GiftesTilMaj

12 maj 2012 er det endelig vores dag. One year after

692 indlæg i dette emne

Dejligt at der er godt nyt med din mor.....dejlig besked inden bryllup og håber kun det går frem af...... :)

Hvor træls du skal stå med det hele fredag.....hvorfor henter de ham....?? FOr det er da ikke den bedste dag at hente ham..... :td:

Hvor er det dejligt, at der er bedring i sigte for din mor :cheerleader3:

For lige at forstå det andet ret: Har de tænkt sig at lave polterabend for din kæreste fredag eller vil de bare tage ham med hjem hvor han skal sove?

Hvis det er det første: Var det min mands venner der ville hente ham og slæbe ham på polterabend aftenen før brylluppet, så ville jeg slå bremsen i. Jeg ville ringe og snakke med dem om, hvad det er for en dag for jer (jeres one and only bryllupsdag!) og hvor ked af det du vil blive, hvis han er træt/bagstiv/kommet til skade, når han dukker op i kirken. Desuden vil jeg nok forklare dem, at I har ting der skal laves, så det passer bare ikke ind i jeres program. Og så kunne de da have fået fingeren ud noget før! :sm:

Hvis det er det andet scenarie, så ville jeg nok bare ringe til dem og sige, at I har nogle ting der skal ordnes, et festlokale der skal pyntes osv. Så de kan hente ham NÅR i er færdige med de gøremål i har.

Jeg har lige sendt 2 lidt halv-spidse men dog søde sms'er (krævede lige en dyb indåndning) til de pågældende mænds kærester, for de er mine veninder og er åbenbart med i planlægningen. Det var min mor som havde fået det at vide af den ene af tøserne, hun havde ikke sagt hvad de skulle, men de skulle lave noget "fysisk". De 3 af de 4 "drenge" er henholdsvis tidligere elitesoldat, alle er vilde med skiløb (jo vildere jo bedre) og i hvert fald 2 af dem er i vildt god form. de er heldigvis ikke typerne som drikker sig fulde, så jeg er ikke bekymret for at han bliver bagstiv - men jeg syntes bare det er total dårlig stil !

Og så er jeg da faktisk temmelig skuffet over at JEG ikke også bliver hentet (håber I kan høre jeg pt er 10 år og pigesur) men HVIS de henter mig også bliver jeg rasende for hvad så med alle mine ting jeg skal have ordnet ude i forsamlingshuset ?? Aj jeg magter ikke den slags URO :unsure:

Redigeret af GiftesTilMaj
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fået svar på min mors scanning og det viser sig at de to første behandlinger har haft en gavnlig virkning på kræften - der er enkelte at knuderne som er blevet lidt mindre :cheerleader3: Vi er selvfølgelig vildt glade over at have fået den besked her inden brylluppet, selvom der stadig er lang vej og der kun kan gives 2 behandlinger mere.

Af såhn bryllupsmæssige ting fandt jeg lige ud af her til aften at H2B's forlover + vores toastmaster og 2 andre venner har tænkt sig at hente ham på FREDAG mens vi går og pynter op i forsamlingshuset !! Det var dog årets VÆRSTE beslutning :pokey: Jeg er grædefærdig kan jeg godt sige jer !! 1. fordi jeg magter da ikke at skulle stå "alene" med oppyntningen af forsamlingshuset, 2.hvad så hvis der sker noget ?? 3.jeg VED at han heller ikke vil syntes det er fedt lige på det tidspunkt og 4.det er vores sidste aften sammen og den skal de da ikke ødelægge :boohoo:

Rigtig dejlig nyhed med din mor :):cheerleader3::thumbsupsmileyanim: men noget rigtig øv at H2B bliver taget væk fra oppyntningen - det er da ikke fair :td: Håber det går og at I finder en løsning, så I kan få aftenen sammen :bearhug:

Ja det håber jeg også - vi har da set frem til den aften rigtig rigtig længe :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har fået svar på min mors scanning og det viser sig at de to første behandlinger har haft en gavnlig virkning på kræften - der er enkelte at knuderne som er blevet lidt mindre :cheerleader3: Vi er selvfølgelig vildt glade over at have fået den besked her inden brylluppet, selvom der stadig er lang vej og der kun kan gives 2 behandlinger mere.

Af såhn bryllupsmæssige ting fandt jeg lige ud af her til aften at H2B's forlover + vores toastmaster og 2 andre venner har tænkt sig at hente ham på FREDAG mens vi går og pynter op i forsamlingshuset !! Det var dog årets VÆRSTE beslutning :pokey: Jeg er grædefærdig kan jeg godt sige jer !! 1. fordi jeg magter da ikke at skulle stå "alene" med oppyntningen af forsamlingshuset, 2.hvad så hvis der sker noget ?? 3.jeg VED at han heller ikke vil syntes det er fedt lige på det tidspunkt og 4.det er vores sidste aften sammen og den skal de da ikke ødelægge :boohoo:

Rigtig godt at høre, at det går fremad med din mor.

Du skriver, at der kun gives 2 behandlinger mere - jeg ved ikke så meget omkring det - hvordan kan det være?

Narj, hvor ER det dog latterligt planlagt, hvis det virkelig er rigtigt. at de vil hente din kommende mand på det tidspunkt! Det må de (indsæt masser af bandeord her) ændre! Det kan ikke være rigtigt. Og da slet ikke hvis din H2B heller ikke vil afsted på det tidspunkt, men at I begge netop har set frem til at dele den aften sammen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har fået svar på min mors scanning og det viser sig at de to første behandlinger har haft en gavnlig virkning på kræften - der er enkelte at knuderne som er blevet lidt mindre :cheerleader3: Vi er selvfølgelig vildt glade over at have fået den besked her inden brylluppet, selvom der stadig er lang vej og der kun kan gives 2 behandlinger mere.

Af såhn bryllupsmæssige ting fandt jeg lige ud af her til aften at H2B's forlover + vores toastmaster og 2 andre venner har tænkt sig at hente ham på FREDAG mens vi går og pynter op i forsamlingshuset !! Det var dog årets VÆRSTE beslutning :pokey: Jeg er grædefærdig kan jeg godt sige jer !! 1. fordi jeg magter da ikke at skulle stå "alene" med oppyntningen af forsamlingshuset, 2.hvad så hvis der sker noget ?? 3.jeg VED at han heller ikke vil syntes det er fedt lige på det tidspunkt og 4.det er vores sidste aften sammen og den skal de da ikke ødelægge :boohoo:

Rigtig godt at høre, at det går fremad med din mor.

Du skriver, at der kun gives 2 behandlinger mere - jeg ved ikke så meget omkring det - hvordan kan det være?

Narj, hvor ER det dog latterligt planlagt, hvis det virkelig er rigtigt. at de vil hente din kommende mand på det tidspunkt! Det må de (indsæt masser af bandeord her) ændre! Det kan ikke være rigtigt. Og da slet ikke hvis din H2B heller ikke vil afsted på det tidspunkt, men at I begge netop har set frem til at dele den aften sammen.

Min mor har modermærkekræft og det reagere ikke på kemo eller stråler - så man giver noget der hedder immunterapi. Det sætter immunforsvaret på ekstrem overarbejde så det selv kan bekæmpe kræften. Men det er SÅ hårdt for resten af kroppen fordi man i 14 dage har op til 41 i feber - jo mere feber jo bedre og det er noget som er krads ved kroppen og ikke mindst hjernen. Så derfor giver man kun 4 behandlinger og MAKS 6 hvis der er tale om en stærk person. Så udsigten hedder ikke at kræften forsvinder, men den kan holdes i bero :)

Mht det der fredag så har jeg nu aftalt med toastmasteren at de henter ham ikke FØR kl.17 og de skal ikke ud og lave noget som helst der kan give et brækket ben eller arm ! Tror han fattede budskabet og det lød heller ikke til at deres oprindelig plan var noget vildt :pokey:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God bedring til din mor. Men godt at der er bedring

Og F*ck da de kammerater.

Nej hvor ville jeg ha været TOSSET hvis de tog min mand dagen inden, synes det var rigeligt at han aldeles frivilligt tog afsted allerede kl 16. For så kom alle naboerne og satte æresport op og så stod JEG alene der.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så NU er jeg endelig (måske på tide) blevet en ægte BRIDEZILLA :boohoo:

Men jeg syntes at alting afhænger af mig i disse dage ! ALLE vender sig mod mig når de ikke kan finde noget, ikke lige ved hvad de skal lave, ikke kan finde ud af det ene eller det andet og 1000 andre ting :pokey:

Kender I det der med at man føler man har tjek på tingene - inde i sit hoved, men når nogen skal have et svar, så støder ens hjerneceller pludselig sammen og man ved ikke en skid lige pludselig :(

Skulle lige have luft...det er ikke så slemt som det lyder (kun lidt) men min søster harlagt sig med influenza, min mor er dårlig pga hendes behandling og ja vores hjem står i flyttekasser...men men mon ikke det går. Jeg mangler kun i dag at handle ind til fyldet til bryllupskagen, købe æblegrød til de gammeldags æblekager, begynde at lave små fondant blomster...og min H2B skal hente is til zinkbaljerne + et par andre ting.

Vi når det nok :blink:

Og nå ja, vejrudsigten lover regn og stiv kuling på lørdag :td:

Redigeret af GiftesTilMaj
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Aw, ja, det kender jeg bestemt godt. Det skal nok gå, problemerne kan føles meget større end de er, fordi det netop bliver et problem at have et problem i sidste ende, når man er sådan spændt op.

Vejret er vi desværre ikke herre over :( Men det kan ske, at det ikke bliver godt, så må det tages med, mon ikke I får en fantastisk dag alligevel :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvfølgelig når i det hele! :bearhug:

Men det er godt nok ikke sjovt, når den hjælp man havde håbet på, ikke kan være der. :(

Uanset hvad, så skal det nok blive en helt fantastisk dag - i skal jo giftes!! (wow, og så slog det mig lige, at jeg også skal! :o )

På en måde er det egentlig godt, din søster lægger sig nu, så burde hun da være nogenlunde frisk på lørdag. :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puha jo, det kender jeg godt, og det hele plejer jo at gå alligevel :kiss:

Husk at fokusere på de positive ting, det er godt at det er nu din søster har lagt sig med influenza og ikke lørdag morgen, din mor er dårlig lige nu, fordi hun er i behandling så hun kan blive rask, flyttekasserne er der også når i er blevet gift, og så er det jo godt at i ikke skal holde festen derhjemme og sidst men ikke mindst så siger gammel overtro, at regn på bryllupsdagen betyder velstand, og hvem siger dog nej tak til det i forhold til en enkelt dag med regn :fløjt: :kiss: Det skal nok gå alt sammen og i får en helt fantastisk dag på lørdag, det er jeg helt sikker på :thumbsupsmileyanim:

Og hold nu op hvor er det vildt at du skal giftes lige om lidt, det må jo så også betyde at jeg snart nærmer mig :o:a1221:

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er I skønne alle sammen :bearhug: Min H2B læste lige mit og jeres indlæg igår - puha han fik helt tårer i øjene fordi I er så søde :lol:

Jeg tog mig lige sammen og fik fokuseret på alt det gode der sker lige foran næsen af mig - og det hjalp !

Igår fik vi ordnet alle indkøb og stillet tingene ud i forsamlingshuset. Jeg fik begyndt på de små fine fondantblomster som bryllupskagen skal dekoreres med, de bliver rosa - I skal nok få billeder :)

Kjolen blev hentet på renseriet igår efter at have været dampet - så nu står den så fin på en gine jeg har lånt.

Det eneste som ser ud til at glippe er vores smadderdyre bordkort der FØRST blev sendt fra Sverige i onsdags :pokey: Selvom jeg meget præcist ved min bestilling skrev at de skulle komme fredag da de skal bruges lørdag. Jeg skrev lidt spids til dem at jeg håbede sandelig pakken kommer fredag og deres eneste svar var at "ja det må vi håbe" - SAY WHAT :td: Nå men vi har da fundet nogle OK bordkort nede i Løvbjerg som må blive det endelige hvis det andet glipper :rolleyes:

Men ellers hedder det pyntning af forsamlingshuset i dag - kagerne skal pyntes og såhn...og nå ja jeg kunne ikke sover mere nu :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer