Meggers

Brian Og Mette - 9. juli 2011

3,332 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hehe, jeg videresender jeres søde beskeder til min mor, det bliver hun glad for at høre :)

Søde Mette - hvor bred er din ring??

Uhh, såvidt jeg lige kan måle med min lineal, så er den 4 mm bred :)

Super smukke ringe.... :thumbsupsmileyanim: Hvis du syntes den er for stor, kan du så evt ikke få lavet din mindre :blink: For jeg har fået lavet min tre numre mindre, pga. vægttab. Men smuk det er den helt sikker :)

Din mor ser da så fin ud i sin kjole :biggrin:

Jo, jeg kan sagtens få den lavet mindre. :) Jeg vil bare lige være HELT sikker på, at den er for stor inden jeg får det gjort. Jeg er jo ikke vant til at have noget på højre hånd, så den føles større der, end på venstre, og det er måske medvirkende til at den føles for stor. + Mine fingre kommer til at hæve til sommer, så har været sådan lidt i tvivl, om den nu også var for stor. Meeeeeeeeeen, det tror jeg altså, at den er, så skal ned forbi guldsmeden på et tidspunkt i nær fremtid. :)

0

Del dette indlæg

Super smukke ringe.... :thumbsupsmileyanim: Hvis du syntes den er for stor, kan du så evt ikke få lavet din mindre :blink: For jeg har fået lavet min tre numre mindre, pga. vægttab. Men smuk det er den helt sikker :)

Din mor ser da så fin ud i sin kjole :biggrin:

Jo, jeg kan sagtens få den lavet mindre. :) Jeg vil bare lige være HELT sikker på, at den er for stor inden jeg får det gjort. Jeg er jo ikke vant til at have noget på højre hånd, så den føles større der, end på venstre, og det er måske medvirkende til at den føles for stor. + Mine fingre kommer til at hæve til sommer, så har været sådan lidt i tvivl, om den nu også var for stor. Meeeeeeeeeen, det tror jeg altså, at den er, så skal ned forbi guldsmeden på et tidspunkt i nær fremtid. :)

Godt at du kan få lavet den mindre hvis det er. Kan godt forstå at du lige vil være helt sikker, men som du beskriver, så lyder den til at være lidt for stor. Men du har jo tid nok til at kigge forbi guldsmeden inden d. 9. juli :)

0

Del dette indlæg

Søde Mette - hvor bred er din ring??

Uhh, såvidt jeg lige kan måle med min lineal, så er den 4 mm bred :)

Ok....ihhhh jeg er bare ved at revne af spænding over min ring, så laver nærmest ikke andet end at prøve at finde ud af, hvordan den mon ser ud, når den kommer på, hvor stor stenen er ift. ringskinnen osv...helt tosset....

Men tak for hjælpen :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hihi. Så kan jeg så afslører at.................. Det er ikke de samme kjoler min mor og meggers mor har valgt, hehe, så snart jeg får billede af min skal jeg ligge et ind, men de ligner godt nok hinanden hehe..

Nå Mette, jeg er vist nød til at spørge dig om du kender et godt sted hvor jeg kan finde mit prinsesse diadem? :help: :smilie_oster03:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mette... Er du her stadig? Travlt med BA?

Jojo, jeg er her stadig :) BA'en presser faktisk ikke så meget... Har lige snakket med min vejleder idag, der har læst hele min opgave, og meldingen var:

"Eftersom du er færdig her to uger før aflevering har du to muligheder: 1. hold ferie, 2. tjek studieordningens kriterier for at få 12 og se om du kan gøre det endnu tydeligere at du opfylder dem - men lad være med at lave store ændringer" :thumbsupsmileyanim:

Så kan vist ikke sige, at jeg er presset :)

Men jeg svigter min tråd lidt for tiden... Jeg spøger lidt herinde, men har lidt haft brug for at komme væk fra computeren og "ud i livet". :)

Men jeg kan da godt lige kaste lidt opdateringer af mig, nu hvor jeg er her:

- Har aftalt tid til at kigge slør hos Miss-Lena i næste uge

- Har fået styr på alle tider til skønhedsbehandlinger. 5 styk :o To ansigtsbehandlinger, to prøveopsætninger og en tid til at få lavet negle på hænder og fødder :cheerleader3:

- Har ikke fået min fine hårblomst, så overvejer lidt at lave en paypal dispute. :td: Håber dog, at det ikke bliver nødvendigt... Og pønser pt. på slet ikke at have pynt i håret, men at skære ned på pynten og bare have krøller og slør. :)

Jeg kommer nok til fortsat at svigte tråden lidt endnu, for orker den helt ærligt ikke helt for tiden :blush: Men jeg forsvinder ikke helt, bare rolig :bearhug:

0

Del dette indlæg

Godt at få en lille opdatering fra dig så du ikke er helt borte :)

Sikke en fed udmelding fra vejlederen - you go girl! :respekt:

Og så lyder det skønt med de 5 skønhedsbehandlinger; dejligt at kunne sige de er bestilt!

Kender godt følelsen af at have behov for et lille BK-break ind i mellem - ellers kan man altså godt blive en lille smule bryllups-skør og gå lidt i selvsving, sy's jeg!!

0

Del dette indlæg

åh vhor skønt med ansigtsbehandlinger op til brylluppet, det gad jeg virkelig også. jeg plejer bare at få lidt bumser 3-4 uger efter jeg har fået behandlingerne fordi min hud dybderenses virkelig, og det orker jeg bare ikke lige skulle ske hehe så jeg nøjes med manicure, eyelash extensions og så kunne det være man skulle få sig et par gode omgang massager :rolleyes:

Skønt det går godt med BA :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Godt at få en lille opdatering fra dig så du ikke er helt borte :)

Sikke en fed udmelding fra vejlederen - you go girl! :respekt:

Og så lyder det skønt med de 5 skønhedsbehandlinger; dejligt at kunne sige de er bestilt!

Kender godt følelsen af at have behov for et lille BK-break ind i mellem - ellers kan man altså godt blive en lille smule bryllups-skør og gå lidt i selvsving, sy's jeg!!

Jeg forsvinder aldrig helt :wink: Men ja, man kan godt blive lidt skør af alt det bryllupstam tam :)

Så er der kun 2 måneder tilbage

:balloons: tillykke med milepælen :balloons:

I lige måde :kiss:

åh vhor skønt med ansigtsbehandlinger op til brylluppet, det gad jeg virkelig også. jeg plejer bare at få lidt bumser 3-4 uger efter jeg har fået behandlingerne fordi min hud dybderenses virkelig, og det orker jeg bare ikke lige skulle ske hehe så jeg nøjes med manicure, eyelash extensions og så kunne det være man skulle få sig et par gode omgang massager :rolleyes:

Skønt det går godt med BA :thumbsupsmileyanim:

Det lyder også lækkert at "nøjes" med manicure, eyelash og massage :tunge: JEg har aldrig før prøvet at få en ansigtsbehandling, så er glad for at jeg får den første i god tid, sådan at hvis jeg får bumser, så kan jeg bare lade være med at få nummer to :)

:cheerleader3: Tillykke med milepælen :cheerleader3:

Kun 2 måneder tilbage!!

I lige måde :hug:

0

Del dette indlæg

"JEG ER STÆRKT TILBAGE" er nok så meget sagt. Er blevet lidt småsyg, og synes stadig at jeg har brugt min kvote af bryllupsplanlægningsenergi. :rolleyes: Og de sidste par dage har alligevel været lidt hårde med bacheloren. Min vejleder blev pludselig lidt underlig og virkede meget kritisk, hvilke var lidt et chok dagen inden at jeg ikke måtte snakke med ham længere, efter flere måneder, hvor der har været lutter ros! :shooter: MEN, jeg tror nok at det skal gå fint, og nu er opgaven printet og ligger ligeså fint på spisebordet og venter på at jeg gider aflevere den (det skal bare være senest onsdag).

Så nu har jeg faktisk lyst til at opdatere jer lidt omkring bryllup, for det står ikke helt stille, trods alt :)

- Min kjole er kommet hjem! :cheerleader3: Rigtig dejligt, og kunne mærke at jeg glædede mig meget til at se den, da de ringede!

- Har bestilt tid til tilretning 8. juni, og til at hente kjolen hjem 22. juni

- Jeg har idag betalt det sidste af vores bryllupsrejse. Ok, ikke nogen stor ting, men fik alligevel sådan en "Point of no return - vi SKAL faktisk til Thailand"-følelse :) Jeg er også blevet vaccineret. Adr!

- Jeg har skrevet til vores kirke og spurgt om vi snart må få at vide, hvem vi har som præst og snart må få møde med ham/hende

- Jeg har været hjemme ved Miss-Lena og kigge slør. Men ved stadig ikke rigtig noget. Kan ikke rigtig beslutte mig for hvad jeg vil, udover at jeg stadig er ret sikker på, at det skal være LANGT!

- Der planlægges noget polterabend! Ved ikke hvad... Men Brian ved, hvornår jeg bliver hentet. Så jeg BLIVER hentet på et tidspunkt. Ved ikke helt om jeg glæder mig :unsure::tunge: Har en svag mistanke om at det bliver d. 18. juni, fordi der har Brian spurgt om vi ikke skulle tage i Ree Park (sådan noget dyrezoo) med hans familie, og det kunne jo snildt være et "dække", men nu må vi se om jeg får ret :wink:

- Overvejer helt at droppe al hårpynt og istedet "keep it simple" med inspiration fra dette billede:

post-43333-0-74999200-1305229223.jpg

- Jeg har aflagt et STORT løfte. Og nej, vi har ikke været på rådhuset. Men jeg har lavet en aftale med mig selv der fra første maj hed "intet slik før brylluppet" Det er en HÅRD beslutning for en som mig, der uden problemer kunne kværne et halvt kilo slik på en weekend, men jeg har da snart holdt de i to uger nu! :cheerleader3: Reglerne er: 1. Ingen slik (altså lakrids, vingummi, karamal, o. lign.) under nogle omstændigheder, 2. Andre desserter må godt nydes ved særlige lejligheder (f.eks. har jeg tænkt mig at spise dessert når vi skal til 60 års fødselsdag i næste uge, og jeg spiste også en flødebolle på mors dag) 3. Is er tilladt - det er trods alt sommer. :) Og jeg TROR, det virker... Vægten rører sig godt nok ikke ud af flækken, men jeg synes jeg kan se forskel på hvordan kiloene er fordelt, hvilket jeg også har fået bekræftet af både Brian og min mor :)

- Leder med lys og lygte efter bryllupsundertøj og noget fikst til boudoir. Jeg går normalt forholdsvist meget op i at have pænt undertøj på, så jeg tænker at den godt lige må få lidt ekstra gas på boudoirfotosne, så det ikke bare er bh og trusser det hele. Men det kommer også lidt an på om jeg kan finde noget flot, der ikke samtidig ruinerer mig :unsure:

- Har fundet det fiiiiineste strømpebånd. Men hos en sælger fra Etsy der umiddelbart ikke sender til Danmark. :td: Så har skrevet til hende, og hørt om det nu også kan passe. Der må gerne krydses fingre!

- Og så har jeg lavet en LANG liste over alt det, der mangler i forhold til bryllup... Puha... Men vi skal nok nå det! :)

Hmm, jeg synes faktisk at der var sket mere, men det var vist lige, hvad jeg kunne komme på for nu :)

0

Del dette indlæg

Årh dejligt med en update fra dig :hug:

Nooork hvor er jeg misundelig på at du er færdig med BAC! Ih, glæder mig til om 19 dage, så det osse er mig..

Hmm altså ved ikke om det er noget, men HM har nogle søde billige negligeer (what, hvad hedder det i flertal :help: ), til kun 79.95.. Ved ikke om de ville være gode til billeder, men her er de ihvertfald nogle af dem:

post-40019-0-02441800-1305229982.jpgpost-40019-0-59813700-1305229991.jpg

Du må være gal med det slik-løfte, jeg havde aldrig overlevet, så :respekt: for de to uger du har klaret..

Uuuuuhhh hvor godt med din kjole, glæder mig til den vildste spam i BK's historie :griner:-

Tror faktisk din ide med håret vil være god, specielt hvis du vælger et lang slør så det hele ikke blir for meget..

Fik du valgt nogle perler?

Og er MEGA spændt på hvilken præst i får, please keep me posted på det, krydser fingre for det blir en af de super gode :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

skønt med en update fra dig :rolleyes:

uuh jeg var også en af dem der var god til slik. da jeg så for snart 6 år siden flyttede sammen med en skøn men underlig dreng - der ikke spiser slik :blink: han synes ikke det er dejligt... what... så nu spiser jeg faktisk aldrig rigtig slik mere, så det kan faktisk godt lade sig gøre at undvære det, selvom fredag aften gik meeeget langsom i starten hehe. et tip kan være at spise sen aftensmad, på den måde har man ikke den der lækkersulten følelse allerede kl 21. vi spiser som oftest først ved 20 - 20.30 og tror det hjælper emget på ikke at spise usundt om aftenen... tilgengæld siger folk så at man ikke nrå at forbrænde aftensmaden, men den tror jeg nu ikke på, den har aldrig sat sig på mig whistling.gif

Uuuuh spændende med kjolen!!! skal selv snart til tilretning, og GLÆDER mig altså til at prøve kjolen igen :D er spændt på hvad det ender med med hårpynt til dig, men så længe du holder fast i et eller andet langt slør så er jeg sikker på det bliver godt - det er helt perfekt til dig :)

Spændende med PA, og haha sådan en zoo histore kunne godt være et cover! jeg aner ikke noget om min PA, aner slet ikke om der bliver planlagt noget, er spændt! men ligesom dig, liiidt nervøs over ikke at vide hvad man måske kan blive udsat for.

Spændende at se hvad du finder af undertøj, både til boudoir og bryllup!

Vi har også fået lavet en laaang liste der pryder køleskabet med alt det der mangles hehe, puha! orker slet ikke alle de punkter. Tjekker hver dag om jeg ikke snart kan strege noget over, men synes det går langsom nu. skal dog ud på godset på tirsdag og lave prøveopdækning - et punkt der kan streges :bunny_4:

Krydser fingre for at etzy-sælgeren sender til Danmark !

0

Del dette indlæg

Ihh hvor skønt med en dejlig lang opdatering fra dig :)

Kan sagtens følge dig i, at det er en lidt stor ting at betale rejsen! :)

Krydser på livet løs for forsendelse til DK :)

Spændende med PA - jeg er selv begyndt at have det lidt underligt med at planlægge ting med de venner, jeg ved skal med til PA. -og jeg tror ikke, jeg bliver mindre mistroisk med tiden....

Spændende hvad du finder på med boudoir..... :)

Ud fra den ros, du tidligere har fået for opgaven, lyder det ikke som om, du skal være nervøs...

-og det er jo SÅ spændende med kjole, slør og præst....

VILDT flot hår på billedet!!

Uhhh bliver helt inspireret af dit slik-løfte....! Må lige i tænkeboks for at lave nogle regler, som det er realistisk, jeg kan holde. Måske magen til dine.....for ja, om sommeren skal der være plads til is!! :balloons:

0

Del dette indlæg

Hvor er I søde :kiss:

Louisetina: Det er snart overstået med BA, HÆNG I!!! You can do it!!! :cheerleader3:

Og fine negligeer! Tror godt at de kunne bruges. :) Er dog ude i noget korsetagtigt noget i tankerne tror jeg... Er lidt betaget af disse:

post-43333-0-26907900-1305231474.jpgpost-43333-0-33693600-1305231480.jpgpost-43333-0-03922200-1305231486.jpg

... evt med handsker og lange strømper til. Men ved ikke ikke, 1. om det bliver for slutty? og 2. om man kan stole på butikken. Kender den ikke, og magter ikke rigtig at få noget bras hjem. :cowsleep:

Og ja, jeg tror også at håret kunne være fint helt simpelt til kjolen, men nu må vi se. Er altså stadig lidt vild med mit spejlbillede med slør og diadem. :bunny_4: Men ja, jeg tænker også på, om det kan blive for meget... Jeg har fundet perler, men ikke købt nogen, igen med tanke på om det bliver for meget. Men jeg har fået lov til at låne dem med til kjoletilretningen og så kan jeg jo se ad. :)

Hehe, og jeg skal nok holde dig opdateret med præst. Håber på at få Malene Bendtsen, hvis du kender hende? Vi var til gudstjeneste med hende, og hun virkede bare SÅ sød. :7himmel:

0

Del dette indlæg

Metteholm:

Hehe, jamen jeg flyttede også sammen med sådan en sær fyr, der ikke spiste slik. Men her er det altså mine dårlige vaner, der har vundet, så nu æder (eller åd) han næsten lige så meget slik som mig :rolleyes: Men han er klart ikke lige så "afhængig" som mig... Og det med at spise sent virker ikke her, desværre. Har været inde i en virkelig latterlig vane, hvor alle måltider skulle endes med et par lakridser. Selv morgenmad :blink: Men nu har jeg taget mig grundigt i nakken, nu er det slut! Er lidt stolt af mig selv :) Men Brian er også en god støtte, han køber masser af "snydeslik" til mig i form af nødder, bær, ærter, rosiner o. lign. :7himmel:

Og spændende med din tilretning også! Kan godt forstå at du glæder dig! :thumbsupsmileyanim:

Og ja, det der zoo-noget kunne godt være PA... MEN det kunne faktisk også være helt reelt, for vi ER zoo-mennesker... Og måske har de endda placeret det netop for at jeg skulle tro at det var dér, der var PA, for så VIRKELIG at overraske mig ugen før? :unsure: Uh, jeg bliver paranoid af ikke at vide noget! :tunge: Men jeg har i det mindste fået lovning på at ingen kommer og flår mig ud af sengen, at der ikke er nogle strippere, og at der er solcreme, hvis jeg skal gå ude på gaden og sælge tegneserier eller andet latterligt. :wink: Tilgengæld ved jeg, at jeg IKKE får PA samme dag som Brian, som jeg ellers gerne ville. Det kunne de ikke få til at passe sammen med børnepasning (alle vores søskende og venner har jo små børn!) :( Øv bøv, men det går nu nok :)

Lyder spændende med prøveopsætningen, er der styr på det hele så? :) Jeg har SLET ikke styr på opdækning... Leger med en tanke om nogle små guldhjerter drysset på bordene, men ved det ikke helt... :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kristina2980:

Hehe, jeg er også blevet megamistroisk :tunge: Men nu må vi se, om vi får ret :wink: Er dog ret sikker på at det bliver en lørdag (håber virkelig VIRKELIG ikke at det bliver fredag i kristi-himmelfarts-ferien, for der har jeg nattevagt lige inden. :shooter:)

Og cool, hvis du hopper med på slikløftet. :cheerleader3: Men ja, det er en god idé at sætte nogle regler. Jeg VED at hvis jeg bare nægtede mig selv ALT, så ville jeg ikke holde det alligevel. Men totalt at bandlyse slik alene kan godt fungere. Det søde fra vingummier kan jeg jo få tilfredsstillet fra frugt og når lakridstrangen bliver for slem så KAN jeg "snyde" ved at få en is fra paradisis med lakridssmag (som jeg så skal cykle 5-6 km for at få, og hvor tit gider jeg i virkeligheden det, så det virker :wink:). Og jeg har aldrig været slem med chokolade, kage, chips og sådan noget. Og har altid bedst kunnet lide vandis. Så det er klart lakridserne, der har været min kæphest! Savner dem stadig :cowsleep:

0

Del dette indlæg

Yay.. Du er næsten stærkt tilbage :cheerleader3: Kender godt det med ikke at have overskud! Jeg er selv ind i en periode, hvor der ikke rigtig er så meget at lave og er gået lidt kold...

Fedt med din BA og så alligevel lidt underligt med din vejleder - men mon ikke det går super-duper!

Billederne, jeg er vild med de cosager du har fundet - lige noget for mig.. Tror ikke det bliver for slutty, men det kommer selvfølgelig an på hvad du gør med hår, makeup, sko osv :thumbsupsmileyanim: Men med dit slør og noget lyst make up, så tror jeg det vil være fint... Hvornår skal du have taget billeder?

:respekt: med det der slik - mit problem er VIRKELIG chokolade, men det kan jeg simpelthen ikke holde helt op med lige for tiden - der er mange fødselsdage, prøvekager der skal prøves osv.. Jeg synes det er vildt, at du har holdt dig i 2 uger :biggrin: Men så længe du har lov til lidt, så burde man også godt! Måske jeg skulle droppe det hele, undtagen kagerne :badgirl:

SPÆNDENDE med kjolen, glæder mig til at se billeder :balloon:

0

Del dette indlæg

Smadder fine strømpebånd - men det midterste er finest synes jeg :)

Hm...jeg har svært ved at undvære chips og chokolade. Is KAN jeg ikke undvære. Men ellers er det maden, der er det største problem...! :(

(sidder jeg og skriver med en af de dér gammeldags snus-slikkepinde i munden ;))

(men er man ikke lidt undskyldt, når man sidder med eksamensopgave?)

0

Del dette indlæg

Yay.. Du er næsten stærkt tilbage :cheerleader3: Kender godt det med ikke at have overskud! Jeg er selv ind i en periode, hvor der ikke rigtig er så meget at lave og er gået lidt kold...

Hehehe NÆSTEN! Men ja, nogle gange går man altså bare kold! Selvom jeg glæder mig til at blive gift, så må jeg indrømme at jeg altså også glæder mig til at det hele er overstået. Jeg glæder mig til at VÆRE gift og til at nyde minderne. :loveboard: Og til at slippe for at have sådan et stort "projekt" kørende hele tiden. :badgirl:

Fedt med din BA og så alligevel lidt underligt med din vejleder - men mon ikke det går super-duper!

Altså, hvis det ikke gør, så kan jeg leve med det :wink: Jeg bliver da glad, hvis det går godt, men hvis bare jeg består, så er det fint. Der skal nok være jobs til mig alligevel. :)

Billederne, jeg er vild med de cosager du har fundet - lige noget for mig.. Tror ikke det bliver for slutty, men det kommer selvfølgelig an på hvad du gør med hår, makeup, sko osv :thumbsupsmileyanim: Men med dit slør og noget lyst make up, så tror jeg det vil være fint... Hvornår skal du have taget billeder?

Det skal jeg 7. juni :) Jeg tror ikke at jeg vil sætte sløret til corsagerne (eller DEN af dem, jeg køber, HVIS jeg køber en... Har vist ikke råd til dem alle. :tunge:) men kun til bryllupsundertøjet. Men tror det bliver et ok mix med nogle billeder, der er helt lyse og fine i bryllupsundertøjet og så noget mere vovet... Jeg tænker især den lilla med sorte handsker, sorte strømper, sorte stiletter (fine små elegante, ikke lak/porno/plateau-agtige!) og så måske en fed sort fascinator eller noget. Jeg drømmer om at kunne ramme noget a la en en lilla version af hende her:

post-43333-0-04063600-1305234075.jpg Men nu må vi se. Kan også være at jeg bare holder mig til "almindeligt" undertøj :)

:respekt: med det der slik - mit problem er VIRKELIG chokolade, men det kan jeg simpelthen ikke holde helt op med lige for tiden - der er mange fødselsdage, prøvekager der skal prøves osv.. Jeg synes det er vildt, at du har holdt dig i 2 uger :biggrin: Men så længe du har lov til lidt, så burde man også godt! Måske jeg skulle droppe det hele, undtagen kagerne :badgirl:

Hehe, der er bare nogle perioder, hvor det er nyttesløst at lave sådan et løfte :fløjt: Jeg tror også kun at jeg kan holde det, fordi jeg OGSÅ har lovet mig selv, at jeg må købe alt det slik jeg vil i lufthavnen på vej til Thailand. :griner:-

SPÆNDENDE med kjolen, glæder mig til at se billeder :balloon:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer