FrkK

Frk K. og Wonderkæreste siger JA!

163 posts in this topic

WOW!!! Hvor er det nogle modige farver. Tror virkelig det bliver flot. Og det passer helt perfekt til halskæden...

Har du nogle inspirationsbilleder til, hvordan du godt kunne tænke dig, at kjolen skal se ud???

0

Annonce ♥

Al min inspiration ligger lige nu hos syersken, men da jeg er en ret stor pige, så er det noget med en dyb v-hals, albuelange ærmer, et ikke alt for bredt a-line skørt der starter lige i toppen af den høje talje, en slå om effekt og lige nu arbejder vi med to versioner af slæbet, et der starter helt oppe i nakken næsten, med en wienerlæg hele vejen ned i midten, og et der starter under skulderbladet, uden læg i.

Puh, det er super abstrakt at beskrive faktisk....

Farverne er valgt ud fra at jeg er super lys i huden og har naturligt rødt hår, så det grønne spiller rigtigt godt ud mod min hårfarve, og den varme hvide gør at jeg forhåbentlig ikke går i 1 med kjolen ;)

0

Al min inspiration ligger lige nu hos syersken, men da jeg er en ret stor pige, så er det noget med en dyb v-hals, albuelange ærmer, et ikke alt for bredt a-line skørt der starter lige i toppen af den høje talje, en slå om effekt og lige nu arbejder vi med to versioner af slæbet, et der starter helt oppe i nakken næsten, med en wienerlæg hele vejen ned i midten, og et der starter under skulderbladet, uden læg i.

Puh, det er super abstrakt at beskrive faktisk....

Farverne er valgt ud fra at jeg er super lys i huden og har naturligt rødt hår, så det grønne spiller rigtigt godt ud mod min hårfarve, og den varme hvide gør at jeg forhåbentlig ikke går i 1 med kjolen ;)

Nej hvor lyder det bare spændende - glæder mig VIRKELIG til at følge med her. :cheerleader3::cheerleader3:

0

Annonce ♥

wauw, det lyder altså fænomenalt :cheerleader3:

Kan godt følge Oldie i hendes tanker, men jeg roder mere ovre i Ringenes Herre, Arven outfit

Kan godt høre at farverne er meget gennemtænkt, og slæbet starter højt oppe på kjolen er über-moderne

Glæder mig vildt til at se og høre mere om projektet

knus Sanne :cheerleader3::bearhug::)

0

Wonderkærestes jakkesæt

Vi holder os uformelle - så wonderkæreste har købt et død lækkert jakkesæt, han også kan bruge bagefter - det er ligesom dette, bare med lodrette tone i tone striber! (Nej, det er ikke wonderkæreste i outfitte, men los modellos)

Jeg vil lige høre... Hvor har I købt tøjet til Wonderkæresten?

0

Annonce ♥

Wonderkærestes jakkesæt

Vi holder os uformelle - så wonderkæreste har købt et død lækkert jakkesæt, han også kan bruge bagefter - det er ligesom dette, bare med lodrette tone i tone striber! (Nej, det er ikke wonderkæreste i outfitte, men los modellos)

Jeg vil lige høre... Hvor har I købt tøjet til Wonderkæresten?

Vi var i Store Robert i Valby, en god butik til store mænd, hvor de også har et ganske bredt udvalg af tøj - og hvis man nu har en mand der er sådan helt almindelig når det kommer til kropsstørrelse, ligger Store Robert faktisk i forlængelse af en helt almindelig Tøjeksperten.

Vi har altid fået super god service og betjening derinde, og overhovedet ingen skelen til at vi begge to er over gennemsnittet når det kommer til massefylde.

De har i øvrigt rimeligt faste priser på jakkesæt, 700 kr for bukser og 1800 kr for jakker, så et sæt koster 2500,- uanset hvordan man sætter det sammen.

Deres hjemmeside: Store Robert - men udvalget i deres butik er væsenligt bedre end på hjemmesiden.

0

Puha, i forgårs fik jeg mig en lille forskrækkelse.

Jeg sad på job da jeg pludseligt fik afsindigt ondt i venstre skulder, ud i armen og op i kæben, og slet ikke kunne trække vejret ordentlig igennem.

Efter at have siddet der en time og tænkt "det går over, det går over, det går over" skrev jeg til wonderkæresten, der straks smed alle opgaver på jobbet og kom flyvende og hentede mig og fragtede mig til skadestuen, mens vi vidst begge i bedste overreagerende stil tænkte "ok, det er hjertet eller lungerne, der har problemer"

Heldigvis var det bare en muskel der havde låst sig og krampede, så med lidt smertestillende blev jeg sendt hjem igen, og vi fik talt om hvorfor jeg pludseligt fik det sådan.

Det var simpelthen ligesom at få taget hul på en byld og pludseligt gik det op for os begge to, at jeg jo mentalt overstresser over brylluppet og prøver at klare det hele selv og forsøger at holde alt for mange bolde i luften.

I går kom der så pludseligt blomster til mig midt i arbejdstiden, med et kort hvor der stod at Wonderkæresten sådan glædede sig til at blive gift mig med og at han nok skulle tage mere del i planlægningen og være lidt mere opsøgende i forhold til opgaver og inspiration og beslutninger...

Hvor har jeg dog valgt rigtigt, da jeg valgte mand....

Så resten af ugen står på brudevals træning, stofprøve hentning (skal lige have lidt mere forskelligt, kunne godt tænke mig et lyst stof der ikke er helt så meget blankt skær i) og bryllupskage beslutninger.

Hurra for fantastiske mænd.

0

Hvor dejligt!!!! Og Wonderkæresten lyder bestemt meget Wonderfull...

Man skal virkelig passe på, at man ikke tager for meget på sin kappe... Jeg tror at man godt kan blive revet lidt for meget med, når man planlægger bryllup - og især herinde... men hvor er det dejligt, at I kan finde ud af det sammen... Så dag skal det være. Masser af samarbejde og masser af KÆRLIGHED!!!!!!

:pokey::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:-HAHA--HAHA-:loveboard::loveboard::loveboard::loveboard:

0

Annonce ♥

I går ringede Min Guldsmed, vores ringe var ankommet - så fluks efter arbejde vendte vi bilen vi passer for tiden mod Nærum, for at afhente ringe.

Åh hvor er de smukke, også live!

Desværre var Wonderkærestes ring kommet hjem i en str 65 i stedet for 71, så vi må vente lidt endnu med at få vores skønne ringe hjem.

Heldigvis har vi jo god tid endnu og som altid var servicen upåklagelig i butikken - så skidt pyt, fejl sker, men nej hvor jeg glæder mig til at få dem med hjem!

0

Sikke nogle lækre invitationer og jeg er heeeeeeeeeelt dårlig med stofferne du har valgt :cheerleader3: Lækker footballkage! :pokey: Hvor spiller du? Mermaids? -var engang (for mange år siden :cheerleader3: ) meget inde i de danske klubber, men ved ikke om der er kommet flere pigeklubber til, siden jeg huserede ;) Hvor spiller Wonderkæresten?

Og ja, han ER da Wonder, når han kommer flyvende med det samme og så sender blomster :cheerleader3: Det kan vi jo godt lide at høre om ;)

0

Velkommen til og tillykke med din tråd som ser spændende ud :pokey: Jeg glæder mig i hvert fald til at følge med og se hvordan hvordan bl.a. din kjole ender ud, det lyder som om den bliver super flot :cheerleader3: Og for ikke at snakke om jeres invitationer, de er vildt flotte :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Lækker footballkage! :pokey: Hvor spiller du? Mermaids? -var engang (for mange år siden :cheerleader3: ) meget inde i de danske klubber, men ved ikke om der er kommet flere pigeklubber til, siden jeg huserede ;) Hvor spiller Wonderkæresten?

Jeg spiller hos USG Cougars, det er ikke en pigeklub - der findes, så vidt jeg ved - ikke pigeklubber inden for tackle. Har hørt om en enkelt flag klub for piger dog, men har aldrig mødt nogen derfra. Wonderkæreste er lidt mere ambitiøs, så han spiller hos Søllerød Gold Diggers i National Ligaen.

Det er knald hårdt, men skide skægt!

Har du selv spillet?

0

Velkommen til og tillykke med din tråd som ser spændende ud :pokey: Jeg glæder mig i hvert fald til at følge med og se hvordan hvordan bl.a. din kjole ender ud, det lyder som om den bliver super flot :cheerleader3: Og for ikke at snakke om jeres invitationer, de er vildt flotte :cheerleader3:

Tusind tak - jeg glæder mig også meget til næste kjolefitting, hvor vi gerne skulle have modellen i lagenlærred klar!

Og tak for rosen til vores invitationer!!

0

Wuhu! Jeg elsker at finde ting jeg havde glemt vi havde!

I forbindelse med at vi lige rokerer rundt i hytten, har vi fået plads til at pakke et par flyttekasser, der har levet et rodløst liv de sidste 9 mdr, ud!

Og hvad fandt jeg lige ned i bunden af flyttekassen med fotoalbums?

Et gavekort på 1500 kr til Danske Kroer og Hoteller!

Wonderkæreste fik det i 30 års gave sidste år, og siden har vi talt om det og glemt det igen... Men nu har vi da lige fået financieret bryllupsnatten! Og det er jo slet ikke så skidt endda.

0

Annonce ♥

Lækker footballkage! :pokey: Hvor spiller du? Mermaids? -var engang (for mange år siden :cheerleader3: ) meget inde i de danske klubber, men ved ikke om der er kommet flere pigeklubber til, siden jeg huserede ;) Hvor spiller Wonderkæresten?

Jeg spiller hos USG Cougars, det er ikke en pigeklub - der findes, så vidt jeg ved - ikke pigeklubber inden for tackle. Har hørt om en enkelt flag klub for piger dog, men har aldrig mødt nogen derfra. Wonderkæreste er lidt mere ambitiøs, så han spiller hos Søllerød Gold Diggers i National Ligaen.

Det er knald hårdt, men skide skægt!

Har du selv spillet?

Nej dog ikke selv, men engang i fortiden (for mange år siden :cheerleader3: ) kom jeg kæreste med en fyr, der var på junior landholdet, jo jo, det skam var fornemt ;) Så jeg har stået på MANGE frosne marker og løbet op og ned langs sidelinjen for at se, hvor langt vi var nået. Var chaingang enkelte gange, der var ikke så vildt meget gang i sporten dengang, så det var få inviede -HAHA- Så TAK til Zulu for at få det bredere ud! :cheerleader3:

0

Chokolade Tranebær Cupcakes

Jeg er midt i en tranebærs fase - jeg kan ikke få nok af de små syrlige sataner, og prøver at bruge dem allesteder, med mere eller mindre held.

Dagens forsøg er en omgang chokolade cupcakes med tranebær i - og for at være med på trenden, har jeg lavet en lille how-to billedkavalkade!

1. Jeg er begyndt at fylde min dej over i en frysepose og klippe et hul i et af hjørnerne, får at gøre det nemmere at fylde mine forme - ellers plejer jeg at have dej ud over det hele!

2. Alle mine 11 forme fint fyldte med dej!

3. De skønne tranebær

4. Jeg kommer altid bær i mine cupcakes, efter dejen er i formene, ved at komme ca. en teske fuld bær i per form, og trykke dem lidt ned i dejen. På den måde undgår jeg at min dej bliver farvet af bærene

5. Chokolade Tranebær cupcakes klar til bagning - lige nu dufter hele lejligheden af dejlig kage - jeg håber at de syrlige tranebær spiller godt op mod de søde chokolade cupcakes; men det finder vi først ud af om en halv times tid, når de små fætre er ude af ovnen og kølet lidt!

post-36088-1248630041.jpg

post-36088-1248630075.jpg

post-36088-1248630102.jpg

post-36088-1248630160.jpg

post-36088-1248630264.jpg

0