Felixia

Tema: Den Fortryllede Skov

667 indlæg i dette emne

Har netop læst hele din beretning og sikke en masse i har stået model til :thumbsupsmileyanim: Men det ser ud til der er styr på det hele nu og sikke en fantastisk og overådig kjole du har valgt- den sidder virkelig smukt på dig er helt vild med slæbet og den enkelhed/elegance kjolen udstråler

mvh michelle

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa datosøster...

Idag er der 200 dage til den store dag - endnu en milepæl.

Er stadig facineret over så langt du er nået. er vist lidt sløv selv til at få skrevet herinde.

Hvor ser du da fantastisk ud i din brudekjole - kender alt til ventetiden... Håber snart jeg skal prøve min igen - tror den savner mig.

Glæder mig til at se hvad du ellers finder på

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lille opdatering - så er der kommet styr på lidt flere ting.

Vi har booket fotograf - jeg synes Think photo laver nogle super fede billeder og de var heldigvis ledige på vores dato så dem har vi booket! Glæder mig meget til vores samtale med dem, men der er længe til endnu.

Jeg er gået igang med invitationerne, men som det skete hos metteholm løb min printer også tør for blæk... Jeg har dog skåret alt ud og de mangler nu bare indmad. :blush: Jeg regner med snart at få lavet dem færdige så vi kan sende dem ud i december før portoen stiger.

Jeg er startet nyt job og har derfor ikke haft så meget tid og overskud til BK, men det er nu meget hyggeligt bare at være med på en kigger engang imellem når man ikke selv har tid til at skrive. Jeg fik afleveret ferieønsker omkring brylluppet og har lige fået grønt lys for det - puha det lettede mit hjerte :)

Det nye job har også gjort at vi nu kan få en ret billig bryllupsrejse så jeg har brugt de sidste mange dage på at surfe rundt på hjemmesiden og finde lækre hoteller i Japan og har nu også booket det meste af vores rejse.. uuuh jeg glæder mig helt vildt til at skulle derhen!

Er der andre der har været i Japan??? Hvis der er hvad oplevede I så? og hvad kan i anbefale?

Det var alt hvad jeg lige havde på hjertet lige nu - god aften til alle.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim: Tillykke med milepælen :cheerleader3:

Så er der ikke længe til. Glæder mig bare til at se hvordan det hele kommer til at se ud, synes I har et fantastisk tema :)

Hilsen Charlotte

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal i have allesammen... Jeg synes det er så vildt at der kun er et halvt år tilbage - det er ikke længe siden der var 1,5år til :thumbsupsmileyanim:

Jeg er kommet godt igang med invitationerne og mangler faktisk bare det sidste papir til inddex-kortee og så er de færdige :cheerleader3: .. nå ja så venter jeg også lige på kuverterne, men det er da det mindste af det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg endelig tid til at komme forbi din tråd.

Wauw for en kjole, du har fundet. Så skøn, i klæder hinanden rigtig meget - får helt lyst til at hoppe i min egen igen, men det kan ikke lade sig gøre for maven :cheerleader3:

Må vist til at følge lidt mere med herinde, for nu er der jo under et ½ år igen :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til at se jeres invitationer.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
hej...

hvordan går det med planlægningen????

nu er det jo næsten lige om hjørnet...

jeg håber i har haft en fantastisk jul og får et godt og lykkebringende nytår...

knuzz

Hej,

det går lidt langsomt for tiden synes jeg.. der har været virkelig travlt på arbejdet hele december og kæresten har haft eksamens projekt så vi har skubbet planlægningen lidt.

Invitationerne mangler bare lige at få sat et monogram på og så skal de sendes ud og vi har bestilt tøj til manden så lidt har vi da gjort :cheerleader3:

Vi havde en dejlig jul selvom jeg var på arbejde først.. Jeg håber også I havde en dejlig jul og at i får et skønt og lykkebringende nytår.

Knus Felixia

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer