Hanne31.07.10

Bourdoir fotos

17 posts in this topic

Brug for lidt kvalificeret hjælp...

Jeg har længe overvejet at få taget Bourdoirfotos til min mands morgengave (staves), ja jeg har faktisk altid regnet med at den dag vi skulle giftes, skulle jeg også have taget de billeder, men nu kommer jeg helt i tvivl. Jeg er jo ikke ligefrem super slank, (str. 46-48) og må indrømme at jeg har svært ved at se mig selv i undertøj el. lign. på billede, har i nogle erfaringer med sådanne billeder og eventuelt også en anbefaling af en fotograf hvor man kan føle sig tryg? Jeg bor i København.

Takker

Hanne (der har måtte oprette en ny brugerprofil, da den gamle ikke kunne logge på efter opdateringerne af siden.)

0

Annonce ♥

Spring ud i det... uanset størrelse er alle kvinder smukke, og din kommende mand elsker dig vel som du er? Jeg overvejer selv at få taget nogen og er absolut heller ikke st 36. Jeg mener en af de andre bruger herinde har lagt nogle billeder ud, som bare er super smukke. Helt enkelte, uden tøj.

Jeg overvejer at bruge Charlotte Tripetti, se evt hendes billeder på hendes hjemmeside. (er også annoncør her på bk.) :)

0

Jeg giver min kommende mand boudiorbilleder i morgengave og det er Charlotte Tripetti der skal tage dem. Jeg synes så godt om hendes billeder, at jeg gladeligt rejser fra Jylland til København for at blive fotograferet af hende.

Jeg er just ikke en åleslan k 180 cm høj modella. Jeg er en str. 50 og lige lidt over halvanden meter høj, men hun garanterede at hun sagtens kan tage lækre billeder af alle. Så det stoler jeg på.

Skal "skydes" den 1. juli. Jeg glæder mig!

Men ja, det er også en overvindelse for mig. En ny udfordring for mig at posere. Det troede jeg aldrig at jeg skulle komme til at prøve.

0

Spring ud i det, han elsker dig jo som du er og fotografer kan noget med at finde vores gode sider.... Jeg har set fæere billeder herinde og på fotografers hjemmesider, hvor modellen ikke nødvendigvis er en str. 36.

Jeg skal have taget mine i morgen af en amatørfotograf, jeg er nervøs, men også spændt på resultatet...

0

Annonce ♥

Ja, jeg er måske ikke den rette til at svare på denne tråd, da jeg er en str. 36...

Men jeg vil også sige go for it! :) Fotograferne har rigtig god erfaring med at finde dine flotte sider, og er du f.eks. ikke så glad for din mave - så tag en corsage eller en kort kjole på!

Og kæresten bliver helt sikkert glad for dem - uden tvivl!

0

jeg er også en plus pige, og har fået taget boudiorbilleder til min mand, og de kan sagten tage dem sådan, at man ikke ligner en flodhest :-)

post-34886-1277046405.jpg

0

jeg er også en plus pige, og har fået taget boudiorbilleder til min mand, og de kan sagten tage dem sådan, at man ikke ligner en flodhest :-)

Hvor har du fået taget det henne? Ved Tosafoto? Jeg syntes nemlig de steder jeg har set er ret dyre og jeg er lidt blandet med hensyn til bourdoir billeder om det er pengene værd, om han bliver glad nok for det eller om han ikke er til sådan noget!!!

0

Hvor har du fået taget det henne? Ved Tosafoto? Jeg syntes nemlig de steder jeg har set er ret dyre og jeg er lidt blandet med hensyn til bourdoir billeder om det er pengene værd, om han bliver glad nok for det eller om han ikke er til sådan noget!!!

ja jeg har fået taget hos tosafoto

0

Annonce ♥

Jeg har længe overvejet at få taget Bourdoirfotos til min mands morgengave (staves), ja jeg har faktisk altid regnet med at den dag vi skulle giftes, skulle jeg også have taget de billeder, men nu kommer jeg helt i tvivl. Jeg er jo ikke ligefrem super slank, (str. 46-48) og må indrømme at jeg har svært ved at se mig selv i undertøj el. lign. på billede, har i nogle erfaringer med sådanne billeder og eventuelt også en anbefaling af en fotograf hvor man kan føle sig tryg? Jeg bor i København.

Takker

Hanne (der har måtte oprette en ny brugerprofil, da den gamle ikke kunne logge på efter opdateringerne af siden.)

Jeg synes det er så sejt at gøre det... Jeg ville bare ønske jeg havde turdet det da jeg blev gift :)

Jeg søgte lige på google på "Smuk som du er" jeg kan nemlig huske der var en serie med det engang...

Jeg kan kun sige GO FOR IT og din mand han bliver HEEEEELT VIIIIILD :cheerleader3:

Mange hilsner

Anette

a-frandsen

Edited by anetteogjesper
0

mine billeder jeg fik taget til brylluppet er jeg faktisk ikke så glad for... der var jeg en str 42... de billeder jeg har fået lavet denne gang (taget af mig selv) er jeg rigtig glad for.. og der er jeg en str 44... efter en fødsel og amning osv...

elsker at lege med skygger og få alle og enhver til at se lækker ud.. mit mål er at få modellen til at elske billederne... DEREFTER manden /modtageren.. hvis jeg kan det, så har jeg gjort mit job rigtigt.

jeg er faktisk gladest for at tage billeder af kvinder med kurver... :-)

0

Jeg har fået taget af fotograf Cecilie Zeoga.

Er super glade for dem og glæder mig til at gi min mand dem...på søndag.

Kan ikke finde ud af at sætte billeder ind. ARRRGGHHHH

Jeg er en "løs" str 40/42. Har født 5 børn men er absolut tilfreds med redigeringen.

post-26083-1277111140.jpg

0

Takker

Hej

Alle har nogle smukke sider og det er dem jeg er god til at fremhæve, (uanset str. )samtidig med at personligheden er i fokus på en naturlig måde. Du skal ikke tænke på hvordan du skal stå osv. det skal jeg nok guide dig igennnem og jeg finder altid de bedste vinkler og kompositioner, som får dig til at se allerbedst ud...

I øjeblikket bruger jeg et gammmelt rustikt hus i København, hvor der er et meget smukt og naturligt lys. Det er i samme miljø, som mange af billlederne du kan se på min hjemmeside.

Fotograferingen tager ca 1 time og bagefter vælger vi billeder ud på min bærbare computer på en hyggelig cafe, som også tager ca en time.

I er alle velkomne til at skrive eller ringe til mig, hvis i har spørgsmål eller kunne tænke jer at booke en tid...

:thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Hejsa..

Det er ved at være nogle år siden, men jeg fik til min polterabend lavet en kalender og jeg var dengang en 48-50.. Jeg var meget tilfreds med billederne, så kan sige "go for it girl" .. Hvis du klikker på min planlægningstråd herunder ligger der 4 billeder i besvarelse 130-131 :-)

Edited by frisk77
0

Jeg er en "løs" str 40/42. Har født 5 børn men er absolut tilfreds med redigeringen.

Redigeringen :thumbsupsmileyanim: Hvordan kan det være at du har valgt at få dem redigeret?

0

Redigeringen :blink: Hvordan kan det være at du har valgt at få dem redigeret?

Jeg har fået taget boudoirbilleder hos Aida Foto og de er SÅ flotte. :) Jeg er super glad for dem. og min mand er helt vild med dem. Jeg er str. 44. Størrelsen betyder intet. Jeg har ogå fået børn, så derfor er strækmærker redigeret væk.

Jeg kan kun sige: Gør det, piger!! :)

0

Jeg kan også kun sige go fore it girl!!! Jeg har fået dem taget, se evt. min tråd og er helt tilfreds. Det er en veninde, amatør fotograf, der har taget mine en aften vi var oppe hos hende i det studie hvor hun er i praktik. Jeg er str. 36, men de kan saktens tages hvor du ikke viser så meget mave mm. som jeg gør på nogle af mine!

Kh. Mette

0

Annonce ♥

Redigeringen :blink: Hvordan kan det være at du har valgt at få dem redigeret?

Jeg har fået taget boudoirbilleder hos Aida Foto og de er SÅ flotte. :) Jeg er super glad for dem. og min mand er helt vild med dem. Jeg er str. 44. Størrelsen betyder intet. Jeg har ogå fået børn, så derfor er strækmærker redigeret væk.

Jeg kan kun sige: Gør det, piger!! :)

Har du evt et pr billeder man må se?? ;)

0