Felixia

Tema: Den Fortryllede Skov

667 indlæg i dette emne

Så fik jeg endelig tid til at komme forbi din tråd.

Wauw for en kjole, du har fundet. Så skøn, i klæder hinanden rigtig meget - får helt lyst til at hoppe i min egen igen, men det kan ikke lade sig gøre for maven :balloons:

Må vist til at følge lidt mere med herinde, for nu er der jo under et ½ år igen :cheerleader3:

Glæder mig til at se jeres invitationer.

Ja det er simpelthen så vildt at der kun er 5 måneder tilbage :cheerleader3:

Tak for rosen af min kjole... jeg er bare så glad for den og kan ikke vente med at få den på igen. Vi har fået bestilt tøj ved Danny så nu går vi bare og venter på at det kommer (engang i februar).

Dejligt at høre at maven er blevet større - hvornår er familie forøgelsen sat til?

Håber i havde en god jul og at i får et lykkebringende nytår.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:cheerleader3: Tillykke med endnu en milepæl ( 5 mdr.) :(

:balloons: Tillykke med milepælen :balloons:

Hilsen Charlotte

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

:) Tillykke med milepælen :balloons:

:) Så er der ikke længe til :o

Mange tak allesammen! :cheerleader3:

Det er fantastisk at være så tæt på :o

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

ØV ØV ØV så fik man bare den dårlige nyhed i går!

Jeg ringede til min frisør i Odense - en ny frisør som jeg har været hos 1 gang for at blive klippet og hvor jeg har booket tid til klip + farve ugen før brylluppet OG jeg har booket hende til at sætte mit hår på bryllupsdagen + vi har booket en tid til min mor til opsætning samme dag.

Nå men jeg ringede som sagt til dem i går fordi jeg tænkte at jeg ville booke en tid til en klipning mere inden brylluppet og bliver så mødt af beskeden "hun arbejder ikke i salonen mere.. eller jo hun er sælger for os, men hun klipper ikke mere" øøøøh hvad??? står du og siger til mig at min frisør ikke er frisør mere?!? Jeg spurgte så om hun stadig satte brudehår eller hvordan det var med det hvortil der bliver sagt "øh, ja.... øh eller det går jeg da ud fra hvis du har bestilt en tid" fedt nok det var lige det svar jeg søgte - det er jo heller ikke en vigtig dag så pyt da med om jeg har en frisør! :)

Så bad jeg om at få hendes nummer så jeg kunne kontakte hende og høre hvad det lige er der sker, men det kunne jeg ikke få... de ville ringe til hende med mit nummer og bede hende ringe tilbage, men jeg har stadig ikke hørt fra hende og jeg ringede i går. puha det er ikke godt for mavefornemmelsen det her.. kan mærke at der for første gang kom lidt zilla op i mig. Jeg tænker bare, hun kan vel ikke sætte hår på mig og klippe mig hvis ikke hun arbejder der mere?

Er det mig der er sippet eller er det ikke lidt underligt ikke at tage kontakt til kunderne og fortælle at hun er stoppet? Jeg kunne forstå hvis jeg bare var almindelig "klipnings kunde", men hun var deres top brudehårsopsætter - faktisk den eneste de brugte til det så jeg går ud fra at der har været mange andre der har booket hende og så ringer de ikke. Jeg blev virkelig glad for at jeg valgte at booke en tid mere ellers havde jeg først fundet ud af at jeg ikke havde en frisør 1 uge før brylluppet :thumbsupsmileyanim:

Så tøser hjælp mig - er der en der kender en super frisør i Odense?????

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Først og fremmest super flotte invitationer, de er altså rigtig godt lavet :)

Dem kan du helt klart være stolt over.

Ang. frisør, synes det lyder lidt underligt. Normalt ville man da ringe og fortælle det til sine kunder.

Hilsen Charlotte

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ØV ØV ØV så fik man bare den dårlige nyhed i går!

Jeg ringede til min frisør i Odense - en ny frisør som jeg har været hos 1 gang for at blive klippet og hvor jeg har booket tid til klip + farve ugen før brylluppet OG jeg har booket hende til at sætte mit hår på bryllupsdagen + vi har booket en tid til min mor til opsætning samme dag.

Nå men jeg ringede som sagt til dem i går fordi jeg tænkte at jeg ville booke en tid til en klipning mere inden brylluppet og bliver så mødt af beskeden "hun arbejder ikke i salonen mere.. eller jo hun er sælger for os, men hun klipper ikke mere" øøøøh hvad??? står du og siger til mig at min frisør ikke er frisør mere?!? Jeg spurgte så om hun stadig satte brudehår eller hvordan det var med det hvortil der bliver sagt "øh, ja.... øh eller det går jeg da ud fra hvis du har bestilt en tid" fedt nok det var lige det svar jeg søgte - det er jo heller ikke en vigtig dag så pyt da med om jeg har en frisør! :cheerleader3:

Så bad jeg om at få hendes nummer så jeg kunne kontakte hende og høre hvad det lige er der sker, men det kunne jeg ikke få... de ville ringe til hende med mit nummer og bede hende ringe tilbage, men jeg har stadig ikke hørt fra hende og jeg ringede i går. puha det er ikke godt for mavefornemmelsen det her.. kan mærke at der for første gang kom lidt zilla op i mig. Jeg tænker bare, hun kan vel ikke sætte hår på mig og klippe mig hvis ikke hun arbejder der mere?

Er det mig der er sippet eller er det ikke lidt underligt ikke at tage kontakt til kunderne og fortælle at hun er stoppet? Jeg kunne forstå hvis jeg bare var almindelig "klipnings kunde", men hun var deres top brudehårsopsætter - faktisk den eneste de brugte til det så jeg går ud fra at der har været mange andre der har booket hende og så ringer de ikke. Jeg blev virkelig glad for at jeg valgte at booke en tid mere ellers havde jeg først fundet ud af at jeg ikke havde en frisør 1 uge før brylluppet :)

Så tøser hjælp mig - er der en der kender en super frisør i Odense?????

Hvilken frisør var det? NU har jeg ikke fået sat mit hår endnu, men jeg har måske et par steder, som jeg har hørt fra andre at de skulle være super gode... og dem er jeg ved at forhøre mig hos... og det er i Odense.. ;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ØV ØV ØV så fik man bare den dårlige nyhed i går!

Jeg ringede til min frisør i Odense - en ny frisør som jeg har været hos 1 gang for at blive klippet og hvor jeg har booket tid til klip + farve ugen før brylluppet OG jeg har booket hende til at sætte mit hår på bryllupsdagen + vi har booket en tid til min mor til opsætning samme dag.

Nå men jeg ringede som sagt til dem i går fordi jeg tænkte at jeg ville booke en tid til en klipning mere inden brylluppet og bliver så mødt af beskeden "hun arbejder ikke i salonen mere.. eller jo hun er sælger for os, men hun klipper ikke mere" øøøøh hvad??? står du og siger til mig at min frisør ikke er frisør mere?!? Jeg spurgte så om hun stadig satte brudehår eller hvordan det var med det hvortil der bliver sagt "øh, ja.... øh eller det går jeg da ud fra hvis du har bestilt en tid" fedt nok det var lige det svar jeg søgte - det er jo heller ikke en vigtig dag så pyt da med om jeg har en frisør! :cheerleader3:

Så bad jeg om at få hendes nummer så jeg kunne kontakte hende og høre hvad det lige er der sker, men det kunne jeg ikke få... de ville ringe til hende med mit nummer og bede hende ringe tilbage, men jeg har stadig ikke hørt fra hende og jeg ringede i går. puha det er ikke godt for mavefornemmelsen det her.. kan mærke at der for første gang kom lidt zilla op i mig. Jeg tænker bare, hun kan vel ikke sætte hår på mig og klippe mig hvis ikke hun arbejder der mere?

Er det mig der er sippet eller er det ikke lidt underligt ikke at tage kontakt til kunderne og fortælle at hun er stoppet? Jeg kunne forstå hvis jeg bare var almindelig "klipnings kunde", men hun var deres top brudehårsopsætter - faktisk den eneste de brugte til det så jeg går ud fra at der har været mange andre der har booket hende og så ringer de ikke. Jeg blev virkelig glad for at jeg valgte at booke en tid mere ellers havde jeg først fundet ud af at jeg ikke havde en frisør 1 uge før brylluppet :)

Så tøser hjælp mig - er der en der kender en super frisør i Odense?????

Hvilken frisør var det? NU har jeg ikke fået sat mit hår endnu, men jeg har måske et par steder, som jeg har hørt fra andre at de skulle være super gode... og dem er jeg ved at forhøre mig hos... og det er i Odense.. ;-)

Det var Trend of Hair. Du må meget gerne anbefale nogle steder.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nå så er der en lille opdatering på frisør-situationen

Jeg har fået en besked på min telefonsvare - ikke fra frisøren, men fra en mand i salonnen.

Han fik på en noget kluntet måde sagt at vi da nok godt kunne finde en løsning på problemet... men han ville ringe tilbage i starten af næste uge.

Jeg vil ikke "måske nok kunne finde en løsning på problemet" jeg vil have lov til at snakke med den frisør som jeg har booket den frisør DE har anbefalet som værende deres allerbedste (og lidt gjort udtryk for var den eneste) brudehårs-opsætter.

Nu må vi se hvad han siger når han ringer, men det tegner ikke godt for at jeg beholder min tid hos dem.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nå så er der en lille opdatering på frisør-situationen

Jeg har fået en besked på min telefonsvare - ikke fra frisøren, men fra en mand i salonnen.

Han fik på en noget kluntet måde sagt at vi da nok godt kunne finde en løsning på problemet... men han ville ringe tilbage i starten af næste uge.

Jeg vil ikke "måske nok kunne finde en løsning på problemet" jeg vil have lov til at snakke med den frisør som jeg har booket den frisør DE har anbefalet som værende deres allerbedste (og lidt gjort udtryk for var den eneste) brudehårs-opsætter.

Nu må vi se hvad han siger når han ringer, men det tegner ikke godt for at jeg beholder min tid hos dem.

Nå det viste sig at være noget værre bøvl så den chance tør jeg simpelthen ikke løbe!

Jeg har nu fundet en ny frisør som kun ligger 5 minutters gang fra feststedet så det er jo perfekt :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Invitationer afleveret

Vi har jo afleveret alle invitationerne og jeg synes godt nok der er stor forskel på hvordan folk reagere!

Langt de fleste vidste det jo i forvejen, men vi havde nogle enkelte som slet ikke vidste noget før de fik invitationen og dem har vi slet ikke hørt fra. Det kan godt være det bare er mig, men jeg synes altså det er vildt underligt slet ikke at reagere når man får en bryllupsinvitation fra sin barndomsven.. Den ene er min kærestes foleskoleveninde, som han har haft rigtig meget sammen med. Vi tog hjem til hende for at aflevere invitationen personligt, men hun var selvfølgelig ikke hjemme. Emil ringede til hende for at fortælle at vi var der og for at høre om hun var i nærheden. Hun blev meget nysgerrig efter hvad vi dog havde med til hende.. han sagde bare at hun skulle kigge i sin postkasse og at det var en invitation til noget. Hun blev helt vildt nysgerrig i telefonen og var helt sådan "uuuh jeg må hjem med det samme - en invitation, nånå".

Det er nu mere end 1 måned siden og vi har slet ikke hørt fra hende.. Jeg forventer ikke at hun svarer på om hun kan komme eller ej, men jeg havde da lidt troet at hun ville ringe og være glad på vores vegne.

Har i andre også oplevet sådan noget??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer