Guest Frk. Lo

Morgengave

23 indlæg i dette emne

Hej tøser,

Så er mine tanker nået til Morgengaven... og jeg er næsten helt tom for ideer...!

Inden han friede var jeg sikker på at han skulle ha billeder (de her bodouir billeder) men nu er jeg blevet i tvivl. Er det måske sjovere med en ting?

Han er ret vild med billeder...men er alligevel lidt i tvivl.

Et ur er jo også en klassisk ide, men problemet er at han ønsker sig et ur til 25.000 og det er altså over budget :bed:

Så piger - op på bordet med alle jeres SUPER GODE IDEER - og gerne efterfulgt af en ca. pris.

:a1093: fra Louise

Ps. OG så fik vi bestilt ringe idag... HURRA :) Glæder mig SÅ meget til at få dem.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved det ikke endnu... Vi har talt løst om prisleje (har også lavet tråd med spørgsmål om I andre koordinerer prislejet på morgengaverne?????), så det afhænger det jo lidt af.

Mine løse tanker går på:

- en rejse til London i december (det har jeg været og det er super-hyggeligt - han har aldrig været i London), evt. kan det være det bliver et gavekort til dette

- en fodboldrejse til England

- et ur (hvis han ikke får det i 30 års-gave 5 dage før brylluppet)

- en netbook (de helt små computere) selv om han siger han ikke ønsker sig en sådan, så taler han om en sådan flere gange om ugen...

Nogle lidt dyre gaver, sååå jeg skal lige have hovedet i blød!

Jeg kan ikke finde ud af, om det skal være noget til ham personligt eller det er fint med en gave til ham, som vi begge kan få glæde af (som en rejse)... Åhh, der er ikke længe til en beslutning skal træffes :)

Redigeret af Melin79
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg blev inspireret af tråden med bodouirbilleder og skal give ham det... Jeg anede inden da heller ikke hvad jeg skulle give ham.

Tror absolut ikke han forventer at få sådan en gave, eftersom jeg hader at få taget billeder.

Glæder mig til de skal tages og ikke mindst at det er overstået og selvølgelig allermest til at se resultatet.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg blev inspireret af tråden med bodouirbilleder og skal give ham det... Jeg anede inden da heller ikke hvad jeg skulle give ham.

Tror absolut ikke han forventer at få sådan en gave, eftersom jeg hader at få taget billeder.

Glæder mig til de skal tages og ikke mindst at det er overstået og selvølgelig allermest til at se resultatet.

... ihh... jeg bliver helt inspireret - Og vil da også rigtig gerne vide hvor du skal ha taget dine billeder?

Ha en dejlig dag alle sammen :)

0

Del dette indlæg

... ihh... jeg bliver helt inspireret - Og vil da også rigtig gerne vide hvor du skal ha taget dine billeder?

Ha en dejlig dag alle sammen :)

Hos en kvindelig amatørfotograf i Herlev.

I tråden om bodouirbilleder er der flere hevisninger til fotografer.

Og god dag til dig også :a1093:

0

Del dette indlæg

En mulighed er også et spa- eller wellnessophold i Danmark eller evt. Sverige (der er de vist lidt billigere), hvis han er til sådan noget?

Eller en oplevelsesgave med action som kajak-roning, helikoptertur mv.

Se fx Oplevelsesgaver.dk eller SmartBox.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min tilkommende får både bodouirbilleder og et sæt speciallavede manchetknapper som jeg har fået en bekendt til at lave. I alt ender det på ca. 2500 kr.

Hej Henriette,

Hvor fik du mon taget dine billeder henne? :)

Jeg har ikke fået dem taget endnu, men har en aftale med en kvindelig fotograf i Århus. Hun var aktiv her på siden og hedder CalaArt. Hun er dog ikke ativ mere og jeg kan se på hendes hjemmeside at hun har fået nye priser, så ved ikke lige hvor jeg ender. Æv, troede ellers jeg havde styr på det.

Redigeret af HenrietteLN
0

Del dette indlæg

Jeg har besluttet mig for Boudoir billeder, selvom jeg er lidt i tvivl om hvad han syntes om det! Men jeg tror han vi syntes det er godt! Jeg vil lave en kalender og så få forstøret 2-3 billeder til at hænge i soveværelset!

Jeg vil bruge: http://www.hellesandersen.dk/?id=176 jeg vil også betale for stylingen, da jeg tror det gør resultatet lidt bedre. Jeg vil have flere sæt med Bl.a. noget skotsk ternet - da jeg har boet i Skotland i en periode, og noget der har at gøre med amerikansk fodbold, da vi begge går meget op i det. Derudover vil jeg se om jeg kan nå at få fat i brude lingeriet og så tage mit slør med! resten af billederne skal bare være i noget pænt lingeri, er nok ikke helt til det helt nøgne look - men trusse billeder er jeg ok med. Jeg skal afsted sammen med min søster som skal giftes 6 mdr. efter mig!

0

Del dette indlæg

Min mand har en halskæde med en speciel sten i fra new zealand da han var dernede, lige nu hænger den i en tynd læder rem.

Den ville han gerne ha i en tynd guld kæde ligesom hans anden halskæde er.

Så regner med at få den smuglet fra ham og få det lavet..

Han ved lidt godt hvad han får, for han går altid med den halskæde, og kan bestemt ikk lokke den fra ham uden en grund ;)

bodouirbilleder har han klart meldt ud han ikk gider ha..

For som han siger han kan jo se alt det han vil hver evig eneste dag..

Så hvad skulle han med billeder når "the real thing" er så meget bedre :)

:a1093:

0

Del dette indlæg

Hejsa :bed:

Jeg ville lige gøre opmærksom på denne tråd under "Traditioner.." KLIK

Og så ville jeg gerne spørge jer til råds..

Min kæreste er typen, der bruger jakkesæt og slips meget ofte. Han bruger derfor også Manchetknapper indimellem.. Jeg har tænkt på at give ham manchetknapper i morgengave - bare liiige lidt for tidligt, nemlig dagen før, så han kan have dem på til brylluppet..

Men mit spørgsmål går på - kan man finde manchetknapper i en rigtig god kvalitet (sterlingsølv evt.) som man kan få lasergraveret evt.? Guldsmede sælger jo manchetkanpper, men de graverer initialer eller datoer i , og jeg kunne godt tænke mig, at vores monogram blev graveret deri (eller tror i han vil synes det er for tøset???)

Jeg synes bare det er så smukt, og det går igen i alt hvad vi laver, så det kunne være lidt cool, hvis han havde dem til evigt eje..

Vores monogram ser i øvrigt således ud:

Det bliver jo lillebitte på manchetknapper, så det vil ikke være så overvældende..

Er der nogen, der har prøvet at få det lavet?

:a1093:

DET syntes jeg da er en ultimativ fed ide! :)

Hade selv overvejet at give min mand sin om morgenen på bryllupsdagen så han kan ha sin (højst sandsynligt meget savnede) halskæde på så han ikk kommer til at føle sig "nøgen" som han uden tvivl vil uden

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

HMM jeg syntes faktisk det er noget fis med morgengaver, man bruge ren million-millard på selve brylluppet det andet er bare endnu flere penge der skal bruges..

vi giver ikke gaver kan i nok regne ud, MEN jeg køber et emalje familie navne skilt til vores hus da jeg skifter efternavn, i blåt og hvidt ligesom de gamle vejskilte de er så fine.. så det er til os begge!!

0

Del dette indlæg

Ih, jeg synes, der er mange gode forslag.

Jeg har overvejet lidt frem og tilbage, hvad det skulle være. Først var jeg ude i en wellness-weekend med spa-oplevelser, men så igen - det er jo egentlig mest mig, der vil det. Samtidig vil jeg også gerne give ham noget, som bare er hans.

Jeg har tænkt lidt på et 'friendship-bracelet' fra Links of London, fordi min kæreste er simpelthen også min bedste ven! (Corny - I know!)

http://www.linksoflondon.com/gb-en/online-...p-bracelet-wide

Synes også, ideen, om et vedhæng med noget australsk til en halskæde, var en god ide. Hmm, det må jeg vist lige tænke noget mere over.

0

Del dette indlæg

Jeg synes også, at idéen med et nyt navneskilt til huset er rigtig sød, så det tror jeg det bliver :bed:

Men ud over det har jeg tænkt lidt på at købe et lille frugttræ, som vi så planter sammen ude i haven. Så kan det vokse sammen med vores ægteskab :a1093: Synes egentlig selv det er en ret god idé :) Og så er det billigt!

Redigeret af k.østergaard
0

Del dette indlæg

Hejsa - god tråd, jeg tænker nemlig også lidt på hvad jeg skal give i morgengave. Min idé er at jeg vil finde en masse masse billeder med os begge to på - dem er der mange af! Vi har været sammen i 6 år, og der er altid blevet taget mange billeder til fester og sådan, så der er mange både gode og sjove billeder! Og så vil jeg lave en scrap book med alle disse, måske skrive små kommentarer, søde ting og sådan. Og evt. lave nogle af billederne lidt fancy i photo shop også :cheerleader3: Men det er jo virkelig ikke en gave der koster ret meget - andet end en masse tid, og så kan man måske sige at det virkelig er tanken der tæller.. Men ved bare ikke om jeg skal finde på noget andet derudover... Og ved faktisk heller ikke hvad jeg skal ønske mig fra ham - hvad ønsker I jer?? Mht. Budoir billeder, så synes jeg det er en rigtig fed idé! Ved bare ikke hvor vi skulle hænge dem - for vil jo helst ikke ha andre ser dem, og folk ser også vores soveværelse engang imellem - plus der er skråvægge, så det er lidt svært....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Jeg gav min mand en fyldepen hvor hans nye efternavn var indgraveret. Den kostede 1000,- alt inkl.

Han blev meget glad for den - specielt pga. navnet, men ved ikke hvor meget han rent faktisk bruger den, da den ligger i hans arbejdstaske.

Man kan også give et helt sæt med kuglepen, stifteblyant og fyldepen. Der findes mange forskellige typer, som er meget flotte og maskuline. Jeg købte min over nettet, men tror det er en god ide, hvis man kan teste pennen i en butik og se hvor godt blækket flyder. Det flyder vist ikke så godt i den jeg har givet og kan være den primære grund til at den ikke bliver brugt så ofte.

0

Del dette indlæg

Hejsa :cheerleader3:

Jeg ville lige gøre opmærksom på denne tråd under "Traditioner.." KLIK

Og så ville jeg gerne spørge jer til råds..

Min kæreste er typen, der bruger jakkesæt og slips meget ofte. Han bruger derfor også Manchetknapper indimellem.. Jeg har tænkt på at give ham manchetknapper i morgengave - bare liiige lidt for tidligt, nemlig dagen før, så han kan have dem på til brylluppet..

Men mit spørgsmål går på - kan man finde manchetknapper i en rigtig god kvalitet (sterlingsølv evt.) som man kan få lasergraveret evt.? Guldsmede sælger jo manchetkanpper, men de graverer initialer eller datoer i , og jeg kunne godt tænke mig, at vores monogram blev graveret deri (eller tror i han vil synes det er for tøset???)

Jeg synes bare det er så smukt, og det går igen i alt hvad vi laver, så det kunne være lidt cool, hvis han havde dem til evigt eje..

Vores monogram ser i øvrigt således ud:

Det bliver jo lillebitte på manchetknapper, så det vil ikke være så overvældende..

Er der nogen, der har prøvet at få det lavet?

:cheerleader3:

Vi har fået lavet nogen hos følgende, og der er bare super flotte med monogram i.

http://www.soelvhalskaede.dk/

0

Del dette indlæg

Min kommende mand får bouidor billeder, faktisk en lille bog med det, og så 2-3 forstørrelser som skal hænge i vores soveværelse, men det bliver sådan nogen, der ikke gør at der er nogen som kommer til at se dem. Skal give lige knap 3.000 for det hele.

Det er noget han længe har prøvet at overtale mig til, og han ved at jeg aldrig kunne finde på det, da jeg er alt for blufærdig til det. og vil have det skidt med det. Han prøver stadig at overtale mig til det, når jeg engang bliver gravid.

Så han får sig en overraskelse af de helt store. Det er den perfekte gave til ham. Og så får han en gave til brylluppet, jeg skal ikke holde tale, men laver en sang, og så siger jeg et par få ord, og så får han et haglgevær. LIGE HAM.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer