bryllupsbanditten

K & M - 4 juni 2011

485 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Smuk, smuk kjole!

Ihh, hvor er det dejligt at have sådan nogle forældre, ikke (begge vores hold har også givet rundhåndede bidrag)!!! Dejligt og godt vi er nogle, der sætter pris på, at de har lyst og muligheden for det.

Sikke en skøøøøn dag :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

kan godt forstå du er oppe og køre... den er også rigtig flot.

Ja den er lige præcis som jeg har drømt om... Sådan en underlig følelse!!!

Tillykke!!!!!!! Hvor er det bare skønt for dig!!! Og det er en kjole du har fundet

Og det lyder bare til at du har haft en helt vidunderlig dag, hvor er det bare skønt - tror lige jeg viser min forlovede den del med kransekage og champagne ;)

Taaark... Er vældig tilfreds!

Alle burde forkæles når de har købt deres brudekjole, man er jo helt høj af glæde... Eller det var jeg :cheerleader3:

Hov har vist ikke været forbi og se din planlægning :cheerleader3::cheerleader3:

Sikke langt du er nået - og dejlige ideer du har :thumbsupsmileyanim: I like...

August 2010 tegner bestemt til at blive god :cheerleader3:

> Ann

Da godt der er nogen der synes jeg er langt, for må indrømme når jeg læser andres planlægning så føler jeg lidt jeg hænger i bremsen :cheerleader3: Meeen når det nok.

2010 er bestemt ÅRET!!!

Nej hvor fedt for jer. :cheerleader3: Og sikke en smuk kjole :thumbsupsmileyanim:

Tusinde tak...

Super flot kjole! Og sikke da en dejlig mand du skal giftes med :cheerleader3:

Ja tror bestemt jeg har valgt den rette mand... hihihi

Rigtig smuk kjole.... Minder lidt om min KJOLE :denmarkflag:

Må ind og lure.... Den opfylder bare alle de kriterier som jeg har haft til min brudekjole også var den der bare lige pludselig :b223:

Hold da op en dag du har haft! Hvor er det skønt at du har fundet KJOLEN! Glæder mig til at se den på :b223:

JA det var en meget overvældende dag men bestemt god!!! Nu skal jeg så vente de der 8-14 uger på kjolen kommer hjem i min str så skal i få billeder!!! Bliver så spændende.

Hvor er det bare en smuk kjole....

Endnu engang tak..., Dejligt når andre også synes det er en flot kjole :)

Smuk, smuk kjole!

Ihh, hvor er det dejligt at have sådan nogle forældre, ikke (begge vores hold har også givet rundhåndede bidrag)!!! Dejligt og godt vi er nogle, der sætter pris på, at de har lyst og muligheden for det.

Sikke en skøøøøn dag :)

Ja det er fantastisk med sådan nogle... ved bare slet ikke hvordan man skal opfører sig fordi man er så overvældet af deres tilbud.

0

Del dette indlæg

Hold op en flot kjole du har købt! Den er da bare gudesmuk :thumbsupsmileyanim:

Jeg glæder mig meget til at se billeder af dig i den.

Og sikken en dag du har haft - en dejlig og betænksom far og en skøn kæreste... Kan godt forstå at du har måtte slippe en tåre eller to. :thumbsupsmileyanim:

iiih, jeg vil også ud og se på kjoler.. det er virkelig ulempen ved at være ude i god tid ;)

0

Del dette indlæg

Hold op en flot kjole du har købt! Den er da bare gudesmuk :thumbsupsmileyanim:

Jeg glæder mig meget til at se billeder af dig i den.

Og sikken en dag du har haft - en dejlig og betænksom far og en skøn kæreste... Kan godt forstå at du har måtte slippe en tåre eller to. :thumbsupsmileyanim:

iiih, jeg vil også ud og se på kjoler.. det er virkelig ulempen ved at være ude i god tid ;)

Tusinde tak, får helt gåsehud af at du roser kjolen, er bare så glad for at alle min ønsker til en kjole kunne opfyldes....

Det er så fedt at kigge kjoler, men jeg gjorde det for tidligt og da jeg så ikke fandt hvad jeg søgte gik jeg helt kold i det... Men nu nærmer brylluppet sig og lige pludselig var den der bare :cheerleader3: Så vent til tiden nærmer sig lidt mere... :denmarkflag:

Jeg er da helt vild med den kjole den er da så fantastisk. Sikke detaljer.

Uhhh Tark... Ja du skulle se slæbet det er sådan en skam det ikk bliver vist på modelfotoet... Det er så fint i det tyl der er i siden...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Heheh han ser da lidt fjoget ud på de billeder egentlig... men han kom lige fra en hård arbejdsdag så er okay :thumbsupsmileyanim:

Forresten.... Jeg skal måske have en brun festkjole på, hvad farve slips vil i så mene er bedst??? Han tager nok kontaktlinser i til festerne...

post-39644-1264407461.jpg

0

Del dette indlæg

Super flot kjole du har købt. Er der lidt farve på blomsterne??

Dejligt at have så gavmille frældre :thumbsupsmileyanim:

Tusinde tak er også så forelsket i den :thumbsupsmileyanim: De kalder farven på kjolen ivory/walnut.... HVis man kigger ned i blomsterne er der ligesom en mørk perle, det er den der kaver skæret i resten af blomsten. Så lidt farvet er de vel :cheerleader3:

Ja jeg er meget heldig mht forældre :denmarkflag: Da min bror og jeg var små havde de ingen penge til noget som helst og skulle vende hver en 25 øre for at der kom mad på bordet - dvs også sige at vi kun er opfostret med kærlighed og et minimum af gaver. Dog har min far så sidenhen erhvervet sig et rigtig godt job så de nu har råd til livets glæder - hvilket de fuldt ud fortjener. Dette smitter også af på min bror oog jeg nu... For mit vedkommende som tilskud til brylluppet :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med kjolekøbet - det er bare den dejligste følelse. Sådan havde jeg det også.

Den ser også virkelig smuk ud, så glæder mig til at se billeder af den med dig i :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Hihi JA så må vi se om den stadig er ligeså smuk :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha det er en hård tid i øjeblikket.... Også derfor jeg intet har fået opdateret.

Men men men nu må jeg heller fortælle hvad der foregår hos os... Min mands arbejde har intet arbejde til ham pga vejret og det kører på 12 uge nu, bare ikke fedt! Jeg skal starte på arbejde nu her den første efter endt barsel og de vil have jeg skal gå 5000 kr ned i løn pga finanskrisen... :)

Så lige nu ser det temmelig sort ud i det lille hus... Vi har taget den beslutning at afbestille vores feststed og sætte bryllup i bero til vi ved hvad der sker økonomisk hos os... Vi kan ikke nyde vort bryllup hvis vi ved vi ikke har pengene til at betale det med...

Så derfor følger jeg ikke så meget med mere, er lidt trist over det hele...

Knus herfra.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det er total øv og vil bare have forår NUUUUU!!!

Vi har egentlig pengene til at stå på kontoen men der er det idet der nok kommer et huskøb her om ikke så længe også... Vi skal overtage vores morfars hus når han dør og det ser desværre ud til at gå meget stærkere end nogen havde regnet med... Snøft. Så der skal bruges en del penge og når vi begge nu lige pludselig er usikre mht job så tør vi snart ikke mere...

Meeeen så snart vi kommer lidt længere frem så ved vi hvad vi kan også skal jeg bare have ringet og hørt om vores feststed er blevet booket :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer