Meggers

Brian Og Mette - 9. juli 2011

3,332 indlæg i dette emne

Puha, det var en ordentlig omgang stress. Og det er selvfølgelig træls og hårdt, MEN du skal passe på ikke at lade dig falde med ned. Hverken i dine egne frustrationer, eller din Farmors problemer. Og som Metteholm siger, så kommer alle de små ting/problemer (HVIS der bliver nogen overhovedet) slet ikke til at betyde noget på den store dag. Nu har jeg jo fulgt lidt med i din tråd, og med al den energi og omhyggelige planlægning du har lavet er jeg sikker på at alt klapper på dagen biggrin.gif

Og så synes jeg faktisk heller ikke du skal besøge din Farmor. Vil give dig helt ret i at hun nok vil synes det er lidt mærkeligt, og med alt det pres der i forvejen er her op til den store dag tror jeg slet ikke du vil få en god tur derover. Desuden lyder det til at det passer både dig og Farmor med et opkald eller et brev, og så vil hun garanteret gerne se masser af billeder sammen med dig en dag efter brylluppet hvor det hele er meget mere under kontrol Kiss.gif

Stort bearhug.gif, og et lille velmenende råd om at hanke op i sig selv når det ser mest sort ud Girl%20Power.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan godt læse at det lige har kogt over, det er rigtig vigtigt med en eller flere dags pause, fra bryllupsplanlægningen... så er det måske også vigtigt at sige til sig selv, hvem gør vi alt det DIY selv for, hvad er det vi skal vise med det? Skal det gøres halvt, eller helt? Er det så ikk iorden at begrænse det lidt?

Jeg har midstet min far for 2½ mdr siden, og jeg har overhovedet ik kunne klare at tale bryllup, tros der er 1½ mdr til vi skal giftes.

Vi skal nå det vigtigste... og ja vi har nogle DIY projekter igang som gøres færdige, ellers må vi bede om hjælp udefra... (familien)

Og ellers må jeg indgå kompromin med mig selv, og droppe at alt skal være så perfekt, og lad mig overraske - jeg kan ikke styre alle dejtaljer afligevel.

Pas på dig selv, og husk DU skal være gæst til din egen fest. Vægt hvad der er vigtigt for dig og Jer som brudepar.

Træk stikket når du kan mærke det er nødvendigt, ellers sidder du på din store dag, og æver dig over alt det som er halvfærdigt, eller som skulle have været anderledes..

Vi kan ikke tænke os ud af alt ting.

Kh

Louise

0

Del dette indlæg

Stakkels søde Mette - det var ikke lige dét, du manglede...

Alle de andre piger har efterhånden sagt det meste, der er at sige........ Men smider lige nogle af dem her din vej : :hug::kiss::hug::kiss:

Livet er dejligt..... Nogle gange er det dog en værre (y)

0

Del dette indlæg

Endnu engang tusind tak, for jeres søde beskeder piger! :bearhug::ilovebryllupsklar:

Har desværre ikke lige overskud til at quote alle, men I skal vide, at de varmer og trøster rigtig meget!!! :loveboard:

Nå... Det hele ser en smule faktisk en hel del lysere ud idag.

Har fået ansigtsbehandling (og plukket vildfarne hår på overlæben. AV FOR SATAN DA! (y) ) og bagefter mødtes jeg med min farmand til en lille "generalprøve" i kirken. Og det var hyggeligt og rart. Men da vi så kom ud, så begyndte han at snakke om hvor perfekt og fantastisk det hele ville blive, og at han bare VIDSTE at jeg bare havde TOPgodt styr på det. Og så kunne han godt se at jeg begyndte at hispe lidt efter vejret og slet ikke følte, at der var styr på det. Så han hev mig med ind på Baresso og så var der varm kakao og "far redder verdenen".

Fik en god lang snak om at vi jo er omgivet udelukkende af folk, der elsker os på dagen. Og alene af den grund var han OVERHOVEDET ikke nervøs for noget. Alle ville selvfølgelig hjælpe, hvis noget som helst haltede.

Og han tog ansvar for at alle kommer godt til kirken ved simpelthen at slå fast, at han nok skulle sende alle på en taxa, og skulle der være noget, så skulle han også nok betale den (først ville han leje en bus og sørge for champagne i bussen, det synes jeg dog var lidt overkill, men stadig sødt :loveboard: )

Og han synes det var GENIALT med et paraplygruppebillede i tilfælde af regn. Min mor var så godt nok ret skeptisk ved idéen (men hun er sgu nervøs ved alt :tunge:), og Brian tygger også lige på den, og vi skal have fremlagt den for fotografen. Men min far er i hvert fald helt med på, at hvis der loves regn, så ribber vi Tiger for paraplyer og tager et fantastisk gruppebillede på dén måde :wink: Og hvis bare jeg får mit gruppebillede, så er jeg faktisk bedøvende ligeglad med vejret i øvrigt. :rolleyes:

Også økonomisk puster han luft under vores vinger, og han gjorde lige IGEN opmærksom på, at det IKKE var en gave, det var noget som HAN nød, fordi hvad var bedre i verden end at kunne gøre noget godt for sine børn? Har jeg lige verdens sødeste far, eller hvad? :loveboard:

Og mht. farmor, så får han fat i sin søster, som bor tæt på min farmor og så finder de ud af hvordan de kan støtte og hjælpe hende bedst. Og han synes det var en super idé, at jeg tog derover i august og hyggede med hende. Så så langt så godt. :)

Og da jeg kom hjem, var Brian i fuld gang med at lægge dobbeltklæbende tape på alle æskelåg, så de er klar til at få bånd på. Jamen altså, hvad skulle jeg dog gøre uden mændene i mit liv? :loveboard:

OG... Så har jeg købt et mindre arsenal af kosttilskud i håb om at jeg kan fordrive det sidste sygdom. :shopping: Har lige drukket det første glas Echinea Force, til aftensmaden ryger der en vitaminpille ned, og hvis jeg bliver ved med at have uro, så er der en Bachs Rescue Remedy klar.

Så måske skal det hele nok blive godt alligevel. ()()

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Ej men altså, ELSKER din far!!! cheerleader3.gifcheerleader3.gifcheerleader3.gif

Dejligt dejligt dejligt at høre en positiv status fra dig :) synes at det var så synd for dig.

Men men, det er jo altså fantastisk, at fædre, i hvert fald din og mig, ALTID har en evne til liiiige at smide de få ord, som bare lige kan få en beroliget.

vielskersødefædre.dk!!! balloons.gif

0

Del dette indlæg

Det er altså bare en fantastisk far du har dig! :loveboard: Jeg elsker min far, men han når ikke engang din til sokkerne! :wink:

Og mht. vejret - så er der ingen grund til at tro på noget som helst af det de skriver nu. Er du vimmer hvor vejrudsigten ændrede sig mange gange op til vores bryllup. Og selv hvis der kommer regn, så skal du ikke være ked af det. Jeg troede regnen ville gå mig på, men det er bare SÅ ligegyldigt når dagen endelig er der. :)

0

Del dette indlæg

Ej men altså, ELSKER din far!!! cheerleader3.gifcheerleader3.gifcheerleader3.gif

Dejligt dejligt dejligt at høre en positiv status fra dig :) synes at det var så synd for dig.

Men men, det er jo altså fantastisk, at fædre, i hvert fald din og mig, ALTID har en evne til liiiige at smide de få ord, som bare lige kan få en beroliget.

vielskersødefædre.dk!!! balloons.gif

Farspige.dk :loveboard: Hehe. Min far er bare en supermand i forklædning. Hehe. :)

1,1 er ingenting ;) det skal du ikke være bange for! og tro mig, de ændrede vejrudsigten omkring 50 gange på en uge da jeg fulgte med, så ikke blive nervøs endnu :kiss:

Det er altså bare en fantastisk far du har dig! :loveboard: Jeg elsker min far, men han når ikke engang din til sokkerne! :wink:

Og mht. vejret - så er der ingen grund til at tro på noget som helst af det de skriver nu. Er du vimmer hvor vejrudsigten ændrede sig mange gange op til vores bryllup. Og selv hvis der kommer regn, så skal du ikke være ked af det. Jeg troede regnen ville gå mig på, men det er bare SÅ ligegyldigt når dagen endelig er der. :)

Arg, jeg ved godt, at jeg ikke kan stole på vejret nu. Har også fundet udsigter der lover både regn og solskin. :unsure: Men kan ikke lade være med at tjekke :unsure:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå, The (DIY-)Show Must Go On...

Jeg er TRÆT, men Brian er helt tosset efter at lave DIY nu :rolleyes: Så vi klør på. Det kommer til at se nogenlunde sådan her ud:

Bordkort/favourbox: (Skiltet skal være af noget andet karton + klippes pænere + skrives med guld)

post-43333-0-78649100-1309457216.jpg

post-43333-0-42543200-1309457222.jpg

Favourbox-indhold (ikke så unikt, som jeg havde ønsket mig, men i det mindste lækkert :wink:)

post-43333-0-40664400-1309457227.jpg

Og menukort og kysseklokke (menukortet skal så PÅ kysseklokken, men der skal lige tekst i + hjerter og "velkommen" på)

post-43333-0-38936600-1309457232.jpg

post-43333-0-94784000-1309457239.jpg

Ser det ok ud? :unsure:

0

Del dette indlæg

Flotte æsker! godt der er gnag i ham Brian, sådan var det slet ikke herhjemme, der var det helt omvendt! NYD DET!

synes indholdet ser super lækkert ud! sidder selv og snacker sorte big ben karameller lige nu heh, dem havde vi også til brylluppet, det er jo alles favorit ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Flotte æsker! godt der er gnag i ham Brian, sådan var det slet ikke herhjemme, der var det helt omvendt! NYD DET!

synes indholdet ser super lækkert ud! sidder selv og snacker sorte big ben karameller lige nu heh, dem havde vi også til brylluppet, det er jo alles favorit ;)

Tak :) Og ja, jeg fatter ikke hvad der sker for Brian og han har endda ikke fri fra arbejde :blink::huh: Men han bliver bestemt rost for det. Overvejer endda om han måske skal have noget morgengave på forhånd som en slags belønning... Altså ikke billederne, men de der spil... Det er jo måske alligevel lidt øv at få computerspil i gave 2 døgn inden man skal 2 uger hjemmefra. :rolleyes:

Og ja, alle elsker de sorte big ben, det er også altid dem der bliver hapset først hos os :thumbsupsmileyanim: Og så er jeg altså vild med ferrero rocher også. Mums! Så må jeg bare leve med at der hverken er søde børnecitater eller monogram på noget af det. :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Synes bare der hele ser super godt ud Mette.. Er vild med dine kysseklokker (har selv lige hentet de samme på posthuset i dag - dog med lysere sløjfe).. Glæder mig rigtig meget til at følge med i det sidste af din planlægning og til at læse din beretning bagefter.. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Synes bare der hele ser super godt ud Mette.. Er vild med dine kysseklokker (har selv lige hentet de samme på posthuset i dag - dog med lysere sløjfe).. Glæder mig rigtig meget til at følge med i det sidste af din planlægning og til at læse din beretning bagefter.. :thumbsupsmileyanim:

Tak :kiss:

Vores kysseklokker havde også oprindeligt en lysere sløjfe, men jeg synes den var for hvid i forhold til resten, så sidder faktisk og piller båndet af dem alle, for at sætte det andet på netop nu. :blush:

Pille pille af, sætte sætte på, pille pille af, sætte sætte på... :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Vores kysseklokker havde også oprindeligt en lysere sløjfe, men jeg synes den var for hvid i forhold til resten, så sidder faktisk og piller båndet af dem alle, for at sætte det andet på netop nu. :blush:

Lige noget, jeg kunne have fundet paa :super:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fantastisk far du har :thumbsupsmileyanim:

Rigtig flotte æsker, du skal være rigtig stolt af Brian, her hjemme var det mig der måtte klare alle de ting der op til brylluppet. :)

Jeg tjekkede vejret 50 gange om dagen de sidste 14 dage op til brylluppet og jeg var ved og få grå hår at det, som andre skriver så en smule regn ødelægger ikke dagen.

0

Del dette indlæg

Haha, godt at jeg ikke er den eneste! :)

Rigtig flotte æsker, du skal være rigtig stolt af Brian, her hjemme var det mig der måtte klare alle de ting der op til brylluppet. :)

Jeg tjekkede vejret 50 gange om dagen de sidste 14 dage op til brylluppet og jeg var ved og få grå hår at det, som andre skriver så en smule regn ødelægger ikke dagen.

Ja, de er helt vidunderlige de mænd :loveboard:

Og en smule regn kan jeg såmænd sagtens leve med... Vil bare såååååå gerne have gruppefoto!!! :blush:

0

Del dette indlæg

Og en smule regn kan jeg såmænd sagtens leve med... Vil bare såååååå gerne have gruppefoto!!! :blush:

ja det kan jeg godt forstå, vi har fået et fantastisk gruppefoto, er også bare super glad for det! men husk på at det kan tages hele dagen jo! er det godt vejr efter kirken kan det tages der, ellers det kan tages inden middagen, eller det kan tages i en rygepause under middagen osv osv osv det er jo lyst helt indtil kl 22 om aftenen! og der må jo være et eller andet tidspunkt på dagen hvor det er til at være udenfor ;)

0

Del dette indlæg

Og en lille update på farmor...

Min far har snakket med min faster, der kunne fortælle, at farmor ikke har depression, men angst. Og at hun nok faktisk har haft det skidt i 3-4 år og bare har spillet skuespil overfor alle. Og at hun nærmest bare sover og græder hele tiden. Og at vi nok ikke skal gøre os forhåbninger om at have hende i alt for mange år endnu :boohoo: Men at hun sikkert ville sætte pris på, hvis jeg ringede imorgen, og hvis jeg kom på besøg i august med billeder. Så det vil jeg helt sikkert gøre. :) Stakkels lille farmor. :( Og stakkels min søde far. Kunne godt høre, at han bestemt også var lidt trykket af det :(

0

Del dette indlæg

ja det kan jeg godt forstå, vi har fået et fantastisk gruppefoto, er også bare super glad for det! men husk på at det kan tages hele dagen jo! er det godt vejr efter kirken kan det tages der, ellers det kan tages inden middagen, eller det kan tages i en rygepause under middagen osv osv osv det er jo lyst helt indtil kl 22 om aftenen! og der må jo være et eller andet tidspunkt på dagen hvor det er til at være udenfor ;)

Jaeh, det virker bare som om tidsplanen er lidt stram i forhold til at koste alle udenfor for at få taget billede. :unsure: Men jeg HÅBER at du har ret. Vil så så så så gerne have det gruppefoto!!!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer