anne85

Kuvert pris

28 indlæg i dette emne

Hej

I den her uge skal vi besøge to steder, hvor vi kunne forestille os at holde vores bryllupsfest, men synes det er svært i forhold til kuvert pris.

Hvad har I givet pr. kuvert??

Var det inkl. alt (mad, drikkevarer, bryllupskage mm.)

Glæder mig helt vild til at finde ud af, hvor vi skal holde festen, således vi endelig kan få sat en dato for vielsen :thumbsupsmileyanim:

Nu er der kun 14 dage inden jeg skal prøve kjole :cheerleader3: Jubii, glæder mig helt vildt...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi kommer til at betale 1050 pr. kuvert og så er det med det hele (bl.a. fri bar til kl. 04) og vi skal ikke stå for noget selv. Det er mange penge, men når man som vi gerne vil holde det centralt i københavn og endda får udsigt til vandet, så syntes jeg faktisk det er meget rimeligt :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Vi holder på Herregården Hesthave som Sallingsund Færgekro fast står for maden der.

For forret, hovedret, dessert, kaffe m. tilbehør og natmad: kr. 499,- Her her der selvfølgelig servering og alt med i.

Desuden får vi om eftermiddagen bryllupskage i lag, et glas mousserede vin og kaffe for kr. 75,- per person.

Til middagen må vi selv medbringe drikkevarer. Men vi overvejer at lade færgekroen sammensætte en vinmenu til os, hvis ikke min storebrors restaurant kan levere vin som er egnet. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi ender på ca 650 kr pr kuvert alt inkl til kl 01.30 og deri er der: Velkomstdrink, 3-retters middag, husets vine, øl, vand og vin ad libitum, kaffe og kransekage, natmad og så blomsterdekoration, opdækning, servering og brudesuiten. Efter kl 01.30 skal vi betale 48 kr pr person for at fortsætte fri bar og personale.

0

Del dette indlæg

Vi havde en kuvertpris på kr. 718 pr. person der indeholdt:

Velkomstdrink

3-retters menu (tallerkenserveret)

Champagne ad libitum til desserten

Bryllupskage

Kaffe/the + likør ad libitum

Natmad

Fri bar med øl, vand, spiritus/drinks efter middagen til kl. 01.15

Dertil havde vi selv hvid og rødvin med. Der blev drukket ca. en flaske pr. mand, og vi havde købt vin til 50 kr. flasken. For 30 kr. ekstra kunne vi få husets vin ad libitum til forret samt hovedret, men det var ikke lige en vin der faldt i vores smag ;)

Prisen er selvfølgelig incl. al servering, borddækning, oprydning mm. Der var heller ingen ekstra gebyr for medbringelse af chokolade til kaffen, som der er rigtig mange steder. Vi skulle dog selv stå for eventuelle blomsterdekorationer. Festen blev holdt lige udenfor Roskilde.

0

Del dette indlæg

Vi kommer til at give ca. 900 pr. kuvert for

Lokale + tjenere (de dækker op, rydder op, pynter osv.)

velkomstdrink

3 retters menu (serveret)

Kaffe (uden avec og chokolade, men det medbringer vi selv uden merpris)

Vin til maden og ellers fri bar til kl. 04

0

Del dette indlæg

Vi gav 700 kr pr kuvert, det var incl. eftermiddagskaffe, (vi havde selv bryllupskage med)

Forret, hovedret og dessert, incl drikke varer ( vin, øl sodavand)

kaffe,m cognac og likør, fri bar og natmad.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi kommer til at betale 1050 pr. kuvert og så er det med det hele (bl.a. fri bar til kl. 04) og vi skal ikke stå for noget selv. Det er mange penge, men når man som vi gerne vil holde det centralt i københavn og endda får udsigt til vandet, så syntes jeg faktisk det er meget rimeligt :cheerleader3:

Det er faktisk møg billigt.. Hvor er det?

Jeg har kigget på tusind steder i KBH men enten koster det en million eller også skal man lukke og slukke kl 2.. øv bøv

Vi giver 250 pr mand for maden og står så for alt andet selv.

Hvis det skulle regnes ud til en pr pers pris for det hele tror jeg det bliver ca 900 :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg kan ikke huske det HELT præcist, men jeg mener at vores kuvertpris ligger på omkring 1100... Det dækker bryllupskage + asti, 4 retters menu, chokolade og kaffe, natmad, servering, sted, blomster, fri bar (øl, vin, sodavand) under maden + 2 timer efter. Vi overvejer så at have spiritus med i fri bar, det bliver vistnok 45 kr. ekstra... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Vores var ikke en pakkeløsning, vi havde en kok til at lave maden, servering som stedet stod for og forbrugsafregnede drikkevarer.

Vi endte på en pris på 600 kr pr kuvert, inkl 2 gange kaffe, middag, natmad, drikkevarer, servering og lokaleleje inkl. rengøring dagen efter. Kan faktisk ikke lige huske om leje af duge og borde var inkl. i den pris også, men det var kun fordi vi absolut ville have runde borde og det havde stedet ikke.

Og så havde svigerfar sørget for fisken til forretten, så prisen på den er ikke medregnet

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal give 1245kr pr kuvert eksklusiv drikkevare der bliver ca. 500kr pr pers oveni. Vores indeholder: velkomstrink med lidt småbidder til, 3-retters menu, kaffe samt servering af bryllupskage, natmad, overnatning og morgenmadsbuffé.

Drikkevare indeholder, øl vin og vand under maden og hele aftenen.

Der er ingen begrænsning på hvor længe festen må vare :thumbsupsmileyanim:

Der bliver trukket 300kr fra den samlede kuvert pris pr. person som gæsterne slev betaler, hvilket dækker overnatning og morgenmad, så vi ender med en samlet kuvertpris på ca. 1450kr.

0

Del dette indlæg

Vi ender på ca.1000kr. Det er for 4 retters menu + vin ad lib. velkomstdrink og kaffe og natmad. Lokaler, tjenere, rengøring, opdækning. Fri blød bar hele aftenen. Og så skal vi først være ude kl.03.30 og vi kommer kl.16 uden ekstra betaling. Vi har et kæmpe lokale med lang bar. Loungeområde i pavillon, garderobe (+ekstra lokale vi ikke ved hvad vi skal bruge til) og terasse. Og vi kan larme hele natten :thumbsupsmileyanim:

Og det skal så lige siges at det er et fantastisk sted i Stor København, så det er faktisk ret billigt. I hovedstads området er jeg slet ikke støt på noget billigere, tvætimod - for der kommer hele tiden ekstra tillæg oveni.

Vi skal selv have bryllupskage med(efter eget ønske) og sørge for blomster/borddækning, men da jeg selv laver den slags kager er det fint, og blomsterne er regnet med i budgettet.

Vi er super tilfredse!

Redigeret af MH2730
0

Del dette indlæg

Vi kommer til at betale 1050 pr. kuvert og så er det med det hele (bl.a. fri bar til kl. 04) og vi skal ikke stå for noget selv. Det er mange penge, men når man som vi gerne vil holde det centralt i københavn og endda får udsigt til vandet, så syntes jeg faktisk det er meget rimeligt :cheerleader3:

Det er faktisk møg billigt.. Hvor er det?

Jeg har kigget på tusind steder i KBH men enten koster det en million eller også skal man lukke og slukke kl 2.. øv bøv

Vi giver 250 pr mand for maden og står så for alt andet selv.

Hvis det skulle regnes ud til en pr pers pris for det hele tror jeg det bliver ca 900 :thumbsupsmileyanim:

Det er på Restaurant Aristo på Islands Brygge og det ligger helt ned til vandet. Vi har også kigget mange steder og det har var det bedste og billigste vi kunne finde som opfylder vores ønsker. Men det er ikke så stort et sted så man skal ikke være mere end ca. 60 personer og det er ca. det vi regner med at blive.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har fået et tilbud på ca. 1.000 kr.

Det er inkl. alt (eftermiddagkaffe, sandwich efter kirken, bryllupskage, 3 retters menu, natmad, fri drikkevarer hele dagen) fra kl. 15.00 ca. til kl. 2.00-3.00

Vi må så selv medbringe bryllupskagen, - hvor der så kan spares lidt, da de tager ca. 87 kr. pr. kuvert.

Kan heller ikke finde ud af, om vi skal droppe bryllupskagen, da der bliver serveret meget mad i løbet af dagen...

0

Del dette indlæg

Hej

det er meget forskellilget hvor meget f.eks vores kunderbrudeparrene betaler per kuvert. Afhænger hvor det er henne , hvilken sted det er , hvilken mad man få og er der en tjenner eller ikke.

hvis maden skla være god og stedet hyggelligt vil jeg anbefalle af med tjenner og maden og drikkevarer skal det koste minimum 700 kr. for så er man sikker at madens kvalitet er god.

k.h Lina

weddingdeluxe.dk

Det er da en værre omgang lort! At mad og drikkevarer koster minimum kr. 700,- er da ingen garanti for at kvaliteten er god!

Kan ikke være mere enig... minimum 700kr for at maden er god - hvor kom dén lige fra?

0

Del dette indlæg

vi endte med at give 550 pr kuvert og så var der vin ad libitum og fri øl og vand med. Vi holdte vores bryllup påHotel Pejsegården

Var i glade og tilfredse med festen på pejsegården ?

Vi har det med i overvejelserne til når vi skal holde bryllupsfest.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi giver 658 kr. pr. person. For det får vi velkomstdrink, 3-retters menu, kaffe med cognac/likør, natmad, fri bar med vin, øl og sodavand i 7 timer - herefter efter forbrug.

Vi har netop prøvesmagt maden i går, og den var både velanrettet og lækker - og jeg er ellers temmelig kritisk, når det gælder mad. :carrot:

0

Del dette indlæg

Vi skal give 765,- pr kuvert. Vi holder festen på et 4 stjernet hotel og prisen indebærer:

Kaffe og småkager om eftermiddagen

Velkomstdrink

3 retters menu (tallerkenanrettet)

Kaffe

Vand, øl og vin ad libitum

Bordopdækning

Servering

Oprydning

Blomster dekorationer

Bryllupskagen kommer oveni men laves billigt af køkkenchefen (min kollega)

Vil gerne betale mig lidt fra at skulle stå for så lidt som muligt selv :)

0

Del dette indlæg

Vi skal give 765,- pr kuvert. Vi holder festen på et 4 stjernet hotel og prisen indebærer:

Kaffe og småkager om eftermiddagen

Velkomstdrink

3 retters menu (tallerkenanrettet)

Kaffe

Vand, øl og vin ad libitum

Bordopdækning

Servering

Oprydning

Blomster dekorationer

Bryllupskagen kommer oveni men laves billigt af køkkenchefen (min kollega)

Vil gerne betale mig lidt fra at skulle stå for så lidt som muligt selv :rolleyes:

kunne man få afvide hvor det er henne, hvad det hedder

Mvh Maria

0

Del dette indlæg

vi skal give 425,- pr kuvert med i prisen er

leje af forsamlingshus

serveringspersonale,

borddækning

oprydning og rengøring af lokalet

kaffe om eftermiddagen, vi tager selv bryllupskage med

velkomstdrink

3 retters menu

vin og andre drikkevarer under middagen

kaffe om aftenen

natmad

om der er mere med har jeg ikke styr på..

v skal betale stk. pris for øl og vand efter middagen, men har fået lov til selv at tage sprut med til festen efterfølgende.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer