eller hjalp præsten med det??

:td:

Der findes INGEN dumme spørgsmål :)

Jeg kontaktede præsten for at få bekræftet dato og tidspunkt.

Selve programmet er et standart program, som alle kirker bruger. Jeg har bare kortet det lidt ned ;)

Vi har selv valgt salmer og præsten har godkendt dem via mail. Det var præsten der sagde, vi skulle vælge 4.

Håber det var svar nok, ellers spørger du bare igen ;)

0

Annonce ♥

Hejsa

Jeg er bare helt vild med din gæstebog:-) Er den bare lavet i photoshop? Og var den nem at lave? Jeg er nemlig en klovn til sådan noget. Og du fik den fremkaldt igennem bilka? Den er hård på ydersiderne ik? var det osse bilka der lavede det? Håber du kan hjælpe mig, for skal meget snart igang med at have lavet gæstebog. På forhånd tak.

Hilsen Sandra

0

Hejsa

Jeg er bare helt vild med din gæstebog:-) Er den bare lavet i photoshop? Og var den nem at lave? Jeg er nemlig en klovn til sådan noget. Og du fik den fremkaldt igennem bilka? Den er hård på ydersiderne ik? var det osse bilka der lavede det? Håber du kan hjælpe mig, for skal meget snart igang med at have lavet gæstebog. På forhånd tak.

Hilsen Sandra

Hejsa.

Mange tak!

Ja den er lavet i photoshop og fremkaldt i bilka med hårdt omslag. Den var nem at lave. Men hvis du ik vil lave den selv, kan du købe skabelonen af miss-Lena gennem hendes blog (bridelicious) :)

Edited by EB81
0

Nøj, det er længe siden jeg sidst har skrevet herinde!

Men nu vender jeg stærkt tilbage, har nemlig lige lavet kirkehæfter... og dem skal I da se:

Super flot. Jeg er blevet lidt inspireret af udformningen. Har du lavet dem i A4 eller A3?

:)

Tak.... Det er en foldet A4 :hug:

0

Hejsa

Hilsen Sandra

Hejsa.

Mange tak!

Ja den er lavet i photoshop og fremkaldt i bilka med hårdt omslag. Den var nem at lave. Men hvis du ik vil lave den selv, kan du købe skabelonen af miss-Lena gennem hendes blog (bridelicious) :)

Ville jo egentlig gerne selv prøve at lave den, men ka slet ik finde ud af photo shop, nok bare mig der er dum til den slags.

0

Annonce ♥

Men nu vender jeg stærkt tilbage, har nemlig lige lavet kirkehæfter... og dem skal I da se:

Super flot. Jeg er blevet lidt inspireret af udformningen. Har du lavet dem i A4 eller A3?

:)

Tak.... Det er en foldet A4 :hug:

Tak. Jeg har selv været ved at eksperimentere lidt. Jeg kan godt se at A3 bliver for stort, men jeg synes også det er en udfordring at få plads til salmerne i A4 udgaven. Så jeg må eksperimentere videre.

0

:cheerleader3:

Tak.... Det er en foldet A4 :heart:

Tak. Jeg har selv været ved at eksperimentere lidt. Jeg kan godt se at A3 bliver for stort, men jeg synes også det er en udfordring at få plads til salmerne i A4 udgaven. Så jeg må eksperimentere videre.

Det er også derfor jeg har valgt en helt standard skrifttype, der ikke fylder ret meget ;)

0

:balloons::(Weeeeee jeg har fået en hest :rolleyes::)

Skal hente hende på søndag, jeg glæder mig SÅÅÅÅÅ meget!

Hun står på Sjælland så det er en meget lang køretur, men min søde kæreste vil gerne hjælpe med at hente hende. Er hun ik smuk? Hun er 2 år gammel...

(det var godt nok ikke et særlig bryllups-agtigt indlæg, men jeg er bare så glad :cheerleader3: )

post-38254-1274270918.jpg

Edited by EB81
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Wauw, hvor ser hun bare dejlig ud :balloons:

Stort tillykke med hende, ville ønske det var mig, der havde købt hest, men det må vist lige vente et par år endnu

0

tillykke med gaven.. jeg gav R en travhest i jule gave (noget han ønskede sig meget ) og den er bare super sød..

vi går faktisk og leget lidt og leger med ideen om at en af vores locations skal være i stalden med ham i billedet også og en anden location skal være i Ridehuset, mtil hests, R på hans også låner jeg min venindes..

R's hest.

post-35508-1274298990.jpg

0

Først; sikke nogle skønne unger du har, hvor er de flotte!!

Og så; jeg kan så godt forstå at du er glad - og tillykke med din smukke hoppe og sikke en smuk far hun har - jeg håber du får mange skønne oplevelser med hende. Ville ønske at jeg turde, men er lidt pivet når det kommer til heste - der er langt ned hvis man bliver smidt af - så jeg nøjes med at beundre på afstand :-)

Skulle jeg i mit næste liv have hest, ja så blev det en Friserhingst, og han skulle i så fald hedde Zafir!!

Prøv at se en skønhed; I just love him :)

post-39651-1274296277.jpg

PS: Indbydelserne fik en FANTASTISK modtagelse

:cheerleader3:

Lone

Wow sikke en hest! Dertil rækker vores budget vist ikke :rolleyes:

Har altid haft hest og har også selv tilredet en af dem, så mon ikke det nok skal gå godt :(

Dejligt at høre, at invitationerne faldt i god smag :balloons:

0

tillykke med gaven.. jeg gav R en travhest i jule gave (noget han ønskede sig meget ) og den er bare super sød..

vi går faktisk og leget lidt og leger med ideen om at en af vores locations skal være i stalden med ham i billedet også og en anden location skal være i Ridehuset, mtil hests, R på hans også låner jeg min venindes..

R's hest.

Sikke en sød gave! Og en rigtig god idé med heste-location - den havde jeg ikke lige overvejet!

Glæder mig til at se billeder af det :balloons:

0