GiftesTilMaj

12 maj 2012 er det endelig vores dag. One year after

692 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor ser I super godt ud ... og specielt dig! Du er så fin og yndig .... virkelig smuk! Og vidste slet ikke, at din mand var 26 år ældre end dig, haha .... så må jeg nok indrømme, at jeg var sådan lidt "ehmmm", da jeg så billedet lol. Men syns det er godt gået, at I har fundet sammen og er blevet gift :) Samfundet behøver slet ikke være så picture perfect hele tiden og antager, at I sikkert har hørt så meget for det, men jeg syns det er super hårdt gået imod strømmen! :) Der er jo ingen alder på kærlighed.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor ser I dejlige og lykkelige ud :loveshower:

Du kan tro jeg sendte jer en tanke, da vi kørte over Mors og skyerne så faretruende ud - men det lyder jo til at det hele artede sig perfekt. Skønt! Glæder mig til beretning og en masse TL-billeder :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor ser I super godt ud ... og specielt dig! Du er så fin og yndig .... virkelig smuk! Og vidste slet ikke, at din mand var 26 år ældre end dig, haha .... så må jeg nok indrømme, at jeg var sådan lidt "ehmmm", da jeg så billedet lol. Men syns det er godt gået, at I har fundet sammen og er blevet gift :) Samfundet behøver slet ikke være så picture perfect hele tiden og antager, at I sikkert har hørt så meget for det, men jeg syns det er super hårdt gået imod strømmen! :) Der er jo ingen alder på kærlighed.

Samme tanke her. Sorry men tænkte "hvor er gommen så, hvis det der er hendes far?" læste teksten igen og opdagede at "far" var gommen :griner:-

Kærlighed har bestemt ingen alder.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ser i super skønne og smukke ud :loveshower: Og hvor er det dejligt at læse, at i havde en dejlig dag (og et forsinket STORT TILLYKKE med dagen i lørdags :oops: ). Jeg glæder mig rigtig meget til at læse beretning og se endnu flere billeder :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først SUPER STORT TILLYKKKE med brylluppet i lørdags! :loveflag:

Dejligt at høre at det var lige så en perfekt dag som i havde drømt om. Glæder mig meget til at læse beretning og ikke mindst se masser af billeder (med mit elskede slør på ;))

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan se at flere skriver lidt om hvad der er sket ”one year after” og det kan da være en anelse selviscenesættende,

men lad gå :tunge:

Vi fik overstået bryllup og en mini bryllupsrejse til Århus hvor min mor blev indlagt allerede mandagen efter vores bryllup.

Men senere fik vi dog mulighed for at komme på en rigtig bryllupsrejse til vores elskede Siena i det smukke Toscana, hvor vi rigtig nød solen, vinen, maden og ikke mindst hinanden :a1093:

Jørgen havde givet mig en iPhone 4S i morgengave og jeg havde ikke rigtig fået købt noget til ham :oops:

Det fik jeg også rådet bod på…

post-51134-0-02205900-1370865649_thumb.j

Hver måned på d.12 er det blevet slået fast med syvtommer søm, at jeg er blevet gift med den mest romantiske, kærlige og opmærksomme mand man kunne ønske sig. Jeg har fået blomster, smykker, tøj og lækre restaurantbesøg :7himmel:

Hver måned på d.12 er det blevet slået fast med syvtommer søm, at jeg er blevet gift med den mest romantiske, kærlige og opmærksomme mand man kunne ønske sig. Jeg har fået blomster, smykker, tøj og lækre restaurantbesøg

Jeg er snart udlært som shipping assistent og vi er i færd med at købe os et lille hus her inde i Nykøbing :a1221:

Men, lutter lagkage har det bestemt ikke været. Min mor blev erklæret rask i august 2012, men allerede i oktober var kræften vendt tilbage og hun er nu i stedet erklæret ”terminal” (skrækkeligt ord) da lægerne ikke længere har alternativer til hende og vi kun kan vente på at kræften går i hendes organer.

Så livet som nygifte blev hurtigt sat på stand by og vi er nærmest hos hende alle vores frie timer. Vi hjælper med hus, have, indkøb og forsøger derimellem at give hende så mange gode oplevelser som muligt.

At det er hamrende hårdt og møg uretfærdigt, kan vist ikke komme bag på nogen :pokey:

Så er det jo fantastisk at modtage billeder fra den underskønne og fabelagtige Tina Liv – hun har i den grad fanget min mor som havde den sidste friske dag på vores bryllupsdag. Tak Tina :bearhug:

Tænker tit på jer tøser, hvor end I er, Andemone, Ceciliepil, Mette, Miss-Lens, Mette Holm, Sunspirit, Fru. Kræmmergård, Anke og Shedevil...håber at I lever livet, husk ikke at vrisse af hverken mand eller børn, nyd solen, spis sundt og fremfor alt ELSK :loveshower:

Redigeret af GiftesTilMaj
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Århhhh.... Hvor er det godt at høre fra dig - omend det også er med nedture (blandt alt det lykkelige).

Jeg lover at huske dine ord om ikke at vrisse og leve livet :kiss: Og du får samme ord lige tilbage (og et stort kram)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer