Guest Fønix

D&B, guderne må vide hvornår..

424 indlæg i dette emne

Ja smile.gif det er måske endda MIG du mener!?

For nogle år siden planlagde jeg faktisk bryllup med min kæreste, der (også) gerne ville giftes i Skotland.

Så kom der nogle alvorlige ting i vejen :(

Da jeg mødte David trængte jeg til en masse støtte og opbakning - og det har vi set med tiden at vi kan give HINANDEN. Det føles som at "komme hjem".

Har jeg det underligt med at David gerne vil giftes i Skotland?

Nej, faktisk ikke.. Det er ikke mig der bestemmer i den henseende for jeg har lagt STEDET/MÅDEN over til den mand jeg elsker og skal giftes med.. Blandt andet fordi jeg rent faktisk HAR været gift endnu længere tilbage.

Og hvis det er den drøm der får lyset frem i hans øjne.. :heart:

Jeg har et dybt og inderligt ønske om, at det skal være RIGTIGT for min elskling. ALT er rigtigt for mig, når bare jeg har HAM ved min side.

Redigeret af Fønix
1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt at kunne sætte ansigt på dem, man læser om :biggrin:

Har lige læst opdateringen på din bonusdatters sygdom. Hvor er det dejligt, at det er i bero, og at I har fået overskud til hinanden igen :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Neeeeej, hvor fint med nogle billeder af jeres familie :) Det er virkelig rart at få et ansigt på dig :hug:

Jeg synes, at de billeder fra Skotland er så fine og er total romantisk hygge og perfekt til et bryllup :heart: Jeg håber, virkelig at I får mulighed for jeres drømmebryllup derovre :a1221:

0

Del dette indlæg

Jeg kunne ikke dy mig for en hurtig gang google. Måske kan du bruge det her link http://www.oxfordhot...ns.com/Weddings

Nu hvor jeg kigger nærmere på siden, så tror jeg faktisk der er nogle steder der er værd at besøge når vi er derovre - selvom vi skulle holde selve bryllupet ét eller andet afsides sted! :thumbsupsmileyanim::rolleyes:

Som det ser ud nu, hvor kæresten vil ha sit bjerg - og vi ikke bare har råd til at invitere folk derover - tænker jeg nemlig, at en mulighed kunne være at rejse med de aller nærmeste - så vi er max. 7 mand afsted inkl. os 3..

Kæresten og jeg kunne så fortsætte alene på en uges honeymoon (eller hvad der bliver råd til) og så kunne vi stadig fyre et godt grill-after-wedding-party af når vi kommer hjem.

Og igen igen tak for jeres søde bemærkninger blush.gif

Kæresten er på kursus de næste 3 dage, så jeg er græs-enke - savner ham allerede!! blink.gif

Redigeret af Fønix
0

Del dette indlæg

I dag fik jeg en mail fra den guldsmed i Tyskland, der ville prøve at give "et bud" på vores ønske-ringe. Han sender billeder af to voksmodeller, som de har fremstillet - og jeg synes faktisk de ser rigtig lovende ud!! :loveshower:

Vi skal til Kiel - hvor guldsmeden bor - den første weekend af december, så der kan vi se dem live og komme med evt. ønsker til ændringer. Jeg tror feks. at jeg vil have "fugerne" lavet dybere i min - den oprindelige er bygget op med strimler i lag på lag og der derfor mere "markeret".

Jeg er spændt på at høre hvad I evt. synes :blush:

Herrering:

DSC_0062.JPG

Damering:

DSC_0066.JPG

Og udgangspunktet (de 2 til venstre, men mandens uden sten):

Minimini-collage.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Ny kærlighed :loveboard:

Fra Badgley Mischka, som faktisk ikke er ret dyre.. Er der nogen der har erfaringer med hvordan de er at gå i?

Jeg synes bare de har de FEDESTE farver (ud over de viste også i bla. hvid og lilla)!! Er mest hooked på den i sølv - og tror den vil være mega nice til en kjole i lys pink eller babydueblå :rolleyes:

Men kunne også være en kjole i sølv eller noget andet og så :thumbsupsmileyanim: ...og :loveshower: ...og man kunne :cheerleader3: ...ehm :toot:

Badgley%20Mischka%203.jpgBadgley%20Mischka%202.jpg

Badgley%20Mischka%201.jpgBadgley%20Mischka%204.jpg

Men ok, - med mit helt er de sikkert også udsolgt i 2027 når vi engang får det bryllup på benene :unsure:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har besluttet mig nu og regner med at bestille i morgen, når jeg lige har lavet et opkald til USA :rolleyes:

De koster kun ca. 1300,- så det er jo ikke værre end at jeg kan bruge dem til jeans, hvis jeg skulle ombestemme mig mht. look inden vi bliver gift.

Jeg har også bestilt denne her i dag, hos Ege Art i 4x4 cm. Jeg er vokset op ved - og elsker - havet, så jeg synes den kunne være skøn både som kilt pin på min dame kilt og måske i mit brudelook. Sød er den i hvert tilfælde :heart:

Ege-art-broche.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det fine inspirationsbilleder fra Skotland, du har lagt ind, og fine modeller af ringe. Det bliver super spændende at se, hvad det bliver til cheerleader3.gif Jeg har selv været ude med kæresten og købe ringe i dag. Glæder mig bare SÅ meget til vi får dem om et par ugers tid loveshower.gif Vores er mere enkle, men jeg kan også godt lide den stil, I er gået efter - og det er da godt nok også noget af en besparelse thumbsupsmileyanim.gif

0

Del dette indlæg

Mighti; den er ikke oprindeligt tænkt som kilt pin, men jeg får den lavet så nålen vender den rigtige vej, så jeg kan bruge den til min "Thompson Grey" over the knee kilt :loveshower: Skal nok poste et billede - håber jeg skal ha den på til barnedåb i oktober, hvis den når at komme :rolleyes:

Og tak i øvrigt smile.gif

Lena, - det kan være jeg ender med en.....Lena! For jeg har svært ved at finde kjoler med vinger - ud over på nettet. I sidste ende er det måske noget dine lynkinesere kan hjælpe med - eller er de KUN til tyl? :rolleyes:

Redigeret af Fønix
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer