AmalieAmalie

DIY Gæstebogstæ

20 indlæg i dette emne

En anderledes gæstebog...

post-39686-0-99591200-1308929374.jpg

Dette skal du bruge:

*Karton i en valgfri farve.

*Søde bånd - evt. med prikker på.

*Grene (Tag en tur i skoven).

*En stor spand (Må gerne være lidt fin).

*Sand (Nok til at fylde spanden).

Klip kartonen ud i små firkanter "Små kort"

Lav hul med en hulklipper.

Bind et lille bånd i hullet.

Lave et ekstra hul forneden på kortet, tag en lille perle og et lille stykke snor eller ståltråd og hæng perlen på.

Kom grenene i spanden med sand, så det ligner et lille træ.

De færdiglavede kort kan kommes i en lille kurv ved siden af træet.

HUSK at lægge 4-5 kuglepenne/tusser klar ved siden af..

Og så er det bare gæsterne skal skrive løs :thumbsupsmileyanim:

3

Del dette indlæg

Annonce ♥

Men hva så, når grenene er døde og tørre ? :P Så piller man kortene af og ? hehe. Ideen ser super flot ud og kunne sagtens finde på at bruge den selv..... har bare lige spørgsmålet, hva så når grenene er døde :P

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Men hva så, når grenene er døde og tørre ? :P Så piller man kortene af og ? hehe. Ideen ser super flot ud og kunne sagtens finde på at bruge den selv..... har bare lige spørgsmålet, hva så når grenene er døde :P

Eller du kunne hænge dem på en troldegren som pynt ;)

0

Del dette indlæg

Perfekt... Sådan et må vi have, vi skal alligevel i blomster dekorationerne.. Tror bare jeg vil vælge at klippe kortene som blade i de forskellige efterårs farver også når grenene er døde så klistre dem ind i den bog vi laver med minder fra dagen....

Eller lyder det som en dum ide???

0

Del dette indlæg

Hvor er det sødt! Det kunne jeg bestemt godt forestille mig at gøre.

Jeg HAR købt en meeeeget fin gæstebog, men da den kun har kostet en 5'er, går det jo nok :wink:

Når grene er gået ud, kunne jeg godt finde på at hænge hilsnerne på en snor derhjemme indtil jeg blev træt af at se på dem. Derefter ville de ryge i en kasse, sammen med alle de andre ting fra brylluppet, som man ikke kan have liggende fremme, men som bestemt heller ikke skal smides ud :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har lige lavet en lille prototype som er blevet rigtig fin. Jeg kan ikke finde ud af at lægge et foto herind, men jeg har brugt lyserødt karton og klippet det i små kvadrater. Jeg har lavet hul i det ene hjørne til satinbåndet og i det modsatte hjørne til perlen. Jeg har SÅ mange forskellige perler liggende, så jeg kan ikke helt vælge, men det bliver nok bare hvide perlemorsperler, da det er dem som passer bedst til farvetemaet.

Det fungerer, men det kommer til at tage noget tid at lave 50 af dem :)

0

Del dette indlæg

Jeg synes det er en superfin ide. Mht hvad man gør med sedlerne, så ville jeg synes det var genialt med sedlerne, for de kanscannes ind i den fotobog jeg ved vi vil lave. Så kan man sætte sedlerne ind hist og pist mellem alle de lækre fotos fra fotograf og selve festen...det er da en skøøøøn forening :0)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil også lave et gæstetræ, men jeg forestiller mig at lave en slags scrap-bog efter bryllupet. Så vil jeg tage alle de små kort og et billede af den person der har skrevet det, og sætte det sammen. Håber at det kommer til at blive fint :loveshower:

0

Del dette indlæg

Perfekt... Sådan et må vi have, vi skal alligevel i blomster dekorationerne.. Tror bare jeg vil vælge at klippe kortene som blade i de forskellige efterårs farver også når grenene er døde så klistre dem ind i den bog vi laver med minder fra dagen....

Eller lyder det som en dum ide???

Jeg synes det lyder som en rigtig god ide og tror det bliver flot med blade.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super fin idé, det vil jeg også igang med at lave :)

Er der nogen der har en god idé til en tekst man kan sætte ved træet? ligesom nogle skriver en tekst/digt i gæstebogen

Det leder jeg også efter.

Har du fundet på noget endnu?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer