metteholm

Alle mine DIY-projekter

146 posts in this topic

Hvor er det super stilfuldt! Du er godt nok kreativ Mette!

Lige et spørgsmål til din smukke kage: har du noget i mellem lagene? eller kan MFF godt ¨tåle¨ den direkte berøring?

SKØNT at du gidder berige os andre med dine DIY!!!! Tak for det!

ja jeg har papplader i mellem. (købt hos kagebutikken.dk i rigtige størrelser). derudov er er der små afstivere (pinde købt samem sted) som bærer vægten. så fondanten kan sagtens klare berøringen, men det er pga vægten;)

0

Annonce ♥

ELSKER altså dine ting Mette :cheerleader3: Tak for din fine DIY-tråd til inspiration (og dårlig samvitighed he he ;) ) Vil forsøge at leve bare lidt op til dit MEGET fine niveau :loveboard:

0

Det er virkelig nogle skønne ting du har kreeret, og det hele givet bare en lækker rød tråd igennem hele planlægningen :) Dejlig at vi andre kan finde lidt inspiration her.

0

Menukort

- må lige opdatere med bedre billeder senere hvor den er samlet

post-39268-0-95489000-1310326944.jpg

Door hangers til overnattende gæster

post-39268-0-16684700-1310327176.jpg

post-39268-0-58395700-1310327177.jpg

post-39268-0-95596400-1310327178.jpg

post-39268-0-23288000-1310327180.jpg

Bannere

Velbekomme (til buffet under reception)

post-39268-0-21807900-1310327270.jpg

Mange tak (til takkekort - blev aldrig brugt da det blev væk på dagen haha)

post-39268-0-23479100-1310327300.jpg

Hej Mete

Total respekt for alle dine smukke ting :respekt:

sad lige og forelskede mig i disse ting og tænkte på om man evt kunne få en skabelon af disse? hvis du vil må du gerne maile det til: Elborgsyd11@gmail.com

på forhånd tak

Pia

0

Annonce ♥

Man kan da kun rose dig for din kreativitet :thumbsupsmileyanim:

0

Hej Mete

Total respekt for alle dine smukke ting :respekt:

sad lige og forelskede mig i disse ting og tænkte på om man evt kunne få en skabelon af disse? hvis du vil må du gerne maile det til: Elborgsyd11@gmail.com

på forhånd tak

Pia

Jeg har desværre ikke en desideret skabelon til nogen af tingene. men banneret har jeg fra ruffledblog.com ---> LINK

0

Hej Mette

Hvor er det bare nogle fantastiske projekter du har haft gang i. Og det ser knald godt ud på billederne i din beretning! Jeg tror du er den smukkeste brud jeg nogensinde har set :)

Jeg kan slet ikke alle de ting du kan - men et hurtigt spørgsmål: Kirkehæfter og menukortene: Hvordan har du lavet dem? Er de lavet i word eller hvordan? Jeg kan ike få papiret tl at vende den vej :)

Bare lige hvis du har et par hurtige fif? Og hvor du rammen til menuen fra?

Venlig hilsen

Louise - ikke så god til DIY :)

0

HOLD DA OP!! Godt jeg har over et år til mit bryllup. Jeg er så imponeret. Sikke et flot stykke arbejde!!! Du/I har virkelig forkælet jeres gæster. Hvor har du fundet inspiration henne? Har du lavet alt selv (klippe/klistre) eller kan man købe skabeloner mv?

Kh Kristine

0

Annonce ♥

Hvor er det bare super flot og totalt gennemført - du burde da nærmest have en karriere inden for den slags ;-) Det er så skønt at se på.

Al respekt her fra et knap så meget DIY-menneske :thumbsupsmileyanim:

0

Hej Mette

Hvor er det bare nogle fantastiske projekter du har haft gang i. Og det ser knald godt ud på billederne i din beretning! Jeg tror du er den smukkeste brud jeg nogensinde har set :)

Jeg kan slet ikke alle de ting du kan - men et hurtigt spørgsmål: Kirkehæfter og menukortene: Hvordan har du lavet dem? Er de lavet i word eller hvordan? Jeg kan ike få papiret tl at vende den vej :)

Venlig hilsen

WOW! tak for den kompliement :blush::hug:

De er lavet i indesign, så ikke word nej. men du kan sagtens vende papiret om i word også :) under sidelayot kan du dreje papiret en omgang :)

rammerne har jeg selv tegnet i illustrator - men man kan måske finde noget der kan bruges på nettet :)

HOLD DA OP!! Godt jeg har over et år til mit bryllup. Jeg er så imponeret. Sikke et flot stykke arbejde!!! Du/I har virkelig forkælet jeres gæster. Hvor har du fundet inspiration henne? Har du lavet alt selv (klippe/klistre) eller kan man købe skabeloner mv?

Kh Kristine

TAK!

inspirationen er fundet her og på nettet. jeg har lavet alle skabelonerne selv, så ikke noget jeg tror man kan købe nogen steder. der er masser af fremgangsbilleder i min tråd hvor jeg viser hvordan de forskellige ting er lavet :)

Hvor er det bare super flot og totalt gennemført - du burde da nærmest have en karriere inden for den slags ;-) Det er så skønt at se på.

Al respekt her fra et knap så meget DIY-menneske :thumbsupsmileyanim:

TAK!! haha ja det ville jeg også gerne, hyggeligt arbejde! men må nok hellere holde godt fast i mit nuværende job ;)

0

Hvor er alle tingene bare VILDT flotte!! Dyb respekt herfra.

Jeg skal selv i gang med lidt DIY-projekter. Og denne tråd er rigtig god inspiration :-) Jeg tænkte lidt, hvad det er for en skrifttype, du har brugt? Synes den er rigtig fed! :-)

Og hvordan med dine favouræsker - er det nogle du har købt sådan eller har du selv lavet dem?

Mvh.

Annika

0

Hov, fandt skabelonen på æskerne på din side :-) Så det er kun skrifttypen, jeg gerne lige ville høre, hvad er :-)

0

Annonce ♥

Hov, fandt skabelonen på æskerne på din side :-) Så det er kun skrifttypen, jeg gerne lige ville høre, hvad er :-)

har brugt lidt forskelligt, bla. trubble og eras light :)

0

Mette Mette mette... sikke en god inspiration, tak for den...

Du er bare indbegrebet af Kreativ ;)

Drik kortet, er det noget man må låne? altså få en kopi eller skabelon? :loveshower:

0

Hej Mette

Venlig hilsen

jeg har lavet vores i Word2010 - under folder og menukort tror jeg det var, du skal "bare" slette baggrundene og beholde den opdeling der er, og tilføje dit egen tekst... :):loveshower:

0

Så fik jeg opdateret tråden med mine takkekort - er på side 1 :)

0

Annonce ♥

Waaaauuuuwwwwww..... Kan se at min viden indenfor DIY projekter slet ikke er stor nok. Hvordan har du dog fået lavet alle de ting..? Er du i besidelse af en designers computer eller hvad? :) 2 ting fangede især mit øje... Chokoladerne med monogram på, hvor har du fået dem fra? Og bannerne, er de hjemmelavede eller har du fået det gjort, og i så fald hvor?

Er fuld af misundelse lige nu, det er bare såå flot! :super:

0

Waaaauuuuwwwwww..... Kan se at min viden indenfor DIY projekter slet ikke er stor nok. Hvordan har du dog fået lavet alle de ting..? Er du i besidelse af en designers computer eller hvad? :) 2 ting fangede især mit øje... Chokoladerne med monogram på, hvor har du fået dem fra? Og bannerne, er de hjemmelavede eller har du fået det gjort, og i så fald hvor?

Er fuld af misundelse lige nu, det er bare såå flot! :super:

tak!

haha en designers computer - nej har bare min egen ;) men kan en del på den efterhånden!

1) chokoladerne. Har blot lavet en masse firkanter og printet ud med monogram og tekst. Derefter har jeg slynget dem omkring en eksisterende chokolade fra Føtex ( har fjernet det eksistrende lag papir så der kun var sølvpapirslaget omkring). sat det sammen med dobbeltklæbende tape. wupti!

2) banner. Tyvstjålet fra ruffledblog.com ! der ligger skabeloner på alle bogstaverne inde under deres DIY sektion, lige til at printe. Da jeg så skar dem ud lod jeg en bred stribe være henover hele den øverste del af trekanten, som jeg så bukkede rundt om snoren. inde under hver trekant har jeg så sat snoren fast med tape så den bliver der og bogstaverne i rutcher rundt :)

0

Wauw!!!!! Det er jo helt vildt alle de flotte ting du har lavet, er vildt inponeret.. Og du har selv lavet chocoladerne?? Fantastisk, de ser virkelig professionelle ud :thumbsupsmileyanim:

0

Wauw!!!!! Det er jo helt vildt alle de flotte ting du har lavet, er vildt inponeret.. Og du har selv lavet chocoladerne?? Fantastisk, de ser virkelig professionelle ud :thumbsupsmileyanim:

TAK!

selv lavet chokoladerne?? haha altså ikke selve chokoladen - men omslaget ja :)

0

Annonce ♥

Hej Mette.hvaaa skal i af med jeres fotovæg?

Jeg var på Frederiksberg forleden hos skrædderen, og var i god tid og kiggede påalle de fine takke tak, og hov der var i sørme... Jeg har været rigtig glad for at komme hos Camilla så klart hun/de skal også have et kort fra mig.

0

Hej Mette.hvaaa skal i af med jeres fotovæg?

Jeg var på Frederiksberg forleden hos skrædderen, og var i god tid og kiggede påalle de fine takke tak, og hov der var i sørme... Jeg har været rigtig glad for at komme hos Camilla så klart hun/de skal også have et kort fra mig.

Den er allerede solgt videre og brugt af nye brude - også herinde fra ;)

nææ er det rigtig, har de hængt det op haha! hvor fint :)

0

Hej Mette,

jeg ville bare lige høre hvilken type chokolade det er du har brugt? -Jeg behøver vel ikke sige at jeg stadig er dybt fasineret over dine ting...men det er jo ikke noget nyt.

Edited by MunkVerner
0

Hej Mette,

jeg ville bare lige høre hvilken type chokolade det er du har brugt? -Jeg behøver vel ikke sige at jeg stadig er dybt fasineret over dine ting...men det er jo ikke noget nyt.

kan ikke huske navnet. æsken er gul og er købt i føtex :)

0