Guest Fønix

D&B, guderne må vide hvornår..

424 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Det lyder ikke som om du er solgt til nogle af kjolerne og så er det vel bare at prøve nogle flere :biggrin: Må nok erkende at jeg lidt fortryder ikke at have prøvet flere kjoler end jeg gjorde... :unsure:

Men virkelig smukke sko!

Redigeret af sofie b
0

Del dette indlæg

Kære Fønix,

Jeg synes virkelig kjole nr. 2 er smuk til dig! Men hvis ikke den er rar at have på skal det nok ikke være den - for så bliver det da en lang dag på den lidt irriterende måde. Men jeg er altså enig med Sofie B, prøv alle de kjoler du kan (jeg ærgrer mig også lidt over at jeg ikke prøvede flere).

Mange hilsner

Camilla.

0

Del dette indlæg

Hej kan se ikke har fundet nogen ringe endnu, jeg vil anbefale jer, nu hvor ejg læste i bor lidt uden for Vejle, at tage ind og kigge guldsmede forretningen Smykkehjertet, den ligger ved siden af frellsens chokolade, skrå til højre overfor føtex på gågaden, det er en lille butik udaf til men den er så lækker at komme ind og super god betjening.

De har ringe som ikke er dansk design og dermed er unikke men de er til en helt anden pris også :) Vores er 14 karat hvid og alm guld med 3 små sten i min og dem skulle vi give lidt over 9000 kr for samlet, men fordi de havde 20% rabat på guld fik vi dem til lidt over 7000 og de har tit rabat kampagner derinde, så kan helt sikkert anbefale jer at gå ind og kigge :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Fønix.

Faldt lige over din lille tråd her. Jeg håber godt nok, at alt flasker sig for jer to snart, I har da vist haft jeres andel af modgang. Sender lige et cyber :bearhug:

Jeg håber der snart kommer noget stilstand i din bonus datters sygdom. Børn burde skisme være fritaget for sådanne slige sygdomme (sir børnesygeplejersken).

Jeres overvejelser omkring ringe er bare WOW, I har godt nok fundet nogle flotte nogle og jeg håber I får held med at få lavet lige dem I vil have. Jeg selv skal giftes for anden gang, ganske som du, og ønsker ej heller nogen lighed med tidl ring. Så held og lykke. Vi har ikke fundet vores endnu.

Din ide med at lave collager er da bare super, den er nuppet, for så kan jeg jo vise h2b hvad jeg har i tankerne.

Jeg glæder mig til at følge din tråd, og håber tingene snart falder på plads

0

Del dette indlæg

Øv, hvor er det trist, at det sådan går ned ad bakke med sygdommen. Jeg synes faktisk, at sammenskudsidéen er rigtig god - så er der også noget for enhver smag og overraskelser for alle. Hvis du ikke vil kaste dig ud i det men gerne vil give bonusdatteren en chance for at være brudepige snart, så kunne det måske være en idé med et stille, privat bryllup snart og så en velsignelse og større bryllup senere? Jeg ved det ikke, det må være svært uanset hvad.

Jeg er enig i, at den skrå blonde var fin - men det lyder som om, du skal ud og prøve noget mere, så du kan finde det helt rigtige.

Sender :loveshower::bearhug::cheerleader3: i din retning

0

Del dette indlæg

Ihh, havde glædet mig til at se kjole billederne - synes de begge er super smukke til dig, men den skrå blonde er da "to die for"... Men ud og prøv nogle flere, når du får mulighed og der er overskud til det :)

Jeg er så ked af at høre, at det ikke går så godt med din bonusdatter. Det må være så svært at gennemskue, hvad der er bedst og jeg har ingen kloge ord eller gode råd, så i stedet får du/I :bearhug::bearhug::hug::kiss::hug::bearhug::bearhug:

Jeg håber at din htb holder sig ovenpå og at I snart finder en dato for brylluppet :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi trængte til at finde hinanden igen ovenpå de sidste uger - eller nok nærmere måneder - så vi tog en tur væk og havde den dejligste, mest hyggelige og romantiske weekend for os selv :bed: Hvor jeg dog elsker den mand, alle vore udfordringer til trods..

Vi fik også snakket lidt bryllup - og H2B er ikke lige med på idéen om sammenskuds- eller sommerhusbryllup :rolleyes: Han vil giftes på et bjerg, siger han laugh.gif og så må vi jo se om vi kan finde sådan ét - og nogle penge at realisere den drøm med.

Redigeret af Fønix
2

Del dette indlæg

Det går lidt bedre med min kærestes dejlige datter nu, forstået på den måde at smerterne er mindre og udviklingen i sygdommen ser ud til at "gå på pause" igen.. Pyha!! :unsure: Tabet af førelighed er jo permanent, men nu er usikkerheden mht. hvor galt det ville blive - i denne omgang - i det mindste forbi :(

Vi trængte til at finde hinanden igen ovenpå de sidste uger - eller nok nærmere måneder - så vi tog en tur væk og havde den dejligste, mest hyggelige og romantiske weekend for os selv :bed: Hvor jeg dog elsker den mand, alle vore udfordringer til trods..

Vi fik også snakket lidt bryllup - og H2B er ikke lige med på idéen om sammenskuds- eller sommerhusbryllup :rolleyes: Han vil giftes på et bjerg, siger han :lol: og så må vi jo se om vi kan finde sådan ét - og nogle penge at realisere den drøm med. Og forhåbentlig stadig indenfor en overskuelig fremtid pga. dattermusen.

Åh, hvor er jeg glad for at høre, at der er lidt stilstand i sygdommen for hende.. Jeg ved ikke om det er mig der har overset det, men hvad er det hun fejler (hvis man må spørge)? Jeg håber for jer alle sammen, at hun har en laaaaang stille periode og slipper for alt for mange smerter og I kan nå at finde jeres bjerg og pengene til det inden den triste udvikling går i gang igen :biggrin:

Hvor skønt, at I kunne tage væk en weekend og bare nyde hinanden - det er bare så nødvendigt nogle gange og nok især når der er nogle svære ting i ens liv.. Men på en positiv side, så ved I igennem alt det her hø, at I kan opleve det bedste tider sammen, men så absolut også de værste og det med medgang og modgang, det har I allerede prøvet inden præster siger det :a1221:

0

Del dette indlæg

Jeg glææææder mig til at komme hjem efter job i dag; vi har årsdag og kæresten har været på "mammuth-jagt" og nedlagt en hel højreb, så vi kan skære kæreste-bøffer (og fodre fryseren med resten :wink: ).

Efter jeg har tabt mig så meget, har jeg fundet ud af at jeg har smadder let ved at gøre det igen: Da vi var afsted i weekenden tog jeg 2,2 kg. på - og i dage har jeg så efterfølgende tabt mig 2,5 kg. - så vi skal smovse i flødekartofler med masser af hvidløg, forårsløg og løg (hmm.. Jeg kan godt li løg :lol: ).

Vil se om ikke jeg kan finde en lille forkæle-gave til ham på vejen hjem - jeg elsker at give gaver :loveshower:

Hvor har jeg savnet overskud til OS :bed: og hvor er det DEJLIGT det er tilbage :7himmel:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihh, sikke en dejlig update!! Hvor lyder det hele bare skønt og lyder LÆKKERT med højreb og masser af løg i forskellige arter :thumbsupsmileyanim:

Hurra for jeres genfundne overskud til kærlighed og hygge :loveshower: :loveshower: Jeg håber I får en dejlig romantisk aften og du fandt en lille kærlighedsgave til din elskede :iloveyou:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige læst din tråd igennem. Og må altså sige, at det er svært at læse om din kærestes datter uden at blive rigtig rigtig trist. Hvor må I være stærke for at kunne klare det. - Dog dejligt at læse, at der er faldet lidt ro over det på det sidste.

Det er flot af dig, at du ikke bliver totalt skør - For sådan noget er svært at være vidne til.

Alt det bedste til jer alle :loveboard:

0

Del dette indlæg

Ja, man kan jo finde bjerge i mange lande - også i det sydligere Europa, hvor temperaturen og vejret er lidt mere stabilt! Hvis man ser Tour De France kan man se smukke bjerge... Og på Kreta fx har de også masser af dem. Så tror måske det er med at vælge land også. Men lyder rigtig spændende :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror nu vi har valgt land :wink: - og jeg har ikke noget imod en udfordring (så længe det ikke er flere af de dér "no win" slags :huh: ).

Jeg tænker, at hvis vi kan finde et sted med en vinterhave eller lign., så kunne det også være en formidabel oplevelse i efteråret eller vinteren: Buldrende pejs/brændeovn, små langhårede skotske muh-køer med frost i skægget og H2B i lårkort :griner:-:super:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer