Pixie

C og L's super lavbudget bryllup

271 posts in this topic

:cheerleader3: HEJ ALLESAMMEN!!

Halløjsa, så så man lige mig på en side hvor jeg aldrig havde regnet med at skulle figurere! Men nu er jeg her altså. Jeg hedder Louise og er 28, min kæreste er 29 og nærmer sig hastigt en krydderifest som han egentlig gerne vil undgå. Jeg har i flere år snuset lidt rundt på babyklar, så hvis nogen synes de kender mig er det måske derfra. Vi har så 2 skønne unger på 2 og 5 år.

Min kæreste og jeg havde egentlig bestemt os for at gå på rådhuset og lige få ordnet den bryllupsbørge der, men har i sidste øjeblik besluttet at der skal være lidt fest også. Og når man nu alligevel vil holde fest kan man vel lige så godt hoppe i kirke når man nu alligevel havde planlagt at få ægteskabet velsignet om nogen år, ik?

Det bliver så et super lavbudgetbryllup! Men regner bestemt med at det bliver med en masse sjov og ballade!

Menuen bliver:

Tunmousse med rejer og flutes

Helstegt grisedyr

Bryllupskage som min kagebagende søster smækker sammen.

Dertil dåsebajere og sodavand!

Måske lige et glas bobler til velkomst

Festen skal holdes i et festlokale i den billige ende og musikken bliver et anlæg.

Pris uden tøj og ringe 10-12000

Åhhh ja og vi bliver vel en 60-70 stykker.

Det skal nok blive godt :)

---------------------------------------------------------

Vores historie i indlæg 47

Edited by Pixie
0

Annonce ♥

Ja hjertelig velkommen (sidder og tænker på om jeg faktisk kan huske dig fra Babyklar, har selv piger på 6, 3½ og 2 år).

Vi holdt også budget bryllup (dog ikke helt så budget som jeres) og synes det er dejligt og udfordrende at få det hele for det halve

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Pyyyyyhhhh

Det er sku da hårdt at beslutte sig for sådan noget giftehalløj! Jeg har været hele den følelsesmæssige karusel igennem den sidste uges tid! Er gået fra bare at smutte på rådhuset i hemmelighed og til at vente et års tid for at holde den helt store eventyrsfest!!

Men da hverken min kæreste eller jeg helt synes det der med at bruge så mange penge på en fest ville være det fedeste er vi tilbage ved det jeg beskriver i første indlæg.

Ja, datoen!! Den er med vilje ikke skrevet på, men HVIS ellers præsten snart "gad" give besked om det er muligt så bliver det d 30/4-2011

Budgettet... ja, det kommer nok heller ikke til at holde! Nu er vi ude i noget ala 22000 MED ringe!!

Pyyyyyhhh ja...

HELDIGVIS har jeg min egen privat Weddingplaner Heidi, som næsten går mere op i mit bryllup end jeg selv gør! :cheerleader3: Hun har vist styr på det hele inden ugen er omme :thumbsupsmileyanim::)

0

Annonce ♥

Velkommen til!!

Jeg er selv på budget-vognen, så det bliver rigtig spændende at følge din tråd :cheerleader3: Synes hurtigt budgettet vokser, når man kommer i gang, og finder 1000 ting man da lige skal have med og absolut ikke kan undvære.. Men glæder mig til at se, had i finder på :thumbsupsmileyanim:

0

Jeg er ret sikker på at I kan få en fantastisk fest for de penge... Jeg synes faktisk det er ret trendy og ikke mindst fornuftigt at holde et back-to-basic bryllup. Hvor alt muligt udenoms halløj holdes på et minimum.

0

Ja, datoen!! Den er med vilje ikke skrevet på, men HVIS ellers præsten snart "gad" give besked om det er muligt så bliver det d 30/4-2011

omme :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Så skal I sætte turbo på præsten vil jeg sige. I skal jo sikre jer at I også har festlokalerne (formoder I har kig på nogle bestemte) og at invitationerne kommer ud. Den 30/4 2011 er jo midt i alle konfirmationerne hvorved der kan være pres på såvel festlokalerne som gæsterne.

Det er ikke pengene, herunder maden, lokaliteterne m.v. der gør en god fest. Det er en del af det men det afgørende er stemningen ved festen, herunder gæsterne og man kan sagtens lave en god fest for få penge. I virkelighedens verden kunne I være gået ud og betalt 1.300 kr. pr. kuvert og opleve at festen skal slutte kl. 2.00 eller at der skulle lægges mange penge for at få lov at fortsætte festen. Det problem har man ikke i forsamlingshusene eller ved havefesterne.

0

Annonce ♥

BRUDEKJOLEN ER BESTILT!!

Har taget chancen og bestilt min ultimative drømmekjole hjem via Ebay! De har lovet den er færdig så jeg når at få den inden brylluppet, men det bliver godt nok nervepirrende!

Det er denne skønhed, bare med snørreryg :biggrin:

post-46209-1297546336.jpg

post-46209-1297546348.jpg

Jeg er så spændt :)

0

Annonce ♥

Ja, den er bare så fin!!

Har i øvrigt tænkt mig at jeg skal have disse sko til den

http://www.bianco.dk/webshop/produkt/til-h...lie-shoe/538180

Og så mangler jeg ideer til en nem og billig frisure til mit korte hår!!

Jeg tror skoene bliver super flotte til kjolen!

Mht. hår overvejer jeg selv et lille diadem og slør...det er jo begrænset hvad man kan lave af "opsætning" i kort hår....

0