Felixia

Tema: Den Fortryllede Skov

667 indlæg i dette emne

Tillykke med brylluppet:)

Åh jeg smelter helt - det er lige sådan et tema, vi også ønsker os. Må jeg høre, hvilke planer I har for at få det til at se sådan ud? (Kan lige se, at billedet ikke fulgte med, men det er det med lanterner i grene - håber du ved, hvad jeg mener) Jeg kan se I har fundet et fantastisk lokale til festen, og det gør selvfølgelig rigtig meget for stemningen - det har vi desværre ikke kunnet finde med helt samme succes, men jeg håber på en masse inspiration, så vi også kan få den fantastiske stemning :)

Tusind tak :)

Vi har bestemt os for at vi ikke vil have "små træer" på bordene alligevel da det tager for meget af udsynet - i stedet vil vi købe/lave nogle halv store træer og prøve at få lidt en fornemmelse af at vi sidder i en skov.

Vi vil selv lave de små lanterner af små glas fra søstrene grene og noget ståltråd og så bliver de med gelélys som forhåbentlig gerne skulle kunne holde hele aftenen.

Træerne vil vi lave af afklippede grene og måske pynte dem med blomster også.

På bordene vil vi lave nogle små blomster dekorationen og så skal der være en masse levende lys :)

Jeg tror det bliver rigtig godt.

Jeg er sikker på, det bliver rigtig godt!!! Det er sådan et fantastisk tema :denmarkflag: Jeg har også tænkt meget over, om træer på bordene tager for meget af udsynet.. det ærger mig lidt, for det ser bare SÅ fantastisk ud, men jeg synes, det lyder som nogle super gode planer I har for at pynte op :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med brylluppet:)

Åh jeg smelter helt - det er lige sådan et tema, vi også ønsker os. Må jeg høre, hvilke planer I har for at få det til at se sådan ud? (Kan lige se, at billedet ikke fulgte med, men det er det med lanterner i grene - håber du ved, hvad jeg mener) Jeg kan se I har fundet et fantastisk lokale til festen, og det gør selvfølgelig rigtig meget for stemningen - det har vi desværre ikke kunnet finde med helt samme succes, men jeg håber på en masse inspiration, så vi også kan få den fantastiske stemning :17:

Tusind tak :)

Vi har bestemt os for at vi ikke vil have "små træer" på bordene alligevel da det tager for meget af udsynet - i stedet vil vi købe/lave nogle halv store træer og prøve at få lidt en fornemmelse af at vi sidder i en skov.

Vi vil selv lave de små lanterner af små glas fra søstrene grene og noget ståltråd og så bliver de med gelélys som forhåbentlig gerne skulle kunne holde hele aftenen.

Træerne vil vi lave af afklippede grene og måske pynte dem med blomster også.

På bordene vil vi lave nogle små blomster dekorationen og så skal der være en masse levende lys :)

Jeg tror det bliver rigtig godt.

Jeg er sikker på, det bliver rigtig godt!!! Det er sådan et fantastisk tema :) Jeg har også tænkt meget over, om træer på bordene tager for meget af udsynet.. det ærger mig lidt, for det ser bare SÅ fantastisk ud, men jeg synes, det lyder som nogle super gode planer I har for at pynte op :)

Ja jeg synes også at det er ærgerligt ikke at kunne have træerne på bordene fordi det bare er SÅ smukt, men så må man jo gøre hvad man kan for at skabe stemningen alligevel :denmarkflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Milepæl

I dag er der "kun" 8 måneder til den store dag! Jeg synes egentlig at tiden går stærkt så det er jo dejligt.

Jeg er godt i gang med invitationerne så de ender nok med at ligge færdige noget tid før de egentlig skal sendes ud, hvilket passer mig rigtig godt (mit mål er at jeg ikke skal stresse over brylluppet på noget tidspunkt.. ja held og lykke til mig i den sidste uge, men man har jo lov at håne :thumbsupsmileyanim: ).

Min skønne kjole burde komme hjem i starten af november så det glæder jeg mig MEGET til.. min mor og jeg besluttede at min far bliver nødt til at komme med ud og se den når jeg skal prøve den næste gang for min kære fader bliver meget let rørt så vi tænkte at det nok ville være bedst hvis han havde set den inden dagen :)

Mht. smykker kan jeg simpelthen ikke finde ud af hvad jeg skal have på.

Jeg er ikke den vilde bling-type.. er nok lidt mere drenget af natur og går generelt ikke særlig meget med smykker. Jeg ved at jeg ikke skal have halskæde på, men tænkte at jeg istedet skulle finde nogle fine øreringe - de må gerne være lidt lange, men igen plejer jeg jo ikke at gå med sådan noget så det skal heller ikke være for voldsomt (what to do??.

Hvis i har nogle idéer til øreringe må i meget gerne poste dem herinde - jeg tænker:

lidt bling

muligvis dråbeformet eller i hvert tilfælde aflange.

hvidguld/sølv

gerne billige :blush:

Jeg skal have blondeslør på til bare lige hvis det gør en forskel, men smid endelig nogle billeder hvis i har nogle.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅ ER MIN KJOLE ENDELIG KOMMET!!!!

Jeg var lige et smut forbi Go diva i dag til åbenthus og så fik jeg den dejlige overraskelse at min kjole var kommet hjem så den måtte jeg selvfølgelig liiiige prøve.

Jeg havde desværre ikke kamera med men snuppede lige et par billeder med mobilen så i kan se hvordan jeg ca. kommer til at se ud.

Sløret var ikke hjemme.. skal have et blonde slør på der er lidt længere end slæbet.. uuuh jeg glæder mig :thumbsupsmileyanim:

post-36041-1289062408.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Ej men hold da lige op.. wow.. Jeg er helt lamslået og har for første gang siden kjolevalg, tvivlet en smule!!

Du ser fuldstændig fantastisk ud!! :b223:

Jeg synes den sidder så flot på dig og du bliver jo fuldstændig vidunderlig smuk på den store dag. Gudeskøn... :kiss:

:thumbsupsmileyanim::boohoo::):):):heart::super:

Knus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
SÅ ER MIN KJOLE ENDELIG KOMMET!!!!

Jeg var lige et smut forbi Go diva i dag til åbenthus og så fik jeg den dejlige overraskelse at min kjole var kommet hjem så den måtte jeg selvfølgelig liiiige prøve.

Jeg havde desværre ikke kamera med men snuppede lige et par billeder med mobilen så i kan se hvordan jeg ca. kommer til at se ud.

Sløret var ikke hjemme.. skal have et blonde slør på der er lidt længere end slæbet.. uuuh jeg glæder mig :thumbsupsmileyanim:

post-36041-1289062408.jpg

WOW!!! Du er super smuk og den klæder dig rigtig godt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Wow- det er godt nok en flot kjole, og den klær dig rigtig godt :thumbsupsmileyanim:

Jeg er helt vild med slæbet.

Hilsen Charlotte

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

Nøj! Meget smuk kjole, der sidder super flot på dig :boohoo:
Super flot - enkel og overdådig
SMUK! Du ser fantastisk ud i den! :kiss:
SÅ flot! Du ser virkelig godt ud i din smukke kjole. Og tror det bliver så flot med et langt blondeslør :)
:):) utrolig smuk kjole. den er rigtig flot til dig

TUSIND TAK piger! Det er dejligt at høre at det ikke kun er mig der synes kjolen er smuk :heart:

Jeg glæder mig helt vildt meget til at prøve den igen når vi kommer tættere på brylluppet.. da der jo var mange mennesker i go diva måtte jeg ikke gå rundt så jeg rigtig kune nyde kjolen så det skal jeg helt sikkert gøre næste gang :super:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

WAUW hvor er den bare super flot til dig! piift! :boohoo: Men hvor brandærgeligt vi ikke lige var der på samme tid, var selv forbi godiva i dag og prøve den kjole jeg har som min favorit!

ja det er super ærgerligt at vi missede hinanden... men hvor ser du altså bare vidunderlig ud i den kjole! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ej men hold da lige op.. wow.. Jeg er helt lamslået og har for første gang siden kjolevalg, tvivlet en smule!!

Du ser fuldstændig fantastisk ud!! :cheerleader3:

Jeg synes den sidder så flot på dig og du bliver jo fuldstændig vidunderlig smuk på den store dag. Gudeskøn... :b223:

:boohoo::):):):heart::super::kiss:

Knus

Tusind tak hvor er du bare sød!

Dine ord varmer utrolig meget :thumbsupsmileyanim: men jeg er sikker på at den kjole du vælger også bliver fuldstændig fantastisk på dig!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hænger din kjole egentlig hos Tanja indtil du skal bruge den eller har du den med hjem?

Den hænger hos Tanja... hun sagde at jeg først skulle komme ind og prøve den igen 1 måned før den store dag - synes godt nok der er lang tid til! Men jeg tager temmelig sikkert derind igen lidt før så min far kan se mig i kjolen.

Har du bestemt dig for om du vil købe kjolen endnu?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
SÅ ER MIN KJOLE ENDELIG KOMMET!!!!

Jeg var lige et smut forbi Go diva i dag til åbenthus og så fik jeg den dejlige overraskelse at min kjole var kommet hjem så den måtte jeg selvfølgelig liiiige prøve.

Jeg havde desværre ikke kamera med men snuppede lige et par billeder med mobilen så i kan se hvordan jeg ca. kommer til at se ud.

Sløret var ikke hjemme.. skal have et blonde slør på der er lidt længere end slæbet.. uuuh jeg glæder mig :thumbsupsmileyanim:

post-36041-1289062408.jpg

WOW!!! Du er super smuk og den klæder dig rigtig godt.

Mange tak :boohoo:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hænger din kjole egentlig hos Tanja indtil du skal bruge den eller har du den med hjem?

Den hænger hos Tanja... hun sagde at jeg først skulle komme ind og prøve den igen 1 måned før den store dag - synes godt nok der er lang tid til! Men jeg tager temmelig sikkert derind igen lidt før så min far kan se mig i kjolen.

Har du bestemt dig for om du vil købe kjolen endnu?

Jeg skal forbi igen på lørdag sammen med min mor, så må vi se hvad der sker. Jeg er jo ret vild med den og har prøvet snart 100 kjoler jeg ikke føler kan måle sig med den, men kan bare ikke lige tage det sidste skridt og sige at det er KJOLEN, håber min mor lige hjælper på det hele hehe.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer