Mightystar

M&M 30.06.2012 (aflyst) - Farvel herfra....!

1,463 indlæg i dette emne

Æv, hvor er det ærgerligt, at din ex ikke er kommet videre - og at det skal give så mange grubler i forhold til brylluppet. Jeg kan sagtens forstå, at det ville føles mærkeligt for dig, hvis din dreng ikke var med til brylluppet og receptionen. Har du ikke nogle venner, der skal med til receptionen men ikke til festen, der evt. kunne lokkes til at tage din dreng med hjem? Hvis ikke du kan finde pasningsalternativer til din ex, så tror jeg nu nok, der er en pointe i, at Phillip ikke vil kunne huske det fremover, når han er så lille, men jeg håber, du finder en bedre løsning....

Redigeret af sommer2012
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Æv, hvor er det ærgerligt, at din ex ikke er kommet videre - og at det skal give så mange grubler i forhold til brylluppet. Jeg kan sagtens forstå, at det ville føles mærkeligt for dig, hvis din dreng ikke var med til brylluppet og receptionen. Har du ikke nogle venner, der skal med til receptionen men ikke til festen, der evt. kunne lokkes til at tage din dreng med hjem? Hvis ikke du kan finde pasningsalternativer til din ex, så tror jeg nu nok, der er en pointe i, at Phillip ikke vil kunne huske det fremover, når han er så lille, men jeg håber, du finder en bedre løsning....

Der er desværre ingen der kan tage ham med efter receptionen. Den mulighed er også for længst undersøgt.. Men ja. Det ender nok med at han ikke er med. :(

0

Del dette indlæg

ØV ØV ØV.... Dilemma med pasning af sønnemand

Jeg har som nogle ved en søn fra et tidligere forhold og hans far kan slet ikke håndtere at jeg har en kæreste og nu snart mand.

H2B fandt sammen kort efter at sønnen far og jeg gik fra hinanden og han har siden da ment at brudet er H2B's skyld. Det er snart 2 år siden og han bliver stadig sur hvis enten jeg eller sønnen nævner min kærestes navn.

Derfor har mit store problem været det at jeg ikke har vidste hvordan jeg har skullet gøre med Phillip til brylluppet. Festen er uden børn, men har gerne villet have ham med som brudesvend, da jeg synes det er lidt underligt ikke at have sin egen søn med til sit bryllup. :unsure:

Phillips far har jeg ikke spurgt, af den grund at jeg ved han ville nægte at hente ham efter receptionen. Jeg tyede derfor til eks svigermor der altid har været klar på at hjælpe. Hun sagde at vi nok skulle finde ud af det, men har nu fundet ud af at det kan de ikke pga. arbejde. (tror lidt at eksen har en finger med i spillet)

Derfor står jeg nu med de valgmuligheder at:

Enten skal Phillip ikke med til vores bryllup og istedet være hos sin far fra torsdagen inden brylluppet og 2-3 uger frem

Eller han skal være med hele dagen, hvilket jeg ved nok ville ødelægge festen, og de andre gæster der har fået passet børn, vil synes det nok er underligt.

Det gør mig godt nok lidt ked at jeg ved det nok ender med den første mulighed. Min mor har prøvet at trøste mig ved at sige at Phillip i en alder af 3 nok ikke vil forstå meget, samt at han fredag og lørdag nok ville være meget oppe at køre, da der ikke vil være så meget tid til ham. Men ja.. :unsure:

Blev bare lige nød til at dele min frustration herinde :(

Hej søde...

Vi går igennem det samme!!! Eller... altså bare børnepasningsproblemet! Alle vores veninder og venner er med til brylluppey = ingen til at passe børn! Vi kender ikke nogen, som lige gider tage to drenge på 2 år, som ikke skal med til brylluppet. Og når jeg tænker over det, er det måske også lidt af et ansvar. Vi vil gerne have dem med i kirken (som selvfølgelig er midt i deres middagslur - det stresser mig allerede, at de ikke kommer til at sove) og til receptionen - men de skal på ingen måde med til festen. Så altså... nogen skal gide tage dem fra kl 17 - ca. 12 næste morgen (OG HVOR FINDER MAN DEM)!

Vi er så desperate nu, at vi har tænkt os at spørge pænt nede i deres vuggestue - om de ikke har en medhjælper eller vikar som kender drengene, som vil tjene lidt ekstra penge :blush:

DERFOR MAN FÅR BØRN EFTER MAN BLIVER GIFT *SUK*

Knus... håber meget I finder en løsning du kan stå inde for... så du får en dejlig dag

0

Del dette indlæg

ØV ØV ØV.... Dilemma med pasning af sønnemand

Jeg har som nogle ved en søn fra et tidligere forhold og hans far kan slet ikke håndtere at jeg har en kæreste og nu snart mand.

H2B fandt sammen kort efter at sønnen far og jeg gik fra hinanden og han har siden da ment at brudet er H2B's skyld. Det er snart 2 år siden og han bliver stadig sur hvis enten jeg eller sønnen nævner min kærestes navn.

Derfor har mit store problem været det at jeg ikke har vidste hvordan jeg har skullet gøre med Phillip til brylluppet. Festen er uden børn, men har gerne villet have ham med som brudesvend, da jeg synes det er lidt underligt ikke at have sin egen søn med til sit bryllup. :unsure:

Phillips far har jeg ikke spurgt, af den grund at jeg ved han ville nægte at hente ham efter receptionen. Jeg tyede derfor til eks svigermor der altid har været klar på at hjælpe. Hun sagde at vi nok skulle finde ud af det, men har nu fundet ud af at det kan de ikke pga. arbejde. (tror lidt at eksen har en finger med i spillet)

Derfor står jeg nu med de valgmuligheder at:

Enten skal Phillip ikke med til vores bryllup og istedet være hos sin far fra torsdagen inden brylluppet og 2-3 uger frem

Eller han skal være med hele dagen, hvilket jeg ved nok ville ødelægge festen, og de andre gæster der har fået passet børn, vil synes det nok er underligt.

Det gør mig godt nok lidt ked at jeg ved det nok ender med den første mulighed. Min mor har prøvet at trøste mig ved at sige at Phillip i en alder af 3 nok ikke vil forstå meget, samt at han fredag og lørdag nok ville være meget oppe at køre, da der ikke vil være så meget tid til ham. Men ja.. :unsure:

Blev bare lige nød til at dele min frustration herinde :(

Hej søde...

Vi går igennem det samme!!! Eller... altså bare børnepasningsproblemet! Alle vores veninder og venner er med til brylluppey = ingen til at passe børn! Vi kender ikke nogen, som lige gider tage to drenge på 2 år, som ikke skal med til brylluppet. Og når jeg tænker over det, er det måske også lidt af et ansvar. Vi vil gerne have dem med i kirken (som selvfølgelig er midt i deres middagslur - det stresser mig allerede, at de ikke kommer til at sove) og til receptionen - men de skal på ingen måde med til festen. Så altså... nogen skal gide tage dem fra kl 17 - ca. 12 næste morgen (OG HVOR FINDER MAN DEM)!

Vi er så desperate nu, at vi har tænkt os at spørge pænt nede i deres vuggestue - om de ikke har en medhjælper eller vikar som kender drengene, som vil tjene lidt ekstra penge :blush:

DERFOR MAN FÅR BØRN EFTER MAN BLIVER GIFT *SUK*

Knus... håber meget I finder en løsning du kan stå inde for... så du får en dejlig dag

Ja det er noget af at puzzlespil der skal gå op når man har små børn.. Det er altså ikke nemt.

Men ja det kan da godt ske der er en fra vuggestuen som kan tage dem. Og der er fordelen jo at de allerede kender hinanden. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Da jeg var 15 år var jeg barnepige for 2 små børn og deres forældre skulle giftes, Jeg kom med som ''gæst'' til deres bryllup og sad mellem børnene og holdt ellers øje med dem. det fungerede super fint, for da de blev trætte 2 jeg dem med hjem til mig hvor de sov og så kom forældrene dagen efter. kunne det være en ide og betale en barnepige for at komme med, det fungerede i hvertfald fint den gang

0

Del dette indlæg

Da jeg var 15 år var jeg barnepige for 2 små børn og deres forældre skulle giftes, Jeg kom med som ''gæst'' til deres bryllup og sad mellem børnene og holdt ellers øje med dem. det fungerede super fint, for da de blev trætte 2 jeg dem med hjem til mig hvor de sov og så kom forældrene dagen efter. kunne det være en ide og betale en barnepige for at komme med, det fungerede i hvertfald fint den gang

Det kunne det godt, problemet er bare at vi ikke skal holde det i nærheden af hvor vi bor, men faktisk 200 km. væk. :) Men den mulgihed har jeg også tænkt på :) Hehe.. Tror jeg har været alle mulige løsninger igennem hehe.

0

Del dette indlæg

Jeg har haft en lang arbejdsuge, og derfor har jeg langt fra fulgt med i alle tråde :badgirl:

Først og fremmest et stort forsinket tillykke med fødselsdagen i tirsdags :denmarkflag: det var vist en dejlig dag :loveshower:

Ja, kan du ikke finde en barnepige? Altså en ung pige/gymnasiepige eller lign, som du kan nå at kende inden? Og så er hun med under vielsen og reception og passer Phillip om aftenen?

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det forstå jeg dælme godt er svært for dig.......kender du ingen som ikke skal med til bryllup som evt. kan komme og hent ham.....??? :) Måske kunne en god legekammert fra børnehaven hente ham sidst på eftrermiddagen.....og så kunne han være der....?? :) Det var bare et forsalg.....

Vores skal med til sidste på eftermiddagen og så kommer min ex og henter dem på hjemmeadressen - en af mine veninder køre dem der hjem så ikke jeg skal se på ham på min bryllupsdag....hi hi hi -HAHA- Men ja det er jo sørgeligt at din ex ikke han hæve sig lidt på et voksent plan og så tage jeres søn fra om eftermiddagen......for tror da du vil blive ked af ikke at have ham med som brudesvend...... :(

Håber du finder en løsning......

0

Del dette indlæg

Tak for jeres indlæg tøser.

Desværre er der ikke rigtig nogle legekammerater eller folk venner som ikke skal med til festen der kan tage ham.

De venner der kommer til kirke og reception kommer fra nordjylland og vi bor på sjælland. :( Det er ulempen ved at skulle holde bryllup i jylland og bo på sjælland. :(

Synes det er super frustrerende med dette dilemma, for jeg tænker som en gal over det hele tiden. :unsure:

0

Del dette indlæg

Kan godt forstå du deler din frustration, når det er to træls muligheder :bearhug: Men der går ikke noget skår af nogen ved at du får ham passet, du er så ung, og skal ikke have dårlig samvittighed over nogle uger med din mand, når du VED din dreng er i gode hænder... Det er dig det er hårdest for, men fokuser på at nyde øjeblikket så :)

0

Del dette indlæg

Ja oki kan godt se det når det er Jylland og Sjælland......men ja du skal ikke have dårlig samvittighed.....det er jeres dag og han får alligevel ikke det store ud af det......det siger jeg i hvert fald til mig selv........ :huh: Forstår han meget af det......??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja oki kan godt se det når det er Jylland og Sjælland......men ja du skal ikke have dårlig samvittighed.....det er jeres dag og han får alligevel ikke det store ud af det......det siger jeg i hvert fald til mig selv........ :huh: Forstår han meget af det......??

Nej pt. ikke.. Men mor har en floor kjoo.. :) Hehe..

Redigeret af Mightystar
0

Del dette indlæg

Nej pt. ikke.. Men mor har en floor kjoo.. :) Hehe..

Nååååå lille fyr......og ja når han ikke forstår mere så ved han ikke hvad han går glip af...... :wink: Vores er meget beviste om der skal være fest de er 6 og 7 år.....og de kan ikke helt forstå hvorfor de ikke lige skal spise med om aften......osv...... :biggrin: Men vi har haft en god snak med dem om hvorfor....og de er vist ved at kunne acceptere det....... :loveshower: Det bliver i hvert fald ikke anderledes.......

0

Del dette indlæg

Urgh... dum, dum situation at stå i :(

MEN - jeg kendte engang en pige som gjorde følgende: Datter kom ikke med til bryllup, men de holdt istedet et "efterbryllup" nogle dage senere - hvor brudekjolen og gommens tøj kom på igen, datter fik flot tøj på, lidt familie kom på besøg og så blev der spist bryllupskagerester og danset brudevals. Datteren ELSKEDE det - og moderen kom af med den dårlige samvittighed :)

Nu ved jeg ikke hvor meget din søn ville gå op i sådan noget... Men måske var det en idé?

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Urgh... dum, dum situation at stå i :(

MEN - jeg kendte engang en pige som gjorde følgende: Datter kom ikke med til bryllup, men de holdt istedet et "efterbryllup" nogle dage senere - hvor brudekjolen og gommens tøj kom på igen, datter fik flot tøj på, lidt familie kom på besøg og så blev der spist bryllupskagerester og danset brudevals. Datteren ELSKEDE det - og moderen kom af med den dårlige samvittighed :)

Nu ved jeg ikke hvor meget din søn ville gå op i sådan noget... Men måske var det en idé?

Det er nok mere moderen der kommer til at mangle sønnen.. Og så tænker hun hvad hendes søn mon siger når han bliver gammel nok til at forstå at han ikke var med..

0

Del dette indlæg

Det lyder til, at du virkelig har tænkt alle muligheder igennem - men jeg vil alligevel lige komme med mit gode råd :biggrin:

"Ansæt" en ung pige - men dog over 18 så hun har kørekort - som barnepige, og brug nogle weekender på at tage i biffen med H2B eller ud og spise eller noget andet hyggeligt, og lad sønnen være blive passet af barnepigen. På den måde kommer han jo til at lære hende at kende, og det vil derfor ikke være et problem på bryllupsdagen, hvor det er en hel dag og overnatning :) Det er selvfølgelig lidt et problem, at I holder det i den anden ende at landet, end hvor I bor. Men her kan hun jo så få gavn af sit kørekort, og køre hjem efter receptionen.

Det var måske en mulighed :) For jeg kan da sagtens forstå, at du gerne vil have ham med - også selvom jeg er sikker på, at han ikke kommer til at mangle noget. Men hvis du har det skidt med det, dur det jo heller ikke :)

0

Del dette indlæg

Det lyder til, at du virkelig har tænkt alle muligheder igennem - men jeg vil alligevel lige komme med mit gode råd :biggrin:

"Ansæt" en ung pige - men dog over 18 så hun har kørekort - som barnepige, og brug nogle weekender på at tage i biffen med H2B eller ud og spise eller noget andet hyggeligt, og lad sønnen være blive passet af barnepigen. På den måde kommer han jo til at lære hende at kende, og det vil derfor ikke være et problem på bryllupsdagen, hvor det er en hel dag og overnatning :) Det er selvfølgelig lidt et problem, at I holder det i den anden ende at landet, end hvor I bor. Men her kan hun jo så få gavn af sit kørekort, og køre hjem efter receptionen.

Det var måske en mulighed :) For jeg kan da sagtens forstå, at du gerne vil have ham med - også selvom jeg er sikker på, at han ikke kommer til at mangle noget. Men hvis du har det skidt med det, dur det jo heller ikke :)

Ja der kommer så næste problem.. :) eksen og jeg deler halv/halv, så hvis vi skal have ham passet i weekender hvor vi har ham, får vi ikke rigtig noget tid med ham.. Vi nyder de weekender hvor vi har ham, det er trods alt kun 2 i måneden :) Synes det er meget lidt tid kun at have ham 14 dage på en hel måned :(

Men som det ser ud, skal jeg nok bare vænne mig til tanken om at han skal være hos sin far den dag..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja der kommer så næste problem.. :) eksen og jeg deler halv/halv, så hvis vi skal have ham passet i weekender hvor vi har ham, får vi ikke rigtig noget tid med ham.. Vi nyder de weekender hvor vi har ham, det er trods alt kun 2 i måneden :) Synes det er meget lidt tid kun at have ham 14 dage på en hel måned :(

Men som det ser ud, skal jeg nok bare vænne mig til tanken om at han skal være hos sin far den dag..

Ej okay, hvis det enten er at han kortvarigt er med til jeres bryllup, eller en hel weekend med ham, så kan jeg udemærket forstå din beslutning! Også selvom det er hårdt for dig - men ja, din søn får nok mere ud af at være sammen med jer en hel weekend, end et kortvarigt bryllup :)

0

Del dette indlæg

Ej okay, hvis det enten er at han kortvarigt er med til jeres bryllup, eller en hel weekend med ham, så kan jeg udemærket forstå din beslutning! Også selvom det er hårdt for dig - men ja, din søn får nok mere ud af at være sammen med jer en hel weekend, end et kortvarigt bryllup :)

Lige netop :) Jeg skal bare vænne mig til tanken :)

0

Del dette indlæg

Så er der styr på musikken til brylluppet. :cheerleader3:

Sikke en dejlig post man kan vinge af :thumbsupsmileyanim:

Efter at have kigget på mange forskellige løsninger skrev jeg en mail til logo.png og hørte hvordan og hvorledes.

Så nu er der styr på det, så er det bare at håbe, at de lever op til forventningerne når man er en tidligere radiotøs som mig :griner:-

Vil i tjekke det ud, kan i bare trykke på logoet, så kommer i direkte ind til deres hjemmeside :wink:

Der er du skam også i gode hænder.

Jesper er rigtigt dygtig :)

Ja det er jeg også ret sikker på at han er :) Har mødt dem på messen i Vejle, hvor de prøvede at "shanghaje" mig, men kunne jo så fortælle dem, at de allerede var booket til vores fest :)

Haha, så lyste de garanteret op i et stort smil... :biggrin:

-

Det var dog utroligt!

Kan simpelthen ikke forstå at man kan være så snæversynet og egoistisk!!!!

Din ex må sgu da for helvede tage sig sammen og vise sig som en mand - om ikke andet, så for Phillips skyld. Kan simpelthen ikke være rigtigt at Phillip ikke skal opleve sin mors bryllup fordi hans far er en spade...

Jeg undskylder mit sprogbrug samt min fordømmende og kategoriserende tone... Men det kan simpelthen pisse mig af i en sådan grad at jeg næsten fløjter fordi jeg koger så meget indvendigt....

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer