Felixia

Tema: Den Fortryllede Skov

667 indlæg i dette emne

blomster

Vi har også fået bestilt blomster. :) Vi har simpelthen fundet den sødeste dame som vil ordne det for os og hendes priser er virkelig gode!

Dekorationerne bliver en smule anderledes end vi havde regnet med, men er egentlig godt tilfreds :bearhug:

I skal da lige se hvad det bliver:

(de bliver dog ikke helt så høje)

post-36041-1297872691.jpg

Redigeret af Felixia
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Brudepigerne (på 12 og 15) får sådan nogle:

post-36041-1297872857.jpg

Brudebuketten står manden jo for så den ved jeg ikke noget om, men hold da op hvor går han meget op i det.. hehe. Han kunne ikke bestemme sig derhenne så de endte med to forskellige og så kunne han bare ringe og sige hvilken det skal være. Efterfølgende bliver han ved med at spørge om han må vise mig billeder så han ved hvad jeg synes og nu vil han pludselig bestille en helt anden buket :bearhug:

Jeg er sikker på at jeg bliver glad for den lige meget om det så var en dusk persille, men som han siger skal det jo bare være perfekt fordi det er hans "eneste" opgave alene... det er lidt sødt.

Redigeret af Felixia
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Invitationer afleveret

Vi har jo afleveret alle invitationerne og jeg synes godt nok der er stor forskel på hvordan folk reagere!

Langt de fleste vidste det jo i forvejen, men vi havde nogle enkelte som slet ikke vidste noget før de fik invitationen og dem har vi slet ikke hørt fra. Det kan godt være det bare er mig, men jeg synes altså det er vildt underligt slet ikke at reagere når man får en bryllupsinvitation fra sin barndomsven.. Den ene er min kærestes foleskoleveninde, som han har haft rigtig meget sammen med. Vi tog hjem til hende for at aflevere invitationen personligt, men hun var selvfølgelig ikke hjemme. Emil ringede til hende for at fortælle at vi var der og for at høre om hun var i nærheden. Hun blev meget nysgerrig efter hvad vi dog havde med til hende.. han sagde bare at hun skulle kigge i sin postkasse og at det var en invitation til noget. Hun blev helt vildt nysgerrig i telefonen og var helt sådan "uuuh jeg må hjem med det samme - en invitation, nånå".

Det er nu mere end 1 måned siden og vi har slet ikke hørt fra hende.. Jeg forventer ikke at hun svarer på om hun kan komme eller ej, men jeg havde da lidt troet at hun ville ringe og være glad på vores vegne.

Har i andre også oplevet sådan noget??

vi har ikke på helt samme måde, men der er noget af hans familie, der har har snakket med hans mor og at de syntes at det var underligt at vi ikke havde inviterret hans nevøer og niecer som er voksen og har påhæng og børn. Hvis vi skulle have dem med ville det blive alt for dyrt. Vi har sagt at nevøer og niecer under 15 gerne må komme med da vi selv har nogle under 15 der selvfølgeligt skal med hele dagen, også vil vi gerne have at der er nogle de kan lege sammen med.( de er alle fra min side af familien) Alle hans nevøer og niecer er alle over 15.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmm øv at I slet ikke har hørt fra nogle, sådan var det på nøjagtig samme måde hos os desværre. meget underligt når folk slet ikke reagerer og de ikke kendte til nyheden i forvejen!! især når hende du snakker om lød så spændt på hvad det var for noget!!

Vildt flot borddekoration, tænker dog bare om det ikke er lidt irriterende slet ikke at kunne se den der sidder over for... men nu skriver du jo også de ikke bliver så høje, så det kan være man kan se over dem :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm øv at I slet ikke har hørt fra nogle, sådan var det på nøjagtig samme måde hos os desværre. meget underligt når folk slet ikke reagerer og de ikke kendte til nyheden i forvejen!! især når hende du snakker om lød så spændt på hvad det var for noget!!

Vildt flot borddekoration, tænker dog bare om det ikke er lidt irriterende slet ikke at kunne se den der sidder over for... men nu skriver du jo også de ikke bliver så høje, så det kan være man kan se over dem :)

Ja de bliver lavere og så er hun meget obs på at man skal kunne se igennem og at de ikke bliver en irritation - jeg stoler fuldstændig på at hun laver dem helt perfekt :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:):cheerleader3: 100 dage tilbage :) :)

Iiiiih hvor går tiden bare hurtigt! Synes ikke det er længe siden vi kunne sige at der "kun" var 1 år tilbage og så var der "kun" et halvt år og i morgen er vi sørme nede på to cifre.. puha der er pludselig meget der skal ordnes :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:cheerleader3::) 100 dage tilbage :) :)

Iiiiih hvor går tiden bare hurtigt! Synes ikke det er længe siden vi kunne sige at der "kun" var 1 år tilbage og så var der "kun" et halvt år og i morgen er vi sørme nede på to cifre.. puha der er pludselig meget der skal ordnes :cheerleader3:

:):):cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::)

Tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke!!

Det er bare så vildt!!! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold op hvor går tiden bare hurtigt nu!

Vi er begyndt at få styr på flere ting, men jeg synes godt nok også at listen med ting der skal gøres er laaaang :o

Vi smuttede en tur til Tyskland og fik købt en masse billige drikkevare - det var bare så hyggeligt med en rigtig kærestetur og MEGET dejligt at få styr på den post.

Vi har også fået menuen på plads, hvilket resulterede i en 4 sider lang indkøbtsliste :oops: gisp... og de dejlig opmuntrene ord "I bliver nok overraskede når I ser hvor meget bonnen lyder på" tusind tak det var da lige hvad vi ønskede at høre.. hehe.

Nu tager jeg et smut til Sharm El Sheikh med mine forældre og min bror og kommer forhåbentlig dejlig solbrændt hjem og så står den ellers på bordkort, menuer osv osv osv.

Håber også I andre er ved at få styr på sagerne.

Hilsen Felixia

ps. nu er der kun 67 dage igen :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

LIge meget forsinket - men vi mangler også at høre noget som helst feedback fra alle dem der ikke vidste vi skulle giftes/kendte datoen og jeg synes det er SÅ underligt ikke at sende en sms, mail eller ringe og sige tak for invitationen!

Man behøver jo ikke at sige om man kan komme eller ej med det samme, men giv da lige besked om I har fået den... IH! :pokey: Det var så mit sure opstød, men jeg har siddet og klaget til min mor over det så sent som i dag... Haha!

Jeres bordpynt bliver så fint, glæder mig til at se billeder af jeres :)

Og gys med den frisør - kan godt forstå du har fundet en anden, hørte du egentligt nogensinde fra dem igen?

Rigtig god ferie :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

JUBIII så har jeg været til tilretning af kjolen!! og ved i hvad? der skal kun sættes en hægte ting op til slæbet og så skal der tages 2 sting ved brystet og det er det :thumbsupsmileyanim:

Jeg er bare så glad efter jeg har set sættet samlet! Det er lige mig, meeen hvad synes I kære zillas?????

post-36041-0-37384000-1304453904.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer