pilgrim

Vi vil have hinanden 07.08.2010... Beretning

282 indlæg i dette emne

Annonce ♥

FESTEN DEL 2

Så er billederne fra min anden veninde kommet og jeg kan fortsætte...

Først havde der været lidt en venteposition, da jeg var ovre for at lægge mig, men da der blev meldt ud, at jeg skulle have en time og nu skulle der festes videre, var folk straks i stemning til det :thumbsupsmileyanim:

Nogle skulle lege med kortene fra gaveæsken

post-37330-1283246468.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Brudevalsen/first dance

Oprindeligt skulle vi slet ikke have danset brudevals, da min kæreste knap ejer rytme i kroppen og fordi vi den dag ikke skulle have noget træls hængende over hovedet. Men min kæreste ombestemte sig og ville gerne være med på en alternativ dans....

(Undskyld nu kommer der er lang billedserie, kan kun have et billed i hvert indlæg, hvis man skal kunne se det ordentligt, da min ene venindes billeder er så store)

Vi startede ud med at danse til "Oh my love" fra Ghost...

post-37330-1283248180.jpg

Og så svinger vi ud til "Let´s do the twist" og folk var mildest talt begejstret - lige den reaktion, vi havde håbet på! Bag mig står vores kamerat med kamera og heromkring er han hurtig og får slået om på video :thumbsupsmileyanim:

post-37330-1283248704.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Og så var vi tilbage og danse videre til "Oh my love" og da vi kyssede hinanden, var folk med på at den "vilde afbrydelse" var forbi og vi fik et kæmpe bifald

post-37330-1283265108.jpg

Vores sange

Oh my love

Let´s do the twist

Grease lightning

YMCA

Thriller

Walk like an egyptian

Chicken dance/polka

Time of my life

Can´t touch this

You never can tell

Redigeret af pilgrim
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er I bare seje, der hvor I danser!!!!!!!!!!!!!! Er altså lidt misundelig! :thumbsupsmileyanim:

Og dejlig beretning! :) Ærgerligt at du blev dårlig, men godt at du fik det bedre, og der er heldigvis en masse supergode billede af både dig og fra festen! :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Total lækker beretning!!! Hvor var I flotte :thumbsupsmileyanim:

Sikke et fantastisk og mega gennemført Las Vegas agtigt eventyrs bryllup i fik jer :)

kram Mette

Hvor er I bare seje, der hvor I danser!!!!!!!!!!!!!! Er altså lidt misundelig! :lol:

Og dejlig beretning! :) Ærgerligt at du blev dårlig, men godt at du fik det bedre, og der er heldigvis en masse supergode billede af både dig og fra festen! :)

1000 tak Mette og Meggers - super sødt skrevet af jer og luner på denne ellers regnvåde dag :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Aftenens forløb havde jo forskubbet sig lidt, så nu var det tid til lidt mere underholdning :thumbsupsmileyanim:

Jespers søstre havde lavet et slags banko, så alle havde et lille nr. under tallerknen og vi trak så på skift tal. Dem der havde tallet skulle skrive under på et gavekort, fx at de ville vaske vores biler, tage Jesper med på fisketur eller invitere vores drenge på sovs og kartofler...

post-37330-1283273480.jpg post-37330-1283273495.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

En gang måtte man give gavekortet til en anden; fx sprang min brudeterne straks til da en ung niece havde "vundet" en tur i Ikea med mig (det er altid hende og jeg, der tager afsted sammen) og en af Jespers søstre afleverede også rengørring af bil til Jespers far :thumbsupsmileyanim:

post-37330-1283274073.jpg

Så nu har vi en stor stak gavekort med mange tjenester og oplevelser, alle underskrevne og skal afvikles inden for det næste år

post-37330-1283274050.jpg

Redigeret af pilgrim
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer