metteholm

M&J's Bryllup - 25.06.11 - Få fingrene i en gratis taske

3,786 indlæg i dette emne

Sikke mange utrolig flotte ting du har lavet, vildt :rolleyes: Må lige høre hvad STD er, og hvor har du fået lavet klistermærker hende?? kunne godt bruge nogle til mine egne æsker

STD er "Save the date". det vil sige en præ-invitationen hvor du bare lige skriver datoen i så folk ved de skal holde datoen fri - godt hvis man nu planlægger bryllups i sommerferien fx :)

Det er ikke klistermærker jeg har på mine æsker men blot noget jeg har printet på tykt papir og sat på med dobbeltklæbende tape. men ved at vistaprint.dk laver klistermærker :)

Hej Mette.

Jeg har som tidligere skrevet, helt vildt forelsket i din kjole:)

Jeg har ikke mulighed for at komme til at prøve kjolen, inden jeg bestiller den hjem, og vil derfor spørge dig om et råd i fht størrelsen på den.

Passer kjolen i størrelsen, med den str du bruge i andet tøj? eller synes du, at kjolen er stor/lille i størrelsen?

mvh marianne

ååh jeg ved ikke så meget om de brudekjole størrelser, vil næsten bare råde dig til at lade butikken tage dine mål og så stole på at de bestiller den rigtige hjem til. selvom man får den hjem i den rigtige størrelse så skal de ofte syes lidt til alligevel, det skulle min også. den blev syet ind ved brystet og lidt i siden, men ikke fordi der var bestilit en forkert størrelse hjem :) en størrelse mindre havde været for lille.

I butikken tager de 3-4 mål mål som de sammenholder med en størrelsesguide til Maggiekjolerne, så du får den der passer dig bedst ud fra alle størrelserne :)

Hej igen Mette:)

du har nok ret, at det er bedst at høre butikken. Det er bare fordi butikken jo ligger i tåstrup og jeg bor i aarhus. Vil lige høre, om du have et underskørt, eller var kjolen så stor i sig selv?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du snakkede om på et tidspunkt at du havde gang i noget spændende......hvornår får vi lov at høre hi hi hi :loveshower:

Der er lidt Peter Pedal over mig.....hvor er jeg nysgerrig :lol:

uuuh troede næsten det var glemt haha - men ja det kan du tro, det blir forhåbentlig færdigt inden for et par uger! Er ikke helt alene om det, så ikke altid mig der styrer farten af tingene :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej igen Mette:)

du har nok ret, at det er bedst at høre butikken. Det er bare fordi butikken jo ligger i tåstrup og jeg bor i aarhus. Vil lige høre, om du have et underskørt, eller var kjolen så stor i sig selv?

jeg havde et skørt indenunder men det kunne sagtens bruges uden også. på mine TTD billeder har jeg ikke noget skørt inden under og synes det sidder flot der også! Den er dog helt klart lettest at gå i når der er et skørt indenunder med en ring i bunden, og derfor valgte jeg det til brylluppet. Til TTD stod jeg jo mest stille så der gjorde det ikke så meget den klaskede lidt ind imellem benene når jeg gik :)

0

Del dette indlæg

ET PAR UGER.....hi hi hi det byder du os da ikke.......GUD hvor er jeg nysgerrig :lol: Er det noget som sker her på siden...????

Nej nej jeg glemmer skam ikke sådan noget...... :fløjt:

hahaha! nej det har ikke noget med BK at gøre ;)

0

Del dette indlæg

ET PAR UGER.....hi hi hi det byder du os da ikke.......GUD hvor er jeg nysgerrig :lol: Er det noget som sker her på siden...????

Nej nej jeg glemmer skam ikke sådan noget...... :fløjt:

hahaha! nej det har ikke noget med BK at gøre ;)

Nå nå nå - jamen jeg må jo vente spændt....... :fløjt: OG jeg har rigtig meget tålmodighed....hi hi hi hi men fortæl så straks du kan !!!!

0

Del dette indlæg

opdagede lige jeg havde bestilit frisørtid der hvor vintage bride holder åbning :pokey: havde sådan glædet mig, så må flytte den tid til tidligere så jeg kan nå vintage bride bagefter - typisk at alt lige falder de samme dage :tunge: glæder mig liiiiidt meget til at se på kjoler igen, det er jo skønt :loveshower: også selvom det bare er for sjov!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lige en lille update på besøget hos vintage bride!

Det var så hyggeligt, og skønt at se Jannie Baltzer igen - og alle de andre jeg mødte derinde som man kun kender af navn men aldrig har hilst på! Så desværre vist slet ikke nogen af jer herinde fra, jeg kom nok for sent :fløjt: var der de sidste to timer.

men kan altså klart anbefale kommende brude et smut forbi Vintage Bride - ligger lige omkring Forum station - det er en skøn lille hyggelig butik med flotte kjoller og fantastisk tilbehør :loveshower: og en sød sød ejer!

0

Del dette indlæg

Hej Mette, vi gik nok forbi hinanden, jeg var der omkring kl 17, og ja sikke en flot butik - var vild med den kjole, der hang på døren i "tv-stuen", den var så sød...(en blondekjole) Og Jannie fik jeg hilst på og glæder mig super meget til samarbejdet med hende :) Hun er virkelig virkelig ægte sød og meget behagelig :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

iiih altså, har fødseldag i morgen og glæder mig jo heeelt vildt meget :denmarkflag: jeg er værre end et barn, men jeg skjuler det så godt jeg kan :griner:- Har haft gæster her i weekenden, så i morgen skal jeg bare hygge med manden og ud og spise på den nye brødrene price restaurant, det bliver hyggeligt. Hvad søren skal jeg lave for at få tiden til at gå... knokler stadig på min lidt hemmelige projekt der snart bliver afsløret herinde, men lige nu ligger det hele ikke i mine egne hænder :fløjt: ... måske man skulle oprette nogle DIY step by step projekter for at få tiden til at gå... og selvfølgelig snart se julekalender :jul 15:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Forstår godt du glæder dig....når man bliver over 35 år så tæller man det ikke så meget mere..... :fløjt: Lyder til i får en dejlig dag hvor i skal ud og spise.....og så på en ny Price ting lyder da hyggeligt..... :)

Men ja brug du nu tiden på at blive færdig med det der skal på BK - for vi kan da snart ikke vente mere....... :blink::griner:-

0

Del dette indlæg

Ihh tillykke med fødselsdagen i morgen. Er selv et værre barn, der tæller ned lang tid i forvejen m.m. :blush: Lyder som om, du har haft en hyggelig weekend. Og lækkert at I skal ud at spise i morgen :denmarkflag:

Er spændt på at høre, hvad dit hemmelige projekt er :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Forstår godt du glæder dig....når man bliver over 35 år så tæller man det ikke så meget mere..... :fløjt: Lyder til i får en dejlig dag hvor i skal ud og spise.....og så på en ny Price ting lyder da hyggeligt..... :)

Men ja brug du nu tiden på at blive færdig med det der skal på BK - for vi kan da snart ikke vente mere....... :blink::griner:-

Haha ja jeg bliver jo "kun" 26 :rolleyes: så jeg har ikke så meget imod at blive ældre... men kan da godt mærke at jeg nu altså er tættere på de 30 end de 20 .. men faktisk gør dig mig ikke spor, er lidt gammel i en ung krop tror jeg :bunny_4:

haha jaaa jeg skynder mig, men det har nu ikke sådan rigtig noget at gøre med BK... men skal selvfølgelig nok give pip fra mig herinde når der sker mere :fløjt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer