Guest Fønix

D&B, guderne må vide hvornår..

424 indlæg i dette emne

Bugger, bugger, bugger, bugger :pokey: Skoene viser sig at være "counterfeit", altså kopier, og nu ved vi ikke om kæresten kan nå at stoppe betalingen - ellers har vi mistet godt 1000 kr.. Os der i forvejen er sådan på r*ven!! :boohoo:

Argh, - hvor kan jeg være dum og naiv nogle gange - den så bare så professionel og USA'sk agtig ud, den side :cowsleep:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bugger, bugger, bugger, bugger :pokey: Skoene viser sig at være "counterfeit", altså kopier, og nu ved vi ikke om kæresten kan nå at stoppe betalingen - ellers har vi mistet godt 1000 kr.. Os der i forvejen er sådan på r*ven!! :boohoo:

Argh, - hvor kan jeg være dum og naiv nogle gange - den så bare så professionel og USA'sk agtig ud, den side :cowsleep:

Argh! Det er dælme er irriterende.. Håber I kan nå at få stoppet pengene eller kan få dem tilbageført - er der ikke noget med at man godt kan det inden for x antal dage? Og især når det er falske sko... Kender ikke reglerne, men håber virkelig at I kan nå at få orden på det...

Du får lige :bearhug::bearhug: :bearhug: :bearhug:

Redigeret af M&S
0

Del dette indlæg

Pengene kommer retur!! men for en sikkerheds skyld har banken spærret kortet.

Pyha, - jeg nåede lige at få det skidt over det - ikke mindst fordi kæresten havde brugt sine penge på MIG og MINE sko unsure.gif

At jeg så er tilbage til square one mht. brudesko er noget andet - men som du var inde på tidligere, plejer problemet ikke være at FINDE nogle man gerne vil ha' (men derimod at kunne betale for dem blush.gif ).

Men alt vel - og status quo wink.gif

Redigeret af Fønix
0

Del dette indlæg

Godt nyt! Sko plejer man nemlig godt at kunne finde, spørgsmålet er om de er til at betale.

Ville også gerne ha 5000 til et par ægte manolo blahnik, men synes det er aalt for mange penge. men drømme kan man jo altid :D

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er blevet forelsket i Irene Frederiksens sommerfugle-bordkort.. Har jo set dem før - og de der ligner - men med det her billede slog det mig bare, at de ville passe fantastisk til den uformelle fest jeg gerne vil ha (hvis vi bliver gift herhjemme i Danmark).

Men er det ikke et monster stort (og svært) arbejde at lave??

sommerfuglebordkortbord.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså 2 af sommerfuglene er uden alt for meget grummelurer....så de er ret nemme...de to andre tager lidt længere tid...men pyt. Synes du skal printe et par ark ud og prøve dig frem...du fornemmer hurtigt hvad dit temperament er til :wink: God fornøjelse. Er ikke nået videre selv så mangler stadig halvdelen (20 stk).

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min vej har lige fundet forbi din tråd. Dejlig læsning, at kærligheden stadigvæk kan lade sig gøre trods modvind :thumbsupsmileyanim: Håber bilen snart holder op med at drille. Jeg har ikke nået at læse hele tråden endnu, men hvis du stadigvæk leger med den her tanke, så prøv at google Loch Lomond youth hostel i Skotland. Der var jeg for nogle år siden, og jeg ankom lige efter, der havde været bryllup der. Fed setting med flotte fællesrum kombineret med billig overnatning. Det er også til at komme frem uden at være afhængig af bil (vi rejste rundt med bil og bus). Irland har også fine steder. :cheerleader3:

Redigeret af sommer2012
0

Del dette indlæg

Sommer2012: He heh ja, - det er en GULDGRUBE af inspiration :BKSTREET:

Jeg hælder nu mere og mere til at blive her i landet pga. min kærestes datter - men det føles ikke som et "offer". Og så kan vi jo ta bryllupsrejsen til udlandet et sted :7himmel:

Mette: Jeg kan nok nøjes med at lave et par om ugen laugh.gif Vi bliver vist ikke så hulens mange og jeg tror på en dato ca. om et år (og regner med afklaring senest til nytår). Men mon ikke jeg bliver grebet af det, når først jeg kommer i gang?! Sådan kender jeg i hvert tilfælde mig selv :rolleyes:

Redigeret af Fønix
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hos os går det desværre den forkerte vej og vi har vendt, om ikke det er en god idé ikke at vente for længe med bryllupet - hvis min kærestes datter skal kunne have noget ud af festen.. Og hun vil ELSKE det - sådan nogle fester er lige hende :rolleyes:

På den anden side, kan min kæreste ikke overskue at tale bryllup og dato lige nu, for hun ryger ind og ud af hospitalet - og han nærmer sig af og til noget der næsten ligner en depression. Hvilket der i øvrigt ikke er "noget at sige til" :(

Det er ikke altid rigtigt, at "what dosen't kill you makes you stronger". Jeg tror han ville være ret meget stærkere, hvis det "bare" var ham selv der skulle dø.

Pyha, - endnu et "piv piv-indlæg", men det er større udfordringer end jeg havde drømt om da jeg mødte min kæreste i sin tid.. Og nok godt for det, for nu er det ikke et VALG om jeg vil være i det. Det er bare sådan det er.

Årh altså... :hug:

Du får lige en masse af de her :bearhug::bearhug::bearhug:

Jeg håber I finder en måde hvor I sammen med alle dem I holder af kan fejre kærligheden mens din kærestes datter stadig kan få glæde af det - og på en måde der foregår i fuld respekt for den svære situation I (og især din kæreste) står i...

:bearhug::bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du/I får lige et tonsvis af disse :bearhug::bearhug:

Jeg synes, at I hurtigtst muligt skal få holdt det bryllup, så kærestens datter har en chance for at komme med. Jeg tror, at hvis I venter så længe, at hun ikke vil få noget ud af det, så vil I (især din kæreste) nok fortryde det senere.

Nu kan jeg ikke lige huske, om du har specifikke ønsker om et bryllup, ud over at budgettet er stramt. Så her er et forslag, som jeg har hørt andre har gjort. Parret havde et begrænset budget og ønskede sig en form for havefest. Deres gaveønsker var, at gæsterne tog mad med til buffet samt nogle drikkevarer, kager til kaffen osv. (Opgaverne blev uddelegeret). Det blev en stor succes, og parret fik en dejlig dag uden de helt store udgifter og forberedelser. Det er ikke en løsning jeg selv ville have (nok også fordi jeg eeeellllsker at få gaver :fløjt: ), men det kunne jo være en løsning her, så din bonusdatter kan være med. Så kan I spare op til en velsignelse m. tilhørende fest på et senere tidspunkt.

Redigeret af Cosmorama
0

Del dette indlæg

Jeg sneg mig jo ud for at prøve 2 kjoler denne weekend. Den første sad/føltes fantastisk, men viste sig at have en stor grim plamage midt på skørtet.

Nr1.jpg

Den anden var ikke rar at have på - og så var skørtet KÆMPE, når ikke jeg holdt det ind til kroppen (som jeg gør på billedet), til gengæld var den skrå blonde yndig, syntes jeg.

Nr2.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer