Felixia

Tema: Den Fortryllede Skov

667 indlæg i dette emne

Super lækre sko :thumbsupsmileyanim:

Kærlig hilsen Charlotte

--------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

meget lækre sko! og hold op hvor er det en flot hæl! :thumbsupsmileyanim:
Sikke lækre sko!! Er dybt misundelig på at din handel gik godt, har så mange problemer nu de har sendt de forkerte sko, og de vil ikke helt bare lige gøre det godt igen :cheerleader3: Men heldige dig, de er virkelig flotte :b223:
Hvor er det bare nogle skønne sko! :thumbsupsmileyanim:

Mange tak tøser HUUG

Jeg er også bare rigtig glad for dem og kan varmt anbefale at købe sko på endless.com

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ringene

Jeg har jo helt glemt at smide et billede ind af vores ringe (eller min ring for jeg har endnu ikke fået taget et billede af Emils).

Vi bestilte dem hos Maidor og er bare super tilfredse med resultatet.

De er begge i hvidguld og min har som i kan se brillianter hele vejen rund i kanten (54 styks blev det til

:thumbsupsmileyanim: ) Jeg er SÅ glad for det asymetriske i ringen.

post-36041-1284836294.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

post-36041-1284836458.jpg

Supersuper smuk ring!! Jeg tænkte på, om du ikke havde lyst til at skrive en lille beretning om hvordan forløbet med Maidor var? Evt. bare i en PM til mig, hvis du ikke har lyst i tråden. Vi står nemlig og overvejer MEGET at bestille og jeg har lidt svært ved at se forløbet fra mig. Helt fra inspirationsfasen til hvordan man afgør hvilken tykkelse, bredde og størrelse man skriver til dem, eventuelle bekymringer, hvor lang tid der gik og sådan? Synes især det med at bedømme hvilken tykkelse man skal skrive til dem er svært. Har prøvet at sætte en lineal på hånden, jeg blev ikke klogere. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
post-36041-1284836458.jpg

Super smuk ring!

Supersuper smuk ring!! Jeg tænkte på, om du ikke havde lyst til at skrive en lille beretning om hvordan forløbet med Maidor var? Evt. bare i en PM til mig, hvis du ikke har lyst i tråden. Vi står nemlig og overvejer MEGET at bestille og jeg har lidt svært ved at se forløbet fra mig. Helt fra inspirationsfasen til hvordan man afgør hvilken tykkelse, bredde og størrelse man skriver til dem, eventuelle bekymringer, hvor lang tid der gik og sådan? Synes især det med at bedømme hvilken tykkelse man skal skrive til dem er svært. Har prøvet at sætte en lineal på hånden, jeg blev ikke klogere. :thumbsupsmileyanim:

Og lige som Meggers kunne jeg også godt tænke mig at høre lidt om det! Vi overvejer det nemlig også! :respekt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej

Tillykke med frieriet og det forstående bryllup.

Skal selv giftes den 28. maj 2011, så glæder mig til at fælge din planlægning - dog giver dine 27 sider allerede nu mig sved på panden. Måske jeg snart skal igang med at få lavet en planlægningstråd :thumbsupsmileyanim:

Synes det er vildt spændende det hele - og sikke en flot ring du får dig der.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Udsmykning af festlokale

Vi vil rigtig gerne have et "eventyr-tema" noget fortryllet skov-agtigt.

Så vores mål er at få det til at se sådan her ud

Tillykke med brylluppet:)

Åh jeg smelter helt - det er lige sådan et tema, vi også ønsker os. Må jeg høre, hvilke planer I har for at få det til at se sådan ud? (Kan lige se, at billedet ikke fulgte med, men det er det med lanterner i grene - håber du ved, hvad jeg mener) Jeg kan se I har fundet et fantastisk lokale til festen, og det gør selvfølgelig rigtig meget for stemningen - det har vi desværre ikke kunnet finde med helt samme succes, men jeg håber på en masse inspiration, så vi også kan få den fantastiske stemning :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Vicky31
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er heeelt ny herinde. Min kæreste har ikke en gang friet, men man jo gerne drømme. :thumbsupsmileyanim:

Vi drømmer om at holde bryllup på Fyn,- og det der feststed ser da for lækkert ud! Kan du afsløre, hvor det er?? Navn evt.???

Og hvor har du da tænkt på maaaange fede ting! Mange flotte detaljer!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med det forestående bryllup.....

Jeg skal også giftes d.28.05.11, så jeg er lige med på en kigger :cheerleader3:

Du er dog en helt del længere i planlægningen end jeg er, så måske skulle jeg snart se at komme ud af starthullerne og få oprettet en planlægningstråd, lave invitationer, finde kjole o.s.v. o.s.v

Glæder mig til at følge den videre planlægning :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Udsmykning af festlokale

Vi vil rigtig gerne have et "eventyr-tema" noget fortryllet skov-agtigt.

Så vores mål er at få det til at se sådan her ud

Tillykke med brylluppet:)

Åh jeg smelter helt - det er lige sådan et tema, vi også ønsker os. Må jeg høre, hvilke planer I har for at få det til at se sådan ud? (Kan lige se, at billedet ikke fulgte med, men det er det med lanterner i grene - håber du ved, hvad jeg mener) Jeg kan se I har fundet et fantastisk lokale til festen, og det gør selvfølgelig rigtig meget for stemningen - det har vi desværre ikke kunnet finde med helt samme succes, men jeg håber på en masse inspiration, så vi også kan få den fantastiske stemning :)

Tusind tak :denmarkflag:

Vi har bestemt os for at vi ikke vil have "små træer" på bordene alligevel da det tager for meget af udsynet - i stedet vil vi købe/lave nogle halv store træer og prøve at få lidt en fornemmelse af at vi sidder i en skov.

Vi vil selv lave de små lanterner af små glas fra søstrene grene og noget ståltråd og så bliver de med gelélys som forhåbentlig gerne skulle kunne holde hele aftenen.

Træerne vil vi lave af afklippede grene og måske pynte dem med blomster også.

På bordene vil vi lave nogle små blomster dekorationen og så skal der være en masse levende lys :)

Jeg tror det bliver rigtig godt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Er heeelt ny herinde. Min kæreste har ikke en gang friet, men man jo gerne drømme. :)

Vi drømmer om at holde bryllup på Fyn,- og det der feststed ser da for lækkert ud! Kan du afsløre, hvor det er?? Navn evt.???

Og hvor har du da tænkt på maaaange fede ting! Mange flotte detaljer!!!

Mange tak for de søde ord :denmarkflag:

I kan læse mere om vores feststed på dansommer.dk søg på E2009 og E2004 det er de to steder vi har lejet! Ellers er der E2008, som også er helt fantastisk, men hvor festsalen er noget større.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej

Tillykke med frieriet og det forstående bryllup.

Skal selv giftes den 28. maj 2011, så glæder mig til at fælge din planlægning - dog giver dine 27 sider allerede nu mig sved på panden. Måske jeg snart skal igang med at få lavet en planlægningstråd :)

Synes det er vildt spændende det hele - og sikke en flot ring du får dig der.

Tillykke med det forestående bryllup.....

Jeg skal også giftes d.28.05.11, så jeg er lige med på en kigger :)

Du er dog en helt del længere i planlægningen end jeg er, så måske skulle jeg snart se at komme ud af starthullerne og få oprettet en planlægningstråd, lave invitationer, finde kjole o.s.v. o.s.v

Glæder mig til at følge den videre planlægning :denmarkflag:

Dejligt med flere dato-søstre! :)

Jeg har jo været i gang med planlægningen længe hvilket også betyder at jeg nu har lidt pause, da man ikke kan planlægge konstant hehe..

Jeg glæder mig bare SÅ meget til d. 28/5... synes tiden går lidt for langsomt.

Jeg glæder mig til at følge jeres planlægning også, da det er noget særligt at følges med nogen der skal giftes samme dag.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer